Дуалды оқыту
Презентация қосу
Дуалды оқытудың
тиімділігі мен
ерекшеліктері
Орындаған: Қадылбекова А.
Мұхамбет А.
Сабақ мақсаты
Дуалды оқыту жайлы мағлұмат беру;
Дуалды оқытудың тиімділігі мен ерекшелігін көрсету;
Оның маңызын түсіндіру, талқылау;
Психологиялық ахуал орнату
“Пирамида” әдісі
Кез келген сөзден сөз тіркесін,
сөйлем, мәтін, әңгіме
құрастырады.
Дуалды оқыту
Дуальды оқыту жүйесі дегеніміз - теорияны өндіріспен ұштастыра оқыту
технологиясы.
Ол алғаш Германияда пайда болып, негізі қаланды. Дуалды оқыту жүйесінің кәсіби
мамандар даярлауда тиімділігі мен нәтижелілігі зор екендігі тәжірибеде дәлелденген.
Дуалды оқыту жүйесі қазіргі дүние жүзілік тәжірибеде бар дүние. Оның жарқын
мысалдарының бірі - Германиядағы кәсіптік-техникалық білім берудегі даярлаудың
дуалдық жүйесі. Мұнда оқушылар уақытының үштен екі бөлігінде еңбек ете жүріп
өндірістен қол үзбей оқиды, тек уақытының үшінші бөлігін теориялық оқуға, білімді
ұйымдастыруға арнайды.
Дуалды оқыту жүйесінің негізгі мақсаты – техникалық – кәсіптік оқу орындарының
жұмыс беруші жеке сектордағы өндіріс, шаруашылық мекемелерімен серіктестік
ретінде бірлесе отырып, нарық заманында бәсекелестікке төтеп бере алатын, жаңа
инновациялық-технологиялық бағдарламаларды меңгеруге дайын жұмысшы мамандар
даярлау.
Дуалдық жүйемен
оқытудың жетістігі
1. Бітіруші түлектің жұмысқа орналасу көрсеткіші
жоғары
2. Дайын маман
3.Тәжірибеден теорияға
4. Жұмыс берушінің студентке берген бағасы
5.Студент заманауи талаптарды меңгереді
6. Бюджет шығыны азаяды.
Дуальдық оқыту жүйесі элементтерін енгізудің
мақсаттары:
Колледж ұжымының мақсаты:
• 1. Дүние жүзілік білім кеңестігіне теңестірілетін техникалық және кәсіптік білім
берудің тиімді жүйесін жасақтау;
• 2. Жұмыс беруші талабына сай оқу жоспарларын және оқу бағдарламаларын жасау;
3. Еңбек нарығындағы сұранысқа ие, бәсекеге қабілетті мамандар дайындау;
4. Оқу орнының оқу-материалдық базасын заман талабына сай жаңа техникалық,
технологиялық лабораториялық жабдықтармен қамту;
5. Оқытушылардың біліктілігін арттыру үшін өндіріске енгізіліп жатырған жаңа
технологиялары- мен және жабдықтармен таныстырып отыру мақсатында өндірісте
тағылымдамадан өткізу;
• 6. Әлеуметтік серіктестермен байланыста оқушыларды өндірісте тәжірибеден өткізу
және бітіруші түлектерді жұмысқа орналастыру мүмкіндігіне ие болу.
Әлеуметтік серіктестіктің мақсаты:
• 1. Оқу орнына қандай және қанша маман дайындау туралы ақпарат беру;
2. Оқу орнына маман дайындауға өз талаптарын қою;
3. Оқу орнымен бірлестікте оқу-материалдық құжаттарды дайындауға қатысу;
4. Оқушыларды оқу және өндірістік тәжірибеден ақылы өткізу мүмкіндігін
қарастыру, шешу;
• 5. Оқушыларды оқу және өндірістік тәжірибеден өткізуге жағдай жасау;
6. Оқу орнын бітірушілерді жұмысқа орналастыру мүмкіндігін кеңейту;
Оқушының мақсаты:
• 1. Теориялық білім мен тәжірибе арасындағы алшақтықты жойып, кәсіби
құзіретке негізделген білім алу;
• 2. Өндірісте оқу және өндірістік тәжірибеден ақылы өту мүмкіндігін алу;
3. Колледж бітіргеннен кейін жұмысқа орналасу мүмкіндігіне ие болу.
Дуальды оқыту жүйесінің артықшылықтары
Компания үшін Студенттер үшін
Компанияның талаптарына сәйкес Еңбек қызметіне кедергісіз кіруге
кадрларды дайындау мүмкіндігі ыңғайлы мүмкіндік
Іздеу, оқыту және бейімдеу үшін уақыт Практикалық білім алу мүмкіндігі
пен шығындарды азайту мүмкіндігі Біліктілікті дамыту мүмкіндігі.
Үздік түлектерді таңдау перспективасы командада жұмыс істеу
Оқушылардың күшті және әлсіз Мамандықты дұрыс таңдағаныңызды
жақтарын көре білу түсінуге арналған құрал
Бейімделу уақытын қысқарту Мансапты жоспарлау мүмкіндігі
мүмкіндігі, өйткені мамандар
компанияны біледі және онда жұмыс
істеді
Дуалды оқыту жүйесінің ерекшеліктері:
Біріншіден, бітіруші түлектердің жұмысқа орналасу көрсеткіші жоғары болады, себебі оқу барысында
өндіріспен тығыз байланыста болған оқушы жұмыс берушінің барлық талаптарын игеріп, меңгерген
жұмысшы маман болады;
Екіншіден, жақсы білімді, болашақ жұмысшы маман психологиялық жағынан жаңа ортаға
бейімделген дайын маман болып шығады. Өндірісте өздігінен шешім қабылдай алады. Теория мен
тәжірибені меңгеріп, бекітілген жұмысқа деген жауапкершілік сезімі жоғарылайды. Өндірісте
болғандықтан ұжыммен жұмыс жүргізеді және өндірістегі жұмыстарға бейімделеді;
Үшіншіден, «тәжірибеден теорияға» принципімен жұмыс жүреді, оқушы теориялық, яғни текстпен
айтудан гөрі, өндірістегі жағдаяттарға сәйкес жұмыс жүргізеді. Теориядағы қиындық келетін
терминдер мен есептерді тәжірибе жүзінде шешеді;
Төртіншіден, жұмыс берушінің оқушыға берген бағасы дайындалған маманның біліктілігімен
байқалады. Алғашқы күннен бастап ұзақ уақыт өндірісте жұмысшы болған оқушы, өзінің білім мен
ынтасын көрсетеді;
Бесінші, оқытушы тек қана теорияны ғана меңгермей, өндірістегі соңғы жаңалықтарды біліп,
заманауи талаптарды меңгереді;
Алтыншы, бюджеттік шығын азаяды, себебі оқуға кеткен шығынның біраз бөлігі өндірісте
болғандықтан оқушы оны күнделікті көріп, игереді.
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz