Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі




Презентация қосу
С. АМАНЖОЛОВ АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН
УНИВЕРСИТЕТІ

Пән: Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Тақырыбы: Әдебиет сабағында қолданылатын
технологиялар
ҚАРАСТЫРАТЫН МӘСЕЛЕЛЕР

Технологиялар
жүйесі
Қ.Бітібаева
ұсынған
Технология технологиялар
туралы түсінік
ТЕХНОЛОГИЯ

«Технология»
грек сөзі

Техно - өнерпаздық,
«Педагогика тіліне аударсақ,
шеберлік, Logos – ілім
педагогикалық шеберлік,
деген мағынаны
өнерпаздық, іскерлік деген
білдіреді.
ұғымға келіп саяды
Ғалымдар пікірінше
технология:
1. Көздеген
нәтиженің орындалу
кепілі;

5. Білім беру 2. Нақтылы мақсатқа
стандартының негізгі негізделген болашақ
талаптарына жетудің оқу үрдісінің
жолы. жобасы;

4. Мұғалімнің кәсіби
қызметін 3. Сатыланған және
жаңартушы, іс - тәртіптелген іс-
әрекеттер әрекет жүйесі;
жиынтығы.
Қанипа Бітібаева

«Мақсатым – сабақты қызу еңбекке құру:
сабаққа оқушыларды тыңдаушы дәрежесінде
емес, еңбек етуші, білімді өз еңбегімен алушы
(білімді өз еңбегіне қарай алушы) дәрежесінде
қатыстыру. Олар – пікір айтушылар, қызу
айтысқа қатысушылар, көркем шығармаға деген
өз көзқарасы, эстетикалық талғамы қалыптасып
келе жатқан азаматтар. Сол себепті де оларды
сабақта үнемі іздендіріп отыруды мақсат етемін»
Қ.БІТІБАЕВА ҰСЫНҒАН ОҚЫТУ
ТЕХНОЛОГИЯСЫ

«ОЙ ТАСТАУ, ОЙЛАНТУ,
ОЙЛАУ»
ОЙ ТАСТАУ мұғалім тарапынан

ОЙЛАНУ шәкірт тарапынан

ОЙЛАНТУ оқушыға түрткі жасау
«Сөз жарысы»,
«Өнер жарысы»

«Билер кеңесінің «Мен-
отырысы» зерттеушімін»

«Жобалар сайысы»

«Консилиум», «Ұлылар үндестігі»
«Есеп беру сабағы»

«Кіші зертханадағы
«Пікір қорғау»
ғылыми кеңес»
Қ.Бітібаеваның пәнді оқыту технологияларының
құрылымын мына жүйеде қарастыруға болады:

1. Проблемалық ситуация қою технологиясы.
2. Жеделдетіп оқыту технологиясы.
3. Ұжымдық оқыту технологиясы.
4. Шығармашылық жұмыстарға баулу технологиясы.
5. Жаңа білімді меңгерту технологиясы
6. «Қисынды жобалау» технологиясы
1. Проблемалық ситуация
қою технологиясы

2. Жеделдетіп оқыту
технологиясы

3. Ұжымдық оқыту
технологиясы
4. Шығармашылық жұмыстарға баулу
технологиясы

Оқушы іс- әрекеті Мұғалім іс- әрекеті
Мәселені шешуші. Өнім Оқушыларды дербес таным іс- әрекетіне кіргізуші,оған
жасаушы. түрткі жасаушы. Тапсырмалар мен сұрақтар әзірлеуші.
Әдіс- тәсілдер, әр түрлі жолдар Ақылшы,көмек беруші;
іздеуші, табушы. Өз өнімін ортаға Бірлесіп іздеуші, керегінде олармен пікір таласына,
салушы, ұжыммен қарам- диалогиялық әңгімеге кіруші. Психологиялық жағымды
қатынасқа түсуші ахуал, жағдай туғызушы.
(жоба,модель,ереже,сұрақтар, Оқушылардың ізденісін қолдаушы, мақұлдаушы.
дайындаушы).
Қол жеткен нәтижені саралаушы, коррекция жасаушы.
Керегінде мұғалімді де пікір
таласына шақырушы. Өз еңбегін
өзі саралаушы, қорытындылаушы.
5. Жаңа білімді меңгерту
технологиясы

6. «Қисынды жобалау»
технологиясы
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Белсенді Бағалау
Тыңдау
Қызығу Жоғарғы НӘТИЖЕ
Шешім
шылық дағды
Технологияныңнәтижесі
Технологияның нәтижесітиімді
тиімдіжәне
жәнедұрыс
дұрыс
болуүшін,
болу үшін,мұғалім
мұғаліммынаны
мынаныескеруі
ескеруіқажет:
қажет:

Сабақтың мақсатын Сабақ барысын технология
Сабақтың мақсатын Сабақ барысын технология
дұрыс қоя білу негізінде дұрыс құру
дұрыс қоя білу негізінде дұрыс құру

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға
іздену жұмыстарын жасау
іздену жұмыстарын жасау

Оқушылардың Оқушылардың жас, психологиялық
Оқушылардың Оқушылардың жас, психологиялық
жауабына еркіндік ерекшеліктеріне, білім деңгейлеріне мән
жауабына еркіндік ерекшеліктеріне, білім деңгейлеріне мән
беру беру
беру беру
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР:

1. Бітібаева Қ.О. « Әдебиетті оқытудың инновациялық
технологиясы» . Өскемен,2016.
2. Бітібаева Қ.О. « Әдебиетті оқыту әдістемесі» , Рауан,2016.
3. Сейпутанова А.Қ. «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» (оқу
құралы) , Өскемен ,2016.
4. БейсенбаеваА.Пәнаралық байланыс негізінде оқу
процесін ұйымдастыру. Алматы - 1995
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Жаңашыл педагог идеялары. Шалва Александрович Амонашвили
ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Пән оқытушысы
ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ
ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНЕН БЕРІЛЕТІН ТАПСЫРМАЛАР ЖҮЙЕСІ
ЖАҢАШЫЛ ПЕДАГОГ ИДЕЯЛАРЫ
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
Сағира Рахметова Қазақ тілін оқыту методикасы
Балалар кітабы - тәрбиенің қуатты құралы
Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесі жалпы шолу
Пәндер