Ұжымды дамытудың заңдылықтары




Презентация қосу
Педагогикалық ұжымдағы
Басқарушылық қарымқатынас ерекшеліктері

P R E S E N T A T I O N
by
ЖОСПАРЫ
1 2 3
Педагогикалық Ұжымды дамытудың Дұрыс коммуникацияға
ұжымның Ұжымды дамытудың
заңдылықтары кедергі келтіретін
сипаттамасы заңдылықтары
себептер мен
факторлар.
_________________________________________________________________________________
Педагогикалық ұжымның
1 сипаттамасы
Педагогикалық ұжым - педагогикалық Негізгі белгілері:
көзқарастарының, сенімдері мен іс
Сергектік, ширақтық, белсенділік,
әрекеттерінің бірлігімен ұйымдасқан оқу- ✔ қайырымдылық, ұжым мүшелерінің достық
тәрбие мекемесі (мұғалімдер, тәрбиешілер,
бірлігі, бір-біріне ілтипатты болу, өзара жәрдем
директор, оқу ісінің меңгерушісі, мектеп
беру
дөрігері) қызметкерлерін біріктіреді.
Балалар арасында өз қамын көздеушілік,

Педагогикалық ұжымның міндеті - жеке тұйықтык, бөлектенушіліктің болмауы.
адамның басқа адамдармен қарым-
қатынасын оны қуанышты көңіл-күйге Басқа ұжымдарға жолдастық көмек беруге дайын
бөлейтіндей етіп орнату. Ұжым өмірінде ✔
тұру.
гуманистік қатынас ерекше орын алады.
Педагогикалық ұжымның
1 сипаттамасы

Педагогикалық ұжымның ең басты ерекшелігі оның кәсіптік қызметіне
байланысты, нақтылай айтқанда жас ұрпақты оқыту мен тэрбиелеуде.
Педагогикалық ұжымның көсіптік қызметінің тиімділігі оның мүшелерінің
педагогикалық мәдениетінің деңгейімен, тұлғаларының қатынас сипатымен,
ұжымдық жөне дербес жауапкершілікті сезінуімен, ұйымшылдық,
ынтымақтастық деңгейімен анықталады. Өзінің мәні педагогикалық,
тәрбиелік болып табылатын оку орындарының ұжымы оқушыларға
үлкендердің ұжымы, олардың өзара қатынасы, бірлесе әрекет етуі туралы
алғашқы түсініктерді қалыптастырады.
2 Ұжымды дамытудың заңдылықтары

Оқушылар ұжымы үш кезеңнен өтеді.
Бірінші кезенде оқушылар ұжымы жеткіліксіз
Ұжымның даму кезендерін айқындаған I ұйымдастырылған топ. Сондықтан мұғалім сынып өмірін
А.С.Макаренко. Ол балалар ұжымы ұйымдастыру үшін жұмысты талап қоюдан бастайды.
дамуының мақсатына, іс – әрекеттің Талап қою балаларды мінез – құлық нормасын үйрету,
мазмұнына, тәртібіне, балалардың ара - әлеуметтік тәжірибеге тарту қызметін атқарады.
қатынасы тәуелділігіне байланысты
Екінші кезенде ұжым өзін – өзі басқаруға, яғни сынып
ажыратты.
II жетекшісінің ұйымдастырушылық қызметінен тұрақты
ұжым органдарына көшеді. Сондықтан бұл кезеңде
белсенді топпен жұмыс істеудің маңызы зор.

Үшінші кезең – бұдан былай белсенді топтың және
III ұжым іс -әрекетінің дамуымен сипатталады, онда
қоғамдық өмірдегі деректерді, құбылыстарды бағалауда
қоғамдық (ұжымдық) пікір пайдаланылады.
Педагогикалық ұжымның ең негізгі тәрбиелік міндеттеріне мыналар жатады:

Оқушыларды қайта құру ісіне Оқушыларды талаптылық пен Ұжымды демократияландыру,
белсенді қатысуға, негізгі инициативаға, іскерлік пен саналы гуманитарландыру, оқушылардың
әлеуметтік тәртіптілікке тәрбиелеу; өзін – өзі басқару принциптерін
қызметтерді жүзеге асыру.
жауапкершілікпен орындау
үшін мақсаттылыққа
тәрбиелеу
3 Дұрыс коммуникацияға кедергі келтіретін себептер
мен факторлар

Kоммуникациялық
кедергілердің түрлері:

қатынас кедергілері түсініспеушілік әлеуметтік-мәдени
кедергісі кедергілер
• Түсініспеушілік кедергілері: фонетикалық, логикалық.
• Фонетикалық кедергі адамдар әр түрлі тілде, диалектге, не сақауланып сөйлегенде пайда
болады.
• Логикалық кедергілер сөйлеуімен тындаушының қабылдау логикасы, дәлелдеу жүйесі әртү
рлі болганда пайда болады.

• Әлеуметтік-мәдени кедергілері әлеуметтік, саяси, діни көзқарастарға, жынысына, жасына,
мамандығына байланысты пайда болады.

• Катынас кедергісі коммуникаторды жақтырмайтындықтан оның мәлімдемесін де қарсы қа
былдау, сенімсіздік сезімін туғызатын коммуникатордын, сөзіне күдікпен қарау кезінде
пайда болатын кедергі.

Ұқсас жұмыстар
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҰЖЫМДАҒЫ
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптері
МДҰ педагогикалық кеңес беру
Тәрбие принциптері және заңдылықтары
Педагогикалық ұжымды мақсатты түрде қалыптастыру
Тәрбие принциптері
Диалогтік оқыту жолдары
Кәсіпкерліктегі кадр саясаты
Қазіргі білім берудің дамуындағы негізгі тенденциялар
Пәндер