Мультимедиалық оқыту технологиясы


Slide 1

Білім берудегі инновациялық

Технологиялар(9 апта)

Орындаған: Батырхан Қ.

Тобы: ПО-17-1

Қабылдаған: Таттибаева Г.

Slide 2

"Innovatio"-латын сөзі; "novis"-жаңалық, "in"-енгізу, жаңару, жаңалық, өзгерту.

Жаңа мазмұнды ұйымдастыру, жаңалық енгізу (Т. И. Шамова, П. И. Третьяков)

Көрсетілген деңгейге апаруды қамтамасыз ететін теориялық, технологиялық және педагогикалық іс-әрекеттің біртұтас бағдарламасы(А. И. Кочетов)

Жаңа үлгілердің бағытындағы нақты әрекет, мөлшердің шегінен шығатын кәсіптік іс-әрекеттің жаңа сапалы деңгейге көтерілуі (В. Кваша, В. Лапин) .

Нақты қойылған мақсатқа жетуде ойға алған жаңа нәтиже

(Ш. Таубаева, Қ. Құдайбергенова)

Инновация

Slide 3

Дидактикалық инновациялар түрі

Оқытудың мазмұны мен құрылымы бойынша

Оқыту технологиясы бойынша

Оқыту процесін ұйымдастыру бойынша

Оқыту құралы бойынша

Оқу-тәрбие үдерісін басқару жүйесі бойынша

Білім беру саласы

Жеке (жеке-дара, бір-бірімен байланыспаған)

Модульдік (жеке-дара кешені, бір-бірімен байланысқан)

Жүйелі (дидактиканы толық қамтитын)

Масштабына қарай

Жүзеге асыру тәсіліне қарай

Жүйелі, жоспарлы (болжамды)

Спонтанды, кездейсоқ, стихиялық

Радикалдық

Slide 4

Оқушы іс - әрекетін белсендіруге негізделген педагогикалық технология

Оқыту процесін тиімді ұйымдастыру және басқаруға негізделген педагогикалық технология

Оқу материалын дидактикалық - әдістемелік жетілдіруге негізделген педагогикалық технология

Ойын технологиясы

Проблемалы оқыту

Тірек белгілері мен тірек конспектілері негізінде оқыту технологиясы (В. Ф. Шаталов)

Жаңа ақпараттық коммуникативтік технологиясы

Витагендік оқыту (А. С. Белкин)

Тренингтік технология

Акмеологиялық технология

Өздігінен даму технологиясы (М. Монтессори)

Дымта оқыту технологиясы (Л. С. Выготский, Л. В. Занков, Д. В. Эльконин, В. В. Давыдов)

Бағдарлап оқыту

Саралап оқыту технологиясы (В. В. Фирсов, Н. П. Гузик)

Жекеше оқыту технологиясы (А. С. Границкая, Инге Унт, В. Д. Шадриков)

Оза отырып оқыту технологиясы (С. Н. Лысенкова)

Топтық және ұжымдық оқыту технологиясы (И. Д. Первин, В. К. Дьяченко)

Компьютерлік технологиясы (Ж. А. Қараев)

Модульдік оқыту технологиясы (М. М. Жанпейісова)

Мультимедиялық технология

Жобалап оқыту технологиясы

Дидактикалық бірліктерді ірілендіру (П. М. Эрдниев)

«Мәдени диалог» технологиясы (В. С. Библер, С. Ю. Курганов)

«Экология және диалектика» жүйесі (Л. В. Тарасов)

Ойлау іс - әрекетін кезеңмен қалыптастыруды жүзеге асыру технологиясы (П. Я. Гальперин)

Ойлау іс - әрекетін кезеңмен қалыптастыру теорясын жүзеге асыратын технология (М. Б. Волович және т. б. )

Сатылай кешенді талдау технологиясы (Н. А. Оразахынова)

Бейнетехнология

Инновациялық педагогикалық технологиялар классификациясы

Slide 5

ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

Деңгейлеп оқыту технологиясы

Дамыта оқыту технологиясы

Жобалап оқыту технологиясы

Компьютерлік оқыту технологиясы

Мультимедиялық оқыту технологиясы

Сын тұрғысынан оқыту технологиясы

Шаталовтың тірек конспектілерін оқыту технологиясы

Пікірсайыс, ойын, тренинг технологиясы

Модульдік оқыту технологиясы

Тұлғалық бағдарланған оқыту технологиясы

Проблемалық оқыту технологиясы

Slide 6

Тұлғалық бағдарланған оқыту технологиясы

Басты мақсаты-оқушы тұлғасының жеке қабілеттері мен қасиеттерін дамыту (И. С. Якиманская) .

Білім беру жүйесі басынан-ақ оқушыдан бастап оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына, мазмұны мен технологияларына қарай бағыттала құрылуы тиіс.

Оқушы дамуын диагностикалау мен ынталандыруды мұғалім олардың қызметін ұзақ уақыт бойына байқау әдістері негізінде іске асыруы тиіс.

И. С. Якиманскаяның пайымдауынша, жеке тұлғаға бағдарланған оқытуда даралау тәсілі барлық білім беру процесінің негізгі қағидасы болып табылады, оның мақсаты-әрбір баланың мүмкіндіктерін танып, дамыту.

"Жеке тұлғалық тәсіл жағдайында балалардың өзіндік жеке ерекшеліктерінің болуы қойылған мақсатқа жетудің-яғни, қайталанбас жеке тұлға ретінде әрбір оқушының дамуын қамтамасыз етудің қажетті шарты”.

Notes: Білім беру жүйесі басынан-ақ оқушыдан бастап оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына, мазмұны мен технологияларына қарай бағыттала құрылуы тиіс

Slide 7

Деңгейлеп оқыту технологиясы

Технологияны ізденіп, зерттеген ғалымдар:

Н. П. Гузик, Ж. Қараев, Г. Ғ. Еркибаева

Міндеттері:

1. Ақпараттық және деңгейлеп оқыту технологиясының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.

Мақсаты - жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру

2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу.

3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау

Slide 8

Дамыта оқыту технологиясы

Дамыта оқыту -

Оқушының ішкі әлеуметтік мүмкіндіктерін пайдалана отырып оның дене, рухани, танымдық, интелектуалдық қабілеттерін дамытуды көздейтін білім берудің теориясы мен практикасындағы бағыт.

Slide 9

Компьютерлік оқыту технологиясы

оқушылардың өзіндік реттеу қабілетін дамыту;

оқушының әлеуметтік пісіп жетілген тұлғалық сапаларын тәрбиелеу арқылы оқушының өзін өзгертуге бағытталған процесс;


Ұқсас жұмыстар
Мультимедиалық технология
МУЛЬТЕМЕДИА ЖҮЙЕСІ.КОМПЬЮТЕР ЖӘНЕ ВИДЕО
Мультимедиа технологиялары
Мультимедиа технологиясы туралы ақпарат
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі
Мультимедиа жүйесі
Компьютерлік оқыту технологиясы
Физика сабағында ақпараттық -коммуникативтік технологияны қолдану негізінде оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту
Ақпараттық коммуникативтік технология
Технология Оқыту интерактивті режимі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz