Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы мен қолдану әдістері


Slide 1

Тақырыбы: «Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы»

Сабыр Рахымов атындағы жалпы орта мектебі

Мектеп тренері: Г. Абдинурова

Семинар - тренинг

Slide 2

Семинар - тренинге қатысушыларды шаттық шеңберіне шақырып, “Сәлем, бұл - менмін” танысу жаттығуын жасау

Slide 3

Мақсаты:

Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы мен кері байланыс жүргізудің жолдарын көрсету

Өзiн-өзi жәнe өзaрa бaғaлaудa критeрийлeрдi пaйдaлaнудың мaңыздылығын aйқындaу.

Slide 4

Дескриптор

тапсырмаларды орындау кезіндегі нақты қадамдарды көрсететін сипаттама

Бағалау критерийі

білім алушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі

Кері байланыс

белгілі бір оқиға немесе əрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіруі

Рефлексия

қайта ойлауға және өз әрекетінің нәтижелеріне талдау жасауға, өзін-өзі тануға бағытталған ойлау үдерісі

Рубрика

бағалау критерийлеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктері деңгейлерін сипаттау тәсілі

Жиынтық бағалау

оқу бағдарламасындағы бөлімдер/ортақ тақырыптар бойынша белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан/триместр, оқу жылы) аяқталғанда өткізілетін бағалаудың түрі

Қалыптастырушы бағалау

оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі дері

Рубрика

бағалау критерийлеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктері деңгейлерін сипаттау тәсілі

“Терминдерді табайық!”

Slide 5

ЖЖ: «Стикердегі диалог” әдісі

Қалыптастырушы бағалау қай жағдайда тиімді болады?

Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?

ҚБ мен ЖБ негізгі айырмашылықтары неде?

Өзін -өзі және өзара бағалау дегеніміз не?

Сабақтағы кері байланыс қандай мақсатпен алынады және оның қандай түрлері болады?

Өз сабақтарыңызда кері байланыстың қай түрін көбірек қолданасыз?

Slide 6

Қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі

Slide 7

Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?

Береді

Қабылдайды

Күтілетін нәтиже

Мұғалім

Білім алушы

Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін түсіну және ілгерілеуі үшін нақты ұсыныс беретін ақпарат.

Білім алушы

Білім алушы

Сыныптастарымен қарым-қатынас жасау арқылы өз жетістіктері мен кемшіліктерін түсінуге мүмкіндік беретін ақпарат.

Білім алушы

Мұғалім

Білім алушының білім алудағы кемшіліктері мен қажеттіліктерін анықтауға, мұғалімнің іс-әрекетіне өзгерістер енгізуге мүмкіндік беретін ақпарат.

Мұғалім

Мұғалім

Мұғалімнің кәсіби дағдысын жетілдіруге және оқытуды түзетуге мүмкіндік беретін әріптестің тарапынан берілетін ақпарат.

Slide 8 Slide 9

Өзара бағалау және өзін-өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз және басқалардың жұмысы туралы пікір қалыптастыру дегенді білдіреді.

Slide 10

Кері байланыс арқылы

- оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады;

мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекеті, қызметіне өзгерістер енгізуге көмектесетін мәліметтер алады.

оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.

Тиімді кері байланыстың нышандары:

Мерзімді, уақытылы ұсыну;

Жүйелі ұсыну;

Ашықтық (открытость) .

Кері байланыстың түріне қарамастан мұғалім:

алдымен міндетті түрде оқушылардың жасаған жұмыстарының жақсы жақтарын атап өту қажет;

қателер болған жағдайда оларды түзету, жұмысты (нәтижені) жақсарту үшін нақты нұсқаулар ұсыну қажет.

Slide 11

Кері байланыс түрлері

Ауызша кері байланыс - оқушының тапсырманы орындау, оның әрекетін бақылау нәтижесінде ауызша берілетін түсініктеме.

Жеделдік және нақты - енді ғана туындаған қате түсініктерді түзете алады

Ынталандыру - көтермелеу құлшыныс туғызуы мүмкін

Адамның ерекшеліктері - адамның бет әлпеті мен дене қимылдары кері байланысты күшейтеді

Графикалық

Slide 12

Сергіту сәті

Slide 13 Slide 14 Slide 15

Шығармашылық тапсырма

Кеменің суретін салу

Slide 16

Кері байланыс

“Интервью” тәсілі

Қатысушының аты- жөні

Талқыланатын сабақ тақырыбы немесе мәселе

Сұрақтар

Қатысушының жауаптары

Сабақ сізге ұнады ма?

Өз пікірінізді дәлелдеңіз . . .

Бүгінгі тақырыптың Сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың?

Бүгінгі үйренгеніңіз . . .

Осы тақырып бойынша тағы не білгіңіз келеді?

Slide 17
Ұқсас жұмыстар
Оқытудағы кері байланыстың маңызы мен енгізу әдістері
Оқу барысындағы тиімді кері байланыс: әдістемелік тәсілдер мен қалыптастырушы бағалау
2-сынып математика: Құрама есептерді модельдеу, кері есеп құрастыру және қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау: мақсаттары, қағидалары және әдістері
Бастауыш сыныптарда әдебиеттік оқу пәнінде қалыптастырушы бағалаудың тиімді әдістері
Оқыту үшін бағалау: қалыптастырушы бағалаудың әдістемесі мен мұғалімнің рөлі
Оқу үдерісінде кері байланысты орнатудың тиімді әдістері мен практикалық тәсілдері
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары және бағалау критерийлері
Н. Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжі: Қалыптастырушы бағалау және оның әдістері
Қалыптастырушы бағалау: мақсаттары, қағидалары және практикалық қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz