Оқушыларға арналған сауалнама


Slide 1 Slide 2

Халықаралық зерттеудің атауы

TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study)

Анықтамасы

оқушылардың математика және жаратылыстану бағытындағы пәндерден білім жетістіктерін анықтайтын халықаралық зерттеу. Зерттеу оқушылардың қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу қабілеттерін бағалауға бағытталған.

Мақсаты

математика мен жаратылыстануды оқыту үрдістерін дамыту үшін зерттеуге қатысушы елдердің оқушыларының білім жетістіктері туралы салыстырмалы ақпаратпен қамтамасыз ету.

Қатысушылары

4-сыныпты және 8-сыныпты бітірген оқушылар

Зерттеудің негізгі әдіс-тәсілі

сауалнамалар жүргізу және тестілер алу

Ұйымдастырушы орган

Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Ассоциациясымен (IEA)

Қосымша үйлестіруші ұйымдар

Білім саласындағы тестілеу қызметі (ETS - США) ;

Канада статистика орталығы (Statistics Canada) ;

Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Асссоциациясының ақпараттарды өңдеу орталығы (DPC IEA - Data Processing Center IEA, Германия) ;

Білім жетістіктерін бағалаудың Халықаралық Асссоциациясының хатшылығы (IEA, Нидерланды) ;

Халықаралық басқарушы орталығы - Бостон колледжі (ISC - International Study Center, Boston College, США) .

Slide 3

TIMSS халықаралық зерттеуінің өткізілу циклі

4 жыл сайын (1995, 1999, 2003, 2007, 2011, 2015, 2019, 2023---2024)

TIMSS халықаралық зерттеуінің құралдары

Тест тапсырмалары бар буклеттер;

Мектеп әкімшілігіне арналған сауалнама;

Оқушыларға арналған сауалнама;

Математика және жаратылыстану пәні мұғалімдеріне арналған сауалнама;

Ұлттық Үйлестірушіге арналған нұсқаулық;

Облыстық Үйлестірушіге арналған нұсқаулық;

Мектеп Үйлестірушісіне арналған нұсқаулық;

Тест өткізу туралы нұсқаулық;

Зерттеуге ҚР қатысуы

2007, 2011, 2015, 2019

Slide 4

TIMSS халықаралық зерттеуіндегі сауалнама түрлері

Slide 5

Тест тапсырмаларының пәндік құрылымы

Slide 6

TIMSS халықаралық зерттеуіндегі тест тапсырмаларының түрлері

Математика

1. Сандар мен шамалар

Оның ауызша сипаттамасына сәйкес көп таңбалы санды таңдаңыз

1-тапсырма. Нөмірді таңдаңыз: үш мың жиырма үш.

323

3023

30230

2. Сандар мен шамалар

Барлық сандар 3-ке бөлінетін сандар тобын таңдаңыз

2- тапсырма

Тек 3-ке бөлінетін сандар жазылған вариантты көрсет:

А) 6, 15, 21 В) 3, 13, 23 C) 31, 32, 33 D) 9, 15, 26

Slide 7

TIMSS халықаралық зерттеуіндегі тест тапсырмаларының түрлері

Тұжырымдама

Дұрыс

Жалған

Барлық жұп сандар 4-ке бөлінеді

Кез келген жұп сан 2-ге бөлінеді

Кейбір тақ сандар 5-ке бөлінеді

2-ге бөлінетін тақ сандар бар

3. Сандар мен шамалар

Жұп және тақ сандарға қатысты тұжырымдардың ақиқатын анықтаңыз

3- тапсырма.

Қандай тұжырымдар дұрыс және қайсысы жалған?

Әр тұжырымдама үшін бір шаршыны белгілеңіз.

Slide 8

4. Геометриялық шамалар

Әржағы 2 см-ге тең шаршыдан тұратын стандартты емес фигураның периметрін есептеңіз

4- тапсырма

Бұл фигура шаршылардан тұрады. Әр шаршының әр жағы 2 см.

Бұл фигураның периметрі нешеге тең? А) 9 B) 14 C) 28 D) 36

Slide 9

Геометриялық шамалар

Метрмен көрсетілген қашықтықты бүтін шақырымға дейін дөңгелектеңіз

5-тапсырма

Санат спорттық жарыстарға дайындалды. Жаттығуда шагомер 4953 м. өткенін көрсетті.

Жаттықтырушының қанша шақырым жүріп өткені туралы сұрағына Санат былай деп жауап берді:

Мен . . . километрдей жерді өттім.

6. Арифметикалық амалдар

6 -тапсырма. Теңдік дұрыс болу үшін қандай санды жазу керек?

6+15= __ +10

Slide 10

7. Кеңістіктік қатынастар, геометриялық фигуралар

Бұл фигурадағы тік бұрыштан бұрыштары үлкендерді белгілеңіз

7-тапсырма. Төменде көрсетілген фигураның тік бұрыштан үлкен бұрыштары бар?

А

B

C

D

Тік бұрыштан үлкенірек бұрыштарды көрсетіңіз

Slide 11

Оқушының аты

Сатылған печенье қораптарының саны

Марат

12

Гүлжан

7

Нұрлан

11

Әсел

8

Әмір

13

Анар

10

8. Ақпаратпен жұмыс

Кесте деректерін көрсетілген санмен салыстырыңыз, сұраққа бірнеше дұрыс жауаптарды таңдаңыз

8- тапсырма

Айшаның сыныбының бірнеше оқушысы мектеп мерекесінде печенье қораптарын сатты.

Төмендегі кестеде осы оқушылардың әрқайсысы қанша қорап печенье сатқаны көрсетілген.

Кестенің бағанына 10 қораптан артық печенье сатқан мектеп оқушыларының аттарын таңдап, белгілеңіз.

Slide 12

9. Мәтіндік тапсырмалармен жұмыс

Қалдықпен бөлу әрекетін қолданыңыз, тапсырманың шарттарын ескере отырып нәтижені дөңгелектеңіз

9 -тапсырма

Айгүлде 12 дана сым, 42 дөңгелек моншақ және 48 жалпақ моншақ бар.

1 білезік жасау үшін 1 сым, 10 дөңгелек моншақ және 8 жалпақ моншақ қолданылады.

Егер Айгүл бірдей білезіктер жасаса, онда ол қанша білезік жасай алады?

А) 12 В) 6 C) 5 D) 4

Slide 13

10. Мәтіндік тапсырмалармен жұмыс

1-әрекеттегі мәселені шешіп, алынған жауаптың түсіндірмесін жазыңыз

10- тапсырма. Асқар әр қатарға 8 ағаштан 5 қатар ағаш отырғызды. Асқар қанша ағаш отырғызды? Жауапты жазып, оны түсіндіріңіз.

Жауап:

Жауаптың қалай алынғанын түсіндіріңіз:

Slide 14

Биология

1. Биология: экожүйелер

Организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіндіру

1- тапсырма

Айым бақшадағы ыдысқа отырғызылған гүлдерді үнемі суарады.

Анасы масаларды тартпау үшін подноста қалған суды тазалауды сұрайды

Анасының неге осылай айтқанын түсіндіріңіз.

A) Масалар су ішеді B) Масалар судағы кішкентай өсімдіктермен қоректенеді C) Масалар суға жұмыртқа салады. D) Масалар суда жасырылады.

Slide 15

2. Биология: организмдердің өмірлік циклдері, көбеюі және тұқым қуалауы.

Әр түрлі өсімдіктердің көбеюі мен тіршілік етуі арасындағы қарапайым қатынастардың сипаттамасы

2- тапсырма. Гүлденетін өсімдіктерге көбею үшін тозаң қажет.

Тозаңды гүлден гүлге таратудың екі түрлі жолын көрсетіңіз сипаттаңыз. 1- жолы 2-жолы

3. Биология: Адам және оның денсаулығы

Кейбір аурулардың қалай таралатынын біліңіз

3-тапсырма. Айнұр тамақтанар алдында әрдайым қолын жуады.

Ол неге бұлай істейтінін келесі тұжырымдардың қайсысы түсіндіреді?

A) Бұл мұрынның бітелуінің алдын алуға көмектеседі B) Бұл көз ауруларының алдын алуға көмектеседі C) Бұл тіс ауруының алдын алуға көмектеседі

D) Бұл асқазан ауыруының алдын алуға көмектеседі

Slide 16

4. Биология: экожүйелер

Берілген қоғамдастықтағы қарым-қатынастарды түсіндіру

4-тапсырма

Ардақ өз бақшасындағы өрмекшілерден арылғысы келеді.


Ұқсас жұмыстар
БАЛА МЕКТЕП ОТБАСЫ
ЖАСТАР АРАСЫНДА САЛАУАТТЫ ТАМАҚТАНУДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Орта мектепте лирикалық шығарманы оқыту
Тапсырмалар белгілі бір пән бойынша білімді жалпылау және жүйелеу үшін жақсы
Саралау тәсілдері тапсырма
Психологиялық диагностика
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Миға шабуыл жасау
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАМАНДЫҚ ТАҢДАУЫН ЗЕРТТЕГЕН ҒАЛЫМДАР
Сабақтың көрнекілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz