Мектеп құжаттары




Презентация қосу
Технологиялық тәсіл
негізінде мектепті
басқару. Мектеп
құжаттары
Орындаған: Нұржігітова
Альбина ХТЧ 21-1
ЖОСПА
Р
1. Қазіргі мектепті модернизациялау
жағдайында білімді
сапалы басқару.
2. Басқару жүйесінің құрылымы,
жұмыскерлердің лауазымы
бойынша қызметтері.
3. Мектеп құжаттары түрлері,
мазмұны, сақталу мерзімдері
4. Мектеп құжаттарын жүргізуге
қойылатын талаптар
Басқару объектісі биологиялық, техникалық,
әлеуметтік жүйелер бола
алады. Білім беру әлеуметтік жүйеге
жатады және елдің, өлкенің, облыстың,
қаланың және ауданның аумағында қызмет
етеді. Сондықтан басқару
субъектілері министрлік, облыстық,
қалалық, аудандық білім беру
басқармалары болып бөлінеді. Жалпы орта
білім беретін мектептер күрделі
динамикалық жүйе ретінде мектепішілік
басқару объектісі болып табылады.
Жалпы орта білім берудің құрылымдық-мазмұндық
моделі төмендегі
ұстанымдар негізінде ұйымдастырылуды көздейді:
- жеке тұлғаның жас кезеңдерінің есепке алынуы;
- күтілетін нәтижелерге бағыттылығы;
- оқытудың сабақтастығы;
- әрбір оқыту сатысының даралығы.

Жапондық сапа менеджментінің
іргесін қалаушыларының бірі
К.Исикава
сапалы басқарудың тиімділігі тек
шеберлер мен жұмысшылардың
тікелей
қатысуында қамтамасыз етіледі
деп санайды, өйткені дәл осы
жұмысшылар –
«Жылан» мансап моделі басшы және маман үшін
жарайды. Бұл
жұмысшының бір лауазымнан екіншісіне дейін аз
уақыттан кейін ауыстыру барысында орын алады
(1-2 жыл). Мысалы, мұғалім жалпы орта білім
беретін мектепте жұмыс жасағаннан кейін пән
бірлестік жетекшісі, жоғары санатты мұғалім, оқу
бөлімінің меңгерушісі, директордың орынбасары,
содан кейін
директор лауазымына ауысады. Бұл мұғалімге
жоғары лауазымда жұмыс жасау үшін
басқарудың белгілі функцияларын зерттеуге
мүмкіндік береді. Директор болу алдында басшы
директордың орынбасары болады және іс-
әрекеттің бүкіл бөлімшелерін зерттейді.
Мектепішілік басқару – тиімді нәтижелерге қол
жеткізу мақсатында тұтас педагогикалық
процестің объективтік заңдылықтарын тануға
негізделген; оған қатысушылардың мақсатты,
саналы өзара әсерлесуі.
Білім беру жүйесін мемлекеттік басқару сипаты
төмендегідей қағидалар (принциптер) жиынтығымен
анықталады:
1) білім берудің ізгілік сипатта
болуы;
2) білім беру жүйесінің ұлттық
мәдениеттерді және салт-
дәстүрлерді
мемлекеттік тараптардан
қорғауы;
3) білім берудің жалпыға
бірдейлігі;
4) білім берудің зиялылығы;
5) білім берудегі еркіндік пен
Мектеп құжаттары, рөлі, негізгі
құжаттардың тізімі және сипаттамасы,
оларды жүргізуге қойылатын талаптар
1) Әдістемелік бірлестіктің құрылуы туралы бұйрық.
2) Әдістемелік бірлестік жетекшісін тағайындау туралы
бұйрық.
3) Әдістемелік бірлестік туралы ереже.
4) Әдістемелік бірлестіктегі мұғалімдердің қызметтік
міндеттері.
5) Өткен оқу жылында атқарылған жұмыстың талдауы.
6) Әдістемелік жұмыс тақырыбы, оның мақсаты, басым
бағыттары мен
жаңа оқу жылындағы міндеттері.
7) Әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспары.
8) Әдістемелік бірлестіктің айлық жұмыс жоспары.
9) Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің сандық және сапалық
құрамы
11) Әдістемелік бірлестік мұғалімдерін аттестациялау жоспары (5
жылға).
12) Әдістемелік бірлестік мұғалімдерін аттестациядан өту кестесі
(1 жылға).
13) Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің білімін жетілдіру
курстарынан өту жоспары (5 жылға).
14) Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің білімін жетілдіру
курстарынан
өту кестесі.
15) Ағымдағы бақылау жұмыстарын алу кестесі (оқушыларға
шамадан
тыс салмақтың түспеуін, бір күнге бір бақылау жұмысының ғана
қойылуын
қамтамасыз ету).
16) Тоқсандық әкімшілік бақылау жұмыстарын алу кестесі.
17) Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің өткізетін ашық
сабақтарының
кестесі.
21) Оқу бағдарламалары мен олардың оқу-әдістемелік
қамтамасыз етілуі
туралы ақпарат.
22) Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау (әр пән, факультативтік
сабақтар мен пәндік үйірмелер бойынша).
23) Әдістемелік бірлестіктегі жас мамандармен жүргізілетін
жұмыс
жоспары.
24) Пәндік апталықты өткізу жоспары.
25) Мектепішілік бақылау бойынша ақпараттық- талдау
анықтамалары,
диагностикалық материалдар.
26) Әдістемелік бірлестік отырысының хаттамалары.
27) Дәптерлер:
директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары жанындағы
кеңес;
пән мұғалімдері отырысы (жылына 5 тақырыптық отырыс
өткізіліп,
Әдістемелік бірлестік құжаттары папкаларда
сақталады. Жинақ
папкалары келесі ретте жіктеледі.
Папкалар:
1. Нормативті-құқықтық құжаттар (бұйрықтар, ҚР Білім
және ғылым
қызметкерлерінің нұсқау хаттары, түрлі байқаулар
туралы ережелер, т.б)
2. Әдістемелік жұмыс (бұл папкада №
№3,4,9,10,11,12,13,14,17,18,19,24,26
құжаттар жинақталады).
3. Жоспарлар (бұл папкада №№5,6,7,8,23 құжаттар
жинақталады).
4. Бағдарламалар.
5. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар (әр пән,
факультативтер мен
үйірмелер, жеке сабақтар бойынша).
6. Мектепішілік бақылау (бұл папкалар №№
Басқарудың негізгі
қызметтері

Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтік педагогтың құжаттары
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША АЛУ
Әлеуметтік педагогтың қызметі
Үйде оқытуға жауапты мамандарда және пән мұғалімдерінде болу тиіс құжаттар
Мектеп асханасы - оқушылардың негізгі тамақтану орны
Банктік құжаттарды толтыру
Құжаттарды әзірлеу
Дарынды және талантты баланы анықтау
Психодиагностиканың этикалық және кәсіби сұрақтары
Мұғалім портфолиосының құрылымы
Пәндер