Фрейд бойынша тұлға


Slide 1

Орындаған: Күнтуғанова Д. Қ. ППпм 111

Тексерген :Альмухамбетова Б. Ж.

Тұлға теориялары

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу Университеті

Slide 2

ЖОСПАР:

Кіріспе

Тұлға теориясы

I

Негізгі бөлім

II

1. Фрейд бойынша тұлға теориясы

2. К. Юнгтың тұлға теориясы

3. А. Маслоудың тұлға теориясы

Қорытынды

III

Қолданған әдебиеттер

Slide 3 Slide 4

этнопсихологияда әрбір тайпаның, халықтың ұлттық дәстүрлерге байланысты әдет-ғұрыптары, салт-дәстүрлері және т. б.

адамның даралық ерекшеліктерін көрсететін, психологиялық және физиологиялық элементтерін және оның ойлауы мен қылығын сипаттайтын өмір бойы қалыптасатын психофизиологиялық жүйе.

тұлғаның іс-әрекетін бағдарлайтын және нақты бар жағдаяттан біршама тәуелсіз, орнықты түрткі-ниеттер жиынтығы.

Slide 5

Old Memories

Зигмунд Фрейд 1856 жылы 6 мамырда Австрияның Фрайберг қаласында дүниеге келген. З. Фрейдтің "психоанализ" терминін еңгізуін, оның ғылымға қосқан үлкен үлесі деп тануға болады.

Slide 6

З. Фрейдтің "психоанализ" терминін еңгізуін, оның ғылымға қосқан үлкен үлесі деп тануға болады.

1) тұлға және психопатология теориясы;

2) тұлға көңілінің бұзылуының терапиялық әдісі;

3) индивидиумның саналы түрде сезілмейтін ойлары мен сезімдерін зерттеу әдісі.

"Психоанализ" терминінің үш мағынасы :

Үзақ мерзім психоанализдің дамуында З. Фрейд түлғалық ұйымдастырудың топографиялық моделін қолданды. Осы модельбойынша психикалық өмірдің үш деңгейін бөлуге болады: сана, парықсыздық (подсознательность) және бейсаналық.

Оның ғылымға, қосқан ең үлкен үлесі - бейсаналық үғымын енгізіп, ұғымсыз түрткілермен жұмыс істеу әдісін қолдануды үйретуі.

Сана деңгейі тура осы уақытта сезінетін түйсіктер мен әсерлерден тұрады. Ал парықсыздық деңгейі (кейде "қол жететін ес" деп аталады) тура осы сәтге сезілмейтін тәжірибелерді көрсетеді. З. Фрейдтің ойынша, бұл психиканың сезілетін және сезілмейтін аумағының арасындағы көпір болып табылады.

Бейсаналықта тұлғанын негізгі детерминаттары болады, олар: психикалық қуат, ояту және инстинктер. Инстинктердің екі түрі бар: либидо немесе сексуалдық қанағатгануға ұмтылу және агрессиялы инстинкт, өлімге ұмтылу. 20-жылдардың басыңда З. Фрейд өзінің концептуалды моделін қайта қарастырып, тұлға құрылымьн негізгі үш компонентке бөлді: ид, эго, жогаргы эго.

Slide 7

01

"Ид" латынның "Ол" сөзінен шығады. З. Фрейд бойынша "Ол" тұлғаның карапайым, инстинктивті және тума аспектілерін білдіреді.

02

"Эго" (латын. "Эго" - "Мен") - шешім қабылдауға жауапты психикалық ақпараттың компоненті.

03

"Жоғарғы Эго" (латын. "sирег" - "жоғарғы" және "еgо" - "мен") . Адам қоғамда өмір сүру үшін қоршаған ортаға сәйкес құндылықтар, нормалар жөне әдептер жүйесіне ие болуы керек.

04

Теріске шыгару. Адам жағымсыз жағдайлар туындаған кезде оны мойындамай, бас тартса, теріске шығару деп аталатын қорғаныс механизмі жұмыс істейді.

05

З. Фрейдтің ойынша, қобалжу инстинктивті импульстардан шығады, Эгоны болатын қауіп-қатерден сақтайгын сигналдарды атқарады.

06

Оған жауап ретінде эго

жоғарыда көрсетілген қорғаныс

механизмдерінің тізбегін

қолданады.

Slide 8

Old Memories

К. Г. Юнг- швейцар психологы, психиаторы, мәдениеттанушысы, "терең" психологияның практигі, психологияның "аналитикалық психология" деп аталатьш бағытының негізін қалаушы. Бұл пәндермен қатар К. Юнг философия, теология сұрақтарымен айналысқан. К. Юнг бастапқыда З. Фрейдпен бірге үзақ жылдар бойы қызмет жасап, 1913 жылы Мюнхендегі психоаналитикалық конгрестен кейін екеуі мүлдем айрылысты. Ұзақ мерзімді зерттеулер нәтижесінде К. Юнг аналитикалық психологияның теориясы мен сол теорияға сүйенген психотерапиялық практиканы қалыптастырды.

К. Юнгтың кәсіби әрекетінің басын психикалық санадан тыс «өнімдер және оның субъект үшін мәні туралы сұрақтар қамтыды.

Slide 9

З. Фрейд бойынша, либидо термині индивидтің бұкіл психикалық энергиясы ретінде қарастырылады, ол психологиялық бұзылулар сексуалдық құмарлықты басу және эротикалық қызығуды сыртқы орта объектілерінен ішкі әлемге аудару салдарынан болады деп есептесе, К. Юнг либидо ретінде сексуалды формаға тәуелсіз жалпы психикалық ауытқу сексуалдылықты ығыстырудан басқа да, сыртқы ортамен байланысты жоғалтуға әкелетін жайттармен анықталады деп көрсетеді.

З. Фрейд бойынша, невроз ерте балалық шақта пайда болады, оның негізгі факторы эдипкомплекстер, фантазиялар мен қалаулар болатын болса, К. Юнг бойьпшіа, невроз себебі бүгінгі күн жағдайларында, ал балалық фантазиялар - екінші жоспарда.

З. Фрейд бойынша, түс көру - жанама түрде көрініс

беретін, шынайы жағдайларда орындалмаган қалаулар мен

қызығулар. К. Юнг бойъшша, түс көру - психикалықтың санадан тыс

жағымен байланыстырушы канал, ол түсінуге өте қиын символдық

тіл арқылы беріледі .

Slide 10

Old Memories

Абрахам Маслоу 1908 жылы 1 сәуірде Нью-Йоркте дүниегі келген. Оның ата-анасы сауатсыз, анасы діңдар адам болған. А Маслоуға ол: "әрбір істеген ісің үшін құдай алдьңда жауап бересің", - деп ылғи ұрсып отыратьн. Осының нәтижесінде А Маслоу дінді жек көріп, құдайға сенбей, оған күмән келтіретін болған.

Ол занды оқығысы келіп, Нью-Йорктегі Сити колледжіне тапсырды. Екі аптадан кейін өзінің адвокат бола алмайтын көзі жетеді де, Корнелск университетінде эклектикалық курсқа қатыса бастайды. Ол жас кезіңде Висконсин университетінде психология бойынша академиялық курсты бітірген. 1930 жылы бакалавр дәрежесін алып, 1934 жылы ғылым докторы атанады. Оқып жүрген; кезіңде ол Висконсинде белгілі психолог Гарри Харлоумен бірге жүмыс істейді.

Slide 11

А. Маслоу ғылымға критикалық көзқараста болады. Оның пікірінше, классикалық механикалық; ғылым (оның өкілдері бихевиоризм болып табылады) тұлғаны тұтастай оқып-білу мақсатына сәйкес келмейді. Гуманистік ғылымды механикалық альтернатива емес, соған қосымша ретінде қарастырады. Осында гуманисгік ғылым жекелік, сана, этика, т. б. тұтастық сұрақтарымен жұмыс істейді.


Ұқсас жұмыстар
Тұлға теориялары
Фрейд бойынша психосексуалды даму деңгейлері
Жеке тұлғаның дамуы туралы теориялар
Тұлғаның психологиялық қасиеттері
Психоанализдің басты ережелері
Тұлға туралы теорияларды талдау
Мінез жоспары
Зигмунд Фрейд өмірбаяны
ПСИХОАНАЛИТИК АЛЫҚ БАҒЫТ
Тұлғаның танымдық іс-әрекетін қарым – қатынас арқылы дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz