Оқушыларға арналған сауалнама




Халықаралық зерттеудің атауы
TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study)
Анықтамасы
оқушылардың математика және жаратылыстану бағытындағы пәндерден білім жетістіктерін анықтайтын халықаралық зерттеу. Зерттеу оқушылардың қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу қабілеттерін бағалауға бағытталған.
Мақсаты
математика мен жаратылыстануды оқыту үрдістерін дамыту үшін зерттеуге қатысушы елдердің оқушыларының білім жетістіктері туралы салыстырмалы ақпаратпен қамтамасыз ету.
Қатысушылары
4-сыныпты және 8-сыныпты бітірген оқушылар
Зерттеудің негізгі әдіс-тәсілі
сауалнамалар жүргізу және тестілер алу
Ұйымдастырушы орган
Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Ассоциациясымен (IEA)
Қосымша үйлестіруші ұйымдар
Білім саласындағы тестілеу қызметі (ETS - США) ;
Канада статистика орталығы (Statistics Canada) ;
Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Асссоциациясының ақпараттарды өңдеу орталығы (DPC IEA - Data Processing Center IEA, Германия) ;
Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Асссоциациясының хатшылығы (IEA, Нидерланды) ;
Халықаралық басқарушы орталығы - Бостон колледжі (ISC - International Study Center, Boston College, США) .

TIMSS халықаралық зерттеуінің өткізілу циклі
4 жыл сайын (1995, 1999, 2003, 2007, 2011, 2015, 2019, 2023---2024)
TIMSS халықаралық зерттеуінің құралдары
Тест тапсырмалары бар буклеттер;
Мектеп әкімшілігіне арналған сауалнама;
Оқушыларға арналған сауалнама;
Математика және жаратылыстану пәні мұғалімдеріне арналған сауалнама;
Ұлттық Үйлестірушіге арналған нұсқаулық;
Облыстық Үйлестірушіге арналған нұсқаулық;
Мектеп Үйлестірушісіне арналған нұсқаулық;
Тест өткізу туралы нұсқаулық;
Зерттеуге ҚР қатысуы
2007, 2011, 2015, 2019

TIMSS халықаралық зерттеуіндегі сауалнама түрлері

Тест тапсырмаларының пәндік құрылымы

TIMSS халықаралық зерттеуіндегі тест тапсырмаларының түрлері
Математика
1. Сандар мен шамалар
Оның ауызша сипаттамасына сәйкес көп таңбалы санды таңдаңыз
1-тапсырма. Нөмірді таңдаңыз: үш мың жиырма үш.
323
3023
30230
2. Сандар мен шамалар
Барлық сандар 3-ке бөлінетін сандар тобын таңдаңыз
2- тапсырма
Тек 3-ке бөлінетін сандар жазылған вариантты көрсет:
А) 6, 15, 21 В) 3, 13, 23 C) 31, 32, 33 D) 9, 15, 26

TIMSS халықаралық зерттеуіндегі тест тапсырмаларының түрлері
Тұжырымдама
Дұрыс
Жалған
Барлық жұп сандар 4-ке бөлінеді
Кез келген жұп сан 2-ге бөлінеді
Кейбір тақ сандар 5-ке бөлінеді
2-ге бөлінетін тақ сандар бар
3. Сандар мен шамалар
Жұп және тақ сандарға қатысты тұжырымдардың ақиқатын анықтаңыз
3- тапсырма.
Қандай тұжырымдар дұрыс және қайсысы жалған?
Әр тұжырымдама үшін бір шаршыны белгілеңіз.

4. Геометриялық шамалар
Әржағы 2 см-ге тең шаршыдан тұратын стандартты емес фигураның периметрін есептеңіз
4- тапсырма
Бұл фигура шаршылардан тұрады. Әр шаршының әр жағы 2 см.
Бұл фигураның периметрі нешеге тең? А) 9 B) 14 C) 28 D) 36

Геометриялық шамалар
Метрмен көрсетілген қашықтықты бүтін шақырымға дейін дөңгелектеңіз
5-тапсырма
Санат спорттық жарыстарға дайындалды. Жаттығуда шагомер 4953 м. өткенін көрсетті.
Жаттықтырушының қанша шақырым жүріп өткені туралы сұрағына Санат былай деп жауап берді:
Мен . . . километрдей жерді өттім.
6. Арифметикалық амалдар
6 -тапсырма. Теңдік дұрыс болу үшін қандай санды жазу керек?
6+15= __ +10

7. Кеңістіктік қатынастар, геометриялық фигуралар
Бұл фигурадағы тік бұрыштан бұрыштары үлкендерді белгілеңіз
7-тапсырма. Төменде көрсетілген фигураның тік бұрыштан үлкен бұрыштары бар?
А
B
C
D
Тік бұрыштан үлкенірек бұрыштарды көрсетіңіз

Оқушының аты
Сатылған печенье қораптарының саны
Марат
12
Гүлжан
7
Нұрлан
11
Әсел
8
Әмір
13
Анар
10
8. Ақпаратпен жұмыс
Кесте деректерін көрсетілген санмен салыстырыңыз, сұраққа бірнеше дұрыс жауаптарды таңдаңыз
8- тапсырма
Айшаның сыныбының бірнеше оқушысы мектеп мерекесінде печенье қораптарын сатты.
Төмендегі кестеде осы оқушылардың әрқайсысы қанша қорап печенье сатқаны көрсетілген.
Кестенің бағанына 10 қораптан артық печенье сатқан мектеп оқушыларының аттарын таңдап, белгілеңіз.

9. Мәтіндік тапсырмалармен жұмыс
Қалдықпен бөлу әрекетін қолданыңыз, тапсырманың шарттарын ескере отырып нәтижені дөңгелектеңіз
9 -тапсырма
Айгүлде 12 дана сым, 42 дөңгелек моншақ және 48 жалпақ моншақ бар.
1 білезік жасау үшін 1 сым, 10 дөңгелек моншақ және 8 жалпақ моншақ қолданылады.
Егер Айгүл бірдей білезіктер жасаса, онда ол қанша білезік жасай алады?
А) 12 В) 6 C) 5 D) 4

10. Мәтіндік тапсырмалармен жұмыс
1-әрекеттегі мәселені шешіп, алынған жауаптың түсіндірмесін жазыңыз
10- тапсырма. Асқар әр қатарға 8 ағаштан 5 қатар ағаш отырғызды. Асқар қанша ағаш отырғызды? Жауапты жазып, оны түсіндіріңіз.
Жауап:
Жауаптың қалай алынғанын түсіндіріңіз:

Биология
1. Биология: экожүйелер
Организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіндіру
1- тапсырма
Айым бақшадағы ыдысқа отырғызылған гүлдерді үнемі суарады.
Анасы масаларды тартпау үшін подноста қалған суды тазалауды сұрайды
Анасының неге осылай айтқанын түсіндіріңіз.
A) Масалар су ішеді B) Масалар судағы кішкентай өсімдіктермен қоректенеді C) Масалар суға жұмыртқа салады. D) Масалар суда жасырылады.

2. Биология: организмдердің өмірлік циклдері, көбеюі және тұқым қуалауы.
Әр түрлі өсімдіктердің көбеюі мен тіршілік етуі арасындағы қарапайым қатынастардың сипаттамасы
2- тапсырма. Гүлденетін өсімдіктерге көбею үшін тозаң қажет.
Тозаңды гүлден гүлге таратудың екі түрлі жолын көрсетіңіз сипаттаңыз. 1- жолы 2-жолы
3. Биология: Адам және оның денсаулығы
Кейбір аурулардың қалай таралатынын біліңіз
3-тапсырма. Айнұр тамақтанар алдында әрдайым қолын жуады.
Ол неге бұлай істейтінін келесі тұжырымдардың қайсысы түсіндіреді?
A) Бұл мұрынның бітелуінің алдын алуға көмектеседі B) Бұл көз ауруларының алдын алуға көмектеседі C) Бұл тіс ауруының алдын алуға көмектеседі
D) Бұл асқазан ауыруының алдын алуға көмектеседі

4. Биология: экожүйелер
Берілген қоғамдастықтағы қарым-қатынастарды түсіндіру
4-тапсырма
Ардақ өз бақшасындағы өрмекшілерден арылғысы келеді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz