СҰРАҚТАР КОНФЛИКТТІ БАСҚАРУ


Slide 1

Дау-жанжал жағдайындағы мінез-құлықтың басым түрі.

Slide 2

НЕГІЗГІ СҰРАҚТАР:

Slide 3

КОНФЛИКТ ҰҒЫМЫ

КОНФЛИКТ ДЕГЕНІМІЗ - БҰЛ ЖЕКЕ АДАМНЫҢ

ПСИХИКАСЫНДАҒЫ, АДАМДАР ТОБЫНЫҢ НЕМЕСЕ ЕКІ АДАМНЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНДАҒЫ, СОНДАЙ-АҚ ОЛАРДЫҢ РЕСМИ ЖӘНЕ БЕЙРЕСМИ БІРЛЕСТІКТЕРІНДЕГІ ҚАРАМА-ҚАРСЫ БАҒЫТТАЛҒАН

БАҒЫТТАРДЫҢ ҚАҚТЫҒЫСЫ. КОНФЛИКТ КӨЗҚАРАСТАРДЫҢ,

ҰСТАНЫМДАРДЫҢ, МАҚСАТТАРДЫҢ АЙЫРМАШЫЛЫҒЫНА

БАЙЛАНЫСТЫ ТУЫНДАЙДЫ. КӘСІПОРЫНДА ДАУ-ДАМАЙ ЖАҒДАЙ

ЖИІ БАСҚАЛАРДЫҢ МҮДДЕЛЕРІН БҰЗУЫ МҮМКІН БЕЛГІЛІ БІР

МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚҚА НЕМЕСЕ ІС-ӘРЕКЕТКЕ АЙНАЛАДЫ.

Slide 4

КОНФЛИКТТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПАРАМЕТРЛЕРІ

ҚАҚТЫҒЫС КҮРДЕЛІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰБЫЛЫС РЕТІНДЕ КӨПТЕГЕН ПАРАМЕТРЛЕРМЕН СИПАТТАЛУЫ МҮМКІН, ОЛАРДЫҢ ІШІНДЕГІ ЕҢ МАҢЫЗДЫЛАРЫ ОНЫҢ МӘНІ, ҚҰРАМЫ, СЕБЕПТЕРІ МЕН ДИНАМИКАСЫ. КОНФЛИКТ ТАРАПТАРЫ - БҰЛ ЖАНЖАЛ

ЖАҒДАЙЫНДА ТҰРҒАН НЕМЕСЕ ЖАНЖАЛҒА ҚАТЫСУШЫ ТАРАПТЫ АШЫҚ НЕМЕСЕ ЖАНАМА ТҮРДЕ ҚОЛДАЙТЫН ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІКТІҢ СУБЪЕКТІЛЕРІ. КОНФЛИКТТІК ЖАҒДАЙЫНЫҢ БЕЙНЕСІ ҚАҚТЫҒЫС СУБЪЕКТІСІНІҢ САНАСЫНДА ҚАҚТЫҒЫС ӘРЕКЕТТЕСУІНДЕГІ КӨРІНІС БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. КОНФЛИКТ СЕБЕПТЕРІ ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛ

СУБЪЕКТІЛЕРІН ЖАНЖАЛ ЖАҒДАЙЫНА ИТЕРМЕЛЕЙТІН ІШКІ ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕР БОЛУЫ МҮМКІН. МОТИВ ҚАЖЕТТІЛІК, ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ, МАҚСАТ, ИДЕАЛ, СЕНІМ ЖӘНЕ Т. Б. ТҮРІНДЕ КӨРСЕТІЛУІ МҮМКІН.

Slide 5

КЕЗ КЕЛГЕН КОМПАНИЯДА ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫ БАСҚАРУ КҮРДЕЛІ ПРОЦЕСС БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ, ОЛ КЕЛЕСІ ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІН ҚАМТУЫ ТИІС:

қақтығыстарды болжау және олардың

функционалдық

бағыттылығын уақытында бағалау қажет;

қақтығысты ескерту немесе ынталандыру;

қақтығысты

реттеу;

қақтығысты шешу.

