Оқушыларға арналған сауалнама




Презентация қосу
Оқушылардың математика және жаратылыстану бағыты бойынша білім сапасын бағалайтын
TIMSS халықаралық зерттеуі
Халықаралық зерттеудің атауы TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study)
Анықтамасы оқушылардың математика және жаратылыстану бағытындағы пәндерден білім
жетістіктерін анықтайтын халықаралық зерттеу. Зерттеу оқушылардың
қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік
жағдайларда қолдана білу қабілеттерін бағалауға бағытталған.
Мақсаты математика мен жаратылыстануды оқыту үрдістерін дамыту үшін зерттеуге
қатысушы елдердің оқушыларының білім жетістіктері туралы салыстырмалы
ақпаратпен қамтамасыз ету.
Қатысушылары 4-сыныпты және 8-сыныпты бітірген оқушылар
Зерттеудің негізгі әдіс-тәсілі сауалнамалар жүргізу және тестілер алу
Ұйымдастырушы орган Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Ассоциациясымен (IEA)
Қосымша үйлестіруші • Білім саласындағы тестілеу қызметі (ETS – США);
ұйымдар • Канада статистика орталығы (Statistics Canada);
• Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Асссоциациясының
ақпараттарды өңдеу орталығы (DPC IEA – Data Processing Center IEA,
Германия);
• Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Асссоциациясының хатшылығы
(IEA, Нидерланды);
• Халықаралық басқарушы орталығы – Бостон колледжі (ISC – International
Study Center, Boston College, США).
TIMSS халықаралық зерттеуінің 4 жыл сайын (1995, 1999, 2003, 2007, 2011, 2015,
өткізілу циклі 2019, 2023---2024)
TIMSS халықаралық зерттеуінің Тест тапсырмалары бар буклеттер;
құралдары Мектеп әкімшілігіне арналған сауалнама;
Оқушыларға арналған сауалнама;
Математика және жаратылыстану пәні мұғалімдеріне
арналған сауалнама;
Ұлттық Үйлестірушіге арналған нұсқаулық;
Облыстық Үйлестірушіге арналған нұсқаулық;
Мектеп Үйлестірушісіне арналған нұсқаулық;
Тест өткізу туралы нұсқаулық;
Зерттеуге ҚР қатысуы 2007, 2011, 2015, 2019
TIMSS халықаралық зерттеуіндегі сауалнама түрлері

• Мектеп директорлары өздерінің білім беру ұйымдарындағы оқу
Мектеп әкімшілігіне үрдісін қамтамасыз етуге және мектеп өмірінің басқа да
арналған сауалнама ерекшеліктеріне байланысты сауалнама сұрақтарына жауап
береді.

• Сауалнамада мұғалімнің кәсіби дайындығы, білім беру
ресурстары, оқу үрдісін ұйымдастыру жайлы мәліметтер
Мұғалімдерге арналған берілген. Сауалнама сұрақтарына нақты жауап беру өте
сауалнама маңызды. Сауалнама көмегімен мектептегі оқыту жүйесі
сипатталады. Бұл әлем мемлекеттерінің білім жүйесіне
байланысты мәліметтерді салыстыруға қажет.

• Сауалнамада оқушы өзі туралы, математика мен
Оқушыларға арналған жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығы, мектептегі
сабақ үлгерімі жайлы және өзінің жанұясына қатысты
сауалнама сұрақтарға жауап береді. Сауалнама зерттеуге қатысушы
сынып оқушысымен толтырылады.
Тест тапсырмаларының пәндік құрылымы

4-сынып 8-сынып

мәліметтерді
беру
15%

мәліметтер мен
болжамдар сандар
20% сандар
алгебра
30%
сандар геометрия
геометриялық 50% мәліметтер мен
фигуралар мен болжамдар
өлшеулер
35% геометрия
20%

алгебра
30%
TIMSS халықаралық зерттеуіндегі тест тапсырмаларының
түрлері
Математика
1. Сандар мен шамалар
Оның ауызша сипаттамасына сәйкес көп таңбалы санды таңдаңыз
1-тапсырма. Нөмірді таңдаңыз: үш мың жиырма үш.
323
3023
30230

2. Сандар мен шамалар
Барлық сандар 3-ке бөлінетін сандар тобын таңдаңыз
2- тапсырма
Тек 3-ке бөлінетін сандар жазылған вариантты көрсет:

А) 6, 15, 21
В) 3, 13, 23
C) 31, 32, 33
D) 9, 15, 26
TIMSS халықаралық зерттеуіндегі тест тапсырмаларының
түрлері
3. Сандар мен шамалар
Жұп және тақ сандарға қатысты тұжырымдардың ақиқатын анықтаңыз
3- тапсырма.
Қандай тұжырымдар дұрыс және қайсысы жалған?
Әр тұжырымдама үшін бір шаршыны белгілеңіз.

Тұжырымдама Дұрыс Жалған
Барлық жұп сандар 4-ке бөлінеді
Кез келген жұп сан 2-ге бөлінеді
Кейбір тақ сандар 5-ке бөлінеді
2-ге бөлінетін тақ сандар бар
4. Геометриялық шамалар
Әржағы 2 см-ге тең шаршыдан тұратын стандартты емес фигураның периметрін есептеңіз
4- тапсырма
Бұл фигура шаршылардан тұрады. Әр шаршының әр жағы 2 см.

Бұл фигураның периметрі нешеге тең?
А) 9
B) 14
C) 28
D) 36
5. Геометриялық шамалар

Метрмен көрсетілген қашықтықты бүтін шақырымға дейін дөңгелектеңіз
5-тапсырма
Санат спорттық жарыстарға дайындалды. Жаттығуда шагомер 4953 м.
өткенін көрсетті.
Жаттықтырушының қанша шақырым жүріп өткені туралы сұрағына Санат
былай деп жауап берді:
Мен ... километрдей жерді өттім.

6. Арифметикалық амалдар
6 -тапсырма. Теңдік дұрыс болу үшін қандай санды жазу
керек?
6+15= __ +10
11

7. Кеңістіктік қатынастар, геометриялық фигуралар
Бұл фигурадағы тік бұрыштан бұрыштары үлкендерді белгілеңіз
7-тапсырма. Төменде көрсетілген фигураның тік бұрыштан үлкен
бұрыштары бар?

А B

C D

Тік бұрыштан үлкенірек бұрыштарды көрсетіңіз
8. Ақпаратпен жұмыс
Кесте деректерін көрсетілген санмен салыстырыңыз, сұраққа бірнеше дұрыс жауаптарды таңдаңыз

8- тапсырма
Айшаның сыныбының бірнеше оқушысы мектеп мерекесінде печенье қораптарын сатты.
Төмендегі кестеде осы оқушылардың әрқайсысы қанша қорап печенье сатқаны көрсетілген.
Кестенің бағанына 10 қораптан артық печенье сатқан мектеп оқушыларының аттарын таңдап,
белгілеңіз.

Оқушының аты Сатылған печенье қораптарының саны
Марат 12
Гүлжан 7
Нұрлан 11
Әсел 8
Әмір 13
Анар 10
9. Мәтіндік тапсырмалармен жұмыс
Қалдықпен бөлу әрекетін қолданыңыз, тапсырманың шарттарын ескере отырып нәтижені
дөңгелектеңіз
9 -тапсырма
Айгүлде 12 дана сым, 42 дөңгелек моншақ және 48 жалпақ моншақ бар.
1 білезік жасау үшін 1 сым, 10 дөңгелек моншақ және 8 жалпақ моншақ қолданылады.
Егер Айгүл бірдей білезіктер жасаса, онда ол қанша білезік жасай алады?
А) 12
В) 6
C) 5
D) 4
10. Мәтіндік тапсырмалармен жұмыс
1-әрекеттегі мәселені шешіп, алынған жауаптың түсіндірмесін
жазыңыз
10- тапсырма. Асқар әр қатарға 8 ағаштан 5 қатар ағаш
отырғызды. Асқар қанша ағаш отырғызды? Жауапты жазып, оны
түсіндіріңіз.
Жауап:
Жауаптың қалай алынғанын түсіндіріңіз:
Биология
1. Биология: экожүйелер
Организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіндіру

1- тапсырма
Айым бақшадағы ыдысқа отырғызылған гүлдерді үнемі суарады.
Анасы масаларды тартпау үшін подноста қалған суды тазалауды сұрайды

Анасының неге осылай айтқанын түсіндіріңіз.
A)Масалар су ішеді
B) Масалар судағы кішкентай өсімдіктермен қоректенеді
C) Масалар суға жұмыртқа салады.
D) Масалар суда жасырылады.
2. Биология: организмдердің өмірлік циклдері, көбеюі және тұқым қуалауы.
Әр түрлі өсімдіктердің көбеюі мен тіршілік етуі арасындағы қарапайым қатынастардың
сипаттамасы

2- тапсырма. Гүлденетін өсімдіктерге көбею үшін тозаң қажет.
Тозаңды гүлден гүлге таратудың екі түрлі жолын көрсетіңіз сипаттаңыз.
1- жолы
2-жолы

3. Биология: Адам және оның денсаулығы
Кейбір аурулардың қалай таралатынын біліңіз
3-тапсырма. Айнұр тамақтанар алдында әрдайым қолын жуады.
Ол неге бұлай істейтінін келесі тұжырымдардың қайсысы түсіндіреді?

A) Бұл мұрынның бітелуінің алдын алуға көмектеседі
B) Бұл көз ауруларының алдын алуға көмектеседі
C) Бұл тіс ауруының алдын алуға көмектеседі
D) Бұл асқазан ауыруының алдын алуға көмектеседі
4. Биология: экожүйелер
Берілген қоғамдастықтағы қарым-қатынастарды түсіндіру
4-тапсырма
Ардақ өз бақшасындағы өрмекшілерден арылғысы келеді.
Марат оған бұл жаман идея екенін айтты, өйткені
өрмекшілер қоршаған орта үшін маңызды.

Бақшада өрмекшілердің болуы неге маңызды? Бір
себебін жазыңыз.
5. Физикалық ғылымдар: заттардың жіктелуі және заттардың қасиеттері
Заттарды негізгі физикалық қасиеттері бойынша салыстыру және жіктеу

5- тапсырма
Ағаш пен болат-көпір құрылысында қолданылатын екі материал.
Төменде айтылғандардың қайсысы көпірлер болаттан жасалатынын түсіндіреді?

A) Болат салмағы ағаштан көп
B) Болат ағашқа қарағанда мықты
C) Болат ағашқа қарағанда тезірек қызады
D) болат электр қуатын ағашқа қарағанда жақсы өткізеді
6. Физикалық ғылымдар: энергия көздері, жылу құбылыстары.
Энергия көздерін анықтау; энергияны тәжірибеде пайдалануды сипаттау.

6- тапсырма
Адамдар энергияны әртүрлі тәсілдермен пайдаланады. Энергия әртүрлі көздерден алынады.
Жоғарыда айтылғандардың қайсысы энергия көзі болып табылады?
Әр жолда бір шеңберді белгілеңіз.

Энергия көзі
Ия Жоқ
Бетон Ия Жоқ

Жел Ия Жоқ

Күн Ия Жоқ

Құм Ия Жоқ

Су Ия Жоқ
7. Физикалық ғылымдар: энергия, энергияның өзгеруі, жылу
құбылыстары.
Жылу энергиясы жоғары температуралы заттан төмен температуралы
затқа берілетінін білу

7- тапсырма
Ыстық күнде Сәкен бір бөтелке суық су сатып алды. Ол суық ұстау үшін
бөтелкені жемпірге орады.
Неліктен жемпір бөтелкедегі суды суық ұстайтынын түсіндіріңіз.

Ұқсас жұмыстар
БАЛА МЕКТЕП ОТБАСЫ
ЖАСТАР АРАСЫНДА САЛАУАТТЫ ТАМАҚТАНУДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Орта мектепте лирикалық шығарманы оқыту
Тапсырмалар белгілі бір пән бойынша білімді жалпылау және жүйелеу үшін жақсы
Саралау тәсілдері тапсырма
Психологиялық диагностика
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Миға шабуыл жасау
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАМАНДЫҚ ТАҢДАУЫН ЗЕРТТЕГЕН ҒАЛЫМДАР
Сабақтың көрнекілігі
Пәндер