ОҚУШЫ АТА - АНА МҰҒАЛІМ




Презентация қосу
Тақырыбы:
Үштік одақ:
ата-ана, мұғалім, оқушы .
Үштік одақ :
ата-ана, мұғалім,
оқушы
арасындағы
қарым қатынасты
жақсарту
Тренинг сабағының жоспары:
1. «Танысу жаттығуы»
2. Тапсырма орындау
3. Пікірталас
4. Жағдаяттарды шешу
5. Бейнеролик
6. Мақал – мәтелдердің мәнін ашу
7. «Байлаулы бала» (тренинг)
8. Постер қорғау
9. Аяқталмаған сөйлем
10. Қорытынды
Үш одақ
ОҚУШЫ

АТА-АНА МҰҒАЛІМ
Топтасайық

Бірінші топ – Үшінші топ –
оқушылар. ұстаздар

Екінші топ –
ата-аналар
Негізгі бөлім
• Ұлы ғалым, философ Әбу-насыр Әл-
Фараби «Адамға ең бірінші білім
емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз
берілген білім-адамзаттың қас
жауы. Ол келешекте оның өміріне
қауіп әкеледі деген екен.» Бұдан
шығатын түйін: бала тәрбиесіне ең
әуелі оның өз ата-анасының
еңбекқорлығы, ұстамдыдылығы,
ақыл-ой, сана-сезімі, адамгершілігі
әсер етпек.
• Халықта Ағаш түзу өсу үшін
оған көшет кезінде
көмектесуге болады, ал үлкен
ағаш болғанда оны түзете
алмайсың» деп бекер
айтылмаған. Сондықтан
баланың бойына жастайынан
ізгілік, мейірімділік, яғни
адамгершілік құнды
қасиеттерді сіңіріп, өз – өзіне
сенімділікке тәрбиелеуде
отбасы мен педагогтар шешуші
роль атқаратыны белгілі.
Топтарға тапсырма
• 1 топ- оқушылар -Ата-ана мен
ұстаздарға тілек айту
• 2 топ - Ата-аналар тобына:
• -Сіздер үшін бала кім?
• 3 топ – мұғалімдер тобына:
• - Сіздің ойыңызша оқушы қандай
болуы тиіс? - «Ата-анаға» қандай
тілектер айтасыз?
Пікірталас

“Пікірталастан
шындық туады,
шындық кірлеген
ойды жуады”
Жағдаяттық сұрақтар
• 1- топ- оқушы.
Тоқсандық қорытынды
бойынша сен бір сабақтан
үшке шықтың делік. Сенің
іс-әрекетің?
Жағдаяттық сұрақтар
• 2-топ – ата-ана.
Сіз жұмыстан ашулы
келдіңіз, балаңыз компьютер
алдында отыр, үйдің іші
жиналмаған, тамақ істелмеген,
сіздің айтып кеткен
тапсырмаңыз орындалмаған
сіздің әрекетіңіз?
Жағдаяттық сұрақтар
• 3-топ – мұғалім.
• Сіз мектепте «жұлдыз» ауруына
ұшыраған оқушыңыздың теріс
қылықтарын көріп қайта-қайта
ескерту жасадыңыз, ертеңіне
оқушының анасы мектепке келіп
үстіңізден шағымданатынын
айтты. Сіздің әрекетіңіз?
Ата-аналарға жаднама
• 1.Баланың оқуына, тәрбиеленуіне, баланың
белсенділігінің артуына тек мектеп тәрбиесі
мен оқуының арқасында қол жеткізуге
болатынын түсініңіз. Мұғалім-сіздің
отбасыңыздың досы.
• 2.Міндетті түрде ата-аналар жиналысынан
қалмай, баланың сабағының үлгерімін
қадағалаңыз.
• 3.Балаңыздың күнделікті оқуындағы
табысымен ой бөлісіңіз. Бүгін қандай жаңа
ұғым алды, нені үйренді? Тек қандай баға
алғанымен қанағаттанбаңыз.
• 4.Баланың күнделікті үй тапсырмасын
орындауын қадағалаңыз, егер бала қиналатын
болса көмектесіңіз,керісінше өзіңіз орындап
беруге үйретпеңіз.
Бейне таспаны тамашалайық

«Мағынаны ашу»

• «Бала отбасының айнасы»
Мақалдың мәнін ашу
«Байлаулы бала» (тренинг)

• Бір ата-ана ортаға шығады. Төмендегідей сұрақтар қойылады.
• 1. Сіз балаңызбен көл жағасына бардыңыз. Балаңыз суға
қызыққаны соншалық суға қарай жүгіріп кетті. Сіз қалай
тоқтатасыз? (аяғы байланады)
• 2. Қарасаңыз балаңыз адамдардың тастап кеткен темекінің
тұқылын жинап алып, сонымен ойнап отыр. Сіздің әрекетіңіз?
(қолы байланады)
• 3. Жұмыстан шаршап келсеңіз бала теледидардан атыс-
шабыс, бір сөзбен айтқанда өз деңгейіне келмейтін кино көріп
отыр. Сіздің әрекетіңіз? (көзі байланады)
• 4. Балаңыз басқа ұлттың қызын ұнатты. Бірақ сіздің
қалауыңыз ол емес еді. Сіздің әрекетіңіз? (кеудесі байланады)
• 5. Балаңыз досымен келіспей қалды да, жаман сөздермен
сыбағасын берді. Сіздің айтар сөзіңіз? (аузы байланады)
«Постер қорғау»

Балаға қалай
көмектесеміз?
Бала – отбасы айнасы; бір тамшы
суда күннің сәулесі көрінгендей,
перзентте де ата – ананың
тәрбиесі көрінеді
Баланы бақытым деп білген жандар,
Өзге үшін бар–жоғын қиған жандар.
Еңбегі кейде жанып, жанбаса да,
Аллаға көп үмітін артқан жандар.
Біреудің баласы жеңіске жетіп жатса,
Қуанғаннан той жасап жатқан жандар.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Мұғалім Ата - ана
Класс жетекші
Отбасылық тәрбие
Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді моделі
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау
Қағаз күнделік пен электрондық күнделік арасындағы айырмашылығы, ерекшелігі
Күн тәртібінде
Психологиялық профилактика
Ата - ана клубтары
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер
Пәндер