Дәстүрлі емес сабақтар




Презентация қосу
Сабақ – оқытудың негізігі формасы.
Оқыту әдістері, оқытудағы диагностика
және бақылау
Жоспары:

1. Сабақ – оқытудың негізгі формасы. Дәстүрлі және дәстүрлі емес
сабақтың түрлері

2. Оқытудағы диагностика және бақылау, мұғалімнің кәсіби іс-
әрекетіндегі оқыту технологиялары.
Сабақ – оқытудың негізгі
формасы.

Оқытудың сыныптық-сабақ жүйесі XVII ғасырда пайда болып, үш
жүзжылдық уақыт бойы әлі дамып келе жатыр. Мұндағы сынып
дегеніміз – жас ерекшелігіне қарай тұрақты, бірге оқитын оқушылардың
құрамы, бұл жүйеде оқушылар мұғалімнің тапсырмасын сабақ
барысында және үйге берілген тапсырманы орындайды.

Оқытудың бұл жүйесінің теориялық тағылымын XVII ғасырда– атақты
чех педагогі Ял Амос Коменский жасаған. Басқа оқытудың түрлерімен
салыстырғанда, сыныптық – сабақ жүйесінің көптеген ұтымды тұстарын
атап өтуге болады: сабақ құрылымын тиімді етіп құру, барлық оқу-
тәрбие үрдісін тәртіптеуді камтамасыз ету, оны қарапайым дәрежеде
басқару, сынып сабақ жүйесін терең зерттеді.
«Жақсы ұйымдастырылған мектеп заңдары» деген еңбегінде сынып сабақ
жүйесінің бөліктерін атады. Олар:
оқушыларды мектепке белгілі бір уақытта қабылдау, сабақ аяқталмай, ешкімді
босатпау;
оқушыларды сыныптарға бөлу;
әр сыныпқа бір бөлме беру;
күніне 4 сабақ өткізу;
әрбір сағатта істелетін жұмыстарды жоспарлау;
қоңыраудың соғылуы;
тәртіп;
бір сабақтың ұзақтығы 1 сағаттан аспау керек;
сабақты күзде бастау;
Сабақ – оқытудың негізгі
формасы.

Артықшылықтары Кемшілігі

1. Қатаң ұйымдастыру құрылымы бар
Оқушылармен жеке оқу-
тәрбие жұмысын жүргізу
мүмкін емс
2. Бір мезгілде мұғалім үлкен оқушылар
тобымен жұмыс жасау мүмкіндігіне
байланысты үнемді

3. Өзара оқыту

4. Ұжымдық іс-әрекет жасау

5. Тәрбие мен оқытуға қажет жағдайдың
болуы
Дәстүрлі сабақ

Дәстүрлі сабақ деп – бұрыннан қалыптасқан, бір жүйемен жүргізілетін сабақ
түрлерін атаймыз. Сабақтардың қазір қолданылып жүрген жүйесін М.Н.Скаткин
мен И.Я.Лернер ұсынған. Онда мынадай элементтер болуы мүмкін:

Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыладың сабаққа әзірлігін тексеру, Өтілген тақырыпты бекіту. Ол әртүрлі
сабақ тақырыбын таныстыру, мақсатын анықтау. формада жүргізілуі. Жаттығу
жұмыстарында оқушыға мұғалім
Үй тапсырмасын тексеру әртүрлі түрде орындалады. Кейде көмектесуі мүмкін.
оқушылардың жұмысын көріп шығу да жеткілікті болады
Өтілген материал бойынша оқушылар
Өтілген тақырып бойынша оқушылардың білімін ауызша білімін анықтау (өзіндік жұмыс) 5-6 минут.
тексеру жүргізілуі мүмкін.

