Оқыту формалары, әдістері мен құралдарының оқу-тәрбиелік үдерістегі қозғаушы механизмі


Slide 1

Оқыту формалары, әдістері мен құралдары ТПҮ-нін қозғаушы механизмі ретінде

Slide 2

Жоспары:

1. Оқыту құралдары туралы түсінік.

2. Оқытуды ұйымдастыру формасы, әдістері мен құралдары

Slide 3

Оқыту әдісі ұғымы

Жалпы алғанда әдіс - грек сөзінің шықндыққа жету жолы, тәсілі леп аударылады. Оқыту әдісі ұғымы дидактикалық мақсаттарға сәйкес оқыту үдерісінде мұғалімнің оқу жұмысы мен оқушылардың танымдық іс-әрекеті жолдары байланыстырыла шешілетін оқу іс-әрекеті міндеттерін бейнелейді.

Slide 4

Қазіргі кезде педагогика ғылымы мен практикасында колданылатын оқыту әдістері өте көп. Мұғалім оқыту әдістерін кеңінен қолдана білуі үшін оларды белгілі бір жүйеге келтірудің мәні зор. . Оқыту әдістері әр түрлі негіздерге байланысты жіктеледі.

сөздік әдістер (білім ауызша немесе жазбаша сөздерден алады)

практикалық әдістер (білімдер мен біліктерді практикалық әрекеттерден алынады)

көрнекілік әдістер (пәндер, құбылыстар, көрнекілік құралдар атқарады)

Slide 5

Оқыту құралдары туралы түсінік.

Оқыту құралдары -- мұғалімдер мен оқушылар арасында білімдерді меңгеру, танымдық және практикалық іс-әрекет тәжірибесін қалыптастыру үшін қолданылатын материалдык немесе идеалдық обьектілер. Материалдык күралдарға оқулықтар, оқу құралдары, кестелер, модельдер, макеттер, оку-техникалық қүралдары, оқу-лабораториялық жабдықтар, оқу орны, жиһаз, бұйымдар т. б. жатады.

Мектепте кең қолданылатын ТОҚ түрлері: ақпараттық, білімді бақылау, бағдарламалық оқыту, тренажерлар.

Ақпараттар беру үшін қолданылатын ТОҚ түрлері: кинопроекторлар, диапроекторлар, эпипроекторлар, графопроекторлар, видеомагнитофон, теледидар т. б. Қазіргі көзде кеңінен қолданылатын техникалық оқыту кұралдарына компьютерлер жатады.

Slide 6

Оқыту құралдары жүйесін қолдану мынадай принциптерді қанағаттандыруы қажет:

1. Жабдықтар оқу үдерісі элементтеріне қойылатын барлық талаптарды қанағаттандыруы тиіс. Мұндай талаптар: құбылыстағы маңызды нәрсені көрнекі түрде көрсету, көрнекіліктің бәріне бірдей көрінуі және қабылдануын қамтамасыз ету, эстетикалылығы т. с. с

3. Оқыту құралдары саны мен типі оку бағдарламасының материалдық қажеттіліктерін толық қанағаттандыруы қажет.

2. Жалпы қызмет көрсететін жабдықтар бір-біріне және демонстрациялық құрылғыларға сәйкес келуі керек.

1

3

2

Slide 7

Пайдаланған әдебиет тізімі

Берікханова А. Е. Педагогикалық мамандыққа кріспе. Оқу құралы, 2009ж

Иманбаева С. Л., Майғаранова Ш. М. Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі. Оқулық. Алматы, 2017.

Жампеисова К. К., Хан Н. Н., Колумбаева Ш. Ж. Педагогика.

Бекмамбетова Р. К. Дидактика. -Алматы, 2010.

https://stud. kz/prezentatsiya/id/24199


Ұқсас жұмыстар
Оқыту әдістерінің жіктелуі, функциялары және оқу-тәрбиелік үдерістегі тәсілдер
Оқыту формалары, әдістері және құралдары: ТПҮ-нің қозғаушы күші
Тәрбие үдерісінің формалары мен әдістері, құралдарының жүйесі және ғылыми дүниетаным негізі
Жоғары оқу орындарында оқыту үдерісін ұйымдастырудың тиімді формалары мен әдістері
Оқыту әдістері мен құралдарының жіктелуі және педагогикалық қолданылуы
Сыныптан тыс оқыту: үйірме жұмыстары мен оқыту технологияларының оқу-тәрбиелік рөлі
ЖОО-дағы оқыту әдістері мен формалары: дәріс және семинар
Математиканы оқыту: әдістері, формалары, қағидалары және инновациялық тәсілдер
Оқыту әдістері мен оқу құрал-жабдықтарының дидактикасы
Музыка сабағындағы оқыту формалары мен әдістемелік тәсілдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz