Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы




Презентация қосу
Сабыр Рахымов атындағы жалпы орта мектебі

Семинар - тренинг
Тақырыбы: «Қалыптастырушы
бағалаудағы кері байланыстың
маңыздылығы»

Мектеп тренері: Г. Абдинурова
Семинар – тренинге қатысушыларды шаттық
шеңберіне шақырып, “Сәлем, бұл – менмін” танысу
жаттығуын жасау
Мақсаты:
Қалыптастырушы бағалаудағы кері
байланыстың маңыздылығы мен кері
байланыс жүргізудің жолдарын көрсету

Өзiн-өзi жәнe өзaрa бaғaлaудa критeрийлeрдi
пaйдaлaнудың мaңыздылығын aйқындaу.
“Терминдерді табайық!”
Дескриптор тапсырмаларды орындау кезіндегі нақты қадамдарды
көрсететін сипаттама
Бағалау критерийі білім алушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз
болатын белгі
Кері байланыс белгілі бір оқиға немесе əрекетке жауап беру, үн қату,
пікір білдіруі
Рефлексия қайта ойлауға және өз әрекетінің нәтижелеріне талдау
жасауға, өзін-өзі тануға бағытталған ойлау үдерісі
Рубрика бағалау критерийлеріне сәйкес білім алушылардың оқу
жетістіктері деңгейлерін сипаттау тәсілі
Жиынтық бағалау оқу бағдарламасындағы бөлімдер/ортақ тақырыптар
бойынша белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан/триместр, оқу
жылы) аяқталғанда өткізілетін бағалаудың түрі
Қалыптастырушы оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін,
бағалау білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты
қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі
дері
Рубрика бағалау критерийлеріне сәйкес білім алушылардың оқу
жетістіктері деңгейлерін сипаттау тәсілі
ЖЖ: «Стикердегі диалог” әдісі

Қалыптастырушы бағалау қай жағдайда тиімді болады?
Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?
ҚБ мен ЖБ негізгі айырмашылықтары неде?
Өзін –өзі және өзара бағалау дегеніміз не?
Сабақтағы кері байланыс қандай мақсатпен алынады және оның
қандай түрлері болады?
Өз сабақтарыңызда кері байланыстың қай түрін көбірек
қолданасыз?
Қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі
Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?
Береді Қабылдайды Күтілетін нәтиже
Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін
Мұғалім Білім алушы түсіну және ілгерілеуі үшін нақты
ұсыныс беретін ақпарат.
Сыныптастарымен қарым-қатынас жасау
арқылы өз жетістіктері мен
Білім алушы Білім алушы кемшіліктерін түсінуге мүмкіндік
беретін ақпарат.
Білім алушының білім алудағы
кемшіліктері мен қажеттіліктерін
Білім алушы Мұғалім анықтауға, мұғалімнің іс-әрекетіне
өзгерістер енгізуге мүмкіндік беретін
ақпарат.
Мұғалімнің кәсіби дағдысын жетілдіруге
және оқытуды түзетуге мүмкіндік
Мұғалім Мұғалім беретін әріптестің тарапынан берілетін
ақпарат.
Өзара бағалау және өзін-өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз
және басқалардың жұмысы туралы пікір қалыптастыру
дегенді білдіреді.
Кері байланыс арқылы
• - оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен
алға жылжуға нақты нұсқаулар алады;
• мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекеті, қызметіне
өзгерістер енгізуге көмектесетін мәліметтер алады.
• оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту
тиімді болады.
• Тиімді кері байланыстың нышандары:
• Мерзімді, уақытылы ұсыну;
• Жүйелі ұсыну;
• Ашықтық (открытость).

Кері байланыстың түріне қарамастан мұғалім:
• алдымен міндетті түрде оқушылардың жасаған жұмыстарының жақсы жақтарын атап өту
қажет; ƒ ƒ
• ƒ ƒқателер болған жағдайда оларды түзету, жұмысты (нәтижені) жақсарту үшін нақты
нұсқаулар ƒұсыну қажет.
Кері байланыс түрлері
Ауызша кері байланыс - оқушының тапсырманы орындау, оның әрекетін бақылау нәтижесінде
ауызша берілетін түсініктеме.
Жеделдік және нақты – енді ғана туындаған қате түсініктерді түзете алады
Ынталандыру – көтермелеу құлшыныс туғызуы мүмкін
Адамның ерекшеліктері - адамның бет әлпеті мен дене қимылдары кері байланысты
күшейтеді

Графикалық
Сергіту сәті
Шығармашылық тапсырма

Кеменің суретін салу
Кері байланыс
“Интервью” тәсілі
Қатысушының аты- жөні_______________________________
Талқыланатын сабақ тақырыбы немесе мәселе_________________

Сұрақтар Қатысушының жауаптары
Сабақ сізге ұнады ма?
Өз пікірінізді дәлелдеңіз...
Бүгінгі тақырыптың Сіз үшін қандай
маңызы бар деп ойлайсың?

Бүгінгі үйренгеніңіз ...
Осы тақырып бойынша тағы не білгіңіз
келеді?

Ұқсас жұмыстар
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Оқыту үшін бағалау
Оқушының бағалаудан
Жиынтық бағалау үдерісі
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Оқушыларды ақпараттандыру
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Ықшамсабақ өткізу
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Пәндер