Мультимедиалық оқыту технологиясы
Презентация қосу
Орындаған: Батырхан Қ.
Тобы: ПО-17-1
Қабылдаған: Таттибаева Г.
Инновация
"Innovatio"-латын сөзі;"novis"-
Жаңа мазмұнды ұйымдастыру, жаңалық
жаңалық, "in"-енгізу, жаңару, жаңалық,
енгізу (Т.И.Шамова, П.И.Третьяков)
өзгерту.
Көрсетілген деңгейге апаруды
Жаңа үлгілердің бағытындағы нақты
қамтамасыз ететін теориялық,
әрекет, мөлшердің шегінен шығатын
технологиялық және педагогикалық іс-
кәсіптік іс-әрекеттің жаңа сапалы
әрекеттің біртұтас
деңгейге көтерілуі (В.Кваша, В.Лапин).
бағдарламасы(А.И.Кочетов)
Нақты қойылған мақсатқа жетуде ойға
алған жаңа нәтиже
(Ш.Таубаева, Қ.Құдайбергенова)
Дидактикалық инновациялар түрі
Оқытудың Оқыту Оқу-тәрбие
мазмұны мен процесін үдерісін
Білім беру саласы құрылымы Оқыту ұйымдастыру Оқыту басқару жүйесі
бойынша технологиясы бойынша құралы бойынша
бойынша бойынша
Жеке (жеке-дара, Модульдік (жеке-дара Жүйелі
Масштабына қарай бір-бірімен кешені, бір-бірімен (дидактиканы толық
байланыспаған) байланысқан) қамтитын)
Жүйелі, жоспарлы Спонтанды, кездейсоқ,
Жүзеге асыру тәсіліне (болжамды) стихиялық
қарай
Радикалдық
Инновациялық педагогикалық технологиялар классификациясы
Оқыту процесін тиімді Оқу материалын дидактикалық –
Оқушы іс – әрекетін
ұйымдастыру және басқаруға әдістемелік жетілдіруге
белсендіруге негізделген
негізделген педагогикалық негізделген педагогикалық
педагогикалық технология
технология технология
Ойын технологиясы Бағдарлап оқыту
Саралап оқыту технологиясы
Дидактикалық бірліктерді
Проблемалы оқыту
(В.В.Фирсов, Н.П.Гузик) ірілендіру (П.М.Эрдниев)
Тірек белгілері мен тірек
Жекеше оқыту технологиясы
«Мәдени диалог» технологиясы
конспектілері негізінде оқыту
(А.С.Границкая, Инге Унт, (В.С.Библер, С.Ю.Курганов)
технологиясы (В.Ф.Шаталов)
В.Д.Шадриков)
«Экология және диалектика»
Жаңа ақпараттық
Оза отырып оқыту технологиясы жүйесі (Л.В.Тарасов)
коммуникативтік
(С.Н.Лысенкова)
Ойлау іс – әрекетін кезеңмен
технологиясы
Топтық және ұжымдық оқыту қалыптастыруды жүзеге асыру
Витагендік оқыту
технологиясы (И.Д.Первин, технологиясы (П.Я.Гальперин)
(А.С.Белкин)
В.К.Дьяченко)
Ойлау іс – әрекетін кезеңмен
Тренингтік технология
Компьютерлік технологиясы қалыптастыру теорясын жүзеге
Акмеологиялық технология
(Ж.А.Қараев) асыратын технология (М.Б.Волович
Өздігінен даму технологиясы
Модульдік оқыту технологиясы және т.б.)
(М.Монтессори)
(М.М.Жанпейісова)
Сатылай кешенді талдау
Дымта оқыту технологиясы
Мультимедиялық технология технологиясы (Н.А.Оразахынова)
(Л.С.Выготский, Л.В.Занков,
Жобалап оқыту технологиясы
Бейнетехнология
Д.В.Эльконин, В.В.Давыдов)
Пікірсайыс, ойын, тренинг
технологиясы
Тұлғалық бағдарланған Проблемалық оқыту
оқыту технологиясы технологиясы
Шаталовтың тірек
Деңгейлеп оқыту
конспектілерін оқыту
технологиясы
ИННОВАЦИЯЛЫҚ технологиясы
ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Дамыта оқыту Сын тұрғысынан оқыту
технологиясы технологиясы
Модульдік оқыту Мультимедиялық оқыту
технологиясы технологиясы
Компьютерлік оқыту
Жобалап оқыту
технологиясы
технологиясы
Тұлғалық бағдарланған оқыту технологиясы
Басты мақсаты-оқушы тұлғасының
жеке қабілеттері мен қасиеттерін дамыту
(И.С.Якиманская).
Білім беру жүйесі басынан-ақ оқушыдан Оқушы дамуын диагностикалау мен
бастап оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына, ынталандыруды мұғалім олардың қызметін
мазмұны мен технологияларына қарай ұзақ уақыт бойына байқау әдістері негізінде
бағыттала құрылуы тиіс. іске асыруы тиіс.
И.С.Якиманскаяның пайымдауынша, жеке тұлғаға бағдарланған
оқытуда даралау тәсілі барлық білім беру процесінің негізгі
қағидасы болып табылады, оның мақсаты-әрбір баланың
мүмкіндіктерін танып, дамыту.
"Жеке тұлғалық тәсіл жағдайында балалардың өзіндік жеке
ерекшеліктерінің болуы қойылған мақсатқа жетудің-яғни,
қайталанбас жеке тұлға ретінде әрбір оқушының дамуын
қамтамасыз етудің қажетті шарты”.
Деңгейлеп оқыту
технологиясы
Міндеттері:
1. Ақпараттық және деңгейлеп оқыту
Мақсаты – жан-жақты дамыған технологиясының тиімді әдістерін пайдалану
тұлғаны қалыптастыру арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып,
танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай
жасау.
2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың
әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу.
Технологияны ізденіп,
зерттеген ғалымдар:
Н.П.Гузик, Ж.Қараев, 3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана
Г.Ғ.Еркибаева отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу
барысында мұғалім мен оқушының
ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың
ойына ерекше құрметпен қарау
Дамыта оқыту
технологиясы
Дамыта оқыту –
Оқушының ішкі әлеуметтік мүмкіндіктерін пайдалана отырып оның
дене,рухани,танымдық,интелектуалдық қабілеттерін дамытуды көздейтін білім
берудің теориясы мен практикасындағы бағыт.
Компьютерлік оқыту технологиясы
оқушылардың өзіндік реттеу қабілетін дамыту;
оқушының әлеуметтік пісіп жетілген тұлғалық сапаларын
тәрбиелеу арқылы оқушының өзін өзгертуге бағытталған
процесс;
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: компьютер оқу процесін іскерлік тұрғыда ұйымдастырудың
барынша адекватты техникалық құралы;
компьютер белсенді әріптес рөліне еніп,оқушылардың іс-әрекет
ынтасын арттыра түседі;
компьютердің бағдарламалық оқыту процесінің тұтастығын
бұзбастан оны оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере
отырып ұйымдастыруға жол ашады.
ТҰЖЫРЫМДЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ:
Оқыту – оқушының компьютермен жұмыс істеуі;
Бейімделу ұстанымы, яғни компьютерді баланың жеке
ерекшеліктеріне қарай ыңғайлау;
Оқытудың диалогтық сипаты;
Басқару: кез-келген уақытта мұғалімнің түзетуі болуы мүмкін;
Баланың компьютермен өзара қатынасы «обьект» бойынша;
Жеке және топтық жұмыстың тиімді үйлестірілуі;
Оқушының компьютермен жұмыс кезінде психологиялық қолайлы жағдай
туғызады.
Мультимедиалық оқыту технологиясы
Дәстүрлі оқытумен салыстырғанда білім беру жүйесінде мультимедиа
технологияларды қолдану келесі артықшылықтарға ие:
түрлі-түсті графиканы, анимацияны, дыбыстық сүйемелденуді, гипермәтінді пайдалануға
рұқсат етеді;
қағазға басып шығаруға және көбейтуге аз шығын
кетеді;
әрқашан жаңарту мүмкіншілігі бар;
интерактивті веб-элементтер орналастыру мүмкіндігі бар, мысалы, тесттер немесе жұмыс
дәптерлерді;
дәйексөз алу үшін бөліктерді тасымалдауға немесе көшіруге мүмкіндік бар;
гиперсілтемелердің көптігіне байланысты материалды бір қалыпты емес өтуіне
мүмкіндіктер бар;
білім беру сайттарында немесе электрондық кітапханаларда қосымша әдебиеттермен
гипербайланысты орнатады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz