Ұжымды дамытудың заңдылықтары



Педагогикалық ұжымдағы
Басқарушылық қарымқатынас ерекшеліктері
P R E S E N T A T I O N
by

ЖОСПАРЫ
Педагогикалық ұжымның сипаттамасы
1
2
3
Ұжымды дамытудың заңдылықтары
Дұрыс коммуникацияға кедергі келтіретін себептер мен факторлар.

Педагогикалық ұжымның сипаттамасы
Педагогикалық ұжым - педагогикалық көзқарастарының, сенімдері мен іс әрекеттерінің бірлігімен ұйымдасқан оқу-тәрбие мекемесі (мұғалімдер, тәрбиешілер, директор, оқу ісінің меңгерушісі, мектеп дөрігері) қызметкерлерін біріктіреді.
Педагогикалық ұжымның міндеті - жеке адамның басқа адамдармен қарым-қатынасын оны қуанышты көңіл-күйге бөлейтіндей етіп орнату. Ұжым өмірінде гуманистік қатынас ерекше орын алады.
Сергектік, ширақтық, белсенділік, қайырымдылық, ұжым мүшелерінің достық бірлігі, бір-біріне ілтипатты болу, өзара жәрдем беру
Балалар арасында өз қамын көздеушілік, тұйықтык, бөлектенушіліктің болмауы.
Басқа ұжымдарға жолдастық көмек беруге дайын тұру.
1
Негізгі белгілері:
✔
✔
✔

Педагогикалық ұжымның ең басты ерекшелігі оның кәсіптік қызметіне байланысты, нақтылай айтқанда жас ұрпақты оқыту мен тэрбиелеуде. Педагогикалық ұжымның көсіптік қызметінің тиімділігі оның мүшелерінің педагогикалық мәдениетінің деңгейімен, тұлғаларының қатынас сипатымен, ұжымдық жөне дербес жауапкершілікті сезінуімен, ұйымшылдық, ынтымақтастық деңгейімен анықталады. Өзінің мәні педагогикалық, тәрбиелік болып табылатын оку орындарының ұжымы оқушыларға үлкендердің ұжымы, олардың өзара қатынасы, бірлесе әрекет етуі туралы алғашқы түсініктерді қалыптастырады.
Педагогикалық ұжымның сипаттамасы
1

Ұжымды дамытудың заңдылықтары
2
Оқушылар ұжымы үш кезеңнен өтеді. Ұжымның даму кезендерін айқындаған А. С. Макаренко. Ол балалар ұжымы дамуының мақсатына, іс - әрекеттің мазмұнына, тәртібіне, балалардың ара -қатынасы тәуелділігіне байланысты ажыратты.
Бірінші кезенде оқушылар ұжымы жеткіліксіз ұйымдастырылған топ. Сондықтан мұғалім сынып өмірін ұйымдастыру үшін жұмысты талап қоюдан бастайды. Талап қою балаларды мінез - құлық нормасын үйрету, әлеуметтік тәжірибеге тарту қызметін атқарады.
Екінші кезенде ұжым өзін - өзі басқаруға, яғни сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық қызметінен тұрақты ұжым органдарына көшеді. Сондықтан бұл кезеңде белсенді топпен жұмыс істеудің маңызы зор.
Үшінші кезең - бұдан былай белсенді топтың және ұжым іс -әрекетінің дамуымен сипатталады, онда қоғамдық өмірдегі деректерді, құбылыстарды бағалауда қоғамдық (ұжымдық) пікір пайдаланылады.
I
II
III

Педагогикалық ұжымның ең негізгі тәрбиелік міндеттеріне мыналар жатады:
Оқушыларды қайта құру ісіне белсенді қатысуға, негізгі әлеуметтік қызметтерді жауапкершілікпен орындау үшін мақсаттылыққа тәрбиелеу
Оқушыларды талаптылық пен инициативаға, іскерлік пен саналы тәртіптілікке тәрбиелеу;
Ұжымды демократияландыру, гуманитарландыру, оқушылардың өзін - өзі басқару принциптерін жүзеге асыру.

Дұрыс коммуникацияға кедергі келтіретін себептер мен факторлар
Kоммуникациялық кедергілердің түрлері:
қатынас кедергілері
әлеуметтік-мәдени кедергілер
түсініспеушілік кедергісі
3

Түсініспеушілік кедергілері: фонетикалық, логикалық.
Фонетикалық кедергі адамдар әр түрлі тілде, диалектге, не сақауланып сөйлегенде пайда болады.
Логикалық кедергілер сөйлеуімен тындаушының қабылдау логикасы, дәлелдеу жүйесі әртүрлі болганда пайда болады.
Әлеуметтік-мәдени кедергілері әлеуметтік, саяси, діни көзқарастарға, жынысына, жасына, мамандығына байланысты пайда болады.
Катынас кедергісі коммуникаторды жақтырмайтындықтан оның мәлімдемесін де қарсы қабылдау, сенімсіздік сезімін туғызатын коммуникатордын, сөзіне күдікпен қарау кезінде пайда болатын кедергі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz