ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Презентация қосу
Қ.ЖҰБАНОВ АТЫНДАҒЫ АҚТӨБЕ ӨҢІРЛІК МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ОРТА МЕКТЕПТІҢ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Ғылыми жетекші: п.ғ.к., доцент Таганова А.М.
Орындаушылар: Қоздай А,Сиражева А.
2023 жыл
МАЗМҰНЫ
Кіріспе
1 Жалпы білім беретін орта мектептің педагогикалық үдерісін ұйымдастырудың
инновациялық жолдарын зерттеудің теориялық
негіздері..................................................................................
1.1 «Инновация, «педагогикалық үдеріс» ұғымдарының психологиялық-педгогикалық
әдебиеттерде зерттелу жайы..........
1.2 Қазіргі уақытта педагогикалық үдерісті ұйымдастыру кезінде қолданылатын
инновациялық технологиялар.......................................
2 Жалпы білім беретін орта мектептің педагогикалық үдерісін ұйымдастырудың
инновациялық жолдарын зерттеуге бағытталған тәжірибелік
жұмыстар.................................................................
2.1 Жалпы білім беретін орта мектептің педагогикалық үдерісін ұйымдастырудың
инновациялық жолдарын зерттеу әдістемесінің жүргізілу
барысы...................................................
2.2 Жалпы білім беретін орта мектептің педагогикалық үдерісін ұйымдастырудың
инновациялық жолдарын зерттеу нәтижелері........
Қорытынды...............................................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................................
Қосымша...................................................................................................
Дипломдық жұмыс тақырыбының өзектілігі:
Қазіргі қарыштап дамыған технология заманында Қазақстанның жалпы білім беретін
мектебінің жүйесін заман талабына сай жаңарту қажеттілігі туындайтыны белгілі.
Оқушылардың оқу нәтижелерін, атап айтқанда жеке, метапәндік, пәндік құзыреттіліктерін
арттыруға мүмкіндік беретін заманауи оқыту технологияларын қолдану міндеті тұр.
Инновация -жаңа технологияны практикада енгізу әдістемесін қолдану, қолдану
нәтижесі. Кез-келген өнімнің жаңашыл болуы үшін идеяның болуы жеткіліксіз, ең бастысы
оны жүзеге асыру [1].Қазақстанда әртүрлі педагогикалық жаңалықтарды енгізу негізінде
білім беру жүйесіндегі өзгерістер мен инновациялық үрдістер мәселелерімен отандық Ш. Т.
Таубаева, С. Н. Лактионова, А. К. Р. Р. Масырова, Д. Р. Принбекова, М. Д. Мұқанова сынды
бірқатар зерттеуші-педагогтар айналысады[2].Аталған ғалымдардың еңбектерін талдау
жалпы білім беру жүйесіндегі инновациялық процестің даму динамикасына қатысты негізгі
мәселелердің бірі - білімнің жаңа формасының пайда болуы, оны қолдану мен енгізу
арасындағы уақыт аралығын қысқарту екенін анықтауға мүмкіндік береді. Бұл мәселелер
қазіргі уақытта өте өзекті, өйткені бүкіл инновациялық жүйенің тиімділігі қызмет
тәжірибесіне жаңа білімді енгізу уақытына байланысты[3].
Зерттеудің мақсаты: Жалпы білім беретін орта
мектептің педагогикалық үдерісін ұйымдастыру
кезінде инновациялық технологиялар қолдануды
теориялық және тәжірибелік тұрғыда талдау, білім
алушылардың сабаққа ынтасын, қызығушылығын
арттыру.
Зерттеу міндеттері:
- аталған үрдіс негізінде жалпы білім беретін орта
мектепте инновациялық даму мен қызметінің
сипаттамаларын теориялық зерттеу;
- жалпы білім беретін орта мектепте педагогикалық
үдерісті ұйымдастыру технологияларына талдау жасау;
- жалпы білім беретін орта мектептің педагогикалық
үдерісін ұйымдастырудың инновациялық жолдарын
зерттеудің тәжірибелік жұмысын жүргізу.
Зерттеудің ғылыми болжамы: Егер, жалпы білім
беретін орта мектептің педагогикалық үдерісін
ұйымдастыруда оқытудың жаңа инновациялық
технологиялары жүйелі қолданылса, онда
шығармашыл, ізденпаз, интеллектуалды дамыған
білім алушы тұлғасы қалыптасады.
Зерттеу пәні: жалпы білім беретін орта мектептің педагогикалық
үдерісіндегі қолданылатын технологиялар.
Зерттеу объектісі: жалпы білім беретін орта мектептің оқу процесі.
Зерттеу әдістері: әдебиеттерді талдау, анализ жасау, тәжірибелік
эксперимент жасау.
Зерттеу тәжірибелік-эксперименттік базасы: Ақтөбе қалалық №38
Қазақ орта мектебі.
Зерттеу жұмысының практикалық мәнділігі:
Зерттеудің практикалық маңыздылығы жалпы білім
беретін орта мектепте педагогикалық үрдісті
ұйымдастыру технологияларын тәжірибеден өткізу.
Зерттеу құрылымы.Дипломдық жұмыс кіріспеден, екі
тараудан, қорытындыдан және пайдаланылған әдебиеттер
тізімінен, қосымшалардан құралған.
1.1 Педагогикалық ғалымдардың педагогикалық үдерісті
тиімді ұйымдастырудың инновациялық жолдарын зерттеудің
теориялық талдануы
«Инновация» ұғымы пәнаралық сипатқа ие және қазіргі
замандағы әлеуметтік зерттеулерде ең танымал ұғымдардың бірі
болып табылады. Латын тілінен аударғанда «жаңару, жаңашылдық
немесе өзгерту» дегенді білдіреді. Жүйелік көзқарас контекстінде
«инновация» ұғымы жүйенің жұмыс істеуінің мақсатты өзгеруі,
яғни тереңірек түсінік берер болсақ бұл, жүйенің әртүрлі
салаларындағы және элементтеріндегі сапалық және (немесе)
сандық өзгерістер болуы мүмкін екендігімен түсіндіріледі.
Кесте 1. Дәстүрлі және инновациялық технологияларының айырмашылықтары
Дәстүрлі білім беру жүйесі Оқытудың жаңа технолоиялары
оқытудың дәстүрлі сынып-сабақ жүйесінде Шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру
ұйымдастырылуы / Я. А. Коменский/; білім мазмұны /И.П.Волков/
орташа қабілетті оқушыға бағытталған; мазмұнның Дидактикалық ойындар /Варламова Г.Г./
біркелкілігі; білім беру барысында ілгерілеу ойлау мүмкіндіктерін дамыту /Истомина Н.Б./
қарқынының орташалануы; құрылымы (сауалнама, білім алушылардың оқу үрдісіне белсенді қатысуы
презентация, үйге тапсырма) /Корзников НИ./
оқыту әдістері / И. Лернер, Скаткин МНУ:
ақпараттық; репродуктивті, проблемалық
презентация; ішінара-іздеу / эвристикалық/, зерттеу
оқыту әдістері / Ю. К. Бабанский/: әңгіме, сұхбат, топтық және жеке іс-әрекеттердің үйлесімі, ойын,
пікірталас; проблемалық-іздеу әдісі; ауызша; көрнекі, көрнекі мысалдар арқылы оқыту /
практикалық; репродуктивті: проблемалық-іздеу; Есте сақтау қабілетінің зор мүмкіндігін пайдалану,
индуктивті және дедуктивті есептердің шешімін бірлесіп іздеу / эйдетика жүйесі/
Сурет 1. Педагогикалық инновацияның
бағыттары
1 Инновация 1. Білім мазмұнында
Кесте 3. Педагогика ғылымында білім жүзеге 2. Білім беру технологиясында
асырылатын 3. Педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда
мазмұнының критерийлері жүйесі
берудегі инновацияларды қолдану
сала 4. Білім беруді басқару жүйесінде
5. Білім берудің экономикалық механизмдерінде
2 Инновацияның 1. Стихиялық, жоспарсыз, кездейсоқ
пайда болу 2. Жүйелі, жоспарлы, алдын-ала ойластырылған
тәсілі
3 Инновацияның 1. Жаппай, жаһандық, іргелі
кеңдігі мен 2. Жартылай, аз ғана бөлігі
таралу
тереңдігі
4 Инновацияның I. Сыртқы (сырттан)
пайда болу 2. Ішкі
негізі
5 Инновацияны 1. Стихиялық
тарату тәсілі 2. Мақсатты
3. Қоғамдық
6 Инновация 1. Жүйелік
ауқымы 2. Модульдік
3. Жеке (жергілікті)
7 Инновациялық 1. Модификациялық
әлеует 2. Комбинаторлық
3. Радикалды
-алдыңғы қатарлы, озық
технологиялармен жұмыс
істеу, дамуды болжау;
- болашаққа ашық болу;
-тұрақты дамыта
оқытуды көздеу, басқаша -оқыту барысында
айтқанда, жүйенің тепе- Инновациялық шығармашылық
теңдігі; оқытудың элементтерінің міндетті
- тұлғаға, оның ерекшеліктері: түрде болуы;
дамуына көңіл бөлу;
- қарым-қатынастың
ынтымақтастыққа құрылуы:
бірлесіп жұмыс жасауға, өзара
көмек көрсетуге ұмтылысжәне
т.б.[7].
1.2 Жалпы білім беретін орта мектепте педагогикалық үрдісті
ұйымдастыру технологиялары
«Innovation» терминін 1912 жылы алғаш рет австриядан шыққан
американдық экономист Йозеф Шумпетер (1883-1950) өзінің «Экономикалық
даму теориясы» кітабында қолданған. «Инновация» ұғымын ол сол кездерде
аса маңызды болған экономика саласының кейбір бірліктерін өндіру немесе
басқару технологиясы саласында қолданылатын жаңашылдық деп түсіндірді.
Автор инновацияны негізгі сол саланы қозғалтқыштардың, яғни
дамытушылардың бірі, табыс көзін әкелуші генератор ретінде бірінші болып
ұсынды.
Зерттеушілер инновацияны жабық және ашық деп екі үлкен топқа
бөледі:
Ашық инновация - ішкі мүмкіндік қана
Жабық инновация - ұйымның тек
емес, сыртқы көздерді де тартуға мүмкіндік
ішкі көздерін, атап айтқанда өзінің
беретін инновация түрі. Мұнан шығатын идея -
ғылыми-зерттеу жұмыстарын,
барлық ақылды адамдар бір компанияда жұмыс
жаңалықтарын, өнертабыстарын,
істей бермеуі мүмкін.
патенттерін пайдаланатын инновация
Ашық инновация теориясы зерттеу және
түрі. Бұл тәсіл компанияда тек
әзірлеу процесін ашық жүйе ретінде
инновацияларды дамытуға
анықтайды, мұндай көзқарас бойынша
бағытталған арнайы бір департамент
жаңашылдық идеясы тек фирма ішінде ғана
бар екенін білдіреді, сол арқылы ең
емес, одан тыс жерлерде де бар. Бұл идеяларды
қомақты немесе ең маңызды деген
қолдануға болады, ал мамандарды басқа
зерттеулерді қаржыландырып,
ұйымдардан жалдай алады, жалпы көптеген
нәтижесінде заманауи
адамдарда қызықты және ерекше, кейде керемет
технологияларды ала отырып,
революциялық, тамаша идеялар бар болатыны
ұйымның табысын арттырады;
Білім беру үрдісіндегі инновациялық технологияларды екі топқа бөлуге
болады:
1.Жалпы технологияларға негізделген 2. Оқытудағы жеке көзқарасқа
түрлері: негізделген технологиялар:
- ақпараттық-коммуникациялық тұлғаға бағытталған оқыту түрлері;
технологиялар (АКТ); - инновациялық технологияларды
- оқытуды ақпараттық қолдау енгізуді психологиялық-педагогикалық
және білім беру сапасын басқару; қолдау;
– дидактикалық; - интеллектуалдық даму мониторингі;
-денсаулықты қорғауға, сақтауға - тәрбиелік;
арналған түрлері. - мүмкіндігі жоғары озық оқыту
технологиясы[12].
Оқу процесінде оқушының танымдық және шығармашылық белсенділігін
жүзеге асыру үшін білім беру сапасын жақсартуға, оқу уақытын тиімді
пайдалануға және үй тапсырмасын орындауға бөлінген уақытты азайту арқылы
Оқушылардың репродуктивті іс-әрекетінің үлесін төмендетуге мүмкіндік беретін
заманауи білім беру технологиялары қолданылады. Биологияны зерттеуге негіз
болатын негізгі білім беру технологиялары[16]:
1. Проблемалық оқыту технологиясы-бұл оқу іс-әрекетінде проблемалық
жағдайларды құру және оларды шешу үшін оқушылардың белсенді тәуелсіз іс-
әрекетін ұйымдастыру, нәтижесінде білім, шығармашылық дағдылары игеріліп,
ойлау қабілеттері дамиды.
2. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар-бұл білім беру мазмұнын
өзгерту және шексіз байыту, интеграцияланған курстарды пайдалану, Интернетке
қол жеткізу, оқытудың интерактивті әдістері, қашықтықтан өзара іс-қимыл жасау.
3. Көп деңгейлі оқыту 4. Оқытудың жобалық
технологиясы- төмен және жақсы әдістерінің технологиясы. Осы
оқитын оқушыларға назар аударуға әдістеме бойынша жұмыс
бағытталған. Бұл технологияның оқушылардың жеке шығармашылық
көмегімен мықты оқушылардың білім қабілеттерін дамытуға, кәсіби және
беруде тезірек және тереңірек алға әлеуметтік өзін-өзі анықтауға саналы
жылжуға деген ұмтылысы жүзеге түрде жақындауға мүмкіндік береді.
асырылады. Үздікоқушылар өздерінің
қабілеттерінде бекітіледі, әлсіздер оқу
жетістігін сезінуге және өз
мүмкіндіктері аясында өзін-өзі жүзеге
асыруға мүмкіндік алады, оқуға деген
ынталандыру деңгейі артады.
5. Оқытудағы зерттеу 6. Дәріс-семинар жүйесі негізінен
әдістерінің технологиясы жоғары мектепте қолданылады, өйткені
бұл оқушыларға емтихан тапсыруға
оқушыларге өз білімдерін өз
және жоғары оқу орындарында оқуға
бетінше толықтыруға, дайындалуға көмектеседі. Ол
зерттелетін мәселеге терең материалды блоктарға шоғырландыруға
үңілуге және оны шешу және оны біртұтас етіп ұсынуға, ал
жолдарын ұсынуға мүмкіндік бақылауды оқушылардың алдын ала
дайындығы бойынша жүргізуге
береді, бұл дүниетанымды
мүмкіндік береді. Алайда, бұл
қалыптастыруда маңызды. Бұл әр технологияны теріс пайдалану мүмкін
оқушының жеке даму жолын емес, өйткені ол оқу процесін тиімсіз
анықтау үшін маңызды. етуі мүмкін: оқушылар үшін қызықсыз
сабақ, бұл оқуға деген ынтаны
төмендетеді.
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ОРТА МЕКТЕПТІҢ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫН ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ
ЖҮРГІЗІЛУ БАРЫСЫ
Жалпы білім беретін орта мектептің педагогикалық үдерісін
ұйымдастырудың инновациялық жолдарын зерттеудің эксперименттік
жұмысы Ақтөбе қаласындағы, №38 қазақ орта мектебінің 5 «Ә» және
5 «Б» оқушыларымен өткізілді. Оқушылардың инновациялық
технологияларға қатысты ойларын білу үшін 7 сұрақтан тұратын
сауалнама жүргіздік. Ол сауалнамаға екі сыныптан да 26 оқушыдан
жалпы 52 оқушы қатысты.
Сауалнама нәтижелері
11;
21%
17; Иә
Иә 33%
27; 52% 25; 48% Жоқ
Жоқ 24; Білмеймін
46%
«Сізге «инновациялық технологиялар» деген «Сабақтарыңызда мұғалімдеріңіз инновациялық
сөз таныс па?» сұрағы бойынша №38 қазақ орта технологиялар қолдана ма?» сұрағы бойынша №38
мектебінің 5 «Ә» және 5 «Б» сыныптарының қазақ орта мектебінің 5 «Ә» және 5 «Б» сыныптарының
оқушыларының жауаптарын талдау оқушыларының жауаптарын талдау
Сауалнама нәтижелері
12 8
5 6
6 4
0
5 5
«Сіздің ойыңызша сабақтан тыс жұмыстар не үшін керек?»
сұрағы бойынша №38 қазақ орта мектебінің 5 «Ә» және 5 «Б»
сыныптарының оқушыларының жауаптарын талдау
Сауалнама нәтижелері
Пәндік білім мен
11; 21% дағдыларды тереңдету және
15; 29% кеңейтуге бағытталған
Қызығушылықтар мен
қабілеттерді дамытуға
бағытталған
Оқушылардың жеке басын
дамытуға бағытталған
9; 17%
Физикалық бейімділік пен
қабілеттерді дамытуға
бағытталған
17; 33%
«Сізге қандай сабақтан тыс жұмыстар көбірек
ұнайды?» сұрағы бойынша №38 қазақ орта мектебінің 5
«Ә» және 5 «Б» сыныптарының оқушыларының
жауаптарын талдау
Сауалнама нәтижелері
9; 17%
14; 27%
Әдеттегі сабақ түріндегі
Ойын түріндегі
Екеуі де
29; 56%
«Сіздерді қандай сабақтар көбірек қызықтырады?»
сұрағы бойынша №38 қазақ орта мектебінің 5 «Ә» және 5 «Б»
сыныптарының оқушыларының жауаптарын талдау
Сауалнама нәтижелері
3; 6%
5; 10%
Конференциялар
Ойындар
Жарыстар
11; 21% Ізденімпаздық және ғылыми
17; 33%
зерттеулер
Психологиялық тренингтер
мен тесттер
Жобалық жұмыстар
4; 8%
12; 23%
«Сабақтан тыс жұмыстардың қандай форматта өткенін
ұнатасыздар?» сұрағы бойынша №38 қазақ орта
мектебінің 5 «Ә» және 5 «Б» сыныптарының
оқушыларының жауаптарын талдау
Сауалнама нәтижелері
0
Иә Жоқ Бәрібір
5 5
«Сіздердің сабақтарыңызда және сабақтан тыс жұмыстарыңызда
осындай әр түрлі инновациялық технологиялар қолданылғанын
қалайсыздар ма?» сұрағы бойынша №38 қазақ орта мектебінің 5 «Ә» және 5
«Б» сыныптарының оқушыларының жауаптарын талдау
5 «Ә» және 5 «Б» сынып оқушыларымен жүргізілген тәжірибе бағдарламасы
Инновациялық әдістер Дәстүрлі әдістер
5 «Ә» сыныбы 5 «Б» сыныбы
Edutainment, ойын-сауық:
«Би үшін жұп құру» ойыны
«Микрофон» әдісі
«Зияткерлік шабуыл» ойыны Лекциялар
«Пресс-конференция» әдісі Баяндау
«Әткеншек» әдісі Әңгімелесу
«Бос орындық» әдісі Түсіндіру
«Миға шабуыл» әдісі Кітаппен жұмыс
«Төрт бұрыш» әдісі Сұрақ-жауап және т.б.
«Венн диаграммасы»
«Өрт сөндіруші» интерактивті
ойыны.
Үш жауап» жаттығуы
«Сабақ-сайыс» әдісі.
«Теңіз шайқасы» сабақ-ойыны
Іскерлік ойыны
«Мен білемін» әдісі. Пікірталас
жүргізу әдістемесі.
5 «Ә» және 5 «Б» сынып оқушыларымен жүргізілген тәжірибе бағдарламасы
Әткеншек» әдісі. Мақсаты: оқушылардың
«Микрофон» әдісі. Оқушыларға жұпта және шағын топтарда жұмыс істеу
микрофон қолдану арқылы сұраққа дағдыларын қалыптастыру; бір мезетте
немесе мәселеге өз көзқарастарын бірнеше мәселелерді талқылау
білдіру ұсынылады. Мұғалім мүмкіндіктерін арттыру.
сыныпқа микрофон немесе соған «Әткеншек» деп аталатын әдіс
ұқсас зат береді. Микрофонды алған оқушылардың екіге бөлініп, шеңбер
әрбір оқушы мәселеге немесе бойымен отыруымен ерекшеленеді:
тақырыпқа қатысты өз ойын анық шеңбердің ішіндегі топ мүшелері
әрі нақты айтып, қорытынды қозғалыссыз отырады, ал сыртқы топ
шығаруға міндетті. мүшелері жұп ауыстырады. Белгілі бір
уақыт аралығында оқушылар жұппен
берілген тақырып бойынша диалог
жүргізеді, білген мәліметтерімен бөліседі,
ақпарат, ой, пікір алмасады, одан кейін
серіктестерін ауыстырып келесі тоқа өтеді.
«Тұйық ой тізбегі» әдісі. Әр оқушы шеңберді түйіндегендей өз пікірін тізбектеп
айтады. Бұл топта ұжымдық жұмыстың маңыздылығын көрсетеді, топтың ойлау
қызметін белсенді етеді.
«Бос орындық» әдісі. Мақсаты: белгілі бір талқыланатын тақырып бойынша
оқушылардың түсініктерін кеңейту; ұсынылған тақырып бойынша пікірлердің,
көзқарастардың әртүрлілігіне назар аударту; оқушылардың таңдау жасай алу және
таңдауының дұрыстығын дәлелдей білу қабілетін дамыту
www.ZHARAR.com
«Миға шабуыл» әдісі арқылы миға тапсырма беру, сабақтың
проблемалық өрісін құру.
Миға шабуыл (ағылш. Brainstorming) - шығармашылық белсенділікті
ынталандырудың ең танымал әдістерінің бірі. Арнайы талқылау ережелерін
қолдану арқылы күрделі мәселелердің шешімін табуға мүмкіндік береді. Ол
көптеген ұйымдарда әртүрлі міндеттердің дәстүрлі емес шешімдерін табу
үшін кеңінен қолданылады. Нақты оқу жағдайларын талдау (кейс әдісі,
ағылшын тіліндегі кейс stadu) дағдыларды жетілдіруге және тәжірибе
жинақтауға арналған оқыту әдісі болып табылады.
www.ZHARAR.com
Эксперимент соңындағы оқушылардың нәтижелері
4 3
15% 7 12%
27% Төмен
Төмен
Орташа 13 Орташа
Жоғары 50% Жоғары
15 38%
58%
Эксперимент өткізілген тест нәтижелері бойынша
Эксперимент өткізілген тест нәтижелері
№38 қазақ орта мектебінің 5 «Б» сынып
бойынша №38 қазақ орта мектебінің 5
оқушыларының білім деңгейі
«Ә» сынып оқушыларының білім деңгейі
Эксперимент соңындағы оқушылардың нәтижелері
0
5 ;
Төмен Орташа Жоғары
Эксперимент өткізілген тест нәтижелері бойынша №38
қазақ орта мектебінің екі сыныптың салыстырмалы
нәтижелері
Корытын
ды
Зерттеу жұмысы Ақтөбе қаласындағы, №38 қазақ орта мектебінде
жүргізілді. 5 «А» сыныбында қолданылған дәстүрлі оқыту әдістерін
пайдалана отырып жаңа сабақты меңгерту нәтижесінде 19 оқушының
біреуі ғана тақырып бойынша жоғары білім деңгейін көрсетті. Ал 5 «Б»
сыныбында иновациялық технологиялар арқылы оқыту әдісі
ұйымдастырылған сабақ нәтижесінде жоғары білім деңгейін меңгерген
оқушылардың саны мен пайызы анағұрлым өсті, нақтырақ айтсақ
сабаққа қатысқан 17 оқушының 3-уі өте жақсы нәтиже көрсетті. Төменгі
білімі деңгейін көрсеткен оқушылар санында айтарлықтай
айырмашылық болды: бақылау тобында мұндай 19 оқушының 3-еуі,
эксперименттік топта – 17-ден 1-і мақсатқа жете алмады. Жалпы
салыстырып қарағанда эксперименттік топтағы базалық деңгейден
жоғары деңгейде білім алушылар 9%-дан 12% дейін өсті. Жүргізілген
жұмыстардың негізінде иновациялық технологиялар арқылы оқыту
әдістерін қолданудың тиімділігі дәлелденді.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz