Туризм индустриясын дамыту




Презентация қосу
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
«Туризм индустриясын мемлекеттік реттеу жүйесі»
"Халықаралық туризм менеджменті" кафедрасы

Экономика ғылымдарының кандидаты, профессор Қайырбаева Айнұр Елтайқызы
Мазмұны

1 Туризм индустриясын дамыту

2 Туризм салаларын дамытуда туристік қызметтердің үлесі
Туризм индустриясын дамыту
Қазіргі кезеңдегі туризм индустриясының дамуының негізгі факторлары мыналар:

01 02 03 04
ерекше туристік
экологиялық таза ортада дамыған елдердің туризмінің ресурстарды жетілдіре
демалуға деген сұранысты іс-тəжірибесінде мынадай отырып, оларды
халықтың бірінші кезектегі қажеттіліктерін жеделдете арттыратын, тепе-теңдік орын алған: тұтынуға қажет туристік
қанағаттандырудан тыс рекреациялық урбандалған əдетте еңбек демалысының іс-
қажеттіліктерді қанағаттандыруға жұмсауға өмірді өзге іс-əрекетпен уақыты шетелдерге туристік әрекетті ыңғайлы етуге
арналған табыстарының өсуі ауыстыруды, күнделікті тірлік пен сапарға шығуға, уик-эндке - мүмкіндік беретін
тұрмыстан демалуды талап ететін ел ішіне экскурсия жасауға, ал ұйымдастыру құралдары
өсе келе шиеленіскен урбандалу- кешкілік бос уақыт қаладағы мен
мен экологиялық ахуалдың демалысқа арналады инфрақұрылымдардың
нашарлауы қалыптасуы
Туризм индустриясын туризмге байланысты тауарлар мен қызметтерді шығаратын кәсіпорындар мен мекемелер құрайды:

01
• қонақүйлер;
• тамақтану мекемелері;
• тасымалдаушы мекемелер;
• экскурсиялық орталықтар;

04
A
B D
• туристік бағытта еліміздегі облыстық 02
әкімшіліктердің туризм бөлімдеріндегі зерттеу жəне
• сувенирлер шығаратын кəсіпорындар;

C
жобалау мекемелері;
• туристік тауарларды өндіру мекемелері. • туристік бағыттағы оқу орындары;

03
• ақпараттық жəне жарнамалық қызметтер;
Туризм индустриясын дамыту

Туристік айналыста баға Туризмдегі қажеттіліктер моделі мына негізге тікелей бағытталған жеті дамушы құндылықтарды бөліп көрсетеді:
өзінің барлық төрт • саяхат, қалаулы нəрсе ретінде («орын ауыстыруға ұмтылыс»);
қызметін- де атқарады: • географиялық орынның тартымдылығы (барғым келеді);
• құн өлшемі ретінде; • мотивациялық қиял (өзгеше өмір);
• айырбас құралы • мотивация ретінде мақсат қою (біріншіден, достарыма барамын);
ретінде; • мотивация ретінде рөлдерін ауыстыру (пилигрим, тəу етуші, кезбе жəне т.б.);
• жинақтау құралы • мотивация ретіндегі туристік тəжірибе (жаңа елге, жаңа қалаға бару...);
ретінде; • мотивация ретіндегі өзіндік жүзеге асыру мен саналы түйсіну (ауыртпалықтарды жеңу мен рухани жетілу).
• төлем құралы ретінде.
Туризм индустриясын дамыту

Тұтынушы мінез-құлқының даралық жəне əлеуметтік факторлары:
Туристік өнімді тұтынушының
• əлеуметтік экономикалық мəртебе;
мінез-құлық моделі:
• даралық ерекшеліктер;
• саяхатқа деген ынталар:
• əлеуметтік əсерлер мен қалау ниеттері;
• жарнама мен қозғалыс;
тұғырнама мен құндылық;
• саяхат туралы əдебиеттер;
• мотивация;
• өзге туристерді қанағаттандыру;
• қажеттіліктер;
• туроператор кепілдемелері;
• саяхат сұранысы;
• ақпараттық ізденіс;
• саяхатты бағалау (салыстыру);
• шешім;
Туризм индустриясын дамыту

Cыртқы факторлар: Қазіргі кезде өзге авторлар ұсынған, экономистер
• туроператор делдалдарына сенім; арасында туристік өнімді алушылардың мінез
• туристік орталық (сервис) имиджі; құлқының бірқатар модельдері бар.
• саяхаттардың бұрынғы тəжірибесі;
• объективті (субъективті) тəуекелді бағалау;
• уақыттық, құндық жəне т.б. шектеулер;
• туристік ақпараттың сапа (баға, сапа) сандық қатынастары;
• аттрактивтік (ыңғайлылықтар);
• ұсынылатын саяхат типі;
• ұсыныстар варианттарының болуы;
• туристік орталықтағы қызметтер сапасының сипаттамалары мен ерекшеліктері.
Туризм салаларын дамытуда туристік қызметтердің үлесі
Материалдық емес
сипаттағы қызметтер
Қызмет деп басты заттай сипатқа ие
ерекшілігі уақыт пен болмайды жəне
кеңістіктегі өндіріс, өткізу материалдық өнім
мен тұтыну процестерінің құнында көрініс
сəйкес келуі болып таппайды.
табылатын мақсатты
өндірістік іс-əрекетті
айтады 03
01
Саяси-экономикалық
мазмұнына байланысты
материалдық жəне
материалдық емес
сипаттағы қызметтерді
бөліп қарастырады.

02
Назар аударғандарыңызға көп рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Қазақстандағы ішкі туризмнің қазіргі даму жағдайы
Менің туризм мамандығын таңдау себебім және болашақта Қазақстандағы туризмді дамыту үшін қосатын үлесім
Туризм индустриясы
Қазақстандағы экскурсиялық істің дамуы мен қалыптасуы
ИНДУСТРИЯСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ 2000 жыл - Мәдениетті қолдау жылы
Маңғыстау облысына аймақтық шолу
Белсенді және белсенді емес туризм
Қазақстандағы экотуризмді талдау
ТУРИЗМНІҢ ОҢ ЖӘНЕ ТЕРІС ЖАҚТАРЫ
Қаланың климаты континенттік
Пәндер