Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік



Модуль 1. Қашықтық ұғымы және мақсаты, білім беру технологиялары(ҚББТ) . Бағдарламалық құралдар құру, білім беру мазмұны
Тақырып 1. 1 ҚББТ-ға кіріспе. Қашықтықтан оқыту түрлері (ҚО) . ҚББТ модельдері. Оқытудың ерекшелігі-онлайн, офлайн, және аралас оқыту.
ҚЕАҚ Павлодар педагогикалық университеті "Информатика" пәнінен ББ

ҚББТ пәнінің мақсаты негізгі идеялар болып табылады. Қашықтықтан білім беру-технологиялар туралы сандық мазмұнды әзірлеуге және пайдалануға дайын болу, пәндегі практикалық мәселелерді, сонымен қоса шығармашылық тапсырмаларды шешуге дайындау.
КЕАҚ Павлодар педагогикалық университеті "Информатика" ББ

№ п/п
Тақырыптың атауы
Сағат саны
лек
прак
СӨЖ
СРОП
Модуль 1. ҚБТ ұғымы және мақсаты. Білім беруді құруға арналған бағдарламалық құралдар мазмұны
1. 1
Кіріспе. ҚББТ модельдері. Онлайн оқыту ерекшелігі, офлайн және аралас оқыту.
1
2
1
1. 2
әмбебап қолданбалы бағдарламалық құралдар
1
5
5
1
1. 3
Google құралдары
1
3
5
1
1. 4
Электрондық презентацияларды дайындау бағдарламалары
1
2
3
1
1. 5
Графикалық және инфографикалық құралдар
1
2
3
1
1. 6
бейнені өңдеу және өңдеу, жасау құралдарыбейне тапсырмалар мен бейне дәрістер
1
2
3
1
1. 7
Зерттеуде қолданылатын арнайы пакеттер мен құралдар мамандық пәндері
1
2
5
1
Модуль 2. Сандық білім беруді құруға арналған сандық құралдар мен веб-қызметтер мазмұны
2. 1
сандық мазмұн. Орталық Комитеттің құрылымы
1
2
1
2. 2
Тест құруға арналған жүйелер
1
2
5
ҚББТ пәнінің мазмұны

№ п/п
Тақырып атауы
Сағат саны
лек
прак
СӨЖ
СРОП
Модуль 2. Сандық білім беруді құруға арналған сандық құралдар мен веб-қызметтермазмұны
2. 3
интерактивті жаттығулар, ойындар, кроссвордтар жәневикториналар.
1
2
5
2. 4
Психикалық карталар
2
3
1
2. 5
Онлайн тақталар
1
2
5
2. 6
интерактивті карталар және уақытша негізг
1
1
5
1
2. 7
Портфолио құруға арналған құралдар мен порталдар
1
1
5
1
2. 8
оқытудағы кодтарды құру және қолдану
1
5
1
Модуль 3. Ашық ресурстар, білім беру платформалары және арналар
3. 1
Ашық білім беру ресурстары
1
1
5
1
3. 2
Білім беру платформалары, порталдар және сайттар
1
1
5
1
3. 3
YouTube-тегі білім беру арналары
1
4
1
Барлығы
15
30
75
15
ҚББТ пәнінің мазмұны

Қашықтықтан оқыту технологиясы - белгілі бір білім жиынтығын өз бетінше, бірақ бақыланатын меңгеру процесінде мұғалім мен оқыту субъектісінің өзара әрекеттесу әдістерінің, формалары мен құралдарының жиынтығы.
Қашықтықтан технологияларды қолдану арқылы оқу процесінің негізі - студенттің мақсатты бағытталған өзіндік жұмысы. Білім алу процесі студентке ыңғайлы кез келген уақытта, жеке қарқынмен және оның орналасқан жеріне қарамастан жүзеге асырылуы мүмкін. Қашықтықтан оқыту технологияларын білім беру жүйесіне енгізудің мақсаты - халықтың барлық топтары үшін сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету.
Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік
Қашықтықтан білім беру (ҚББ) - білім алу (беру) тәсілімен немесе негізінен жанама түрде (қашықтықта) жүзеге асырылатын оқу коммуникациясының сипаты бойынша басқа нысандардан ерекшеленетін білім беру нысаны.
Қашықтықтан оқыту технологиялары - қазіргі ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, оқытушы мен оқушының өзара әрекеті жанама түрде (қашықтықта) жүзеге асырылатын білім беру технологияларының қатары.
Notes: При этом под дидактическими средствами дистанционного обучения понимаются материалы, методы и приемы обучения, формы организации учебно-познавательной деятельности, учитывающие ограниченность непосредственного общения с преподавателем.
Главным моментом в педагогических технологиях дистанционного обучения становится визуализация мысли, информации, знаний, создание новых способов педагогической коммуникации, корректировка традиционных форм организации учебной деятельности.

Қашықтықтан оқыту жағдайындағы білім беру платформаларының мүмкіндіктері

Қазіргі заманғы АКТ
- аудиториялық сабақтарға уақытты ұзартпай білім беру ұйымдарында білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың бір жолы
Notes: При этом под дидактическими средствами дистанционного обучения понимаются материалы, методы и приемы обучения, формы организации учебно-познавательной деятельности, учитывающие ограниченность непосредственного общения с преподавателем.
Главным моментом в педагогических технологиях дистанционного обучения становится визуализация мысли, информации, знаний, создание новых способов педагогической коммуникации, корректировка традиционных форм организации учебной деятельности.

Білім беру процесіне АКТ-ны енгізудің ұйымдастырушылық-басқару формалары:
4
Қашықтықтан білім беру
1
2
3
5
онлайн оқыту
аралас оқыту
Notes: ИКТ расширяют возможности образовательной среды, как разнообразными программными средствами, так и методами развития креативности обучаемых. К числу таких программных средств относятся моделирующие программы, поисковые, интеллектуальные обучающие, экспертные системы, программы для проведения деловых игр. Коммуникационные технологии позволяют по-новому реализовывать методы, активизирующие творческую активность. Обучаемые могут включиться в дискуссии, которые проводятся не только в аудитории или классе, но и виртуально, например на сайтах периодических изданий, учебных центров. В выполнении совместных творческих проектов могут участвовать учащиеся различных учебных заведений. Использование лабораторного оборудования позволяет организовать в реальном времени постановку демонстрационного эксперимента, усиливающего понимание материала и его усвоение. Наряду с новыми инструментами учебной деятельности виртуальная среда содержит широкий спектр различных учебных объектов (анимации, видео, модели, симуляторы и пр. ), которые могут использоваться для дидактического сопровождения демонстрационных опытов.
Контент включает:
□ учебный материал (конспекты лекций, демонстрационные материалы и т. п. ) ;
□ дополнительные информационные материалы (комментарии преподавателя, ответы на часто задаваемые вопросы и т. п. ) ;
□ библиотеку ресурсов (рекомендованная литература, списки Web-ресурсов по теме курса и т. п. ) ;
□ предметный и/или тематический словарь (глоссарий) ;
□ программу обучения (академический календарь) ; и т. д.

Қашықтықтан оқыту
оқушының жеке мүмкіндіктері мен қалауына сәйкес жеке жоспар бойынша студенттердің материалды көбірек өз бетінше меңгеруін көздейді.
Notes: Асинхронные средства не требуют у обменивающихся сторон постоянного соединения. К таким средствам можно отнести: e-mail и построенные на основе e-mail автоматические рассылки (так называемые mail-lists), доски объявлений типа Bulletin, Board System (BBS), offline-конференции типа "эхо" FidoNet и т. п.
Синхронные средства предполагают одновременные согласованные действия сторон - один говорит, другой слушает в то же самое время.
Все рассматриваемые online-средства предполагают наличие прямого выхода в Интернет и базируются так или иначе на сервисах, существующих в сети Интернет. Наиболее эффективными являются online-конференции, позволяющие поддерживать множество различных форм общения в процессе ДО: семинары, обсуждения, обмен опытом, проведение научных конференций. К новым и многообещающим средствам относятся интернет-трансляции видео- и аудиоматериалов и интернет-телефония.

Онлайн білім беру
Оқыту үдерісі көп дәрежеде мұғалімнің онлайн әрекеттестіктің ұйымдастырушысы және модераторы ретінде белсенді қатысуымен интерактивті ақпараттық-білім беру кеңістігін қамтиды, процесс дәстүрлі оқытуға барынша ұқсас, бірақ аудиториялық сабақтар виртуалды ортада өтеді.
Notes: Асинхронные средства не требуют у обменивающихся сторон постоянного соединения. К таким средствам можно отнести: e-mail и построенные на основе e-mail автоматические рассылки (так называемые mail-lists), доски объявлений типа Bulletin, Board System (BBS), offline-конференции типа "эхо" FidoNet и т. п.
Синхронные средства предполагают одновременные согласованные действия сторон - один говорит, другой слушает в то же самое время.
Все рассматриваемые online-средства предполагают наличие прямого выхода в Интернет и базируются так или иначе на сервисах, существующих в сети Интернет. Наиболее эффективными являются online-конференции, позволяющие поддерживать множество различных форм общения в процессе ДО: семинары, обсуждения, обмен опытом, проведение научных конференций. К новым и многообещающим средствам относятся интернет-трансляции видео- и аудиоматериалов и интернет-телефония.

Blended learning (аралас оқыту)
бетпе-бет және виртуалды оқыту сценарийлерін біріктіру, білімді берудің классикалық түрі және АКТ пайдалану.
Notes: Асинхронные средства не требуют у обменивающихся сторон постоянного соединения. К таким средствам можно отнести: e-mail и построенные на основе e-mail автоматические рассылки (так называемые mail-lists), доски объявлений типа Bulletin, Board System (BBS), offline-конференции типа "эхо" FidoNet и т. п.
Синхронные средства предполагают одновременные согласованные действия сторон - один говорит, другой слушает в то же самое время.
Все рассматриваемые online-средства предполагают наличие прямого выхода в Интернет и базируются так или иначе на сервисах, существующих в сети Интернет. Наиболее эффективными являются online-конференции, позволяющие поддерживать множество различных форм общения в процессе ДО: семинары, обсуждения, обмен опытом, проведение научных конференций. К новым и многообещающим средствам относятся интернет-трансляции видео- и аудиоматериалов и интернет-телефония.

Notes: При кейс-технологии учебно-методические материалы комплектуются в специальный набор (кейс) . Этот набор пересылается учащемуся для самостоятельного изучения. Общение с преподавателями-консультантами осуществляется в созданных для этих целей региональных учебных центрах. Считается, что при достаточной мотивации обучаемый в состоянии самостоятельно изучить и освоить значительный объем материала по широкому кругу дисциплин, если такое обучение подкреплено содержательным кейсом.
С 40-х годов начинаются эксперименты по использованию отличных от почты средств доставки учебного материала - радио, магнитофонные ленты, телевидение. Процесс обучения дополняется непрерывным процессом самообразования с использованием записанных на те или иные носители или транслируемых по радио и телевидению лекций. TV-технология, как следует из ее названия, основана на использовании телевизионных лекций.
К сетевым технологиям относится интернет-технология и технологии, использующие возможности локальных и глобальных вычислительных сетей. В интернет-технологии "Всемирная паутина" используется для обеспечения учащихся учебно-методическим материалом, а также для интерактивного взаимодействия между преподавателем и обучаемыми. Возможность связи "многих-со-многими" является принципиальным отличием интернет-технологии от иных технологий дистанционного обучения.

Қашықтықтан оқытудың түрлері
- бейнеконференциялар ( дыбыспен бірге жүретін бейне кескінмен алмасу) ;
- аудиоконференциялар ( дыбыстық ақпараттармен алмасу сандық және аналогтық -байланыс құралдары ) ;
- компьютерлік телеконференциялар ;
- бейне дәрістер ;
- чат сабақтары ;
- веб-и сабақтар;
- радиобайланыс;
- телеарналар.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz