Басқару əдістері




Презентация қосу
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
Жоспары:
1. Педагогикалық менеджменттің мақсаты, міндеті.
2. Педагогикалық менеджментте бірқатар нақты
талаптары.
3. Педагогикалық менеджменттің негізгі
құрылымдары.
4. Педагогикалық менеджмент ұстанымдары
5. Басқару əдістері.
Педагогикалық менеджмент Педагогикалық менеджмент Педагогикалық менеджменттің
бұл - мақсаты - негізгі міндеттері -

Педагогикалық басқару ұстанымдары, əдістері мен
адамдарды ортақ мақсатқа
жұмылдыру; педагогикалық
менеджмент білім беру функцияларына негізделген тиімді ұжымдағы əрбір қызметкердің
жүйесінің тиімділігін (рационалды) басқаруды қамтамасыз
ету, ортақ мақсатқа ұжымды
қажеттіліктерін дамыту жəне оны
мүмкіндігінше қанағаттандыру;
көтеруге бағытталған жұмылдыру, адами ресурстарды адамдардың дамуын жетілдіру;
басқару ұстанымдары, дамыту, еңбек өнімділігін арттыру,
педагог қызметкерлердің
педагог қызметкерлердің
коммуникациялық дағдыларын, жеке
əдістері, ұйымдастыру ынталандыру белсенділігін туғызу, жауапкершіліктерін дамыту; үрдісті
формалары мен олардың ішкі, сыртқы мүмкіндіктерін
еңбек əрекетінде өнімді
жоспарлау, ресурстармен қамтамасыз
ету; педагог қызметкерлердің жоғары
технологиялық қолдану,басқарудағы қарама- ынталандыруын туғызу; үрдісті
тəсілдерінің кешенінен қайшылықтарды жеңу жолдарын табу,
іздеу.
бақылау жəне түзету; оқыту үрдісін
жетілдіру, оның тиімділігін арттыру;
тұрады. нəтижеге қол жеткізу, тиімді басқару.
Педагогикалық менеджмент – бұл адамдардың ынтамақтастығы, адамдардың қарым – қатынас əдісі,
өзін – өзі ұйымдастыру, өзін – өзі дамыту үрдісі. Ол келесі болжау қағидаларына негізделген: адамды
сыйлау жəне оған сенімділікпен қарау; адамдарға тұлға ретінде қарау; ынтымақтастық əрекеті немесе
басқарудан қарым - қатынасқа көшу; үздіксіз кəсіптік білімін көтеру; мұғалімге ықпал жасау; мұғалім
жұмысын бағалау. Бұл қағидалар педагогикалық менеджментте бірқатар нақты талаптар қояды:

адамның жеке басының беделін бастамашылдықты, шығармашылық
1 құрметтеу, құқығы мен 4 бейімділікті, ұжымда өз орнын таба
мүмкіндіктерін мойындау; білуді қалыптастыру;

адамға сену, оның өзін – өзі тануы
жетістікті, мектеп ісіне əркімнің
2 жəне мүмкіндіктерін ашып көрсету 5 қосқан жеке үлесі
үшін жағдай жасау;

өзара құрмет негізінде сенім
3 ахуалын қалыптастыру;
Педагогикалық менеджменттің негізгі құрылымдары:

Білім беру •оқу-тəрбие үрдісін ұйымдастыру, оның оқыту үрдісін басқарудың
əдістері, тəсілдері, формалары, құралдары, ұстанымдарымен
компоненті байланысын ұсынады;

Мотивациялық •біріккен еңбек үрдісіне жекелеме қатысушыларға мақсат қоюды
ұсынады; когнитивті компонент, корпоротивті ойлауды дамыту əдісі
компонент ретінде педагогикалық білімді танытып, түсіндіруді ұсынады;

•ғылыми педагогикалық тəсілдерді білім беру концепциялары мен
адамдық фактор аясында қолдануды ұсынады; шығармашылық
Əрекеттік компонент компонент, педагогикалық əрекет мақсат қойып, оған жету тəсілдерін
таңдап, қолдануда шығармашылық сипатқа негізделетінін ұсынады;

• ақпаратты педагогикалық əрекеттің пəні ретіндегі сипатта анықтауды
Ақпараттық (конативті) ұсынады; интегративті компонент, оның көмегімен оқыту үрдісін басқару
функциясы мақсат қою, оған қол жеткізу білім беру үрдісі субьектілерімен бірге
компонент жасалады.
Педагогикалық менеджмент ұстанымдары
Мақсаттық Бағдарлылық ұстаным белгілі бір мақсатқа қол жеткізуге бағытталуын, сонымен
қатар жүйенің барлық компоненттеріндегі, кіші жүйелердегі өзгерістер жалпы
жүйе мақсатына сəйкес ұйымдастырылуын қамтамасыз етуді қажет етеді.

Құзыреттілік ұстанымы Жүйенің өзгерістерін ұйымдастырушы субъектілердің мақсатты орындауға
қажетті құзыреттіліктері болуын талап етеді.

Кері байланыс Жүйені басқаруда мақсат-міндеттермен қатар күтілетін нəтижелер белгіленеді.
ұстанымы

Нəтижелілік ұстанымы Күтілетін нəтижелердің алдын - ала нақты сипатталуы мен оған қол жеткізуге
бағытталған технологиялар мен тиімді əдіс - тəсілдердің, ресурстардың
таңдалуымен қамтамасыз етіледі, сонымен қатар, нəтижелердің мақсатқа
сəйкестілігі сараптамалар арқылы анықталады.
Басқару əдістері.
Білім беру мекемесін басқару ұжымға, оның жеке бөліктеріне, қызметкерлер мен
оқушыларға ықпал ету əдістері мен тəсілдерін анықтаумен байланысты.

1) Əлеуметтік-психологиялық басқару əдістері - адамның жəне ұжымның мінез-
құлқына ықпал ету жолдары, ұйымның күйі мен көңіл-күйі туралы, жоғары моральдық
мəдениет негізінде ұйымда жағымды климатты жандандыру, адам мен ұжымға терең
құрмет көрсету тəсілдерін қарастырады.

•Əлеуметтік əдістер қызметкердің ұжымдағы орны мен рөлін, бейресми көшбасшыларды анықтау
жəне қолдау көрсету, еңбектің соңғы нəтижесіне жету үшін қызметкерлерді ынталандыру,
•тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету жəне топтағы адамдар арасындағы қақтығыстарды
болдырмауға мүмкіндік береді.
Əлеуметтік басқару əдістерінің ішіне:

əлеуметтік əлеуметтік бəсекелестік,
жоспарлау, зерттеулер,

мораль,
серіктестік,
жанжалды
жеке жағдайларды
қасиеттерін басқару кіреді
бағалау,
2) Басқарудағы ұйымдастыру жəне əкімшілік əдістер.Басқару субьектілерінің
мемлекеттік, жарлықтар, заңдар, ережелер, бұйрықтар, өкiмдер, нұсқаулықтар
негізінде обьектілерге ықпал ету тəсілдерін анықтайды, Мұндай əдістер үш топқа
бөлінеді:
• 1. Ұйымдастыру тұрақтандыру - адамдар арасында басқару жүйелерінде ұзақ
мерзімді қарым-қатынас орнату (ұйымды басқару тұжырымдамасы, басқару
құрылымының құрылымы, қызметкерлер, нұсқаулық, рационализация, реттеу,
бақылау жəне қадағалау).

•2. Ұйымдастырушылық-əкімшілік – адамдар мен бөлімдердің бірлескен қызметін
жедел басқаруды қамтамасыз етеді. (бұл əдістер келісімшарттар, бұйрықтар, нұсқаулар,
шешімдер түрінде жүзеге асырылады).

•3. Ұйымдастыру жəне тəртіптік - ұйымдастырушылық қатынастар мен қарым-
қатынастардың тұрақтылығын қамтамасыз ету, қызметкерлердің міндеттерді орындау
үшін жауапкершілігі.
Экономикалық əдістер – педагог мамандар мен білім алушылардың
еңбектерін бағалауға негізделген, іс əрекет нəтижелерін материалдық
ынталандыру тəсілдері, экономикалық ынталар мен жетістіктер жиынтығы,
жанама əсер етеді, қажетті бағытта қызметкерлердің қызметін ұйымдастыру.
Бұл топқа жататын əдістер:

экономикалық материалды экономикалық
негіздеме, көмек, есеп

Сыйақы, марапаттау, Жоспарлау,

экономикалық
ынталандыру:
еңбекақы, Болжау,

экономикалық қаржыландыру,
талдау,

Ұқсас жұмыстар
Тəрбие əдістері мен тəсілдері жөнінде түсінік
Тәрбие және оның маңызы
Педагогикалық менеджменттің құрылымдары
Тәрбие әдістері және құралдары
Өнім сапасын басқару жөніндегі Американдық тәжірибесі
Оқыту әдістері
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҰЖЫМДАҒЫ
Жеңіл металдар
Оқыту әдістері мен құрал жабдықтары
Оқу әдістері және құрал жабдықтары туралы ақпарат
Пәндер