Үйге тапсырма беру.
Жаңа білімді баяндау, жаңа материалды талдау.
Дәстүрлі емес сабақ

Дәстүрлі емес сабақтар – қалыптан тыс, күнделікті сабақтан өзгеше сабақтың жаңартылған түрлері.
Дәстүрлі емес сабақтарды өтілу нұсқасы мен мақсат-міндеттеріне қарай 3 топқа бөлуге болады: ой
қорыту сабағы, ойын сабағы, жарыс сабақтары.
Дәстүрлі емес сабақтар

Ой қорыту Ойын сабақтары- Жарыс сабақтары-
сабақтары Саяхат Сайыс

Ойын сабақтары – дәстүрлі емес Жарыс сабақтары –ең көп тараған
Ой қорыту сабақтары сабақтардың ең көп тараған түрлері. түрі. Жарыс сабақтарының
Ойын сабақтары оқушыларды ерекшелігі – оқушылардың бойында,
оқушылардан нақты тұжырым,
қайырымдылыққа, достыққа үйрете адамгершілік қасиеттерінің
қорытындыларды,ой-түйіндерді
отырып, олардың бойындағы қалыптасып, олардың жеке тұлға
талап ететін дәстүрлі емес белсенділік қатынастардың дамып,
сабақтардың түрлері. болып қалыптасуына өз үлестерін
шығармашылықтарының артуына
себебін тигізеді
қосады.

-Дәріс -Тренинг-Жұлдызды
-Семинар-XXI ғасыр сағат - Не? Қайда?- Қашан ?
көшбасшысы -Ғажайыптар алаңы - КТК (көңілді тапқырлар
-Қосар сабақ -Ойлан, тап клубы)
-Модульдік сабақ -Аукцион
Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі
оқыту технологиялары.
Білім беру саласының қызметкерлері алдына қойылған мақсат — оқытудың әдіс тәсілдерін үнемі
жетілдіріп отыру және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру. Қазіргі таңда
оқытушылар сабақ барысында инновациялық және интерактивтік технологияларды пайдаланып,
сабақтың сапалы және жоғары дәрежеде өтуіне ықпал етіп отыр.
Мемлекеттік білім стандарты деңгейінде оқыту үрдісін ұйымдастыру — жаңа педагогикалық
технологияны ендіруді міндеттейді. Жаңа технологиямен жұмыс істеу үшін төмендегі алғы шарттар
қажет:

• оқу үрдісін интенсивтендіруді жаппай қолға алу;

• оқушылардың сабақтастылығын болдырмау шараларын кеенді түрде қарастыру;

• оның ғылыми-әдістемелік, оқыту-әдістемелік, ұйымдастырушылық себептеріне үнемі талдау жасап, назарда
3 ұстау;

• жаңа буын оқулықтарының мазмұнын зерттеп білу, пәндік білім стандартымен жете танысу, білімді деңгейлеп
4 беру технологиясын игеру арқылы оқушыларға білімді мемлекеттік стандарт деңгейінде игертуге қол жеткізу;

• оқыту үрдісін ізгілендіру мен демократияландыруды үнемі басшылыққа алу .
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

• http://engime.org/penni-ou-edistemelik-kesh
eni-fizikani-oitudi-jaa-tehnologiyala.html?page
=2
• http://engime.org/destrli-emes-sabatar-arili-o
ushilardi-penge-degen-izifushilifi.html
• https://baribar.kz/student/4495/dasturli-saba
q-turleri/
• http://ulagat.com/2020/06/29

Ұқсас жұмыстар
Зиялы педагогтар еңбектері
Білім берудің құзіреттілік үлгісі
Электрондық жорнал модуліне қойылатын талаптар
Дәстүрлі емес сабақтардың өзектілігі
КРЕДИТТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУ ДУАЛДЫ ОҚЫТУ
Белсенді оқыту әдістері
Сурет салудың дәстүрлі емес әдістері
Қазіргі кездегі оқыту жүйесіндегі білімді тексеру, бақылау және бағалаудың жаңа технологиясы
Дәстүрлі емес сабақтарды интерактивті әдістер арқылы оқыту
1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған көтеріліс туралы
Пәндер