Техникалық қызмет көрсету саласында сараптамалық жүйені әзірлеу




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
АЛМАТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
«ИНЖИНИРИНГ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР»
ФАКУЛЬТЕТІ

Техникалық қызмет көрсету саласында
сараптамалық жүйені әзірлеу

Орындаған: Нүсіпқан Саян Күнболатұлы
Жетекші:Иманбаев Қайрат Советович
Лауазымы: Ассоц.профессор
Ақпараттық технология көмегімен сараптамалық
жүйе құру.
Жобада қарастырылған
мәселелер
• Сервис қызыметтері
• Сараптамалық жүйе
• Рython және SQL сараптамалық жүйе жасау
негіздері
• Сервис – жеке тұлғалардың немесе ұғымдардың
тұтынушыларға қызмет көрсету арқылы қажеттілігін
қанағаттандыруға бағытталған адам кәсібінің бір түрі.
• Сервис ұғымы мыналарды қамтиды: қызмет, хабарлама,
ұсыну, қызмет көрсету, аралық жөндеу мен тексеру
жүргізу.
• Сараптамалық жүйе жасанды интеллект әдістері мен
пайдаланушы ұсынатын деректер негізінде жағдайды
ұқсастыруға, диагноз қоюға, болжам жасауға, әрекетті
таңдауға, ұсыныс беруге қабілетті білімдерді
қамтитын программалық және аппараттық құралдардың
жүйесі.
Зерттеу объектісі: Техникалық қызмет
көрсету саласында сараптамалық жүйені
әзірлеу.
Зерттеу пәні: Техникалық қызмет көрсету
саласында сараптамалық жүйені
бағдарламалау.
Техникалық қызмет көрсету саласында
пайдаланушының сұранысын оңтайландыруда
сараптамалық жүйе құру.
Диаграмма
Бағдарламамен жұмыс
Қорытынды

Берілген дипломдық жоба «Техникалық қызмет көрсету саласында сараптамалық
жүйені әзірлеу» тақырыбында орындалды. Жоба тақырыбы техникалық қызмет көрсету
орталығының өндірістік жұмысына талдау жасала отырып негізделді.
Құрастырылған бағдарламалық қамтама немесе жүйе толық аяқталған дипломдық
жобаның өнімі болып табылады, сонымен қатар, кез-келген қолданушыға тиімді және ыңғайлы.
Бұл құрастырылған жүйе толық аяқталған болғанымен, болашақ программистер жұмысты ары
қарай толықтыруға, жаңалауға және өзгертулер енгізуге әбден болады.
Жалпы бөлімде техникалық қызмет көрсету орталығы туралы және бағдарламалық
жүйенің орындалған бағдарлама тілі туралы қысқаша мәліметтер көрсетілген. Олардың
артықшылықтары мен кемшіліктері толық қарастырылған. Арнайы бөлімде техникалық қызмет
көрсету орталығына арналып жасалған программаның моделі ұсынылады.
Жасалынған жұмысты қолдану арқылы пайдаланушы өз жұмысын тез атқарады.
Деректер қорына керекті мәліметтерді енгізу арқылы кез-келген өзіне керекті ақпаратты табуға
болады. Бағдарлама деректер қорын құру, деректерді өңдеу, қандай да бір шарт бойынша
енгізілген қордан мәлімет қарастыру, қор негізінде әр түрлі формалардың есеп беруін құруды
жүзеге асырады. Мұның бәрі қолданбалы бөлімде сипатталады..
Қолданылған әдебиеттер:
1. Мазуркеевич А., Еловой Д. PHP настольная книга программиста – Санкт-Петербург, 2018. –
123 c.
2. Избачков Ю., Петров В. Информационные системы: Учебник для вузов. 2–е изд. – Спб.:
Питер, 2019. –656 с.:ил.
3. Дронов В. PHP и MySQL – Санкт-Петербург, 2021. – 200 с.
4. Одинцов И.О. Профессиональное программирование. Системный подход. –СПб.: БХВ-
Петербург, 2018. –624 с.
5. Ю.М.Кузнецов. Охрана труда на автотранспортных предприятиях М.: Транспорт, 2018-288с.
6. Суханов Б.Н., Борзых И.О., Бедарев Ю.Ф. Техническое обслуживание и ремонт
автомобилей. Пособие по курсовому и дипломному проектированию.- М.: Транспорт, 2019-
224с.
7. Пестриков В.М., Маслобоев А.Н. Java на примерах. –Спб.: БХВ- Петербург, 2019. –496 с.:
ил.
8. Кузнецов Максим, Симдянов Игорь Самоучитель PHP 5. — 2-е изд., перераб. и доп.. —
Спб.: «БХВ-Петербург», 2018. — С. 608.
9. Климова Л.М. Java 7. Основы программирования. Решение
типовых задач. –М.: Кудиц-образ, 2019. -480 с.
10. Бен–Ари М. Языки программирования. Практический сравнительный анализ.
– М.: Мир, 2021. –208 с.

Ұқсас жұмыстар
Сараптамалық жүйелердің жіктеуі
САРАПТАМАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІ ӘЗІРЛЕУ
Медициналық қызметтер көрсету сапасына ішкі сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу
Қазақстан Республикасының Техникалық реттеу туралы заңы
Мағлұматтар ақпаратты өңдеу ақпаратты өңдеу базасы
Шешімді табудың процесін басқару Автокөлікке қызмет көрсету Қолданылған шешімді басқару
Автоматтандырылған ақпараттық жүйе бір жүйелер масштабта процессті бірнеше қамтитын ұйымдар
Бағдарламалық өнімінің өмірлік цикл моделі
Сапа менеджмент жүйесінің халықаралық стандарты
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
Пәндер