Slide 6

КОНФЛИКТТІ БАСҚАРУ - ҚАҚТЫҒЫС ПРОЦЕСІНЕ БАҒЫТТАЛҒАН, ӘЛЕУМЕТТІК МАҢЫЗДЫ ПРОБЛЕМАЛАРДЫ ШЕШУДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН МАҚСАТТЫ ӘСЕР ЕТУ. БҰЛ ОНЫҢ АДАМ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ҰТЫМДЫ

АРНАСЫНА АУДАРЫЛУЫ, ҚАЖЕТТІ НӘТИЖЕГЕ ЖЕТУ ҮШІН ӘЛЕУМЕТТІК СУБЪЕКТІЛЕРДІҢ ЖАНЖАЛДЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА МАҒЫНАЛЫ ӘСЕР ЕТУ; БҰЛ ӘЛЕУМЕТТІК ПРОЦЕСКЕ КОНСТРУКТИВТІ ӘСЕР ЕТУМЕН ҚАРАМА-

ҚАЙШЫЛЫҚТЫ ШЕКТЕУ.

Slide 7

ЖАНЖАЛДЫ ТҰЛҒААРАЛЫҚ БАСҚАРУ ЕКІ НЕГІЗГІ СИПАТТАМАҒА: ӨЗ МҮДДЕЛЕРІН ҚАНАҒАТТАНДЫРУДАҒЫ ТАБАНДЫЛЫҚ ДӘРЕЖЕСІНЕ ЖӘНЕ БАСҚАЛАРДЫҢ МҮДДЕЛЕРІН

ҚАНАҒАТТАНДЫРУДАҒЫ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ДӘРЕЖЕСІНЕ

БАЙЛАНЫСТЫ ЖАНЖАЛДЫ ЖАҒДАЙДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ ӘРТҮРЛІ СТРАТЕГИЯСЫН СИПАТТАЙТЫН К. ТОМАС БЕЛГІЛІ СХЕМАСЫМЕН КӨРІНІС ТАБАДЫ. ТОМАСТЫҢ

ТЕРМИНОЛОГИЯСЫНДА БҰЛ ҚАШУ (ЖАЛТАРУ), БЕЙІМДЕЛУ,

БӘСЕКЕЛЕСТІК (БАСУ), ЫМЫРАҒА КЕЛУ ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ.

Slide 8

Бәсекелестік: басу, өз мүдделері

үшін ашық күрес, өз ұстанымын қорғау.

Бейімделу: өз позициясын өзгерту, мінез-құлықты қайта құру, қайшылықтарды

тегістеу, өз мүдделерінен бас тарту.

Қашу: жанжалдан жалтару, даулы

жағдайдан шығуға ұмтылу.

Келісім: өзара жол берулер арқылы келіспеушіліктерді реттеу.

Ынтымақтастық: екі тараптың мүдделерін қанағаттандыратын шешімді

бірлесіп іздеу.

Slide 9

ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ КӨПТЕГЕН ӘДІСТЕРІ БАР. ОЛАРДЫ 5 ІРІ ТОПҚА БӨЛУГЕ БОЛАДЫ, ОЛАРДЫҢ

ӘРҚАЙСЫСЫ ӨЗІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ БАР:

1.

Тұлғаішілік;

2.

Құрылымдық;

3.

Тұлғааралық;

4.

Келіссөздер;

5.

Жауапты агрессивті әрекеттер.

Slide 10

ТҰЛҒАІШІЛІК ӘДІСТЕР ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА ӘСЕР ЕТЕДІ ЖӘНЕ ӨЗІНІҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ДҰРЫС ҰЙЫМДАСТЫРУДАН, ҚАРСЫЛАСТЫҢ

ҚОРҒАНЫСТЫҚ РЕАКЦИЯСЫН ТУҒЫЗБАЙ, ӨЗ КӨЗҚАРАСЫН ДҰРЫС ЖЕТКІЗЕ БІЛУДЕН ТҰРАДЫ. ӘДІСТЕР БАСҚА АДАМҒА БЕЛГІЛІ БІР ТАҚЫРЫПҚА ЖЕКЕ КӨЗҚАРАСЫН АЙЫПТАУ МЕН ТАЛАПТАРЫНСЫЗ БЕРУ ҮШІН ҚОЛДАНЫЛАДЫ, БІРАҚ БАСҚА

АДАМНЫҢ ЖЕКЕ КӨЗҚАРАСЫН ӨЗГЕРТУ МАҚСАТЫНДА («МЕН-

ПІКІР» ӘДІСІ) ҚОЛДАНЫЛАДЫ.

Slide 11

ӘДІСТЕР АДАМҒА ҚАРСЫЛАСЫН ҚАРСЫЛАСҚА АЙНАЛДЫРМАСТАН ӨЗ ПОЗИЦИЯСЫН ҚОРҒАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. ӘСІРЕСЕ «МЕН-ПІКІР» ӘДІСІ АДАМ КӨҢІЛІ ҚАЛСА НЕМЕСЕ БАҚЫТСЫЗ БОЛСА ТИІМДІ БОЛАДЫ. ҚҰРЫЛЫМДЫҚ ӘДІСТЕР НЕГІЗІНЕН ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ, ҚҰҚЫҚТАР МЕН МІНДЕТТЕРДІҢ ДҰРЫС БӨЛІНБЕУІ, ЖҰМЫСТЫҢ ДҰРЫС

ҰЙЫМДАСТЫРЫЛМАУЫ, ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ ЫНТАЛАНДЫРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ӘДІЛЕТСІЗДІГІ ЖӘНЕ Т. Б. САЛДАРЫНАН БОЛАТЫН ҰЙЫМДЫҚ ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫҢ ҚАТЫСУШЫЛАРЫНА ӘСЕР ЕТЕДІ.

Slide 12

БҰЛ ӘДІСТЕР МЫНАЛАРДЫ ҚАМТИДЫ:

ЖҰМЫС ТАЛАПТАРЫН НАҚТЫЛАУ;

ҮЙЛЕСТІРУ ТЕТІКТЕРІН ҚОЛДАНУ;

КОРПОРАТИВТІК МАҚСАТТАРДЫ ДАМЫТУ НЕМЕСЕ НАҚТЫЛАУ;

МАРАПАТТАУДЫҢ СЕНІМДІ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУ.

Slide 13

ЖҰМЫСҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАРДЫ ТҮСІНДІРУ ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫҢ АЛДЫН АЛУ МЕН

ШЕШУДІҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ БОЛЫП САНАЛАДЫ. ӘР ҚЫЗМЕТКЕР ӨЗІНІҢ

МІНДЕТТЕРІН, ЖАУАПКЕРШІЛІГІ МЕН ҚҰҚЫҚТАРЫН НАҚТЫ ТҮСІНУІ КЕРЕК. БҰЛ ӘДІС ТИІСТІ ЛАУАЗЫМДЫҚ НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА ЖӘНЕ БАСҚАРУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ БОЙЫНША ФУНКЦИЯЛАРДЫ, ҚҰҚЫҚТАР МЕН МІНДЕТТЕРДІ БӨЛУДІ РЕТТЕЙТІН ҚҰЖАТТАРДЫ

ӘЗІРЛЕУГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН.

Slide 14

ҮЙЛЕСТІРУ ТЕТІКТЕРІН ҚОЛДАНУ ҰЙЫМНЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ БӨЛІМШЕЛЕРІ МЕН ЛАУАЗЫМДЫ ТҰЛҒАЛАРДЫ БАСҚАРУ ПРОЦЕСІНЕ ТАРТУ, ҚАЖЕТ БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА ЖАНЖАЛҒА АРАЛАСУ ЖӘНЕ ЖАНЖАЛ ТАРАПТАРЫ АРАСЫНДАҒЫ ДАУЛАРДЫ ШЕШУГЕ

КӨМЕКТЕСУ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ЕҢ КӨП ТАРАЛҒАН ТЕТІКТЕРГЕ АДАМДАРДЫҢ ӨЗАРА ІС- ҚИМЫЛЫН, ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ МЕН ҰЙЫМ ІШІНДЕГІ АҚПАРАТ АҒЫНЫН ЖЕҢІЛДЕТЕТІН БИЛІК ИЕРАРХИЯСЫ КІРЕДІ. ЕГЕР ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ КӨЗҚАРАСТАРЫНДА СӘЙКЕССІЗДІК БОЛСА, БАС МЕНЕДЖЕРГЕ ҚАЖЕТТІ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ ТУРАЛЫ ҰСЫНЫС ЖАСАУ АРҚЫЛЫ ЖАНЖАЛДЫ БОЛДЫРМАУҒА БОЛАДЫ. БІРЛЕСТІК ҚАҒИДАСЫ ЖАНЖАЛДЫ ЖАҒДАЙДЫ БАСҚАРУ ҮШІН ИЕРАРХИЯНЫ ҚОЛДАНУДЫ ЖЕҢІЛДЕТЕДІ, ӨЙТКЕНІ БАҒЫНЫШТЫ

АДАМДАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖЕТЕКШІСІНІҢ ШЕШІМДЕРІН ОРЫНДАУҒА МІНДЕТТІ.

