Білім берудің негізгі мақсаты ретінде жан - жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптасыру



Білім берудің негізгі мақсаты ретінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптасыру
Дайындаған: Мырзагелді Ә
Топ:1509-81
Қабылдаған:Махмутова К

Жоспар:
Материалдық жағдайлар
JavaScript
Кіріспе
Тәрбиенің салалары
Ойшылдардың ойы
Педагогикалық идеалар

Жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптасыру дегеніміз
3

Жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптасыру дегеніміз
4

31. 03. 2023
5
Тәрбие мақсатына
сай бұл мәселелерді ұйымдастыру немесе жүзеге асыру тәрбиенің салалары:
ақыл-ой тәрбиесі
экологиялық
эстетикалық және дене
азаматтық тәрбие
ақыл-ой тәрбиесі

31. 03. 2023
6
Жеке тұлғаны жан-жақты дамыту міндеттерін жүзеге асыру үшін оған әлеуметтік те, сондай-ақ белгілі бір материялдық та жағдайлар жасау қажет.
Халыққа білім беру жүйесін үнемі жетілдіріп, дамытып отыру;
Оқу-тәрбие беретін мекемелердің материялдықтехникалық базасын үнемі жақсартып отыру;
Күндізгі және сырттай оқу орындарының жүйесі арқылы, өздігінен білім алу жолымен де жастардың білім алуы үшін кең мүмкіндіктер беру;
Мәдени-ағарту мекемелерінің жүйесін құру: клубтар, мәдениет сарайлары, кітапханалар, лекторийлар т. б. ұғымды ұйымдастыру;
Жастардың денсалығына қамқорлық жасау, оларды жаппай дене тәрбиесімен күнсайын айналысуын . насихаттау, мүмкіншілік жасау. Спорт секцияларын ұймдастырып, спорт залдарын қажетті жабдықтар мен қамтамасыз ету;
Халықтың әл-ауқатын, тұрмыс-жағдайын, материялдық ахуалын жақсарту;
Тәрбие процессінде халықтық педогогиканы кеңінен пайдалану. Аға ұрпақтың әлеуметтік тәжрибесін меңгерту;
Жастардың бос уақытын, демалысын тиімді ұйымдастыру, өздері қалаған шығармашылық жұмыстармен айналысуға барынша қолдау көрсетіп, жағдайлар туғызу;
Тәрбиешілердің білім дәрежелері мен шеберліктерін үнемі жетілдіріп отыру қажет.

31. 03. 2023
7
Өзінің бойындағы рухани байлықты, моральдық тазалықты және дене жағынан жетілгендікті үйлестіре, ұштастыра білген, сана-сезімі жоғары, өмірдің түрлі салаларында белсенді қызмет етуге қабілетті, ізгіленген және қарекетшіл тұлғаны айтуға болады.
Олай болса, жан-жақты үйлесімді дамыған адам деп

31. 03. 2023
8
Сократтың түсінігінше, тәрбиенің мақсаты- өз-өзіңді тану, аса құлықтылықты жетілдіру.
Сократтың шәкірті Платон тәрбиені үкіметтің өзі ұйымдастыру керек деп есептейді; оның пайымдауынша, тәрбиенің мақсаты- ерік, ақыл-ой және сезімді тәрбиелеу.
Платонның шәкірті Аристотель, тәрбиенің мақсаты жан рақымы- ақыл мен ерік-жігерді дамыту деп айқындады.
Ойшылдардың үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптасырудағы ойлары
Я. А. Коменский тәрбиенің қүшіне сенді, оның ойынша, тәрбие үш мақсатқа жетуге бағытталу қажет: өзіңді және қоршаған ортаны тану( ақыл-ой тәрбиесі) және құдайға сиыну(діни тәрбие) .
Дж. Локтың ойынша, тәрбиенің негізгі мақсаты- джентельменді қалыптастыру.
И. Г. Песталоцци тәрбие мақсатын адамның табиғи күш-қуаты мен қабілеттілігін дамытуға негіздейді.

Жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру- тәрбиенің басты мақсаты. Бірақ, кез келген қоғамда тәрбие мақсатының екі түрлі мағынасы болатынын айтып өту керек, яғни тұлғаның екі педагогикалық идеалы болады.
31. 03. 2023
9
Бірінші идеал өте жоғары деңгейде қарастырылады, ол идеал-мақсат, ол тәрбиенің ең жоғарғы мәнісін -өмірге келген әр адамға өзін-өзі іске асыруға, өздігінен дамуға мүмкіншіліктер жасауды қамтамас етуге бағытталған амалға ұқсайды. Ол тәрбиеленушілерді неғұрлым жақынырақ жетелейтін жарқын үлгі, негізгі бағыт- бағдар.
Екінші идеал неғұрлым, шындыққа жақынырақ, күнделікті өмірде орын алуы мүмкін. Тәрбиеленушілер үшін олар жарқын тұлғалар, сол заманның белгілі ардагерлері, жағымды кейіпкерлер, солардың орнында болуды армандайтын, үлгі алғысы келетін атақты адамдар.

31. 03. 2023
10
Тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамытудың өзара байланысы тәрбие үдерісінің мақсаттылығы нақты өмір талабына сай белгіленсе ғана өз нәтижесін береді. Оны тәрбиешілер өз қалауымен анықтай алмайды. Себебі тәрбие мақсаты қоғамның саяси-экономикалық, мәдени даму деңгейімен тығыз байланысты. Қазақстан Республикасы бүкіләлемдік білім кеңістігіне енуді мақсат етуіне орай, қазіргі заман оқушыларын тәрбиелеу
мақсаты ізгілікті, білікті,
мәдениетті, өзіндік өмірлік ұстанымы бар, қарым-қатынас мәдениеті жетілген, өз өмірін құруға, кез келген жағдайда дұрыс шешім қабылдауға бейім жас ұрпақты тәрбиелеу болып табылады. жүйесін түсінеді. Соңғы уақытта бұл сөзбен оқытуға деген түрлі көзқарастар, әдістер және ұйымдастыру формалары туралы түсінік көрсетіп жүр (ынтымақтастық педагогикасы, қауіп-қатер педагогикасы, даму педагогикасы, мұражайлық педагогика және т. б. ) .
Қорытынды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz