Жоспар Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру




Презентация қосу
Тоқсандық жиынтық
бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалаудың
үдерісі
Жоспар Тоқсандық жиынтық бағалауды
жоспарлау және ұйымдастыру

Тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелерін талдау
Тоқсандық жиынтық бағалау
қорытындысын модерациялау
Тоқсандық жиынтық бағалаудың үдерісі

Тоқсандық жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық
оқу бағдарламасы бағалауда бақылау-тексеру
мазмұнындағы білім, дағды жұмыстарын әр түрлі өткізу
және түсінуге қатысты қарастырылады. Жиынтық
дәлелдеулерді ұсынады, бағалау жұмыстарын
тоқсандағы оқу барысының құрастыру кезінде ойлау
ілгерілеуін өлшейді. дағдыларының деңгейлерін,
Тоқсандық жиынтық бағалау жетістігін көрсетуін, ойлау
тоқсан соңында өткізіледі. деңгейлерінің талдау,
Тоқсандық баға қою кезінде жинақтау және бағалау
есепке алынатын балдар сияқты жоғарғы
қойылады. сатыларымен қоса әр түрлі
тапсырмалардан тұруын
есепке алу қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау және
ұйымдастыру
Әдістемелік бірлестіктер
Тоқсандық жиынтық жасаған оқу жылына
бағалауды жоспарлау арналған жиынтық
мен ұйымдастыру бағалаудың жоспарында
тоқсандық жиынтық
жұмыстары оқу
бағалаудың рәсімдері
бағдарламалары мен көрсетілуі қажет.
оқу жоспарларына Тоқсандық жиынтық
сәйкес жүргізіледі. бағалаудың кестесі
мұғалімдерге, білім
алушыларға, олардың ата-
аналарына
таныстырылады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы мазмұнын,
құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады:

• пән бойынша күтілетін нәтижелер;
• пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты;
• ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды
тоқсандарға бөлу;
• тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі;
• тоқсандық жиынтық бағалауға шолу;
• тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы;
• тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері;
• тапсырмалардың балл қоюкестелері.
Тоқсандық жиынтық бағалау өткізілетін кабинеттерді мұғалімдер алдын
ала дайындайды. Айналасы білім алушыларға таныс болуы, күнделікті
сабақ өтіп жүрген кабинеттері болуы ұсынылады. Кабинеттерді дайындау
кезінде келесілерді ескеру қажет:

Көшіріп алудың Білім алушыларда Негізгі нұсқаулық пен
алдын алу үшін білім сұрақ немесе мәселе уақыт жазылып тұратын
алушылардың туындаған жағдайда болғандықтан тақта білім
отыратын орнын парталардың арасы
алушылардың алдында
мұғалім мен
ойластыру қажет. болғаны дұрыс.
бақылаушының еркін
жүріп тұруына
мүмкіндік беретіндей
Тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерін талдау

Тоқсандық жиынтық
бағалау тоқсандық
жиынтық бағалау Мұғалім әр жауапқа
спецификациясына қойылған балдардың,
сәйкес құрастырылады. нәтижелердің дұрыс
Жиынтық жұмыс жазылғанына көз
тапсырмаларына сәйкес жеткізуі тиіс.
балдар қойылатын балл
қоюкестесі
құрастырылады.
Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялау

Модерация кезінде іріктелген жиынтық жұмыстарда көрсетілген
білім алушының аты-жөнін жұмысты қарастырған кезде нақты бір
білім алушыға қатысты болмауы үшін жасырып қою ұсынылады.
Осылайша, төмендегідей жағдайларды анықтауға болады:

дұрыс жауапесептелмеген, сол сияқты
балл қою кестесінде де көрсетілмеген;

жауап синонимдес басқа сөзбен
берілген, ал ол жауап балл
қоюкестесінде көрсетілмеген;
балл қою кестесінде қателіктер жіберілген;
жалпы балл саны дұрыс есептелмеген жəне т.б.

Ұқсас жұмыстар
Жаңартылған білім беру бағдаралмасы
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау
Сабақ тақырыптары
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ
Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау)
Сабақ жоспарлау
Тәжірибелік дағдылар
Бағалау үдерісі
Пәндер