СҰРАҚТАР КОНФЛИКТТІ БАСҚАРУ




Презентация қосу
Дау-жанжал
жағдайындағы
мінез-құлықтың
басым түрі.
• КОНФЛИКТ ҰҒЫМЫ

НЕГІЗГІ • КОНФЛИКТТІҢ
ПАРАМЕТРЛЕРІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ

СҰРАҚТАР:
• КОНФЛИКТТІ БАСҚАРУ

• КОНФЛИКТТІ БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ
КОНФЛИКТ ҰҒЫМЫ

КОНФЛИКТ ДЕГЕНІМІЗ - БҰЛ ЖЕКЕ АДАМНЫҢ
ПСИХИКАСЫНДАҒЫ, АДАМДАР ТОБЫНЫҢ НЕМЕСЕ ЕКІ
АДАМНЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНДАҒЫ, СОНДАЙ-АҚ
ОЛАРДЫҢ РЕСМИ ЖӘНЕ БЕЙРЕСМИ
БІРЛЕСТІКТЕРІНДЕГІ ҚАРАМА-ҚАРСЫ БАҒЫТТАЛҒАН
БАҒЫТТАРДЫҢ ҚАҚТЫҒЫСЫ. КОНФЛИКТ
КӨЗҚАРАСТАРДЫҢ,
ҰСТАНЫМДАРДЫҢ, МАҚСАТТАРДЫҢ
АЙЫРМАШЫЛЫҒЫНА
БАЙЛАНЫСТЫ ТУЫНДАЙДЫ. КӘСІПОРЫНДА ДАУ-
ДАМАЙ ЖАҒДАЙ
ЖИІ БАСҚАЛАРДЫҢ МҮДДЕЛЕРІН БҰЗУЫ МҮМКІН
БЕЛГІЛІ БІР
МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚҚА НЕМЕСЕ ІС-ӘРЕКЕТКЕ АЙНАЛАДЫ.
КОНФЛИКТТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ПАРАМЕТРЛЕРІ
• ҚАҚТЫҒЫС КҮРДЕЛІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰБЫЛЫС РЕТІНДЕ КӨПТЕГЕН
ПАРАМЕТРЛЕРМЕН СИПАТТАЛУЫ МҮМКІН, ОЛАРДЫҢ ІШІНДЕГІ ЕҢ МАҢЫЗДЫЛАРЫ ОНЫҢ
МӘНІ, ҚҰРАМЫ, СЕБЕПТЕРІ МЕН ДИНАМИКАСЫ.КОНФЛИКТ ТАРАПТАРЫ - БҰЛ ЖАНЖАЛ
ЖАҒДАЙЫНДА ТҰРҒАН НЕМЕСЕ ЖАНЖАЛҒА ҚАТЫСУШЫ ТАРАПТЫ АШЫҚ НЕМЕСЕ ЖАНАМА
ТҮРДЕ ҚОЛДАЙТЫН ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІКТІҢ СУБЪЕКТІЛЕРІ.КОНФЛИКТТІК
ЖАҒДАЙЫНЫҢ БЕЙНЕСІ ҚАҚТЫҒЫС СУБЪЕКТІСІНІҢ САНАСЫНДА ҚАҚТЫҒЫС ӘРЕКЕТТЕСУІНДЕГІ
КӨРІНІС БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.КОНФЛИКТ СЕБЕПТЕРІ ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛ
СУБЪЕКТІЛЕРІН ЖАНЖАЛ ЖАҒДАЙЫНА ИТЕРМЕЛЕЙТІН ІШКІ ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕР БОЛУЫ
МҮМКІН. МОТИВ ҚАЖЕТТІЛІК, ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ, МАҚСАТ, ИДЕАЛ, СЕНІМ ЖӘНЕ Т.Б. ТҮРІНДЕ
КӨРСЕТІЛУІ МҮМКІН.
КЕЗ КЕЛГЕН КОМПАНИЯДА
ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫ БАСҚАРУ КҮРДЕЛІ
ПРОЦЕСС БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ, ОЛ
КЕЛЕСІ ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІН ҚАМТУЫ
ТИІС:
•қақтығыстарды
болжау және олардың
функционалдық қақтығысты
бағыттылығын уақытында • реттеу;
бағалау қажет;

• қақтығысты • қақтығысты шешу.
ескерту немесе
ынталандыру;
• КОНФЛИКТТІ БАСҚАРУ - ҚАҚТЫҒЫС ПРОЦЕСІНЕ БАҒЫТТАЛҒАН,
ӘЛЕУМЕТТІК МАҢЫЗДЫ ПРОБЛЕМАЛАРДЫ ШЕШУДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН
МАҚСАТТЫ ӘСЕР ЕТУ. БҰЛ ОНЫҢ АДАМ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ҰТЫМДЫ
АРНАСЫНА АУДАРЫЛУЫ, ҚАЖЕТТІ НӘТИЖЕГЕ ЖЕТУ ҮШІН ӘЛЕУМЕТТІК
СУБЪЕКТІЛЕРДІҢ ЖАНЖАЛДЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА МАҒЫНАЛЫ ӘСЕР ЕТУ; БҰЛ
ӘЛЕУМЕТТІК ПРОЦЕСКЕ КОНСТРУКТИВТІ ӘСЕР ЕТУМЕН ҚАРАМА-
ҚАЙШЫЛЫҚТЫ ШЕКТЕУ.
• ЖАНЖАЛДЫ ТҰЛҒААРАЛЫҚ БАСҚАРУ ЕКІ НЕГІЗГІ СИПАТТАМАҒА:
ӨЗ МҮДДЕЛЕРІН ҚАНАҒАТТАНДЫРУДАҒЫ ТАБАНДЫЛЫҚ
ДӘРЕЖЕСІНЕ ЖӘНЕ БАСҚАЛАРДЫҢ МҮДДЕЛЕРІН
ҚАНАҒАТТАНДЫРУДАҒЫ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ДӘРЕЖЕСІНЕ
БАЙЛАНЫСТЫ ЖАНЖАЛДЫ ЖАҒДАЙДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫҢ
ӘРТҮРЛІ СТРАТЕГИЯСЫН СИПАТТАЙТЫН К. ТОМАС БЕЛГІЛІ
СХЕМАСЫМЕН КӨРІНІС ТАБАДЫ. ТОМАСТЫҢ
ТЕРМИНОЛОГИЯСЫНДА БҰЛ ҚАШУ (ЖАЛТАРУ), БЕЙІМДЕЛУ,
БӘСЕКЕЛЕСТІК (БАСУ), ЫМЫРАҒА КЕЛУ ЖӘНЕ
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ.
• Бәсекелестік: басу, өз мүдделері
үшін ашық күрес, өз ұстанымын қорғау.

•Бейімделу: өз позициясын өзгерту, мінез-
құлықты қайта құру, қайшылықтарды
тегістеу, өз мүдделерінен бас тарту.

• Қашу: жанжалдан жалтару, даулы
жағдайдан шығуға ұмтылу.

• Келісім: өзара жол берулер арқылы
келіспеушіліктерді реттеу.

•Ынтымақтастық: екі тараптың
мүдделерін қанағаттандыратын шешімді
бірлесіп іздеу.
ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ КӨПТЕГЕН
ӘДІСТЕРІ БАР. ОЛАРДЫ 5 ІРІ ТОПҚА БӨЛУГЕ
БОЛАДЫ, ОЛАРДЫҢ
ӘРҚАЙСЫСЫ ӨЗІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
1. Тұлғаішілік; БАР:
2. Құрылымдық;
3. Тұлғааралық;
4. Келіссөздер;
5. Жауапты агрессивті әрекеттер.
• ТҰЛҒАІШІЛІК ӘДІСТЕР ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА ӘСЕР ЕТЕДІ ЖӘНЕ
ӨЗІНІҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ДҰРЫС ҰЙЫМДАСТЫРУДАН,
ҚАРСЫЛАСТЫҢ
ҚОРҒАНЫСТЫҚ РЕАКЦИЯСЫН ТУҒЫЗБАЙ, ӨЗ КӨЗҚАРАСЫН
ДҰРЫС ЖЕТКІЗЕ БІЛУДЕН ТҰРАДЫ.ӘДІСТЕР БАСҚА АДАМҒА
БЕЛГІЛІ БІР ТАҚЫРЫПҚА ЖЕКЕ КӨЗҚАРАСЫН АЙЫПТАУ МЕН
ТАЛАПТАРЫНСЫЗ БЕРУ ҮШІН ҚОЛДАНЫЛАДЫ, БІРАҚ БАСҚА
АДАМНЫҢ ЖЕКЕ КӨЗҚАРАСЫН ӨЗГЕРТУ МАҚСАТЫНДА
(«МЕН-
ПІКІР» ӘДІСІ) ҚОЛДАНЫЛАДЫ.
ӘДІСТЕР АДАМҒА ҚАРСЫЛАСЫН ҚАРСЫЛАСҚА
АЙНАЛДЫРМАСТАН ӨЗ ПОЗИЦИЯСЫН
ҚОРҒАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. ӘСІРЕСЕ «МЕН-
ПІКІР» ӘДІСІ АДАМ КӨҢІЛІ ҚАЛСА НЕМЕСЕ
БАҚЫТСЫЗ БОЛСА ТИІМДІ
БОЛАДЫ.ҚҰРЫЛЫМДЫҚ ӘДІСТЕР НЕГІЗІНЕН
ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ, ҚҰҚЫҚТАР МЕН
МІНДЕТТЕРДІҢ ДҰРЫС БӨЛІНБЕУІ,
ЖҰМЫСТЫҢ ДҰРЫС
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛМАУЫ, ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ
ЫНТАЛАНДЫРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ӘДІЛЕТСІЗДІГІ
ЖӘНЕ Т.Б. САЛДАРЫНАН БОЛАТЫН
ҰЙЫМДЫҚ ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫҢ
ҚАТЫСУШЫЛАРЫНА ӘСЕР ЕТЕДІ.
БҰЛ ӘДІСТЕР МЫНАЛАРДЫ
ҚАМТИДЫ:
• ЖҰМЫС ТАЛАПТАРЫН НАҚТЫЛАУ;
• ҮЙЛЕСТІРУ ТЕТІКТЕРІН ҚОЛДАНУ;
• КОРПОРАТИВТІК МАҚСАТТАРДЫ ДАМЫТУ НЕМЕСЕ НАҚТЫЛАУ;
• МАРАПАТТАУДЫҢ СЕНІМДІ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУ.
ЖҰМЫСҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАРДЫ
ТҮСІНДІРУ ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫҢ АЛДЫН АЛУ
МЕН
ШЕШУДІҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ БОЛЫП
САНАЛАДЫ. ӘР ҚЫЗМЕТКЕР ӨЗІНІҢ
МІНДЕТТЕРІН, ЖАУАПКЕРШІЛІГІ МЕН
ҚҰҚЫҚТАРЫН НАҚТЫ ТҮСІНУІ КЕРЕК.БҰЛ
ӘДІС ТИІСТІ ЛАУАЗЫМДЫҚ
НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА ЖӘНЕ
БАСҚАРУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ БОЙЫНША
ФУНКЦИЯЛАРДЫ, ҚҰҚЫҚТАР МЕН
МІНДЕТТЕРДІ БӨЛУДІ РЕТТЕЙТІН
ҚҰЖАТТАРДЫ
ӘЗІРЛЕУГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН.
ҮЙЛЕСТІРУ ТЕТІКТЕРІН ҚОЛДАНУ ҰЙЫМНЫҢ
ҚҰРЫЛЫМДЫҚ БӨЛІМШЕЛЕРІ МЕН ЛАУАЗЫМДЫ
ТҰЛҒАЛАРДЫ БАСҚАРУ ПРОЦЕСІНЕ ТАРТУ, ҚАЖЕТ
БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА ЖАНЖАЛҒА АРАЛАСУ
ЖӘНЕ ЖАНЖАЛ ТАРАПТАРЫ АРАСЫНДАҒЫ
ДАУЛАРДЫ ШЕШУГЕ
КӨМЕКТЕСУ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.ЕҢ КӨП ТАРАЛҒАН
ТЕТІКТЕРГЕ АДАМДАРДЫҢ ӨЗАРА ІС- ҚИМЫЛЫН,
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ МЕН ҰЙЫМ ІШІНДЕГІ АҚПАРАТ
АҒЫНЫН ЖЕҢІЛДЕТЕТІН БИЛІК ИЕРАРХИЯСЫ
КІРЕДІ.ЕГЕР ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ КӨЗҚАРАСТАРЫНДА
СӘЙКЕССІЗДІК БОЛСА, БАС МЕНЕДЖЕРГЕ ҚАЖЕТТІ
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ ТУРАЛЫ ҰСЫНЫС ЖАСАУ АРҚЫЛЫ
ЖАНЖАЛДЫ БОЛДЫРМАУҒА БОЛАДЫ. БІРЛЕСТІК
ҚАҒИДАСЫ ЖАНЖАЛДЫ ЖАҒДАЙДЫ БАСҚАРУ ҮШІН
ИЕРАРХИЯНЫ ҚОЛДАНУДЫ ЖЕҢІЛДЕТЕДІ, ӨЙТКЕНІ
БАҒЫНЫШТЫ
АДАМДАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖЕТЕКШІСІНІҢ ШЕШІМДЕРІН
ОРЫНДАУҒА МІНДЕТТІ.
• КОРПОРАТИВТІК МАҚСАТТАРДЫ ӘЗІРЛЕУ НЕМЕСЕ НАҚТЫЛАУ СІЗГЕ ҰЙЫМНЫҢ БАРЛЫҚ
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ КҮШ-ЖІГЕРІН БІРІКТІРУГЕ, ОЛАРДЫ ОПЕРАЦИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ
ШЕШУГЕ ЖІБЕРУГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.СЫЙАҚЫЛАРДЫҢ СЕНІМДІ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУ
ҚАЙШЫЛЫҚТЫ ЖАҒДАЙДЫ БАСҚАРУ ҮШІН ДЕ ҚОЛДАНЫЛА АЛАДЫ, ӨЙТКЕНІ ӘДІЛ
СЫЙАҚЫ АДАМДАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ЖАҒЫМДЫ ӘСЕР ЕТЕДІ ЖӘНЕ ЖОЙҚЫН
ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫ БОЛДЫРМАЙДЫ. СЫЙАҚЫ ЖҮЙЕСІ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРДЫҢ НЕМЕСЕ ЖЕКЕ
ТОПТАРДЫҢ ТЕРІС ӘРЕКЕТТЕРІН ЫНТАЛАНДЫРМАУЫ МАҢЫЗДЫ.
МӘЖБҮРЛЕУ АДАМНЫҢ ОНЫҢ КӨЗҚАРАСЫН КЕЗ
КЕЛГЕН БАҒАМЕН ҚАБЫЛДАУҒА
ТАЛПЫНЫСЫН БІЛДІРЕДІ. МҰНЫ ІСТЕУГЕ
ТЫРЫСАТЫН АДАМ БАСҚАЛАРДЫҢ ПІКІРІНЕ
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ТАНЫТПАЙДЫ. МҰНДАЙ ТӘСІЛДІ
ҚОЛДАНАТЫН ТҰЛҒА, ӘДЕТТЕ ӨЗІН

