Кәсіпкерлік қызметтегі маркетинг


Slide 1

Кәсіпкерлік қызметтегі маркетинг

Slide 2

Кәсіпкерлік қызметті маркетинг тұрғысынан қарастыра отырып, ең алдымен, оның коммерциялық қызмет жүйесіндегі рөлі мен орнын анықтап алу қажет. Жалпылама түрде маркентингті өнім өндіру мен өткізуді басқаратын маркетингтік копцепция ретінде анықтауға болады.

Маркетингтің негізгі атқаратын қызметтері: сұранысты зерттеу, тауар ассортиментін құру, бағаларды реттеу сатуды ынталандыру.

Slide 3

Маркетинг төмендегілерге мүмкіндік береді:

тұтынушылардың тұтынушылық талғамдарын белгілеуге;

сатылатын тауарларға бағалардың қолайлы деңгейін анықтауға;

қызықтыратын тауар бойынша рынок сыйымдылығын, мүмкіншілігін анықтауға;

сауда кәсіпорнының тиімді орналасуын таңдауға;

өнімді тиімді өткізуді ұйымдастыру;

тауарды сату бойынша қолайлы жағдай жасауға;

Slide 4

Тауарды немесе қызметін белгілі бір тұтынушыларға “бекітіп қою”.

Тауардың тұтыну құндылығын көрсетуге қолайлы жағдай жасау.

Нарықта қажетті тауар-лардың болмауыннан деген үмітпен тауар туралы ақпарат тарату

МАРКЕТИНГТТІҢ ӘДІСТЕРІ:

1

2

3

Slide 5

конверсиялық маркетинг,

кративтік маркетинг,

ремаркетинг,

синхромаркетинг,

демаркетинг,

қарсы әрекет жасайтын маркетинг,

ынталандыратын маркетинг,

көтермелейтін маркетинг.

Кәсіпорынның жұмысы қаншалықты көп жақты болса, соншалықты маркетинг түрлеріде көп болады.

Маркетингтің көп түрлігі тұтынушылардың сұранысына байланысты.

Түрлеріне қарай бөлсек, оны мына түрде бөлуге болады.

Slide 6

Конверсиялық маркетинг - барлық немесе бірнеше рыноктың сегментері тауарды немесе қызметті қабылдамауы. Бұл түрдің мақсаты: тауарды жақсарту, бағаны төмендету, өткізу арналарын жақсарту, қоғамның пікірін өз мүдесіне сай өзгерту.

Ремаркетинг - сұраныс төмендеген жағдайда қолданылатын маркетинг.

Кретивтік маркетинг - яғыни, (дамушы маркетинг) : жасырын сұранысты әйгілеуге бағытталған маркетинг.

Синхромаркетинг - сұраныс өндіріс күшінен бірталай асатын болса, не бұл тауардың, өндіріс көлемі рынок қажеттілігінен көп болатын болса, сол жағдайда ғана қолданылатын маркентинг түрі. Сұранысты уақыт бойынша реттеу, икемді баға қолдану.

Slide 7

Демаркетинг - қанағаттандыра алмайтын сұранысты төмендетуге бағытталған маркетинг. Бағаны көтеру, өтімді ынталандыру шараларын және сервисті азайту, сұраныс деңгейін төмендету.

Ынталандыратын маркетинг - ұтымды әдіс табу жолында әрекет жасайтын маркетинг. Бағаны төмендету, жарнаманы күшейту, тауардың жақсы жақтарын көрсету, өтімді ынталандыру шараларын қолдану.

Қарсы әрекет жасайтын маркетинг - тұтынушының және қоғамның жағдайын жақсарту мақсатыменен қолданылатын маркетинг. Бағаны кенет көтеру, тауардың қол жетерлігіне шек қою, тауардың денсаулыққа зияндығы туралы тұтынушыларға ақпарат тарату.

Көтермелейтін (қолдайтын) маркетинг - сұранысты бір деңгейде қалыптастыратын маркетинг. Тауардың сапасына және қызмет көрсетуіне жиі назар аудару.

Slide 8

Маркетинг қызметіне келесілер жатады:

тұтынушыға керекті және қажеттілігін қанағаттандыратын тауар шығару;

әртүрлі тұтынушылар топтарының мұқтажын, қажеттіліктерін, сұранысын анықтау;

тауардың құндылығына сәйкес тұтынушыға қолайлы жәнеөндірушіге пайданы жеткілікті деңгейде қамтамасыз ететін баға қою;

өндірген тауарды тұтынушыға ең пайдалы және ыңғайлы арнамен жеткізуді анықтау;

нарыққа, сұранысты қалыптастыруға және өтімді ынталандыруға белсенді әсер ету жолдарын табу.

Slide 9

Сатылымдардың қабілеттері - адамның тауарды сатып алуға қажетті ресурстардың мөлшері

Тауар алмасу - түтынушылар арасындағы, тауарларды, қажеттіліктеріне қарай бір бірімен айырбасталуы

Тауарды ақшаға стау тауар алмасудың бір түрі болады

Нарық - екі түрлі мағынаға ие, бірі тауар алмасатын жер, ескінші сатып алушылардын жалпы жиынтығының атауы

Пайда - тауарды сатқаннан түскен және тауарды өндіруге жұмсалған қаржының айырмасы

Бәсекелестер - бір қажеттілікті өтеуге ұсынған тауарлары бар және бір ортақ нарықта жұмыс істейтің компаниялар


Ұқсас жұмыстар
КӘСІПКЕРЛІК туралы
Кәсипкерлік қызметтегі тәуекел
Реактивті кадр саясаты
Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру
Кәсіпорынның қаржылық ортасы
Кәсіпкерлік тәуекелдері
КӘСІПКЕРЛІК ҚЫЗМЕТТЕГІ
Кәсіпкерлік қызметтегі кадрлармен қамтамасыз ету
Тәуекелді басқару әдістерін таңдау
Тәуекелді бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz