Тәрбие жұмысының ерекшеліктері




Презентация қосу
«2023-2024 оқу жылында
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА
ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ»
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ

Орта білім беру ұйымдарында білім беру процесі
Оқу жылының ұзақтығы 1-сыныптарда 33 оқу 5 күндік оқу аптасы бойынша жүзеге асырылады.
1 аптасын, 2-11 (12)-сыныптарда 34 оқу аптасын 2
Бұл ретте 5-11(12)-сыныптар үшін сенбі күндері
құрайды сабақтар, қосымша сабақтар өткізуге болады.
ЗАМАНАУИ БАҒЫТТАР СОВРЕМЕННЫЕ ТРЕНДЫ

Цифрлық Білім алушыға Өмір бойы оқу Аралас оқыту /
бетбұрыс / бағдарланған білім беру (білім алу) Смешанное
Цифровой / Образование, / Обучение обучение
разворот ориентированное на протяжении
на обучающегося всей жизни

СЫН-ҚАТЕРЛЕР / ВЫЗОВЫ ОБРАЗОВАНИЯ

Мектеп мәдениеті / Көшбасшылық Цифрлық теңсіздік Жаңа мамандықтар /
Школьная дағдарысы / Цифровое Новые
культура / Кризис неравенство профессии
лидерства
БІЛІМ БЕРУДЕГІ ҚАЗІРГІ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛАР

Оқыту мәдениетін қалыптастыру, икемділікті арттыру,
тұрақты дамуға ықпал ету

1. БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттары бойынша жұмыс:
• жаһандық құзыреттерді дамыту
• жаһандық сананың дамуы
• сапалы білім беруді қамтамасыз ету
• білім берудегі теңдікті қамтамасыз ету
2. Қазіргі педагогиканы жетілдіру:
• белсенді оқыту
• проблемалық оқыту
• зерттеуге негізделген оқыту
• білімді өз бетінше іздеу
• өмір бойы оқыту
3. Бағалау жүйесін әзірлеу:
• сыни тұрғыдан ойлау
• қарым-қатынас
• құндылықтар
• түсінікке ауысатын білім
ӘНХ ҚҰРЫЛЫМЫ СТРУКТУРА ИМП
І 2023-2024 оқу жылының НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ І ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ 2023-2024 учебного года
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жөніндегі нормативтік құқықтық Нормативные правовые акты по организации учебно-
1.1 1.1
актілер воспитательного процесса
1.2 Үлгілік оқу жоспарының ерекшеліктері 1.2 Особенности Типовых учебных планов
1.3 Педагогикалық тәсілдер 1.3 Педагогические подходы
Құндылыққа бағытталған тәсіл Ценностно-ориентированный подход
Құзыреттілік тәсіл Компетентностный подход
STEM/ ЅТЕАМ тәсілі STEM/ STEАM подход
1.4 Функционалдық сауаттылық 1.4 Формирование функциональной грамотности
1.5 Инклюзивті білім беру ортасын құру 1.5 Создание инклюзивной образовательной среды
ІІ ОҚЫТУ МЕН ТӘРБИЕЛЕУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ІІ ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ ОБУЧЕНИЯ И ВОСПИТАНИЯ
2.1 Білім берудегі сабақтастық 2.1 Преемственность в обучении
2.2 Тәрбие жұмысының ерекшеліктері 2.2 Особенности воспитательной работы
2.3 Білім беру салалары бойынша оқу процесін ұйымдастыру 2.3 Организация учебного процесса по образовательным областям:
Тіл және әдебиет Язык и литература
Математика және информатика Математика и информатика
Жаратылыстану Естествознание
Адам және қоғам Человек и общество
Технология және өнер Технология и Искусство
Дене шынықтыру Физическая культура
Алғашқы әскери және технологиялық дайындық Начальная военная и технологическая подготовка

2.4 Элективті курстардың тақырыптары 2.4 Тематика элективных курсов
2.5 Мектеп кітапханаларының жұмысын күшейту 2.5 Усиление работы школьных библиотек
Цифрлық кітапхана Цифровая библиотека
2.6 Сабақты жоспарлау 2.6 Планирование уроков
2.7 Мектепішілік бақылауды ұйымдастыру 2.7 Организация внутришкольного контроля
2.8 Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет 2.8 Психологическая служба в организациях образования
2.9 Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыс 2.9 Работа со слабоуспевающими
ӘНХ ҚҰРЫЛЫМЫ СТРУКТУРА ИМП

2.10 Кәсіптік бағдар беру жұмысы 2.10 Профессиональное развитие педагога
Жалпы білім беретін мектептерінде балаларға қосымша білім Особенности дополнительного образования детей в
2.11 2.11
берудің ерекшеліктері общеобразовательных школах
Арнайы мектептерде/сыныптарда ерекше білім беру Обучение школьников с особыми образовательными
2.12 2.12
қажеттіліктері бар білім алушыларды оқыту потребностями в специальных школах/классах

III БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ III ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ ОЦЕНИВАНИЯ
3.1 Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау 3.1 Оценивание учебных достижений обучающихся
3.2 Формативті бағалау 3.2 Формативное оценивание
3.3 Жиынтық бағалау 3.3 Суммативное оценивание
АТАУЫЛЫ КҮНДЕР ЗНАМЕНАТЕЛЬНЫЕ ДАТЫ
Білім берудегі 1000 көшбасшы 1000 лидеров в образовании
Орта білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін жариялау
және озық педагогикалық тәжірибемен алмасу Публикация результатов исследований в области среднего
образования и обмен передовым педагогическим опытом
НОВЫЙ 2022-2023 УЧЕБНЫЙ
НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР ГОД ОСОБЕННОСТИ
ОСНОВНЫЕ

• Қазақ тілінде оқытатын 1-сыныпта «Әліппе», «Ана • В 1 классе с казахским языком обучения изучаются
тілі» пәндері оқытылады, 2-сыныпта «Орыс тілі» предметы «Әліппе», «Ана тілі», во 2-м классе
пәнін оқыту басталады начинается изучение предмета «Русский язык»
• В 1-2 классах изучаются предметы «Трудовое
• 1-2-сыныптарда «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу обучение» и «Изобразительное искусство», в 3-4
өнері» пәндері, 3-4-сыныптарда – «Көркем еңбек» классах – интегрированный предмет
кіріктірілген пәні оқытылады «Художественный труд»

• Жоғары сыныптарда ағылшын тілінен оқу • Увеличение учебной нагрузки по английскому
жүктемесі 1 сағатқа артады языку в старших классах на 1 час

• Негізгі орта (5,6,7,8-сыныптар), жалпы орта (10- • Введение экзамена по казахскому языку при
сынып) білім беру деңгейлерінде академиялық завершении академического года на уровне
жылды аяқтаған соң қазақ тілінен емтихан тапсыру основного среднего (5,6,7,8 классы), общего
енгізіледі среднего (10 класс) образования
НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ

• Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысты • Усиление работы со слабоуспевающими
күшейту обучающимися
• Экологиялық білім беру сапасын арттыру: • Повышение качества экологического
экологиялық проблемаларды шешуде білім образования: организация лабораторной,
алушылардың практикалық дағдыларын дамытуға исследовательской, проектной работы по
арналған зертханалық, зерттеу, жобалық развитию практических навыков обучающихся в
жұмыстарды ұйымдастыру решении экологических проблем
• Тәрбие жұмысы біртұтас тәрбие бағдарламасы • Воспитательная работа - на основе единой
негізінде жүзеге асырылады программы воспитания
• Домбыра тарту бойынша факультативтік курстар • Проведение факультативных курсов игры на
өткізу, мектептердегі шахмат секцияларының домбре, расширение сети шахматных секций в
желісін кеңейту школах
• Мерейтойлар мен атаулы күндерге арналған • Организация внеклассных мероприятий,
сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру посвященных юбилейным датам
НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ

• Мектептердің ата-аналар қауымдастығымен • Укрепление взаимодействия школ с
өзара іс-қимылын нығайту, «Ата-аналар родительской общественностью, создание «Ата-
академиясын» құру аналар академиясы»
• Педагогтерге арналған «Цифрлық кітапхана» • Реализация проекта «Цифровая библиотека» для
жобасын жүзеге асыру (Академия сайтында) педагогов
• «Үздіктен үйрен» жобасын іске асыру: «Үздік • Реализация проекта «Үздіктен үйрен»:
педагог» байқауы жеңімпаздарының озық популяризация передового педагогического
педагогикалық тәжірибесін дәріптеу опыта победителей конкурса «Лучший педагог»
• «Білім беруді өзгертудегі 1000 көшбасшы» • Создание республиканской базы данных
республикалық кадрлық резервтің деректер кадрового резерва «1000 лидеров изменений
қорын жасау образования»
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ
ОРГАНИЗАЦИЯСАУАТТЫЛЫҚ – БІЛІМРАБОТЫ
ВОСПИТАТЕЛЬНОЙ БЕРУ ҮШІН
В ОРГАНИЗАЦИЯХ
ЗАМАНАУИ СЫНАҚ СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
PISA-2025
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-ҒЫЛЫМИ ШЕҢБЕР

ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ

МАТЕМАТИКАЛЫҚ
САУАТТЫЛЫҒЫ

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-ҒЫЛЫМИ
САУАТТЫЛЫҚ

https://pisa-framework.oecd.org/science-2025/kaz_rus/
ОРГАНИЗАЦИЯ
ТӘРБИЕ ВОСПИТАТЕЛЬНОЙ
МЕН ОҚЫТУДЫҢ РАБОТЫ В ОРГАНИЗАЦИЯХ
ТҰТАСТЫҒЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
Біртұтас тәрбие бағдарламасы Тәрбие жұмысын жүзеге асыру
Тәрбиедегі сын-тегеуріндер

Тәрбие парадигмасы. Пәндік мазмұн
Тәрбие мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтиже

Тәрбие құндылықтары Сынып
сағаттары мен
Сыныптан тыс тәрбие іс-
Тәрбие үздіксіздігі шаралары

Тәрбиені жүзеге асыру тетіктері

Сынып сағаттары мен әлеуметтік тәжірибелер, 2023-2024 оқу жылында тәрбие жұмысын ұйымдастыру
жобалар кезінде: Төле бидің 360 жылдық, Құрманғазы
Тәрбие тұғыры Сағырбайұлының 200 жылдық, Музафар Әлімбаевтың 100
жылдық, Халел Досмухамедовтың 140 жылдық, Жүсіпбек
Нысаналы индикаторлар Аймауытовтың 135 жылдық, Ілияс Жансүгіровтің 130 жылдық,
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық, Шәкен Аймановтың 110
Тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік ұсынымдамалармен https:// жылдық, Әбілхан Қастеевтің 120 жылдық мерей тойларына
uba.edu.kz/qaz/metodology/3 сайтынан толығырақ танысуға назар аудару қажет
болады.
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН БІЛІМ АЛУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

2023-2024 оқу жылында
орта білім беру
ұйымдарында білім
сапасын арттыру, оның
ішінде үлгерімі төмен білім
алушылармен жұмысты
жалғастыру

Үлгерімі төмен білім
алушылармен жұмысты
тұлғаға бағытталған,
сараланған, әрекеттік,
жүйелік тәсілдер, оқытудың
дидактикалық ұстанымдар
негізінде ұйымдастыру
НОВЫЙ 2022-2023 УЧЕБНЫЙ ГОД
БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Сыртқы бағалау
Критериалды бағалау

Жиынтық бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Білім алушылардың оқу
жетістіктерінің мониторингі
Тиімді
Критерий Өзін-өзі,
Кері Бөлім Тоқсан
Мектептерде 2022 жылдан бері
мен өзара
сұракқтар байланыс бойынша бойынша Сыртқы
дескрипто
рлар
бағалау
жиынтық жиынтық қорытынд өткізіліп келеді
бағалау бағалау ы бағалау Білім алушылардың МЖМБС (ГОСО)
сәйкестігіне, функционалдық
сауаттылық деңгейіне білім сапасын
бағалайды
Қазақ тілінен емтихан Қатысушылар: 4 және 9 сынып
оқушылары, жыл сайын
«Қазақ тілі», «Қазақ тілі мен Академиялық адалдық қағидатын мектептердің 25%
әдебиеті» пәндерінен сақтау жазбаша және ауызша түрінде Тестілеу бағыттары: математикалық,
бағдарламалардың мазмұнын (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) оқу және жаратылыстану
меңгеруін бағалау сауаттылығы
Негізгі орта (5-8-сыныптар), Бағалау: Оқу жетістіктеріне әсер ету
жалпы орта (10-сынып) білім қорытынды баға емтихан және жылдық факторларын анықтау үшін білім
деңгейінде оқу жылын бағалау нәтижелері негізінде 30%-дан алушыларға, педагогтерге және
аяқтаған кезде; 70%-ға пайыздық арақатынаста
мектеп басшыларына сауалнама
емтиханды өткізу уақытын қойылады
мектептің педагогикалық
жүргізу
кеңесі айқындайды
3

МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ

МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
БОЙЫНША НҰСҚАУЛЫҚ ЖОБАСЫ

1 бөлім
Түсіндірме жазба

2 бөлім
Басқару шешімдерінің матрицасы

3 бөлім
Мектепішілік бақылау жоспарының үлгілері

ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы
Соңғы өзгеріс 17.03.2023
КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСЫ

• ішкі психологиялық • еңбек туралы • болашақ кәсіптің • кәсіби жоспарларды
ресурстарын дамыту түсініктерін жалпылау нұсқаларын жобалауда түзету, таңдалған
• әр адамның өміріндегі және дамыту, еңбекке психологиялық- қызметке дайындықты
еңбектің орны туралы деген сүйіспеншілікке, педагогикалық қолдау бағалау
бастапқы идеяларды еңбек адамдарына көрсету • құндылық бағдарлары,
кеңейту; әртүрлі деген құрметке • оқушылардың қызығушылықтары,
кәсіптер туралы негізгі тәрбиелеуді бастапқы біліктері мен қажеттіліктері,
түсініктерді егжей- жалғастыру дағдыларын бейімділігі, кәсіби
тегжейлі көрсету • мамандықтар туралы қалыптастыру ниеттері, мамандық
• ойын, шығармашылық, түсініктерін кеңейту таңдау мотивтері,
ізденіс, зерттеушілік және тереңдету мінез ерекшеліктерін
зерттеу

1-4- 5-7- 8-9- 10-11-
сынып сынып сынып сынып
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУ

Жалпы білім беретін сыныпта ерекше
білім беруді қажет ететін білім алушылар
ПМПК ұсынымдарына сәйкес келесі
бағдарламалармен оқи алады:

жалпы білім беретін Оқытудың әмбебап дизайны
(UDL)
оқу бағдарламасы

1) білім алушыларға оқу материалын
жеке оқу бағдарламасы ұсынудың әртүрлі формалары (баланың
ерекшеліктеріне қарай көзбен көретін,
ПП РК №1193 – 40 от БДО қолмен ұстайтын немесе құлақпен еститін
материалдарды ұсыну; шрифтті, түсті
ескеру және т.б.)

2022 жылдың қыркүйегінен бастап арнайы 2) білім алушылардың меңгерілген
психологиялық-педагогикалық қолдауға мемлекеттік материалды ұсынуының әртүрлі
тапсырыс енгізіледі формалары (білім алушылардың
материалдарды жоба, реферат, сызба,
Баланың даму ерекшеліктеріне, мүмкіндіктеріне, бейнематериал немесе т.б. түрде
білім беру ұйымдарында психологиялық- сондай-ақ ПМПК ұсынымдарына сәйкес ерекше ұсынуына мүмкіндік беру)
педагогикалық қолдау қызметтерінің қызметі қажеттіліктері бар білім алушыны қолдаудың
реттеледі бағыты, қарқындылығы және ұзақтығы 3) білім алушыларды оқу процесіне
анықталады тартудың әртүрлі формалары (түрлі
формада кері байланысты
білім беру ұйымдары басшыларының ерекше білім ұйымдастыру, қолдау)
беруді қажет ететін балаларды оқыту үшін жағдай
жасау жауапкершілігі артады
2023-2024 оқу жылында білім алушылардың апталық оқу жүктемесі «Қазақстан Республикасындағы
бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер
мен толықтырулар енгізу туралы ҚР Оқу-ағарту министрінің м.а. 2023 жылғы 18 тамыздағы №264
бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.
Оқу жүктемесіндегі өзгерістер мен толықтырулар бастауыш білім беру деңгейінің толық және
төмендетілген үлгілік оқу жоспарларына енгізілген. Бастауыш білім беру деңгейінде шетел тілі 1,2
сыныптарда оқытылмайды. 2023 жылғы 18 тамыздағы №264 бұйрықтың 1,2,6,7,9,10
қосымшалары, үйде оқитын білім алушылар үшін 27,28 қосымшалар, мамандандырылған мектептер
үшін 29,30 қосымшалар.
Жалпы орта білім беру деңгейінде төмендетілген оқу жүктемесі бойынша «Шетел тілі» оқу пәніне 1
сағат қосылып қоғамдық-гуманитарлық бағытта аптасына 4 сағат, жаратылыстану-математикалық
бағытта аптасына 3 сағат болып бекітілген. 2023 жылғы 18 тамыздағы №264 бұйрықтың
11,12,13,14,17,18,19,20 қосымшалары.
Сонымен қатар, ағымдағы оқу жылында негізгі орта білім беру деңгейінің толық және төмендетілген оқу
жүктемесі, сондай-ақ жалпы орта білім беру деңгейінің толық жүктемесі 2022 жылғы 12 тамыздағы
№365, 30 қыркүйектегі №412 бұйрықтары негізінде алынады.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Тәрбиенің ұлттық ерекшеліктері
Тәрбие үдерісінің теориясы
Мектепте тәрбие жұмыстарын жоспарлаудың әдістемесі
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын
Сынып жетекшісі
Хордағы ән айту
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӘРБИЕ НЕГІЗДЕРІ
Ата - анамен жұмыс түрлері
Мектептен тыс мекемелер
Пәндер