Фрейд бойынша тұлға




Презентация қосу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу Университеті

Тұлға теориялары

Орындаған: Күнтуғанова Д.Қ. ППпм 111
Тексерген :Альмухамбетова Б.Ж.
ЖОСПАР:

I II III
Кіріспе Негізгі бөлім Қорытынды
1. .Фрейд бойынша тұлға
Тұлға теориясы теориясы Қолданған әдебиеттер
2. К.Юнгтың тұлға теориясы
3. А. Маслоудың тұлға
теориясы
этнопсихологияда әрбір тайпаның, халықтың ұлттық дәстүрлерге байланысты
әдет-ғұрыптары, салт-дәстүрлері және т.б.

адамның даралық ерекшеліктерін көрсететін, психологиялық және
физиологиялық элементтерін және оның ойлауы мен қылығын сипаттайтын
өмір бойы қалыптасатын психофизиологиялық жүйе.

тұлғаның іс-әрекетін бағдарлайтын және нақты бар жағдаяттан біршама
тәуелсіз, орнықты түрткі-ниеттер жиынтығы.
Зигмунд Фрейд 1856 жылы 6 мамырда Австрияның
Фрайберг қаласында дүниеге келген. З.Фрейдтің
Old
"психоанализ" терминін еңгізуін, оның ғылымға
қосқан үлкен үлесі деп тануға болады.
Memories
01 З.Фрейдтің "психоанализ" терминін Оның ғылымға, қосқан ең үлкен үлесі -
еңгізуін, оның ғылымға қосқан үлкен 04 бейсаналық үғымын енгізіп, ұғымсыз
үлесі деп тануға болады. түрткілермен жұмыс істеу әдісін қолдануды
үйретуі.

"Психоанализ" терминінің үш мағынасы :
02 1) тұлға және психопатология теориясы; 05
Сана деңгейі тура осы уақытта сезінетін түйсіктер мен
әсерлерден тұрады. Ал парықсыздық деңгейі (кейде
2) тұлға көңілінің бұзылуының терапиялық "қол жететін ес" деп аталады) тура осы сәтге
әдісі; сезілмейтін тәжірибелерді көрсетеді. З.Фрейдтің
3) индивидиумның саналы түрде сезілмейтін ойынша, бұл психиканың сезілетін және сезілмейтін
ойлары мен сезімдерін зерттеу әдісі. аумағының арасындағы көпір болып табылады.

Бейсаналықта тұлғанын негізгі детерминаттары
03 Үзақ мерзім психоанализдің дамуында З.Фрейд 06
түлғалық ұйымдастырудың топографиялық болады, олар: психикалық қуат, ояту және инстинктер.
моделін қолданды. Осы модель|бойынша Инстинктердің екі түрі бар: либидо немесе сексуалдық
психикалық өмірдің үш деңгейін бөлуге болады: қанағатгануға ұмтылу және агрессиялы инстинкт,
сана, парықсыздық (подсознательность) және өлімге ұмтылу. 20-жылдардың басыңда З.Фрейд өзінің
бейсаналық. концептуалды моделін қайта қарастырып, тұлға
құрылымьн негізгі үш компонентке бөлді: ид, эго,
жогаргы эго.
0 02 03
"Ид" латынның "Ол" сөзінен шығады.
1 "Жоғарғы Эго" (латын. "sирег"

"жоғарғы" және "еgо" - "мен"). Адам
-

"Эго" (латын. "Эго" - "Мен") - шешім
З.Фрейд бойынша "Ол" тұлғаның
қабылдауға жауапты психикалық қоғамда өмір сүру үшін қоршаған ортаға
карапайым, инстинктивті және тума
ақпараттың компоненті. сәйкес құндылықтар, нормалар жөне
аспектілерін білдіреді.
әдептер жүйесіне ие болуы керек.

04 05 06
Теріске шыгару. Адам жағымсыз
З.Фрейдтің ойынша, қобалжу Оған жауап ретінде эго
жағдайлар туындаған кезде оны
инстинктивті импульстардан шығады, жоғарыда көрсетілген қорғаныс
мойындамай, бас тартса, теріске шығару
Эгоны болатын қауіп-қатерден механизмдерінің тізбегін
деп аталатын қорғаныс механизмі жұмыс
сақтайгын сигналдарды атқарады. қолданады.
істейді.
К.Г.Юнг- швейцар психологы, психиаторы,
мәдениеттанушысы, "терең" психологияның
практигі,психологияның "аналитикалық психология"
деп аталатьш бағытының негізін қалаушы. Бұл
пәндермен қатар К.Юнг философия, теология
сұрақтарымен айналысқан. К.Юнг бастапқыда
З.Фрейдпен бірге үзақ жылдар бойы қызмет жасап,
1913 жылы Мюнхендегі психоаналитикалық Old Memories
конгрестен кейін екеуі мүлдем айрылысты. Ұзақ
мерзімді зерттеулер нәтижесінде К.Юнг
аналитикалық психологияның теориясы мен сол
теорияға сүйенген психотерапиялық практиканы
қалыптастырды.
К.Юнгтың кәсіби әрекетінің басын психикалық
санадан тыс «өнімдер және оның субъект үшін мәні
туралы сұрақтар қамтыды.
01 03
02
З.Фрейд бойынша, либидо
термині индивидтің бұкіл З.Фрейд бойынша, З.Фрейд бойынша, түс көру
психикалық энергиясы ретінде невроз ерте балалық - жанама түрде көрініс
қарастырылады, ол
шақта пайда болады, беретін, шынайы
психологиялық бұзылулар
сексуалдық құмарлықты басу оның негізгі факторы жағдайларда
және эротикалық қызығуды эдипкомплекстер, орындалмаган қалаулар
сыртқы орта объектілерінен ішкі .
фантазиялар мен мен
әлемге аудару салдарынан
болады деп есептесе, К.Юнг қалаулар болатын қызығулар. К.Юнг
либидо ретінде сексуалды болса, К.Юнг бойьпшіа, бойъшша, түс көру -
формаға тәуелсіз жалпы
невроз себебі бүгінгі психикалықтың санадан
психикалық ауытқу
күн жағдайларында, ал тыс
сексуалдылықты ығыстырудан
басқа да, сыртқы ортамен балалық фантазиялар - жағымен байланыстырушы
байланысты жоғалтуға әкелетін екінші жоспарда. канал, ол түсінуге өте қиын
жайттармен анықталады деп символдық
көрсетеді.
тіл арқылы беріледі .
Абрахам Маслоу 1908 жылы 1 сәуірде Нью-Йоркте дүниегі
келген. Оның ата-анасы сауатсыз, анасы діңдар адам
болған. А Маслоуға ол: "әрбір істеген ісің үшін құдай
алдьңда жауап бересің", — деп ылғи ұрсып отыратьн.
Осының нәтижесінде А Маслоу дінді жек көріп, құдайға
сенбей, оған күмән келтіретін болған.
Ол занды оқығысы келіп, Нью-Йорктегі Сити колледжіне
тапсырды. Екі аптадан кейін өзінің адвокат бола алмайтын
Old
көзі жетеді де, Корнелск университетінде эклектикалық Memories
курсқа қатыса бастайды. Ол жас кезіңде Висконсин
университетінде психология бойынша академиялық курсты
бітірген. 1930 жылы бакалавр дәрежесін алып, 1934 жылы
ғылым докторы атанады. Оқып жүрген; кезіңде ол
Висконсинде белгілі психолог Гарри Харлоумен бірге жүмыс
істейді.
А. Маслоу ғылымға критикалық Гуманистік ғылымның негізгі ортақ
көзқараста болады. Оның пікірінше, түсінігі өзін-өзі таныту болып
классикалық механикалық; ғылым табылады. Ол Фрейд психикасының
(оның өкілдері бихевиоризм болып ауру бөлімін сау бөліммені
табылады) тұлғаны тұтастай оқып- толықтыру керекгігіне тоқталған.
білу мақсатына сәйкес келмейді. Соңдықтан Маслоу өзінің зерттеуі
Гуманистік ғылымды механикалық жұмысын әйгілі ұлы адамдарды
альтернатива емес, соған қосымша зерттеуден бастаған, жаны сау,
ретінде қарастырады. Осында шығармашылық; қабілеттері өте
гуманисгік ғылым жекелік, сана, жоғары дамыған. Бүл тізімде
этика, т.б. тұтастық сұрақтарымен Авраам Линкольн, Томас
жұмыс істейді. Джеферсон, Альберт Эйнштейн,
Франклин Рузвельт, Аяьберт
Швейцер және т.б. болған.
З.Фрейд өзінің
концептуалды моделін қайта Ал К.Юнг “әрбір адам А. Маслоу ғылымға
қарастырып, тұлға өзінің өмірлік стилін критикалық көзқараста
құрылымьн негізгі үш таңдайды және 4-5 жастан болады. Оның пікірінше,
компонентке бөлді: ид, эго, бастап өмірлік стиль классикалық механикалық;
жогаргы эго. "Ид" латынның қалыптаса бастайды. ғылым тұлғаны тұтастай оқып-
"Ол" сөзінен шығады. "Эго" Қоғамдық сезімнің ең білу мақсатына сәйкес
(латын. "Эго" - "Мен") - маңызды аспектілерінің келмейді.
.
шешім қабылдауға жауапты бірі кооперативті жүріс- Тұлғаның өзін-өзі анықтауы -
Қолданылған әдебиеттер:
психикалық ақпараттың тұрыстың дамуы болып адамның өз өмір жолын,
компоненті. табылады. Басқалармен мақсаттарын, құндылықтарын,
."Жоғарғы Эго" (латын. бірлесп жүмыс жасағанньң әдептілік нормаларын,
"sирег" - "жоғарғы" және арқасында адамдар болашақ мамандығы мен өмір
"еgо" - "мен"). Фрейд өздерінің толымсыз жағдайларын өзінше таңдауы.
"жоғарғы эгоны" екі сезімдерін ЖОЯ алады”-
жүйегеге бөледі: ар-үят деді.
және «эго-идеал».
Қолданылған әдебиеттер:

• Н.С.Ақтаева “Әлеуметтік психология” Алматы
2001жыл.
• Қ.Жарықбаев, Ө.Озғанбаев «Жантануға кіріспе»
Алматы 2000 жыл.
• «Қызықты психология», Алматы2003жыл.

Ұқсас жұмыстар
Тұлға теориялары
Фрейд бойынша психосексуалды даму деңгейлері
Жеке тұлғаның дамуы туралы теориялар
Тұлғаның психологиялық қасиеттері
Психоанализдің басты ережелері
Тұлға туралы теорияларды талдау
Мінез жоспары
Зигмунд Фрейд өмірбаяны
ПСИХОАНАЛИТИК АЛЫҚ БАҒЫТ
Тұлғаның танымдық іс-әрекетін қарым – қатынас арқылы дамыту
Пәндер