МӘЖБҮРЛЕ АГРЕССИВТІ ҰСТАЙДЫ ЖӘНЕ ЫҚПАЛ ЕТУ ҮШІН
БИЛІКТІ ПАЙДАЛАНАДЫ.МӘЖБҮРЛЕУДІҢ СТИЛІ
У БАСШЫ БАҒЫНЫШТЫЛАРҒА АЙТАРЛЫҚТАЙ
БИЛІК ЕТКЕН ЖАҒДАЙЛАРДА ЫҚПАЛДЫ БОЛУЫ
МҮМКІН. ҚОЛ АСТЫНДАҒЫЛАРДЫҢ БАСТАМАСЫН
БАСУДЫ, МАҢЫЗДЫ
ФАКТОРЛАРДЫ ЖЕТЕ БАҒАЛАМАУДЫҢ
ҮЛКЕН ЫҚТИМАЛДЫҒЫН ҚҰРУДЫ
СТИЛЬДІҢ КЕМШІЛІГІ ДЕП САНАҒАН ЖӨН,
СЕБЕБІ БІР ҒАНА КӨЗҚАРАС БЕРІЛГЕН.
МӘСЕЛЕНІ ШЕШУ

МӘСЕЛЕНІ ШЕШУ ДЕГЕНІМІЗ ПІКІРЛЕРДІҢ АЛШАҚТЫҒЫН,
ЖАНЖАЛДЫҢ СЕБЕПТЕРІН СЕНІМДІ ТҮРДЕ НАҚТЫЛАУ ҮШІН
БАСҚА КӨЗҚАРАСТАРМЕН ТАНЫСУҒА ЖӘНЕ БАРЛЫҚ ТАРАПТАР
ҮШІН ҚОЛАЙЛЫ ӘРЕКЕТ ӘДІСІН ТАҢДАУ МҮМКІНДІГІН
МОЙЫНДАУДЫ
БІЛДІРЕДІ.БҰЛ СТИЛЬДІ ҚОЛДАНАТЫН КЕЗ КЕЛГЕН АДАМ ӨЗ
МАҚСАТЫНА БАСҚАЛАРДЫҢ ЕСЕБІНЕН ЖЕТУГЕ ТЫРЫСПАЙДЫ,
КЕРІСІНШЕ ЖАНЖАЛДЫ ЖАҒДАЙДАН ШЫҒУДЫҢ ЕҢ ЖАҚСЫ
НҰСҚАСЫН ТАБАДЫ.
ЖАНЖАЛДАРДЫ БОЛДЫРМАУ
ҮШІН БАСҚАРУДЫҢ
КӨПТЕГЕН ӘДІСТЕРІ


БАР:
ТҰЛҒАІШІЛІК ӘДІСТЕР - ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА ӘСЕР ЕТУ ӘДІСТЕРІ;
ҚҰРЫЛЫМДЫҚ ӘДІСТЕР - ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ҚАЙШЫЛЫҚТАРДЫҢ АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ ЖОЮ
ӘДІСТЕРІ;
• ҚАҚТЫҒЫС ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ СТИЛІН ӨЗГЕРТУДІҢ ТҰЛҒААРАЛЫҚ
• ӘДІСТЕРІ; ЖЕКЕ ӘДІСТЕР;
• КЕЛІССӨЗДЕР;
• ЖЕКЕ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚҚА ӘСЕР ЕТУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ
МІНДЕТТЕРІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП,
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҰЙЫМДЫҚ РӨЛДЕРІН ТЕҢЕСТІРУ ӘДІСТЕРІ (МҮМКІН
• ЖҰМЫСШЫЛАРДЫ БАСҚАРУ);

БАРЛЫҚ АЛДЫҢҒЫ ӘДІСТЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІ ТАУСЫЛҒАН КЕЗДЕ ТӨТЕНШЕ
ЖАҒДАЙЛАРДА
ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТИІСТІ АГРЕССИВТІ ӘРЕКЕТТЕРДІ БЕЛСЕНДІРУ ӘДІСТЕРІ.
МӘСЕЛЕНІ ШЕШУ АРҚЫЛЫ
ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫ БАСҚАРУ КЕЛЕСІ
ТӘРТІПТЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАДЫ:

МӘСЕЛЕНІ ШЕШІМ ЕМЕС, МАҚСАТТАР ТҰРҒЫСЫНАН АНЫҚТАУ.

• ЖАНЖАЛДЫҢ ЕКІ ЖАҒЫНА ДА ҚОЛАЙЛЫ ШЕШІМДІ АНЫҚТАУ.

• ЖАНЖАЛ ТАРАПТАРЫНЫҢ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ ЕМЕС, МӘСЕЛЕГЕ НАЗАР АУДАРУ.

СЕНІМ АТМОСФЕРАСЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ, ӨЗАРА ӘСЕРДІ АРТТЫРУ ЖӘНЕ АҚПАРАТ АЛМАСУДЫ ТАРАТУ.
• ЖАНЖАЛ ОҚИҒАЛАРЫНА ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ ЖАҒЫМДЫ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ҚҰРУ, ЖАНАШЫРЛЫҚТЫ
АНЫҚТАУ ЖӘНЕ ЕКІНШІ ТАРАПТЫҢ ПІКІРІН ТЫҢДАУ, СОНЫМЕН ҚАТАР АШУЛАНУ МЕН ҚОҚАН-ЛОҚЫ КӨРІНІСТЕРІН
АЗАЙТУ.
КЕЛІССӨЗДЕР

КЕЛІССӨЗДЕР ЖҰМЫСШЫЛАРДЫҢ
КӨПТЕГЕН АСПЕКТІЛЕРІН ҚАМТИТЫН
БЕЛГІЛІ БІР ФУНКЦИЯЛАРДЫ
ОРЫНДАЙДЫ. ЖАНЖАЛДАРДЫ ШЕШУ
ӘДІСІ РЕТІНДЕ
КЕЛІССӨЗДЕР - БҰЛ ЖАНЖАЛ
ТАРАПТАРЫ ҮШІН ӨЗАРА ҚОЛАЙЛЫ
ШЕШІМДЕРДІ
ТАБУҒА БАҒЫТТАЛҒАН
ТАКТИКА ЖИЫНТЫҒЫ.
ҚАҚТЫҒЫСТАРДЫ БАСҚАРУ
ПРАКТИКАСЫНДА ҮШ
БАҒЫТ БАР:
қақтығысты

болдырмау
,

қақтығысты жанжалды
іс жүзінде
басу
басқару.
ЖАНЖАЛДЫ БАСҚАРУ МАҚСАТТЫ
ӘСЕРДІ ҚАМТИДЫ:

v жанжал v жанжал v
туғызған себептерді тараптарының мінез- жанжалдардың
жою (азайту); құлқын түзету; бақыланатын деңгейін
қолдау.

Ұқсас жұмыстар
Мұғалімдер және оқушылар арасындағы келіспеушіліктер қалыпты жағдай
Конфликті тұлғалардың түрлері
Конфликтті зерттеуге социологиялық көзқарас
РУХАНИ МАНИПУЛЯТИВТІК
Диагностикалық бағалау
Психо - педагогикалық коррекцияның негізгі бағытттары
ОҚУШЫЛАРЫМЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
Қақтығысты қиын жағдайларды шешу жолдары
Менеджменттің ұйымдастыру қызметі
ЖЕР ҚҰҚЫҒЫ
Пәндер