ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУ




Презентация қосу
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ
ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН БАҒАЛАУ

Орындаған: Авазова Севера
Ғылыми химия – 6В05301 206- топ
КІРІСПЕ
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАН ЖАҒДАЙЫНДА
МЕМЛЕКЕТТІК САЯСАТТЫҢ
МАҢЫЗДЫ БАСЫМДЫҚТАРЫНЫҢ
ҚАТАРЫНА БАРЛЫҚ АДАМДАРДЫҢ
САПАЛЫ БІЛІМ АЛУ
ҚҰҚЫҚТАРЫНЫҢ ТЕҢДІГІ ЖАТАДЫ.
САПАЛЫ БІЛІМНІҢ ҚОЛЖЕТІМДІ
БОЛУЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН
АЛҒЫШАРТ – ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
БЕРУ. ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ
ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ
ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУ
БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ Инклюзивті білім беру үшін ерекше
ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН білім беруді қажетсінетін балаларды
ҚАНАҒАТТАНДЫРЫП, ОҚЫТУ МЕН оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдай
САБАҚ БЕРУДІҢ ЖАҢА БАҒЫТЫН
ДАМЫТАДЫ. ОСЫҒАН жасалуы керек; осындай балалармен
БАЙЛАНЫСТЫ, ҚОҒАМ АЛТЫНА жұмыс жасайтын мамандармен
ОҚУШЫНЫҢ ЖЕКЕ БАСЫН қамтамасыз ету жолы қарастырылуы
ҮЙЛЕСIМДI ДАМЫТУҒА тиіс; интеграция (инклюзив) үрдісінде
БАҒЫТТАЙТЫН МIНДЕТТЕР
АЙҚЫНДАЛЫП ОТЫР. балаларды психологиялық дайындау
ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУДЫ АШҚАН – уақытында кеңес беру, көмек
МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚЫҒАН ЕҚБ көрсеу, тьюторлық және әлеуметтік-
БАЛАЛАР БІР-БІРІМЕН ҚАРЫМ- психологиялық қолдау,
ҚАТЫНАС ЖАСАУҒА, ТАНЫП-
БІЛУГЕ, ОЛАРДЫ
материалдық-техникалық
ҚҰРДАСТАРЫНЫҢ ҚАБЫЛДАУЫНА жабдықтау, бағдарламалық, оқыту-
ҮЙРЕНЕДІ. әдістемелік әдебиеттермен
қамтамасыз ету – басты назарда
болып, орталықтандырылған
тұрғыда жүзеге асқаны жөн.
ДЕНІ САУ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУ
МҰҚТАЖДЫҚТАРЫ БАР БАЛАЛАРМЕН
АРАЛАСУЫ ОЛАРДЫҢ ҰЛАҒАТТЫҚ ТӘРБИЕСІНЕ
ӘСЕР ЕТЕДІ, КӨЗҚАРАСЫН ӨЗГЕРТЕДІ ЖӘНЕ
ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАР
БІЛІМ ЖӘНЕ МАШЫҚ АЛУҒА БАСҚА
БАЛАЛАРМЕН ТЕҢ МҮМКІНДІК АЛЛОДЫ,
ӨЗДЕРІН ЕРКІН СЕЗІНІП, МЕКТЕПКЕ
ҚУАНЫШПЕН БАРАДЫ.
6 СОНЫМЕН ҚАТАР МЕКТЕПТЕГІ ҰСТАЗ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ҚОЛДАУ МАҚСАТЫНДА: СЕНІҢ
АҚАУЛЫҚТАРЫҢА ҚАРАМАСТАН СЕН ӘДЕМІ
ЕКЕНІҢДІ БІЛ, ӨЙТКЕНІ СЕН – БАЛАСЫҢ…, СЕН
ӨЗ ТАҢДАУЫҢДЫ ЖАСАЙ АЛАСЫҢ…, СЕН ӨЗ
СӘТСІЗДІКТЕРІҢДІ ЖЕҢІП, ӨЗ ҚАТЕЛІКТЕРІҢ
АРҚЫЛЫ ДАМИСЫҢ…, СЕН – ОЛ СЕНСІҢ, ӨЗ
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫҢ МЕН КЕМШІЛІКТЕРІҢ
БАР, ҮМІТ ПЕН ШЕКСІЗ МҮМКІНДІКТЕРІҢ БАР…,
БОЛАШҚҚА ҚАДАМДЫ БІЗ БІРГЕ ЖАСАЙМЫЗ!
ДЕНЕГ СӨЗДЕРМЕН ҮНЕМІ ҚОЛДАУ ЖАСАП
ОТЫРУЫ ҚАЖЕТ. СЕБЕБІ АДАМДАРДЫҢ БІР-
БІРІНЕ ҚОЛ ҰШЫН БЕРУІ – ИНКЛЮЗИВТІ
МӘДЕНИЕТТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ БІРДЕН-БІР
ЖОЛЫ.
ОҚУ ЖОСПАРЫ МЕН ОҚУ Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
БАҒДАРЛАМАСЫ КЕЛЕСІДЕЙ НЕГІЗГЕ стандарты сәйкес (бастауыш, негізгі орта
СҮЙЕНІП ӨЗГЕРТІЛЕДІ: МЕКТЕП және орта) оқуда қиындықтарға тап
КЕҢЕСІНІҢ ШЕШІМІМЕН; болған оқушылар үшін арнайы жағдайлар
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-МЕДИЦИНАЛЫҚ- жасаллоды. Қазіргі уақытта еліміздің
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ білім алуында қиындықтары бар
ҰСЫНЫСЫМЕН. ЕГЕР БІЛІМ АЛУЫНДА балаларға психологиялық-педагогикалық
ҚИЫНДЫҚТАРЫ БАР ОҚУШЫНЫ қолдау көрсету мен білім беру жүйесінде
МЕКТЕП ӨЗ БЕТІНШЕ АНЫҚТАСА, оқытудың арнайы жағдайын құру
ХОНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ- барысында келесідей құжаттарды
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ басшылыққа алу ұсынылады: оқу
ҰСЫНЫСТАРЫ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП жоспары мен оқу бағдарламасын өзгерту;
КЕҢЕСІ ШЕШІМІМЕН МҰҒАЛІМ БІР оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін
НЕМСЕ БІРНЕШЕ ОҚУ ПӘНІ өзгерту (оқушылардың оқу үлгерімі);
БОЙЫНША ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫН оқытудың арнайы, вариативті және
ҚЫСҚАРТА АЛЛОДЫ. альтернативті әдістерін қолдану;
оқулықтарды, оқу әдістемелік
құралдарын, жеке оқу материалдарын
таңдау; оқыту форма сын таңдау;
О ҚУШ Ы ЛА Р Д Ы Ң ОҚ У Ү Л ГЕ Р ІМІ Н БА Ғ А ЛА У
ӘД І С Т ЕР ІН Т Ө МЕ Н Д Е ГІ К ӨР С Е Т ІЛ ГЕ Н
ЖА ҒД А Й Л А РД А ӨЗ ГЕ РТ У Қ А ЖЕ Т : ОҚ У ШЫ
А Р Н АЙ Ы, Қ ЫС Қ А РТ Ы Л Ғ АН Н Е М С Е Ж Е К Е
БА Ғ ДА Р Л А МА МЕ Н О ҚЫ Т Ы Л ҒА Н К Е З Д Е ;
О ҚУ ШЫ Л А РД Ы О Қ Ы Т У Д А А Л ЬТ Е РН А Т И В ТІ
Ә Д ІС Т І ҚО Л Д А Н ҒА Н Д А .
ЖА Л П Ы Б ІЛ ІМ Б Е РЕ Т ІН М ЕК Т Е П Т Е Е РЕ К ШЕ
Б ІЛ ІМ Б Е РУ ГЕ Қ А Ж ЕТ Т ІЛ ІГ І БА Р
О ҚУ ШЫ Л А РД Ы Ң ОҚ У Ы Н ТӨ МЕ Н Д Е Г ІД Е Й
ҰЙ Ы МД А С Т Ы РУ ҒА БО Л А Д Ы : Ж А ЛП Ы
С Ы Н Ы П Т А (2 ОҚ УШ ЫД А Н А Р ТЫ Қ Е МС ,
С ОН ЫМ ЕН Қ А Т А Р Е Б Қ Б А Р Ә Р ОҚ У ШЫ Ғ А
С Ы Н Ы П Т А ҒЫ О Қ У ШЫ Л А Р С А Н Ы 3 -К Е
А З А Й Т Ы Л УЫ Т И І С ); Ж А Л П Ы Б ІЛ І М БЕ Р Е ТІ Н
МЕ К Т Е ПТ ІҢ А РН А Й Ы С ЫН ЫБ ЫН Д А ( 10-12
ОҚУ Ш Ы) ; Ж А Л П Ы Б ІЛ І М БЕ Р Е Т ІН МЕ К Т Е П Т ІҢ
П С И Х ОЛ О ГИ Я Л Ы Қ-П Е ДА Г ОГИ К А Л Ы Қ
ҚОЛ Д А У Д Ы Ң А РН А Й Ы К А Б И Н Е Т ІН Д Е (Ж Е К Е
Н Е МС Е К ІШ І Т О РТ А )
ИНКЛЮЗИВТІ ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ҚАҒИДАЛАРЫ
1. БАРЛЫҚ АДАМДАР ҚҰҚЫҒЫНЫҢ ТЕҢДІГІ;
2. АДАМДАРДЫ ШЕКТЕУДІҢ БОЛМАУЫ;
3. БАРЛЫҚ БАЛАЛАРДЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕГЕ
ЖӘНЕ
МЕКТЕПКЕ ҚАБЫЛДАУ;
4. МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ
ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ,
МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ КОММУНИКАТИВТІ МОДЕЛІН ИГЕРТУ,
5. ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНЕ АТА-АНАЛАРДЫ ҚАТЫСТЫРУ;
6. АРНАУЛЫ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ;
7. ПӘНАРАЛЫҚ БАҒЫТТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
(ПЕДАГОГТАР,
АТА-АНА, ЛОГОПЕД, ПСИХОЛОГ, ДЕФЕКТОЛОГ, Т.Б.
МАМАНДЫҚТАРДЫҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІГІ
8. ӨЗГЕЛЕРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСҚА ЖӘНЕ ӨЗІНЕ
ДЕГЕН
СЕНІМДІЛІККЕ ҮЙРЕТУ.
ҚОРЫТЫНДЫ

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ – БАРЛЫҚ
ДИСКРИМИНАЦИЯ ФОРМАСЫНА
ТОСҚАУЫЛ ҚОЯТЫН, ОҚУШЫНЫҢ
БІЛІМ АЛУЫНДАҒЫ ӘРТҮРЛІ
ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ МЕН АЛУ-АН
ТҮРЛІЛІГІН ЕСЕПКЕ АЛА ОТЫРЫП,
САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАМТАМАСЫЗ
ЕТУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН, ЖАЛПЫ БІЛІМ
БЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ ҮЗДІКСІЗ
ПРОЦЕСІ
П А Й Д А Л А Н ЫЛ Ғ АН Ә Д Е БИ Е Т Т Е Р

H T T P S : / / P P T- O N L I N E. O R G / 1 5 4 8 0 4
H T T P : / / W W W. MY S H A R E D . R U/ S L I D E/ 1 4 3 6 3 1 3 /
H T T P S : / / P P T- O N L I N E. O R G / 5 8 5 2 1 0
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Инклюзивті білім беру
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Инклюзивті білім беру пәні, инклюзивті білім бері ерекшеліктері
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
Инклюзивті білім беру моделі
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихы
Пәндер