Slide 15

КОРПОРАТИВТІК МАҚСАТТАРДЫ ӘЗІРЛЕУ НЕМЕСЕ НАҚТЫЛАУ СІЗГЕ ҰЙЫМНЫҢ БАРЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ КҮШ-ЖІГЕРІН БІРІКТІРУГЕ, ОЛАРДЫ ОПЕРАЦИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУГЕ ЖІБЕРУГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. СЫЙАҚЫЛАРДЫҢ СЕНІМДІ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУ

ҚАЙШЫЛЫҚТЫ ЖАҒДАЙДЫ БАСҚАРУ ҮШІН ДЕ ҚОЛДАНЫЛА АЛАДЫ, ӨЙТКЕНІ ӘДІЛ СЫЙАҚЫ АДАМДАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ЖАҒЫМДЫ ӘСЕР ЕТЕДІ ЖӘНЕ ЖОЙҚЫН

ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫ БОЛДЫРМАЙДЫ. СЫЙАҚЫ ЖҮЙЕСІ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРДЫҢ НЕМЕСЕ ЖЕКЕ ТОПТАРДЫҢ ТЕРІС ӘРЕКЕТТЕРІН ЫНТАЛАНДЫРМАУЫ МАҢЫЗДЫ.

Slide 16

МӘЖБҮРЛЕУ

МӘЖБҮРЛЕУ АДАМНЫҢ ОНЫҢ КӨЗҚАРАСЫН КЕЗ КЕЛГЕН БАҒАМЕН ҚАБЫЛДАУҒА

ТАЛПЫНЫСЫН БІЛДІРЕДІ. МҰНЫ ІСТЕУГЕ ТЫРЫСАТЫН АДАМ БАСҚАЛАРДЫҢ ПІКІРІНЕ

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ТАНЫТПАЙДЫ. МҰНДАЙ ТӘСІЛДІ ҚОЛДАНАТЫН ТҰЛҒА, ӘДЕТТЕ ӨЗІН

АГРЕССИВТІ ҰСТАЙДЫ ЖӘНЕ ЫҚПАЛ ЕТУ ҮШІН БИЛІКТІ ПАЙДАЛАНАДЫ. МӘЖБҮРЛЕУДІҢ СТИЛІ БАСШЫ БАҒЫНЫШТЫЛАРҒА АЙТАРЛЫҚТАЙ БИЛІК ЕТКЕН ЖАҒДАЙЛАРДА ЫҚПАЛДЫ БОЛУЫ МҮМКІН. ҚОЛ АСТЫНДАҒЫЛАРДЫҢ БАСТАМАСЫН БАСУДЫ, МАҢЫЗДЫ

ФАКТОРЛАРДЫ ЖЕТЕ БАҒАЛАМАУДЫҢ ҮЛКЕН ЫҚТИМАЛДЫҒЫН ҚҰРУДЫ СТИЛЬДІҢ КЕМШІЛІГІ ДЕП САНАҒАН ЖӨН, СЕБЕБІ БІР ҒАНА КӨЗҚАРАС БЕРІЛГЕН.

Slide 17

МӘСЕЛЕНІ ШЕШУ


Ұқсас жұмыстар
Мұғалімдер және оқушылар арасындағы келіспеушіліктер қалыпты жағдай
Конфликті тұлғалардың түрлері
Конфликтті зерттеуге социологиялық көзқарас
РУХАНИ МАНИПУЛЯТИВТІК
Диагностикалық бағалау
Психо - педагогикалық коррекцияның негізгі бағытттары
ОҚУШЫЛАРЫМЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
Қақтығысты қиын жағдайларды шешу жолдары
Менеджменттің ұйымдастыру қызметі
ЖЕР ҚҰҚЫҒЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz