Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: принциптер, кезеңдері және жеке-дамыту бағдарламалары


Slide 1

Орындаған:Дуйсембекова. Б Қабылдаған:Амирешева. Б

ЕББҚ Бар балаларды ППҚ Мазмұнын анықтау

Slide 2

Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметінің әрбірмаманының жеке-дамытушылық жұмысының басты мақсаты - баланыңқұрдастарымен бір сыныпта оқуға және өз мүмкіндіктеріне сәйкес оқубағдарламасын меңгеруге көмектесу үшін барлық мүмкіндіктерді жасау. Мамандардың міндеті дамытушы жұмысты өз әдістері мен тәсілдері арқылы, соның ішінде қысқартылған (бейімделген) білім беру бағдарламасынмеңгерту үшін зиятының, сөйлеу, әлеуметтік-коммуникативтік және жекедамудың жеткілікті деңгейін (міндетті емес нормативтік) қамтамасыз ету

Slide 3

Психологпен, логопедпен, әлеуметтік педагогпен жеке бағдарламалар жасаған кезде, психологиялық-педагогикалық жұмыстың жалпы принциптерінен (жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу, іс-әрекеттік тәсіл және т. б. ) басқа, келесі принциптерді ұстану қажет:

1) сыныптағы оқу қиындықтарын жеңуге жеке-дамыту жұмысының бағыттылығы. Логопед ең алдымен оқу пәндері бойынша бағдарламаны меңгеруге кедергі келтіретін сөйлеу дамуының бұзылыстарын түзейді. Психолог мектеп дағдыларын меңгеруге кедергі келтіретін психикалық 34 функцияларының дамуы бойынша жұмыс істейді: жазу, оқу немесе есеп және т. б. Арнайы педагогтың міндеттері мектеп бағдарламасының қандай да бір бөлімдерін меңгерудегі проблемаларды толықтыру, оқушыны күрделі оқу материалдарын меңгеруге дайындау, оқу қызметінің құрылымдық компоненттерін қалыптастыру болады

2) тұлғалық бағдар және жеке тәсіл: баланы тек проблемалары мен бұзылымдарына қарай емес, сонымен қатар өзінің қажеттіліктері мен уәждері, сондай-ақ даму үшін жеке ресурстары бар белсенді тұлға ретінде қабылдау. Мамандардың міндеті-баланың қажеттілігін ескеру және оқыту қиындықтарын жеңу мен дамуы үшін қолайлы жағдай жасау. Бағдарламаны жасау кезінде баланың әлсіз жақтарын ғана емес, сонымен қатар күшті жақтарын да ескеру, оның мүдделері мен қызығушылықтарына сүйену

00:01

әлеуметтік, коммуникативтік бағыттылығы баламен жұмыс істеудің негізгі тәсілі ретінде; күнделікті өмірде қалыптасқан дағдыларды пайдалану қажеттілігін сезінгенде жағдайлар құру, жаттығулар, белсенділікті ұсыну: білім алу, ойында, қарым-қатынас жасауда және әлеуметтік әрекеттесуде

Slide 4

3) әлеуметтік, коммуникативтік бағыттылығы баламен жұмыс істеудің негізгі тәсілі ретінде; күнделікті өмірде қалыптасқан дағдыларды пайдалану қажеттілігін сезінгенде жағдайлар құру, жаттығулар, белсенділікті ұсыну: білім алу, ойында, қарым-қатынас жасауда және әлеуметтік әрекеттесуде

4) баламен жұмыс істеу бағыттары мен әдістерінің дербес таңдалуына қарамастан, түрлі профельдегі мамандар мен сынып мұғалімінің жұмыстағы мақсаттарының, тәсілдерінің, талаптарының сабақтастығы мен бірлігі. Психологтың, логопедтің немесе арнайы педагогтың кәсіби әдістерінің барлығы баланы оқытудың нақты қиындықтарын жеңуге бағытталуы тиіс;

Slide 5

5) ата-аналарды дамыту жұмысына белсенді тарту. Осы принциптерді іске асыру үшін мынадай шарттарды сақтау қажет: - өмірдің түрлі салаларында баланың әлеуетін, күшті жақтарын және проблемаларын жақсы түсіну үшін ата-аналардың пікірін есепке алу; - балаға көмек көрсету бағдарламаларын әзірлеу үшін ата-аналармен әріптестік қарым-қатынасты және ынтымақтастықты дамыту; - дамыту жұмысының бағдарламасын әзірлеу кезінде ата-аналардың сұранымын есепке алу; - ата-аналарды үй жағдайында мамандардың ұсыныстарын орындауға (үй тапсырмалары) ата-аналардың мүмкіндіктері мен ресурстарына сүйене отырып және отбасы туралы мәліметті біле отырып тарту.

Slide 6

Ерекше білім алу қазежттілктерін бағалау және мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бағыттарын анықтау бойынша жұмыс кезеңдері 5 кезеңнен тұрады

Оқушыны оқыту мен оқытудағы қиындықтардың сипаты туралы ақпарат

Оқушыны тереңдетіп және бағытты зерттеу

Бірлесіп оқушының ерекше білім беру қажеттілігін және психологиялық-педагогикалық қолдау мазмұнын анықтау оқыту қиындықтарын талқылау

Анықталған білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтитын психолог. -педагог. Қолдау көрсетудің жеке бағдарламасы

Мониторингпен қолдауды іске асыру

Slide 7

ПМПК жолдамасы бойынша психикалық және дене дамуыбұзылған бала сыныпта оқыған жағдайда мұғалім мен мамандар сыныптағы сабақтарда мұндай оқушының оқуымен мінез-құлқындағы қиындықтарын зерделей отырып бірден бақылауға кіріседі. Әр маман бір апта ішінде баланы қадағалайды. Бақылау бір апта ішінде жүзеге асырылады. Күнделікті бақылау нәтижелеры тіркеледі

1

Slide 8

Әрбір маман қажеттіәдістерді әдістемелерді тесттер ментәсілдерді пайдалана отырып психологиялық логопедтік арнайы педагогикалық тексеружүргізеді. Оның нәтижелерін тексеру хаттамаларына енгізеді. Психологиялық тексеру хаттамасы арнайы педагог-оқу қызметі компонеттерінің жағдайын бақылау хаттамасын толтырады

2

Slide 9
Ұқсас жұмыстар
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жалпы білім беру мектептерінде психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру және енгізу проблемалары
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру
Ерекше қажеттіліктері бар балалардың сапалы білімін қамтамасыз етудегі психологиялық-педагогикалық қолдау: мектепішілік модельдер мен әдістемелер
Интеграциялық оқытуда ерекше білім алу қажеттіліктері бар оқушыларға психолого-педагогикалық қолдау және критериалды бағалау
Қазақстандағы инклюзивті білім беру: ерекше қажеттіліктері бар балаларды анықтау және психолого-педагогикалық сүйемелдеу
Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға арналған лекотекада коррекциялық және психологиялық-педагогикалық жаттығу жоспары (2022-2023 оқу жылы)
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы және инклюзивті білім беруді жүзеге асыру шарттары
Қазақстандағы мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беру: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және арнайы білім беру жүйесі
Қазақстанда дарынды балаларға психологиялық және педагогикалық қолдау: анықтау, бағалау және дамыту принциптері
Мектептегі ерекше білім беру қажеттілігін бағалау және қолдау жүйесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz