Тарихты оқыту әдістемесі


Slide 1

Әл- Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Факультеті: "Тарих"

мамандығы: "7М01601- Тарих"

МӨЖ:

Тақырыбы: «Жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру »

Орындаған: Мәлік З. М.

Тексерген: Нургалиева Д. А.

Slide 2

Жоспары:

Формативті және суммативті бағалау түрлері

Оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, өз мамандығы бойынша бір тақырыпқа дәріс өткізу әдістемесін дайындау

Куратор эдвайдер ретінде тақырыптық тәрбиелік іс-шараға сценарий жазуформалары

Лабораториялық немесе практикалық сабақ жоспарының үлгілерін дайындау, презентация, сабақ жоспары

Slide 3

1. Формативті және суммативті бағалау түрлері

Бағалаудың екі түрі де қазіргі білім беру жүйесінде өзекті және қажет. Оқыту сапасын арттыру мүмкіндіктерін, осы мүмкіндіктерді іске асырудағы әдістер мен тәсілдерді анықтауға бағытталған бағалау формативті, әйтпесе оқыту үшін бағалау болып табылады. Оқытуды бағалау, анықтау және түсіндіру процесі.

Оқушының жауабынан кейін формативті бағалау кезінде мұғалім дәстүрлі бағалау сияқты баға қоймайды, бірақ берілген критерийлерге сәйкес жұмыстың орындалу деңгейіне қатысты жазбаша немесе ауызша түсініктеме береді. Қорытынды айтылмайды, бірақ оқушымен талқыланады. Мұғалім осы кезеңде оқушының біліміне қатысты жеке журналда Ерекше белгілер қояды. Бұл түсініктемелер, жұлдыздар, гүлдер, шартты белгілер болуы мүмкін. Талқылау барысында оқушы мен мұғалім өздерінің олқылықтарын түсінеді және оларды шешудің жолдарын бірлесіп табады, оқу процесін түзетеді, қойылған мақсаттар мен міндеттерге қатысты оқушының даму динамикасын бақылайды.

Бұл суммативті (жиынтық) бағалау түріндегі оқыту нәтижелерін мерзімді және қорытынды бақылау, оған мыналар кіреді:

бөлімге жиынтық бағалау (БЖБ) ;

тоқсанға жиынтық бағалау (ТЖБ) .

Суммативті бағалау оқушылардың басқа топтарымен кейінгі тақырыптарды зерттеу кезінде оларды тиімдірек шешу үшін негізгі оқу мәселелерін анықтауға мүмкіндік береді. Оқушылар проблемалық мәселелерді анықтап, кейінгі оқу мақсаттарын анықтай алады.

Slide 4

Пән атауы: «Тарихты оқыту әдістемесі»

Дәріс тақырыбы: «Орта және жоғарғы оқу орындарында тарихты оқытудың негізгі әдістері»

Дәрісті өткізу әдістемесі:

Кіріспе бөлім. Сәлемдесу. Жоқ адамдарды тексеру. Тақырыпты, мақсатты, негізгі міндеттерді қою. Берілген уақыт көлемі: 5-7 минут;

Жоспар құру. Мәселені тұжырымдау; зерттелетін мәселенің негізгі түсініктері мен мәні. Берілген уақыт көлемі: 35-40 минут;

Алынған ақпаратты бекіту. Сұрақ-жауап, жедел сауалнама, оқытушы да, оқушылар да жауап береді. Қателерді талдау жүргізіледі. Берілген уақыт көлемі: 5-8 минут

Қорытындылау. Дәріс нәтижелерін белгіленген мақсатпен және белгіленген міндеттермен салыстыру. Студенттердің жұмысын бағалау. . Берілген уақыт көлемі: 3 минут

2. Оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, өз мамандығы бойынша бір тақырыпқа дәріс өткізу әдістемесін дайындау

Slide 5

Дәріс сабағының жоспары:

І. Кіріспе бөлім

ІІ. Негізгі бөлім:

1) ЖОО және мектепте тарихты оқытудың әдістемесі

2) ЖОО және мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні

3) Тарихты оқыту әдістемесі пәнінің міндеттері мен негізгі факторлары

ІІІ. Қорытынды бөлім

ІҮ. Әдістемелік нұсқаулық

Оқытудың белсенді әдісі ретінде «Қар кесегі» әдісін пайдаланамыз. Оқытушы студенттерге белгілі бір сұрақты қою арқылы студент сол сұрақты толықтай ашып айтып беруі тиіс.

Slide 6

3) Куратор эдвайдер ретінде тақырыптық тәрбиелік іс-шараға сценарий жазу

Тақырыптық тәрбиелік іс- шара атауы: «Білімді адам жолында»

Іс- шара мақсаты: адамгершілік құндылықтар негізінде Болашақ маманның жеке басының қалыптасуы мен дамуы, оның белсенді өмірлік ұстанымын, жоғары адамгершілік пен азаматтық жауапкершілікті қалыптастыру, жас ұрпақтың салауатты өмір салтына бағдарлануы;

Міндеттері:

Білім беру және жастарды тәрбиелеу саласындағы мемлекеттік саясаттың мазмұны, нысандары мен әдістері талаптарына жауап беретін студенттерді тәрбиелеудің бірыңғай кешенді жүйесін құру.

-Дәстүрлі жаңғырту, уақытына, қоғам мен еңбек нарығының жаңа қажеттіліктеріне сәйкес келетін тәрбие жұмысының жаңа нысандарын, әдістерін, тәсілдерін іздеу және әзірлеу

Жастардың оң демалысын ұйымдастыру, дарынды студенттерді қолдау, ұлдар мен қыздардың шығармашылық әлеуетін дамыту.

- Болашақ мамандарда салауатты өмір салтының қажеттілігі мен дағдыларын қалыптастыру, студент жастардың қоғамға жат мінез-құлқының алдын алуға бағытталған профилактикалық іс-шаралар кешенінің мінез-құлқы.

Негізгі мақсатты бағдарлар:

1. Ұжыммен, оқытушылармен, оқу орнымен оның дәстүрлері мен ережелерімен танысу

2. Оқыту мотивациясын өзектендіру және студенттердің алдағы оқу кезеңіне деген үміттерін анықтау

3. Топтық өзара іс-қимыл және ынтымақтастық нұсқаларын іздеу жөніндегі міндеттерді шешу

4. Ұжымды біріктіру5. Оқу жағдайларына бейімделу

6. Ресми және бейресми көшбасшылардың анықтамасы7. Әрі қарай оқуға дайындығын бағалау.


Ұқсас жұмыстар
«Сесиль Лупан жүйесі бойынша мектепке дейінгі балаларды оқуға үйрету»
Сабақ классификациясы (жіктелуі)
Оқулық-маңызды білім көзі және оқу құралы. Мектеп оқулығы және оның бөлімдері
Мұғалім туралы мәлімет
Бастауыш мектептегі
МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Информатиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
Тарих пәнінің мұғалімі
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz