Туризм индустриясын дамыту: даму факторлары, тұтынушы мінез-құлқы және туристік қызметтердің рөлі


Slide 1

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

«Туризм индустриясын мемлекеттік реттеу жүйесі»

Экономика ғылымдарының кандидаты, профессор Қайырбаева Айнұр Елтайқызы

"Халықаралық туризм менеджменті" кафедрасы

Slide 2

Мазмұны

Туризм индустриясын дамыту

Туризм салаларын дамытуда туристік қызметтердің үлесі

1

2

Slide 3

Туризм индустриясын дамыту

Қазіргі кезеңдегі туризм индустриясының дамуының негізгі факторлары мыналар:

01

02

03

04

халықтың бірінші кезектегі қажеттіліктерін

қанағаттандырудан тыс рекреациялық

қажеттіліктерді қанағаттандыруға жұмсауға арналған табыстарының өсуі

экологиялық таза ортада

демалуға деген сұранысты жеделдете арттыратын, урбандалған

өмірді өзге іс-əрекетпен

ауыстыруды, күнделікті тірлік пен тұрмыстан демалуды талап ететін өсе келе шиеленіскен урбандалу- мен экологиялық ахуалдың

нашарлауы

дамыған елдердің туризмінің

іс-тəжірибесінде мынадай

тепе-теңдік орын алған:

əдетте еңбек демалысының

уақыты шетелдерге туристік

сапарға шығуға, уик-эндке -

ел ішіне экскурсия жасауға, ал кешкілік бос уақыт қаладағы

демалысқа арналады

ерекше туристік

ресурстарды жетілдіре отырып, оларды тұтынуға қажет туристік іс-

әрекетті ыңғайлы етуге мүмкіндік беретін ұйымдастыру құралдары мен инфрақұрылымдардың қалыптасуы

Slide 4

Туризм индустриясын туризмге байланысты тауарлар мен қызметтерді шығаратын кәсіпорындар мен мекемелер құрайды:

B

D

C

A

Slide 5

Туризм индустриясын дамыту

Туристік айналыста баға

өзінің барлық төрт қызметін- де атқарады:

құн өлшемі ретінде;

айырбас құралы

ретінде;

жинақтау құралы

ретінде;

төлем құралы ретінде.

Туризмдегі қажеттіліктер моделі мына негізге тікелей бағытталған жеті дамушы құндылықтарды бөліп көрсетеді:

саяхат, қалаулы нəрсе ретінде («орын ауыстыруға ұмтылыс») ;

географиялық орынның тартымдылығы (барғым келеді) ;

мотивациялық қиял (өзгеше өмір) ;

мотивация ретінде мақсат қою (біріншіден, достарыма барамын) ;

мотивация ретінде рөлдерін ауыстыру (пилигрим, тəу етуші, кезбе жəне т. б. ) ;

мотивация ретіндегі туристік тəжірибе (жаңа елге, жаңа қалаға бару . . . ) ;

мотивация ретіндегі өзіндік жүзеге асыру мен саналы түйсіну (ауыртпалықтарды жеңу мен рухани жетілу) .

Slide 6

Туризм индустриясын дамыту

Туристік өнімді тұтынушының мінез-құлық моделі:

саяхатқа деген ынталар:

жарнама мен қозғалыс;

саяхат туралы əдебиеттер;

өзге туристерді қанағаттандыру;

туроператор кепілдемелері;

Тұтынушы мінез-құлқының даралық жəне əлеуметтік факторлары:

əлеуметтік экономикалық мəртебе;

даралық ерекшеліктер;

əлеуметтік əсерлер мен қалау ниеттері; тұғырнама мен құндылық;

мотивация;

қажеттіліктер;

саяхат сұранысы;

ақпараттық ізденіс;

саяхатты бағалау (салыстыру) ;

шешім;

Slide 7

Туризм индустриясын дамыту

Cыртқы факторлар:

туроператор делдалдарына сенім;

туристік орталық (сервис) имиджі;

саяхаттардың бұрынғы тəжірибесі;

объективті (субъективті) тəуекелді бағалау;

уақыттық, құндық жəне т. б. шектеулер;

туристік ақпараттың сапа (баға, сапа) сандық қатынастары;

аттрактивтік (ыңғайлылықтар) ;

ұсынылатын саяхат типі;

ұсыныстар варианттарының болуы;

туристік орталықтағы қызметтер сапасының сипаттамалары мен ерекшеліктері.

Қазіргі кезде өзге авторлар ұсынған, экономистер арасында туристік өнімді алушылардың мінез

құлқының бірқатар модельдері бар.

Slide 8

Туризм салаларын дамытуда туристік қызметтердің үлесі

Slide 9

Назар аударғандарыңызға көп рақмет!


Ұқсас жұмыстар
Қазақстандағы туризм индустриясының құрылымы мен даму факторлары
Фармацевтикалық экономика: макро- және микроэкономика, тауарлық айналыс және тұтынушы мінез-құлқы
2000 жыл: мәдениетті қолдау және туризм-қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру
Қазақстанда туризм қатынастарын құқықтық реттеу: туристік қызмет негіздері және туроператорлық лицензиялау талаптары
Тұтынушы мінез-құлық теориясы: пайдалылық, шекті пайдалылық, бюджеттік шектеу, талғамсыздық қисықтары және тұтынушы тепе-теңдігі
Туризм индустриясының сипаттамасы мен ерекшеліктері: Қазақстанның туристік бейнесін қалыптастыру
Туристік сұранысты зерттеу әдістері мен қалыптасу факторлары
Балқаш өңіріндегі туризм саласын дамыту
Жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқы: түрлері, қауіп факторлары, бағалау және мектептегі алдын алу мен араласу әдістері
Қазақстандағы туризм түрлері мен Қызылорда облысының туристік-рекреациялық ресурстары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz