Жеке тұлғаның өзін - өзі бағалауы орташа деңгейде болғаны анағұрлым жақсы


Slide 1

Тұйық бaлaлaрмен

коррекциялық жұмыс

Slide 2

Тұйық және тұтығатын балалармен жұмыс жасауда,

қолданылып жүрген

әдіс - тәсілдерді терең меңгеру арқылы тәжірибеде қолдану,

сабақтың жүйелігін жетілдіру.

Балаларды сөйлеу мүшесінің бұлшық етін

босаңсытуға, тыныс алуға, байланыстыры өз бетінше еркін

сөйлеуге үйрету.

Коррекциялық мақсаты:

Slide 3 Slide 4

Адамның өз мүмкіншіліктрін толық көрсетуіне кері әсерін тигізетін қасиеттердің бірі - ұялшақтық, ұяңдық, тұйықтық. Бұл қасиет негізінен адамда бала кезінен пайда болады. Одан бала кезден арылмаса, есейген сайын ол түрлі кедергілерге алып келеді. Табиғатынан ұяң бала сол кедергілерден өте алмауы, қиындықтарға төтеп бере алмауы мүмкін. Бір-екі рет төтеп бере алмаса, біртіндеп оның барлығы бала бойына жинақталып, тұйықталуға, іштен тынуға ұласады да, әр кез сәтсіздіктерге ұшырағанда үнсіз келісіп, күресуден бас тартады. Тіпті, баланың өзін-өзі бағалауы да төмендей бастайды. Өзінің үнемі жолы болмайтындай сезіп, өмір сүруге деген құлшынысы азаяды, тіпті өзін жек көріп кетеді. .

Slide 5

Ұялшақ, тұйық балаларды қалай айқындауға болады.

Мадақтау - ұялшақтықты жеңудің бірден-бір жолы.

Енді бір ұялшақ балаларға тән қасиеттердің бірі - олар не нәрсені болсын

жүректеріне өте жақын алады, өкпешіл болып келеді.

Олар қарым-қатынасқа түсуден қашқақтайды,

ешкімнің өзіне жақындамауын, тиіспеуін қалап тұрады.

Мұндай жағдайда баланы өз іс-әрекеттеріне сенімді етіп,

күшіне сендіріп үйрету керек. Баланы өз көз-қарасын дәлелдеп шығуға дағдыландыру қажет.

Кейбір балаларда ұялшақтық қиялы бәсеңдіктен, ойлау қисынының толық

дамымауынан, баяу қимылдың әсерінен болып жатқандықтан, ақыл-ойды дамытуға

көп көңіл аударған жөн.

Мұндай балалар табиғатынан үндемейді, көзін үнемі төмен салып жүреді,

иығы еңкіш тартып тұрады, бір нәрсе айта қалсаң қалтырап кетеді,

сөйлегенде ешқашан бетіңе тура қарамайды, тіпті қарапайым сұрақтардың

өзіне әрең жауап қайтарады. Олар көбінесе, өз сезімдерін көпшілік алдында

көрсетпейді, ішінен уайымдайды, жалғыздықты сезінеді, торығу сезімі басым

болып келеді. Оларға абыржу, сасу, қысылу, ұялу, өзін болмашы нәрсеге

кінәлі сезіну тән.

Slide 6

Ұялшақ балаларды мынадан анықтауға болады.

Өзін-өзі бағалау тестісін алғанда олар өзлерін төмен көрсетеді.

Ал өзін тым асыра бағалау адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасай алмау,

ашуланшақтық, мақтаншақтық сияқты мінез-құлықтарға апарып соғады.

Өзін-өзі бағалау тестісін

алғанда олар өзлерін

төмен көрсетеді.

Содан байқап, мұғалімдер

жұмыс жасаулары керек.

Өзін-өзі бағалау - өз қабілетіне,

мүмкіндігіне, мінез-құлқына,

ішкі жан-дұниесіне,

басқа адамдардың ортасында

өз орны т. б. бойынша өзіне

баға беруі болып табылатын

адам санасының құрамдас бөлігі.

Өзін-өзі бағалау арқылы

адамның мінез-құлқы

реттеледі, өзіне сыни

көзқараспен қарауға

үйренеді. Оқушыны

сенімділікке, ойлануға,

шығармашылыққа

тәрбиелеуге баулиды

Жеке тұлғаның өзін-өзі

бағалауы орташа

деңгейде болғаны

анағұрлым жақсы.

Slide 7 Slide 8

Тұйық бaлaлaрмен

коррекциялық жұмыс жaсaу

әдістері.

Slide 9

Отбасында өзін жалғыз сезінгендіктен балаңыздың мінезі тұйық болады.

Ата-анасының өзімен әңгімелесуден қашатынына, бірдеңені сылтауратып

кетіп қалатынына, әңгімесінің қызықсыз екенін ашық айтқанына

әдеттенген соң, бала өзінің көңіл күйін, қайғысын білдірмеуге,

ішінде сақтап қалуға үйрене бастайды.

Ол ата-анасымен сөйлесуге тырыспайды, ал егер одан бірдеңе

сұрай қалсаң, қысқа ғана жауап береді. «Бәрін дұрыс емес істеймін,

үлкендерге кедергі келтіремін, аяғына оратылып жүремін» деп ойлайды.

Ашуланады, ұрысады, жазалайды деп сізден қорқады.

Баланының мінезі қалай тұйық болады?

Slide 10 Slide 11

Ж ұ м ы с к е з е ң д е р і

Кеңес беру

Диагностика

жүргізу Түзете - дамыту

жұмыстары

Бағалау, қорытынды жасау

Slide 12 Slide 13 Slide 14

Анықтау

Бақылау Көмек беру

Қолдау Әңгімелесу

Кеңес беру

Зерттеу әдістері

Slide 15

Диагностика жасау

Баланың жеке портретін қалыптастыру, өзін - өзі бағалау деңгейін, жеке басының проблемаларын, ерекшелігін, басқа балалармен қарым - қатынасқа түсуде кездесетін қиындықтарын, өмірде қиын жағдайға тап болу себептерін анықтау.

Түзету - дамыту жұмыстары

Тәртібін бақылау алуға, қоршаған ортада өзін ұстай білуге үйрену, айналасындағыларға мейірімді, рухани көзқараспен қарауға, өзіне, өзінің болашағына деген жақсы көзқарасын қалыптастыруға жету жолдарын таңдауға көмектесу, дамыту.

Бағалау, қорытынды шығару


Ұқсас жұмыстар
Оқушы портфолиосын бағалау
Өзін - өзі тану пәнін оқытудың шарттары
Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыру шарты
Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының диагностикасы
Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыру шарты ретінде
Жеке тұлға басқарудың объектісі
ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТЫ СУБЪЕКТИВТІ ҚАЛАУЛАР НЕГІЗІНДЕ
Тұлғааралық қарым қатынас
Өмірдің мәні және кәсіби өзін - өзі анықтау психологиясы
Жасөспірімдердің психологиялық денсаулық мәселесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz