Дарынды балаларды оқыту




Презентация қосу
Дарынды
балаларды
оқыту
Акжолова
Анель
«Дарындылық-белгілі бір әрекет
саласында ерекше жетістікке
жеткізетін адам қабілеті
дамуының жоғары деңгей».
өз құрдастарымен
салыстырғанда бірдей
жағдайда білім игеру
Баланың
деңгейінің
дарындылығ шоғырлығымен аса
ы ерекше байқалатын
шығармашылық
қабілетінің байқалуы
деп түсінеміз.
В.Крутецский өзінің математикалық
қабілеттіліктің құрылымын зерттеген
еңбегінде: «Егер қабілеттіліктер деген
ұғымды жеке психикалық қасиеттер деп
түсінсек, онда дарындылық дегенді
адамның ерекше қабілетінің жиынтығының
бірлігі деуге болады»,-деп тұжырымдады.
ымы ме н қ ат
ұғ ар
ық
л
шығармашылық
ды
ын

талант
Дар

данышпандық
Шығармашылық-өзінің жаңашылдығымен,
өзгешелігімен ерекшеленетін өнім алуға
мүмкіндік жасайтын, жеке тұлға
бойындағы қабілеттіліктің,білім мен
біліктіліктің болуы.
Талант-қабілеттіліктің
ең жоғары деңгейі.
Данышпандық-қоғам өмірінде тарихи
маңызы бар, шығармашылықпен
сипатталатын дарындылықтың
жоғары деңгейі.
Дарынды балаларды анықтау-баланың дамуын
таңдаумен байланысты ұзақ процесс. Осы
айтылғандарды ескере отырып, дарынды балаларды
анық таудың мынадай ұстанымдары тұжырымдалды:

Баланың қызығушылығы мен бейімділігіне барынша сәйкес келетін
қызмет аясында баланың іс-әрекетіне талдау жүргізу.

Дамытушылық ықпал ете отырып, баланың психологиялық кедергілерін
жоюға мүмкіндік беретін тренингтік әдістерді пайдалану.

Баланың дарындылық белгісін оның психикалық дамуының нақты деңгейінде ғана
емес, сондай-ақ оның болашақтағы даму мүмкіндігін де есепке ала отырып бағалау.
Жұмыс нәтижесін талдау, бақылау, әңгімелеу,
мұғалімдер мен ата-аналардың сипаттамалық бағалары.

Түрлі ақпарат алу көздерін пайдаланып, бала қабілеттерін кең көлемде
қамтуға мүмкіндік беретін баланың мінез-құлқы мен іс-әрекетін жан-
жақты бағалаудың кешенді сипаты. Білім беру жүйесінде жаңаша
мазмұн беру арқылы жан-жақты дамыған шығармашыл, рухани ой-
өрісі кең жеке тұлғаны тәрбиелеу міндеті тұр.
Дарынды оқушымен жұмыс істедің негізгі мақсаты

олардың шығармашылық жұмыста өзінің
қабілетін іске асыруға дайындығын
қалыптастыру. Ал мақсатқа жету оқу
бағдарламасын тереңдетіп, оқыту және
оқушының танымдық белсенділігін
дамыту арқылы жүзеге асады.
Дарындылық- табиғи және тәрбиелеу барысындағы
дарындылық болуы мүмкін, сондықтан да оның қалай пайда
болғанына қарамастан диагностикасы болу керек. Осы тұрғыда
мектеп психологының ролі артады, олар педагогтарға көмек
көрсетуі қажет. Дарынды оқушыны диагностикалауды мына
бағытта жүргізуге болады:
Оқушының креативті ойлауына;
Оқушының өзін-өзі бағалау
деңгейіне ; Оқушының
толеранттылығына; Оқушының
интуициясына;
Ол лидер ме?
Өзін оқымысты деп бағалай
ма? Оқушының қызығушылығы;
И.С.Лейтес қабілетті балалардың
үш категориясын көрсетті. Олар:
1.Ақыл -ой деңгейінің жоғарлығы ерте
кезден байқалатын балалар.
2.Мектептің жекеленген пәндеріне және әр
түрлі іс- әрекетіне қабілетті балалар,
3.Қабілеттері айқындалмаған потенциалды
балалар.
Дарынды баланың дарынды
ересектен ерекшелігі - ол әлі
толық қалыптаспаған тұлға, оның
болашағы анықталмаған. Оның
қабілеттерін дамыту қажет.
Тапсырмалар: Қанша
шаршы бар?
Қандай сурет
жетпей тұр?
арларың з
ыға рақме
Наз т!

Ұқсас жұмыстар
ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ
Дарынды балалармен тәрбие жұмысы
Дарынды балалармен жұмыс
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Дарынды және талантты баланы анықтау
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Шығармашылық дарындылық
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Дарынды балаларды анықтау жолдары
Пәндер