Цифрлы құзіреттілік



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ М. Х. ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТІ МАГИСТРЛІК ДИССЕРТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ
ҒЫЛЫМИ ЖЕТЕКШІСІ: ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫНЫҢ ДОКТОРЫ, ПРОФЕССОР БУЗАУБАКОВА КЛАРА ДЖАЙДАРБЕКОВНА
МАГИСТРАНТ: ТҰРСЫНБЕК АЙЫМ ӘДІЛБЕКҚЫЗЫ
Қашықтықтан білім беру жағдайында болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттары

ЗЕРТТЕУДІҢ МАҚСАТЫ: Қашықтықтан білім беру жағдайында болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттарын айқындау, әдістемесін жасап тиімділігін эксперимент арқылы дәлелдеу, ғылыми негізделген ұсыныстар беру.
1) «Қашықтықтан білім беру», «құзіреттілік», «цифрлы құзіреттілік», ұғымдарының мәнін анықтау;
2) Қашықтықтан білім беру жағдайында болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін қалыптастыру мәселесінің ғылыми еңбектерде қарастыру;
3) Қашықтықтан білім беру жағдайында болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттарын анықтау;
4) Цифрлы құзіреттілікті қалыптастырдың педагогикалық диагностикалау;
5) Қашықтықтан білім беру жағдайындағы болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін анықтаудың жолдарын анықтау


Зерттеудің ғылыми жаңалығымен теориялық маңыздылығы:


Цифрлық құзіреттілікті әлем бойынша көптеген ғалымдар зерттеуде:
Г. У. Солдатова, Е. И. Рассказова, В. А. Болотов, В. В. Сериков, В. Бутенко, К. Полунин, И. Котов, И. И. Ильясов, К. Д. Бузаубакова, А. Н. Леонтьев, В. Д. Нечаев, Е. Е. Дурнева, А. И. Подольский, А. О. Шариков, И. Н. Погожина, М. В. Сергеева, А. А. Андреев В. И. Блинов, М. В. Дуплинов, Е. Ю. Есенина, В. А. Егорова Д. Кристакис, Т. К. Энген, Т. Х. Гивер, Л. М. Мифсуд, К. Томте, И. Э. Алакай
Қашықтықтан оқытуды зерттеген ғалымдар : Ж. Пірәлиева, Г. С. Джузбаева, Ж. Ш. Бактыбаев, Ж. М. Тусубаева, Д. М. Джусубалиева, С. Г. Бондарева, Н. А. Завалко, А. Долгоруков, О. Околелов, Ж. Қараев, Е. Балафанов, Е. Есбосынов

Педагог мамандығы бойынша білім алып жатқан студенттерімізден сауаланамалар алған болатынбыз.
Сауалнамаға бақылау топ ретінде М. Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университетінің физика пәнінің мұғалімдерін дайындау мамандығы бойынша білім алып жатқан 21 студенті, эксперименттік топ ретінде 10 педагог, 15 әлеуметтік желі қолданушылары қатысып, қойылған 10 сауалға толықтай жауап берді. Ескерте кететін жайт әлеуметтік желі арқылы алынған сауалнамаға әртүрлі жастағы және әртүрлі мамандық иелері қатысты

Нұсқа
Экспериментке дейін
Эксперименттен кейін
1 сұрақ
2 сұрақ
3 сұрақ
4 сұрақ
5 сұрақ
33, 4%
76, 2%
6 сұрақ
7 сұрақ
76%
81%
8 сұрақ
85, 6%
95, 2%
9 сұрақ
47, 6%
76, 2%
10 сұрақ

БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ КӨРСЕТКІШІН АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН САУАЛНАМА

ЦИФРЛЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫН ҰСЫНУ
М. Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университетінің физика мамандығында білім алушыларға цифрлы құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында онлайн түрде вебинар өткізген болатынбыз. Вебинарда болашақ педагогтерге қажетті цифрлық бағдарламалар мен сервистер туралы айтылды. Вебинарға 21 студент қатысты нұсқаулық жасалынды


Жүргізілген зерттеу нәтижелері бойынша төмендегідей ұсыныстар жасалады
- Елімізде болашақ педагогтердің ЖОО сапалы білім алып қана қоймай цифрлық тұрғыдан дамыту және оған қажеттіліктермен толықтай қамтамасыз ету;
-шетелдік жоғары оқу орындарымен көбірек байланыс орнатып, тәжірбие алмасу;
-Оқу кезеңінде, педагогикалық практика кезеңінде, біліктілікті арттыру курстарында цифрлық технологияларды, онлайн платформалар мен сервистерді көбірек қолдану.
Цифрлық технологияларды тек күнделікті коммуникация құралдары ретінде ғана емес, кәсіби қызметте қолдана алуға үйрету;
-Болашақ педагогтермен қатар, оларды дайындайтын университет оқытушыларының цифрлық мүмкіншіліктерін арттыру, онлайн семинарлар мен тренингтерге жиірек қатыстыру, еліміздің түкпір-түкпіріндегі педагогтарға қолайлы цифрлық орта құруға жағдай жасау, цифрлық құзіреттілікті қалыптастыру бойынша бағдарламалар құрастыру;
-Болашақ педагогтердің креативтілігін қалыптастырып, еркін ойлауға, жаңалықтар ашуға мүмкіншіліктер жасап, санасы қажалмаған, ерекше ойлана алатын және болашақ білім алушыларға дұрыс бағдар бере алатын педагогтерді дайындау.

Назарларыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz