Цифрлы құзіреттілік


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ М. Х. ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТІ МАГИСТРЛІК ДИССЕРТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ

ҒЫЛЫМИ ЖЕТЕКШІСІ: ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫНЫҢ ДОКТОРЫ, ПРОФЕССОР БУЗАУБАКОВА КЛАРА ДЖАЙДАРБЕКОВНА

МАГИСТРАНТ: ТҰРСЫНБЕК АЙЫМ ӘДІЛБЕКҚЫЗЫ

Қашықтықтан білім беру жағдайында болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттары

Slide 2

ЗЕРТТЕУДІҢ МАҚСАТЫ: Қашықтықтан білім беру жағдайында болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттарын айқындау, әдістемесін жасап тиімділігін эксперимент арқылы дәлелдеу, ғылыми негізделген ұсыныстар беру.

1) «Қашықтықтан білім беру», «құзіреттілік», «цифрлы құзіреттілік», ұғымдарының мәнін анықтау;

2) Қашықтықтан білім беру жағдайында болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін қалыптастыру мәселесінің ғылыми еңбектерде қарастыру;

3) Қашықтықтан білім беру жағдайында болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттарын анықтау;

4) Цифрлы құзіреттілікті қалыптастырдың педагогикалық диагностикалау;

5) Қашықтықтан білім беру жағдайындағы болашақ педагогтердің цифрлы құзіреттіліктерін анықтаудың жолдарын анықтау

Slide 3 Slide 4

Зерттеудің ғылыми жаңалығымен теориялық маңыздылығы:

Slide 5 Slide 6

Цифрлық құзіреттілікті әлем бойынша көптеген ғалымдар зерттеуде:

Г. У. Солдатова, Е. И. Рассказова, В. А. Болотов, В. В. Сериков, В. Бутенко, К. Полунин, И. Котов, И. И. Ильясов, К. Д. Бузаубакова, А. Н. Леонтьев, В. Д. Нечаев, Е. Е. Дурнева, А. И. Подольский, А. О. Шариков, И. Н. Погожина, М. В. Сергеева, А. А. Андреев В. И. Блинов, М. В. Дуплинов, Е. Ю. Есенина, В. А. Егорова Д. Кристакис, Т. К. Энген, Т. Х. Гивер, Л. М. Мифсуд, К. Томте, И. Э. Алакай

Қашықтықтан оқытуды зерттеген ғалымдар : Ж. Пірәлиева, Г. С. Джузбаева, Ж. Ш. Бактыбаев, Ж. М. Тусубаева, Д. М. Джусубалиева, С. Г. Бондарева, Н. А. Завалко, А. Долгоруков, О. Околелов, Ж. Қараев, Е. Балафанов, Е. Есбосынов

Slide 7

Педагог мамандығы бойынша білім алып жатқан студенттерімізден сауаланамалар алған болатынбыз.

Сауалнамаға бақылау топ ретінде М. Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университетінің физика пәнінің мұғалімдерін дайындау мамандығы бойынша білім алып жатқан 21 студенті, эксперименттік топ ретінде 10 педагог, 15 әлеуметтік желі қолданушылары қатысып, қойылған 10 сауалға толықтай жауап берді. Ескерте кететін жайт әлеуметтік желі арқылы алынған сауалнамаға әртүрлі жастағы және әртүрлі мамандық иелері қатысты

Slide 8

Нұсқа

Экспериментке дейін

Эксперименттен кейін

1 сұрақ

2 сұрақ

3 сұрақ

4 сұрақ

5 сұрақ

33, 4%

76, 2%

6 сұрақ

7 сұрақ

76%

81%

8 сұрақ

85, 6%

95, 2%

9 сұрақ

47, 6%

76, 2%

10 сұрақ

Slide 9

БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ КӨРСЕТКІШІН АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН САУАЛНАМА

Slide 10

ЦИФРЛЫ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫН ҰСЫНУ

М. Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университетінің физика мамандығында білім алушыларға цифрлы құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында онлайн түрде вебинар өткізген болатынбыз. Вебинарда болашақ педагогтерге қажетті цифрлық бағдарламалар мен сервистер туралы айтылды. Вебинарға 21 студент қатысты нұсқаулық жасалынды

Slide 11 Slide 12

Жүргізілген зерттеу нәтижелері бойынша төмендегідей ұсыныстар жасалады

- Елімізде болашақ педагогтердің ЖОО сапалы білім алып қана қоймай цифрлық тұрғыдан дамыту және оған қажеттіліктермен толықтай қамтамасыз ету;

-шетелдік жоғары оқу орындарымен көбірек байланыс орнатып, тәжірбие алмасу;

-Оқу кезеңінде, педагогикалық практика кезеңінде, біліктілікті арттыру курстарында цифрлық технологияларды, онлайн платформалар мен сервистерді көбірек қолдану.

Цифрлық технологияларды тек күнделікті коммуникация құралдары ретінде ғана емес, кәсіби қызметте қолдана алуға үйрету;

-Болашақ педагогтермен қатар, оларды дайындайтын университет оқытушыларының цифрлық мүмкіншіліктерін арттыру, онлайн семинарлар мен тренингтерге жиірек қатыстыру, еліміздің түкпір-түкпіріндегі педагогтарға қолайлы цифрлық орта құруға жағдай жасау, цифрлық құзіреттілікті қалыптастыру бойынша бағдарламалар құрастыру;

-Болашақ педагогтердің креативтілігін қалыптастырып, еркін ойлауға, жаңалықтар ашуға мүмкіншіліктер жасап, санасы қажалмаған, ерекше ойлана алатын және болашақ білім алушыларға дұрыс бағдар бере алатын педагогтерді дайындау.

Slide 13

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Бөлімшелік байланысты ұйымдастыру үшін ЦСП қолданылуы
ЦИФРЛЫ ТАРАТУ ЖҮЙЕЛЕРІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Педагогикалық құзіреттілік
Қазақстанныңүшіншіжаңаруындағы цифрлық технология
МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Коммуникативтік құзіреттілік
Республикасы тұрғындарының өмір сапасын жақсарту, сонымен қатар ұлттық экономиканы цифрландыру
CLIL әдісі арнайы пәндерді ағылшын тілінде оқыту процесінде пән мен тілді кіріктіре оқыту
Құзіреттілік
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz