Қазіргі ұстаз бейнесі




Презентация қосу
ҚАЗАСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Коммерциялық емес акционерлік қоғам
«М.ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»

«Тарих және педагогика» факультеті
«Замануи педагогика және психология»
кафедрасы

Тақырыбы: Мұғалімнің жеке басы және оның
кәсіби педагогикалық қызметтегі қалыптасуы

Орындаған: Шакайдар А
Бектасова Балнұр
ТП-18-2К1
Қабылдаған: Нуридинова Г.А
Жоспар:
• Мұғалімнің жеке басы және оның
сипаттамасы
• Педагогтың жеке басының кәсіби қасиеті
• Ұстаздық шеберліктің
көрінісі,профессиограммасын
анықтап,профессиограмма ұғымына
анықтама беру
• Ұстаз туралы кейбір ұлы адамдардың
ұанатты сөздері
• Бүгінгі ұстаз бейнесі
Мұғалім - мәдениеттің қайнар көзі, жастарды
қалыптастыратын мүсінші, адамтану
мамандығының иесі. Мұғалімдік қызметтің
басқа мамандықтан ерекшелігі оның
сауаттылығында, көрегендігінде және баланы
сауаттандырып, Отанын, ұлтын сүюге
тәрбиелеуде. Басқа мамандық иелерінен
мұғалімнің айырмашылығы - ең алдымен
оның жұмысында да, үйде де білімін
ұлғайтып, тереңдетуге айырықша қабілетті
болуы талап етіледі.
Мұғалім тұлғасында болуы керек
қасиеттер:

- жоғары азаматтық жауапкершілік және әлеуметтік
белсенділік;

-балаға деген сүйіспеншілік, оларға өз жүрек жылуын
сыйлауға деген қажеттілігі мен қабілетінің болуы;

- шынайы зиялылық, рухани мәдениет, басқа
адамдармен жұмыс жасауға деген ұмтылысының және
іскерлігінің болуы;
- жоғары кәсіби шеберлік, ғылыми-педагогикалық ойлаудың
инновациялық стилі, жаңа құндылықтар тудыруға және
шығармашылық шешімдер қабылдауға дайындық;

- үнемі өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге
деген қажеттілігі мен дайындығының болуы;

- психикалық және физикалық денсаулығы, кәсіби жұмыс
жасауға қабілеттілігі және т.б
Ұстаздың шеберлігі-талантты
қажет ететін ерекше бір өнер
емес, бірақ ол басқа да
мамандарды шеберлікке
үйретуде қажет болатын
мамандық.Жас ұрпақ
тәрбиесінде бүкіл ғұмыры
мен қажыр-қайратын және
бойындағы асыл сезімдерін
бағыттаған мұғалімдерді
айтуға болады.
Мұғалімнің шеберлігі екі жағынан бірдей
танылады бірінші жағы,баланы
қалай,қалайша оқыту үшін оның
психологиясын білу,екінші жағы, оқытып-
тәрбиелеудің әдіс-тәсілдерін,жолдарын терең
білу және оны қолдана білу.Тәжірибеде осы
талаптарға сай мұғалімдер шеберлігі
қалыптасып жетіледі.

А.С.Макаренко былай деген болатын;
»Тәрбиешінің шеберлігі ол ерекше өнер
емес.Ол мамандық.Мамандық болғандада
дәрігерді өз мамандығына,музыканттарды өз
мамандығына үйреткен сияқты мұғалімді де
өз мамандығына үйрету»-деп атап көрсеткен
болатын.
Профессиограмма ұғымы педагогикалық әдебиеттерде XX ғасырдың 70-жылдарының аяғында енгізіліп, қазіргі
кезде оның мұғалімдік қызметтің сипаты мен оған қойылатын талаптарды жинақтаған құжатқа айналып отыр.
Профессиограммада көбіне-көп міндеттемелік-тұлғалық тұрғыдан талаптар көрсетіледі. Осының негізінде
профессиограмманың құрылымы мен мазмұны мынадай болады:

1. еңбектің пәні мен негізгі нәтижелері беріледі;

2. еңбектің нақты адамның игілігіне бағытталғандығын
баса көрсету;

3. мамандықтың нақты бір құрамдас бөліктерін
ажыратпай, оның сипаттамалық жүйесінің тұтастығын
сақтай отырып, басымды құрамдас бөлшектерін көрсету;

4. мамандықтың практикалық бағыттылығын көрсету;

5. мамандықтың құралдары арқылы адамның мүмкін
болатын даму сызығын, мамандықтың өзінің
перспективалық өзгерістерін көрсету;

6. тұлғаның мамандықпен толықтырылмайтын сипатын
көрсету.
Мұғалімдері
Мұғалім Әдетте, ол айналысады және профессиограммасы жұмыс
профессиограммасы тәрбие жұмыстарына істеуде, сонымен қатар,
дегеніміз — негізгі кәсіби жүргізеді оқушылармен әр мектептер, гимназиялар мен
сабақ өткізу барысында ол түрлі қызықты және пайдалы лицейлер мен мекемелерде,
қамтамасыз етеді зерделеу, іс-шаралар, жеке-жеке бастауыш және орта кәсіптік
жаңа ақпаратты өз пәні талқыланады «проблемалы» білім беру. Сұранысқа ие
бойынша қайталау және оқушылармен дайындалуда және қосымша білім беру
бекіту, өтілген бұрын, ата-аналар жиналыстарына мекемелерінде: әртүрлі
бақылау және бағаларды қою және өткізеді. үйірмелер, секцияларға және
т. Б
Білікті мұғалім
профессиограммасы білуі керек:

оқу
нормативтік
бағдарламалары негіздерін білім
құжаттар
өз пәні бойынша дидактика және беру
қызметін
педагогика, жас оқыту саласындағы
айқындайтын
және әдістемесін; заңнамасы,
білім беру
педагогикалық елдегі;
мекемесінің,.
психология;
Мұғалім деген ат-ұасиетті
ат.Мұғалім деген аттан таза
еңбекті сүйетін мамандық иесі
деген сөзді ұғынады.Елдің
надандығымен алысатын адам
мұғалім.
Сәбит Мұханов

Мұғалім өзінің
білімділігімен,жүріс-
тұрысымен жайдары
Ұстаз болу-өз уақытын
мінезімен,тіпті сырт пішіні,
аямау,өзгенің бақытын аялау.
киген киімімен де оқушыға
жақсы мағынада қатты әсер М.Жұмабаев
етеді.
Ғ.Мүсірепов

Мұғалім өзінің білімін үздіксіз
көтеріп отырғанда ғана
мұғалім,оқуды ізденуді Шәкірті жоқ ұстаз-мылқау ұстаз
тоқтатысымен оның К.Д.Ушинский
мұғалімділігі де жойылады.
М.Әуезов
Ұстаз деген ұлағатты атауды
естігенде,күні бүгінге дейін
өзімді шәкірттей сезінемін. Ұстаз ұлық емес,ұлы қызмет.
Б.Момышұлы
М.Ғабдуллин

Егер балалар бірдемені
Егер мұғалім өн бойына өз түсінбейтін болс,онда
ісіне,шәкіртіне деген оқытушы оларды кінәлауға
сүйіспеншілікті жинақтаса,ол- тиісті емес, оларға түсіндіре
нағыз ұстаз. алмай отырған өзін кінәлауға
Ыбырай Жақаев тиіс.
Ы.Алтынсарин
Қазіргі ұстаз бейнесі
Білімді,іскер шебер болуы керек.

Жаңаша ойлау жүйесін меңгере
алатын.

Педагогикалық өзгерістерге тез
төсілетін

Инновациялық білімді дамытатын

Жаңа педагогикалық идеялармен
жаңалықтарды өмірге әкелетін

Оқушылармен ортақ тіл табыса
алатын.

Ұқсас жұмыстар
Әдебиет теориясының негіздері еңбегі
МІРЖАҚЫП ДУЛАТОВ. Өлеңдері. Бақытсыз Жамал романы
МІРЖАҚЫП ДУЛАТОВ
Мұғалімнің зерттеушілік қабілеті. Оқу-тәрбие үдерісі,нәтижесінің шарты
Алған біліміңді
Педагогикалық басқару жүйесі
Дарынды балаларға арналған Жамбыл атындағы арнайы мектеп-гимназия интернаты
ЖОСПАР ИМИДЖ ЖӘНЕ ПЕДАГОГ ИМИДЖІ ҰҒЫМЫ
Тәрбие үдерісінің теориясы
Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық университеті
Пәндер