Тәрбие жұмысының ерекшеліктері



«2023-2024 оқу жылында
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА
ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ»
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ
Оқу жылының ұзақтығы 1-сыныптарда 33 оқу аптасын, 2-11 (12) -сыныптарда 34 оқу аптасын құрайды
1
2
Орта білім беру ұйымдарында білім беру процесі 5 күндік оқу аптасы бойынша жүзеге асырылады. Бұл ретте 5-11(12) -сыныптар үшін сенбі күндері
сабақтар, қосымша сабақтар өткізуге болады.

СЫН-ҚАТЕРЛЕР / ВЫЗОВЫ ОБРАЗОВАНИЯ
Цифрлық бетбұрыс / Цифровой
разворот
Білім алушыға бағдарланған білім беру
/ Образование,
ориентированное
на обучающегося
Өмір бойы оқу (білім алу)
/ Обучение
на протяжении
всей жизни
Аралас оқыту / Смешанное
обучение
Цифрлық теңсіздік
/ Цифровое неравенство
Мектеп мәдениеті / Школьная
культура
Көшбасшылық дағдарысы
/ Кризис
лидерства
Жаңа мамандықтар / Новые
профессии
ЗАМАНАУИ БАҒЫТТАР СОВРЕМЕННЫЕ ТРЕНДЫ

1. БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттары бойынша жұмыс:
жаһандық құзыреттерді дамыту
жаһандық сананың дамуы
сапалы білім беруді қамтамасыз ету
білім берудегі теңдікті қамтамасыз ету
2. Қазіргі педагогиканы жетілдіру:
белсенді оқыту
проблемалық оқыту
зерттеуге негізделген оқыту
білімді өз бетінше іздеу
өмір бойы оқыту
3. Бағалау жүйесін әзірлеу:
сыни тұрғыдан ойлау
қарым-қатынас
құндылықтар
түсінікке ауысатын білім
Оқыту мәдениетін қалыптастыру, икемділікті арттыру, тұрақты дамуға ықпал ету
БІЛІМ БЕРУДЕГІ ҚАЗІРГІ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛАР

ӘНХ ҚҰРЫЛЫМЫ СТРУКТУРА ИМП
І
ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ 2023-2024 учебного года
1. 1
Нормативные правовые акты по организации учебно-воспитательного процесса
1. 2
Особенности Типовых учебных планов
1. 3
Педагогические подходы
Ценностно-ориентированный подход
Компетентностный подход
STEM/ STEАM подход
1. 4
Формирование функциональной грамотности
1. 5
Создание инклюзивной образовательной среды
ІІ
ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ ОБУЧЕНИЯ И ВОСПИТАНИЯ
2. 1
Преемственность в обучении
2. 2
Особенности воспитательной работы
2. 3
Организация учебного процесса по образовательным областям:
Язык и литература
Математика и информатика
Естествознание
Человек и общество
Технология и Искусство
Физическая культура
Начальная военная и технологическая подготовка
2. 4
Тематика элективных курсов
2. 5
Усиление работы школьных библиотек
Цифровая библиотека
2. 6
Планирование уроков
2. 7
Организация внутришкольного контроля
2. 8
Психологическая служба в организациях образования
2. 9
Работа со слабоуспевающими
І
2023-2024 оқу жылының НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
1. 1
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жөніндегі нормативтік құқықтық актілер
1. 2
Үлгілік оқу жоспарының ерекшеліктері
1. 3
Педагогикалық тәсілдер
Құндылыққа бағытталған тәсіл
Құзыреттілік тәсіл
STEM/ ЅТЕАМ тәсілі
1. 4
Функционалдық сауаттылық
1. 5
Инклюзивті білім беру ортасын құру
ІІ
ОҚЫТУ МЕН ТӘРБИЕЛЕУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2. 1
Білім берудегі сабақтастық
2. 2
Тәрбие жұмысының ерекшеліктері
2. 3
Білім беру салалары бойынша оқу процесін ұйымдастыру
Тіл және әдебиет
Математика және информатика
Жаратылыстану
Адам және қоғам
Технология және өнер
Дене шынықтыру
Алғашқы әскери және технологиялық дайындық
2. 4
Элективті курстардың тақырыптары
2. 5
Мектеп кітапханаларының жұмысын күшейту
Цифрлық кітапхана
2. 6
Сабақты жоспарлау
2. 7
Мектепішілік бақылауды ұйымдастыру
2. 8
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет
2. 9
Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыс

2. 10
Профессиональное развитие педагога
2. 11
Особенности дополнительного образования детей в общеобразовательных школах
2. 12
Обучение школьников с особыми образовательными потребностями в специальных школах/классах
III
ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ ОЦЕНИВАНИЯ
3. 1
Оценивание учебных достижений обучающихся
3. 2
Формативное оценивание
3. 3
Суммативное оценивание
ЗНАМЕНАТЕЛЬНЫЕ ДАТЫ
1000 лидеров в образовании
Публикация результатов исследований в области среднего образования и обмен передовым педагогическим опытом
2. 10
Кәсіптік бағдар беру жұмысы
2. 11
Жалпы білім беретін мектептерінде балаларға қосымша білім берудің ерекшеліктері
2. 12
Арнайы мектептерде/сыныптарда ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқыту
III
БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
3. 1
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау
3. 2
Формативті бағалау
3. 3
Жиынтық бағалау
АТАУЫЛЫ КҮНДЕР
Білім берудегі 1000 көшбасшы
Орта білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін жариялау және озық педагогикалық тәжірибемен алмасу
ӘНХ ҚҰРЫЛЫМЫ СТРУКТУРА ИМП

Қазақ тілінде оқытатын 1-сыныпта «Әліппе», «Ана тілі» пәндері оқытылады, 2-сыныпта «Орыс тілі» пәнін оқыту басталады
1-2-сыныптарда «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері» пәндері, 3-4-сыныптарда - «Көркем еңбек» кіріктірілген пәні оқытылады
Жоғары сыныптарда ағылшын тілінен оқу жүктемесі 1 сағатқа артады
Негізгі орта (5, 6, 7, 8-сыныптар), жалпы орта (10-сынып) білім беру деңгейлерінде академиялық жылды аяқтаған соң қазақ тілінен емтихан тапсыру енгізіледі
В 1 классе с казахским языком обучения изучаются предметы «Әліппе», «Ана тілі», во 2-м классе начинается изучение предмета «Русский язык»
В 1-2 классах изучаются предметы «Трудовое обучение» и «Изобразительное искусство», в 3-4 классах - интегрированный предмет «Художественный труд»
Увеличение учебной нагрузки по английскому языку в старших классах на 1 час
Введение экзамена по казахскому языку при завершении академического года на уровне основного среднего (5, 6, 7, 8 классы), общего среднего (10 класс) образования

НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ
Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысты күшейту
Экологиялық білім беру сапасын арттыру: экологиялық проблемаларды шешуде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытуға арналған зертханалық, зерттеу, жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Тәрбие жұмысы біртұтас тәрбие бағдарламасы негізінде жүзеге асырылады
Домбыра тарту бойынша факультативтік курстар өткізу, мектептердегі шахмат секцияларының желісін кеңейту
Мерейтойлар мен атаулы күндерге арналған сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру
Усиление работы со слабоуспевающими обучающимися
Повышение качества экологического образования: организация лабораторной, исследовательской, проектной работы по развитию практических навыков обучающихся в решении экологических проблем
Воспитательная работа - на основе единой программы воспитания
Проведение факультативных курсов игры на домбре, расширение сети шахматных секций в школах
Организация внеклассных мероприятий, посвященных юбилейным датам

Мектептердің ата-аналар қауымдастығымен өзара іс-қимылын нығайту, «Ата-аналар академиясын» құру
Педагогтерге арналған «Цифрлық кітапхана» жобасын жүзеге асыру (Академия сайтында)
«Үздіктен үйрен» жобасын іске асыру: «Үздік педагог» байқауы жеңімпаздарының озық педагогикалық тәжірибесін дәріптеу
«Білім беруді өзгертудегі 1000 көшбасшы» республикалық кадрлық резервтің деректер қорын жасау
Укрепление взаимодействия школ с родительской общественностью, создание «Ата-аналар академиясы»
Реализация проекта «Цифровая библиотека» для педагогов
Реализация проекта «Үздіктен үйрен»: популяризация передового педагогического опыта победителей конкурса «Лучший педагог»
Создание республиканской базы данных кадрового резерва «1000 лидеров изменений образования»
НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ

https://pisa-framework. oecd. org/science-2025/kaz_rus/
PISA-2025
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-ҒЫЛЫМИ ШЕҢБЕР

Біртұтас тәрбие бағдарламасы
Тәрбиедегі сын-тегеуріндер
Тәрбие парадигмасы. Тәрбие мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтиже
Тәрбие құндылықтары
Тәрбие үздіксіздігі
Тәрбиені жүзеге асыру тетіктері
Сынып сағаттары мен әлеуметтік тәжірибелер, жобалар
Тәрбие тұғыры
Нысаналы индикаторлар
Тәрбие жұмысын жүзеге асыру
2023-2024 оқу жылында тәрбие жұмысын ұйымдастыру кезінде: Төле бидің 360 жылдық, Құрманғазы Сағырбайұлының 200 жылдық, Музафар Әлімбаевтың 100 жылдық, Халел Досмухамедовтың 140 жылдық, Жүсіпбек Аймауытовтың 135 жылдық, Ілияс Жансүгіровтің 130 жылдық, Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдық, Шәкен Аймановтың 110 жылдық, Әбілхан Қастеевтің 120 жылдық мерей тойларына назар аудару қажет
Тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік ұсынымдамалармен https://uba. edu. kz/qaz/metodology/3 сайтынан толығырақ танысуға болады.

ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН БІЛІМ АЛУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
2023-2024 оқу жылында орта білім беру ұйымдарында білім сапасын арттыру, оның ішінде үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысты жалғастыру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz