Тарихты оқыту әдістемесі




Презентация қосу
ӘЛ- ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ
УНИВЕРСИТЕТІ
ФАКУЛЬТЕТІ: "ТАРИХ"
МАМАНДЫҒЫ: "7М01601- ТАРИХ"

МӨЖ:
Тақырыбы: «Жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру »

Орындаған: Мәлік З. М.
Тексерген: Нургалиева Д. А.
Жоспары:
1. Формативті және суммативті бағалау түрлері
2. Оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, өз
мамандығы бойынша бір тақырыпқа дәріс өткізу
әдістемесін дайындау
3. Куратор эдвайдер ретінде тақырыптық тәрбиелік іс-
шараға сценарий жазуформалары
4. Лабораториялық немесе практикалық сабақ
жоспарының үлгілерін дайындау, презентация, сабақ
жоспары
1. Формативті және суммативті бағалау түрлері
Бағалаудың екі түрі де қазіргі білім беру жүйесінде өзекті және қажет. Оқыту сапасын
арттыру мүмкіндіктерін, осы мүмкіндіктерді іске асырудағы әдістер мен тәсілдерді анықтауға
бағытталған бағалау формативті, әйтпесе оқыту үшін бағалау болып табылады. Оқытуды
бағалау, анықтау және түсіндіру процесі.

Оқушының жауабынан кейін формативті бағалау Бұл суммативті (жиынтық) бағалау түріндегі
кезінде мұғалім дәстүрлі бағалау сияқты баға оқыту нәтижелерін мерзімді және қорытынды
қоймайды, бірақ берілген критерийлерге сәйкес бақылау, оған мыналар кіреді:
жұмыстың орындалу деңгейіне қатысты жазбаша • бөлімге жиынтық бағалау (БЖБ);
немесе ауызша түсініктеме береді. Қорытынды • тоқсанға жиынтық бағалау (ТЖБ).
айтылмайды, бірақ оқушымен талқыланады. Суммативті бағалау оқушылардың басқа
Мұғалім осы кезеңде оқушының біліміне қатысты топтарымен кейінгі тақырыптарды зерттеу
жеке журналда Ерекше белгілер қояды. Бұл кезінде оларды тиімдірек шешу үшін негізгі
түсініктемелер, жұлдыздар, гүлдер, шартты оқу мәселелерін анықтауға мүмкіндік береді.
белгілер болуы мүмкін. Талқылау барысында Оқушылар проблемалық мәселелерді
оқушы мен мұғалім өздерінің олқылықтарын анықтап, кейінгі оқу мақсаттарын анықтай
түсінеді және оларды шешудің жолдарын бірлесіп алады.
табады, оқу процесін түзетеді, қойылған
мақсаттар мен міндеттерге қатысты оқушының
даму динамикасын бақылайды.
2. Оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, өз мамандығы бойынша
бір тақырыпқа дәріс өткізу әдістемесін дайындау

Пән атауы: «Тарихты оқыту әдістемесі»
Дәріс тақырыбы: «Орта және жоғарғы оқу орындарында тарихты
оқытудың негізгі әдістері»

Дәрісті өткізу әдістемесі:
1. Кіріспе бөлім. Сәлемдесу. Жоқ адамдарды тексеру. Тақырыпты,
мақсатты, негізгі міндеттерді қою. Берілген уақыт көлемі: 5-7
минут;
2. Жоспар құру. Мәселені тұжырымдау; зерттелетін мәселенің негізгі
түсініктері мен мәні. Берілген уақыт көлемі: 35-40 минут;
3. Алынған ақпаратты бекіту. Сұрақ-жауап, жедел сауалнама,
оқытушы да, оқушылар да жауап береді. Қателерді талдау
жүргізіледі. Берілген уақыт көлемі: 5-8 минут
4. Қорытындылау. Дәріс нәтижелерін белгіленген мақсатпен және
белгіленген міндеттермен салыстыру. Студенттердің жұмысын
бағалау. . Берілген уақыт көлемі: 3 минут
Дәріс сабағының жоспары:

І. Кіріспе бөлім
ІІ. Негізгі бөлім:

1) ЖОО және 2) ЖОО және 3) Тарихты оқыту
мектепте тарихты мектепте тарихты әдістемесі пәнінің
оқытудың оқыту әдістемесі пәні міндеттері мен
әдістемесі негізгі факторлары

ІІІ. Қорытынды бөлім
ІҮ. Әдістемелік нұсқаулық

Оқытудың белсенді әдісі
ретінде «Қар кесегі» әдісін
пайдаланамыз. Оқытушы
студенттерге белгілі бір
сұрақты қою арқылы
студент сол сұрақты
толықтай ашып айтып беруі
тиіс.
3) Куратор эдвайдер ретінде тақырыптық тәрбиелік іс-шараға
сценарий жазу
Тақырыптық тәрбиелік іс- шара атауы: «Білімді адам жолында»
Іс- шара мақсаты: адамгершілік құндылықтар негізінде Болашақ маманның жеке басының
қалыптасуы мен дамуы, оның белсенді өмірлік ұстанымын, жоғары адамгершілік пен азаматтық
жауапкершілікті қалыптастыру, жас ұрпақтың салауатты өмір салтына бағдарлануы;
Міндеттері:
- Білім беру және жастарды тәрбиелеу саласындағы мемлекеттік саясаттың мазмұны,
нысандары мен әдістері талаптарына жауап беретін студенттерді тәрбиелеудің бірыңғай
кешенді жүйесін құру.
- -Дәстүрлі жаңғырту, уақытына, қоғам мен еңбек нарығының жаңа қажеттіліктеріне сәйкес
келетін тәрбие жұмысының жаңа нысандарын, әдістерін, тәсілдерін іздеу және әзірлеу
- Жастардың оң демалысын ұйымдастыру, дарынды студенттерді қолдау, ұлдар мен қыздардың
шығармашылық әлеуетін дамыту.
- - Болашақ мамандарда салауатты өмір салтының қажеттілігі мен дағдыларын қалыптастыру,
студент жастардың қоғамға жат мінез-құлқының алдын алуға бағытталған профилактикалық
іс-шаралар кешенінің мінез-құлқы.
Негізгі мақсатты бағдарлар:
1.Ұжыммен, оқытушылармен, оқу орнымен оның дәстүрлері мен ережелерімен танысу
2.Оқыту мотивациясын өзектендіру және студенттердің алдағы оқу кезеңіне деген үміттерін
анықтау
3.Топтық өзара іс-қимыл және ынтымақтастық нұсқаларын іздеу жөніндегі міндеттерді шешу
4. Ұжымды біріктіру5. Оқу жағдайларына бейімделу
6. Ресми және бейресми көшбасшылардың анықтамасы7. Әрі қарай оқуға дайындығын бағалау.
8.Қолайлы моральдық климат құру, студенттердің денсаулық жағдайына көңіл бөлуді арттыру
және оларды СӨС-на баулу
4) Лабораториялық немесе практикалық сабақ жоспарының үлгілерін
дайындау, презентация, сабақ жоспары
Практикалық сабақ атауы: «ΧVIII ғасырдың І ширегіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы
жағдайы»
І. Сабақтың ұйымдастыру сәті – сәлемдесу.
Практикалық сабақ тақырыбымен және жұмыстың мақсатымен, құрылымымен танысу.
ІІ. Жаңа тақырып. Негізгі бөлім
Мұғалімнің XVII-XVIII ғасырлар тоғысында далада қалыптасқан саяси жағдай туралы кіріспе
сөзі. «Елім-ай» әнінің үзіндісі естіледі.
Оқытушы: «Ақтабан шұбырынды» кезінде туған жерінен кетуге мәжбүр болған қазақ
халқының ұлы қайғысының символы жауынгер-ақын Қожаберген жыраудың «Елім-ай»
орындауындағы қазақ әні болды. Көп ұзамай ән жалпыхалықтық әнге айналады. Оқытушы
әнді сүйемелдеуімен оқиды.
Оқушылардың өзіндік жұмысы:
1. параграфтың материалын оқыңыз,іздеу жұмысын орындаңыз; сұрақтарға жауаптар
2. Жоңғарлар мен қазақтардың қару-жарағын салыстырыңыз
3. Картамен жұмыс.
ІІІ. Қорытынды бөлім
Материалды бекіту:
-оқушылардың атқарылған жұмыстар туралы баяндамасы,
-синквейндерді құрастырыңыз-Орбұлақ, Бұлантин, Аягөз, Аңыракай шайқасы.
ІҮ. Сабақтың қорытындысы.Бағалау.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
«Сесиль Лупан жүйесі бойынша мектепке дейінгі балаларды оқуға үйрету»
Сабақ классификациясы (жіктелуі)
Оқулық-маңызды білім көзі және оқу құралы. Мектеп оқулығы және оның бөлімдері
Мұғалім туралы мәлімет
Бастауыш мектептегі
МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Тарих пәнінің мұғалімі
Информатиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Пәндер