Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі


Slide 1

С. АМАНЖОЛОВ АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

Пән: Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

Тақырыбы: Әдебиет сабағында қолданылатын технологиялар

Slide 2

ҚАРАСТЫРАТЫН МӘСЕЛЕЛЕР

Slide 3

ТЕХНОЛОГИЯ

«Технология» грек сөзі

«Педагогика тіліне аударсақ, педагогикалық шеберлік, өнерпаздық, іскерлік деген ұғымға келіп саяды

Техно - өнерпаздық, шеберлік, Logos - ілім деген мағынаны білдіреді.

Slide 4

Ғалымдар пікірінше технология:

Slide 5

«Мақсатым - сабақты қызу еңбекке құру: сабаққа оқушыларды тыңдаушы дәрежесінде емес, еңбек етуші, білімді өз еңбегімен алушы (білімді өз еңбегіне қарай алушы) дәрежесінде қатыстыру. Олар - пікір айтушылар, қызу айтысқа қатысушылар, көркем шығармаға деген өз көзқарасы, эстетикалық талғамы қалыптасып келе жатқан азаматтар. Сол себепті де оларды сабақта үнемі іздендіріп отыруды мақсат етемін»

Қанипа Бітібаева

Slide 6

Қ. БІТІБАЕВА ҰСЫНҒАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

«ОЙ ТАСТАУ, ОЙЛАНТУ, ОЙЛАУ»

Slide 7

ОЙ ТАСТАУ

ОЙЛАНУ

ОЙЛАНТУ

мұғалім тарапынан

шәкірт тарапынан

оқушыға түрткі жасау

Slide 8

«Билер кеңесінің отырысы»

«Ұлылар үндестігі»

«Мен-зерттеушімін»

«Кіші зертханадағы ғылыми кеңес»

«Пікір қорғау»

«Консилиум», «Есеп беру сабағы»

«Жобалар сайысы»

«Сөз жарысы», «Өнер жарысы»

Slide 9

Қ. Бітібаеваның пәнді оқыту технологияларының құрылымын мына жүйеде қарастыруға болады:

1. Проблемалық ситуация қою технологиясы.

2. Жеделдетіп оқыту технологиясы.

3. Ұжымдық оқыту технологиясы.

4. Шығармашылық жұмыстарға баулу технологиясы.

5. Жаңа білімді меңгерту технологиясы

6. «Қисынды жобалау» технологиясы

Slide 10

1. Проблемалық ситуация қою технологиясы

3. Ұжымдық оқыту технологиясы

2. Жеделдетіп оқыту технологиясы

Slide 11

4. Шығармашылық жұмыстарға баулу технологиясы

Оқушы іс- әрекеті

Мұғалім іс- әрекеті

Мәселені шешуші. Өнім жасаушы.

Әдіс- тәсілдер, әр түрлі жолдар іздеуші, табушы. Өз өнімін ортаға салушы, ұжыммен қарам- қатынасқа түсуші (жоба, модель, ереже, сұрақтар, дайындаушы) .

Керегінде мұғалімді де пікір таласына шақырушы. Өз еңбегін өзі саралаушы, қорытындылаушы.

Оқушыларды дербес таным іс- әрекетіне кіргізуші, оған түрткі жасаушы. Тапсырмалар мен сұрақтар әзірлеуші. Ақылшы, көмек беруші;

Бірлесіп іздеуші, керегінде олармен пікір таласына, диалогиялық әңгімеге кіруші. Психологиялық жағымды ахуал, жағдай туғызушы.

Оқушылардың ізденісін қолдаушы, мақұлдаушы.

Қол жеткен нәтижені саралаушы, коррекция жасаушы.

Slide 12

5. Жаңа білімді меңгерту технологиясы

6. «Қисынды жобалау» технологиясы

Slide 13

ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Slide 14

Технологияның нәтижесі тиімді және дұрыс болу үшін, мұғалім мынаны ескеруі қажет:

Оқушылардың жауабына еркіндік беру

Сабақтың мақсатын

дұрыс қоя білу

Сабақ барысын технология

негізінде дұрыс құру

Оқушылардың жас, психологиялық ерекшеліктеріне, білім деңгейлеріне мән беру

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға іздену жұмыстарын жасау

Slide 15

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР:

Бітібаева Қ. О. « Әдебиетті оқытудың инновациялық технологиясы» . Өскемен, 2016.

Бітібаева Қ. О. « Әдебиетті оқыту әдістемесі», Рауан, 2016.

Сейпутанова А. Қ. «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» (оқу құралы) , Өскемен, 2016.

БейсенбаеваА. Пәнаралық байланыс негізінде оқу процесін ұйымдастыру. Алматы - 1995

Slide 16

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Жаңашыл педагог идеялары. Шалва Александрович Амонашвили
ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Пән оқытушысы
ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ
ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНЕН БЕРІЛЕТІН ТАПСЫРМАЛАР ЖҮЙЕСІ
ЖАҢАШЫЛ ПЕДАГОГ ИДЕЯЛАРЫ
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
Сағира Рахметова Қазақ тілін оқыту методикасы
Балалар кітабы - тәрбиенің қуатты құралы
Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесі жалпы шолу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz