Шығармашыл мұғалім




Презентация қосу
ҚАЗАСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Коммерциялық емес акционерлік қоғам
«М.ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»
«Тарих және педагогика» факультеті
«Замануи педагогика және психология»
кафедрасы
Тақырыбы:Педагог шығармашылығы педагог
шеберлігін дамыту факторы

Орындаған: Шакайдар А, Османова Д, Бегендік Н,
Мейірбек Ғ, Бектасова Б
ТП-18-2К1
Қабылдаған: Нуридинова Г.А
Ғылымда шығармашылық туралы ұғым ХІХ-ХХ ғасырларда пайда болып,
зерттеліне бастады. «Шығармашылық – тура мағынасында жаңалық ашу»
дегенді білдіреді.

«Шығармашылық –
материалдық және мәдени
құндылықтар жасау»
С.Ожегов
Шығармашылық деген
«Шығармашылық» адамның белсенділігі
сөзінің этимологиясы мен дербестігінің және
«ойдан шығару», қиял-ойын іске
«ойланып табу» деген асырудың жоғары
мағынаны білдіреді. формасы дегенді
ұғындырады
Шығармашылық тұлғаның жеке ерекшелігі, табиғи дарындылығы
мен даналығының көрінісі, шығармашылық қабілеттердің
деңгейлерін.

А.Брушлинский А.Матюшкин Я.Пономарев С. Рубинштейн

Ю.Гильбух М.Махмутов
Л.Выготский Д.Богоявленская
Қазақстанда :

Қ.Жарықбае
М.Мұқанов Т.Тәжібаев Т.Сабыров
в
Шығармашыл мұғалім:
Оның сыртқы келбеті ұқыптылық пен жарасымдылықпен сипатталады

Педагогикалық әдебі жоғарыбасқаны түсіне біледі

Прогрессивті алдыңғы қатарлы ойларды уағыздаушы

Сыни ойлау деңгейі жоғарыөзгенің ойын, өзгенің пікірін, құрметтей біледі

Өз жұмысына рефлексия жасауға қабілетті

Эстетикалық талғам және көркемдік мәдениеті жинақталған

Саясаттағы, ғылымдағы, өнердегі барлық жаңалық пен озық ойларға қызығушылық танытып отырады
Педагогикалық шығармашылық - өзінің жаңашылдығымен,
қайталанбастығымен ерекшеленетін шығармашыл тұлғаны қалыптастыруға
бағытталған педагогикалық іс-әрекет.

Шығармашық мұғалімдердің өзінің ішкі жан дүниесінде,
көңіл-күйінде, балалармен қарым-қатынасында
үйлесімділік байқалып тұрады. Олар әр сабақты бір
шығармашылықты шыңдау лабораториясына
айналдырып жібереді. Мұғалім бір сабақтың үстінде
бірнеше рөлді бірақ атқарып тұрады. Ол балаларға білім
беруімен қатар сценарист те, басты рөлді орындайтын
актер де, режиссер де, суретші де, декоратор да,
костюмер де, визажист те, дизайнер де, тәртіпті
қадағалаушы да, психолог та бола алуы керек.
М.М. Поташник мұғалімнің шығармашылығы
мына жағдайларда көрінеді деп есептейді:

• мәселені шешудегі тапқырлықта;
• жаңа формалар әдістер, тәсілдер,
технологиялар жасап, оларды тиімді
қолдана алуда;
• белгілі тәжірибені жаңа жағдайда тиімді
пайдалана алуда;
• жаңа міндеттерге сәйкес белгіліні
жетілдіре, өзгерте алуда;
• жоғары интиуциямен нақты есеп
негізіндегі сәтті импровизацияда;
• бір мәселені шеше алудың бірнеше
жолдарын көре алуда;
• нақты педагогикалық іске әдістемелік
әдістемелік нұсқаулар мен теориялық
ережелерді трансформация жасай алуда.
Педагогикалық шығармашылық
бір неше кезеңдерден құралады.

Шығармашылдық педагогикалық
міндеттерді анықтау.

Педагогикалық ықпал ету әдістерін
жобалау.
.Балалармен тікелей әрекеттесу
арқылы белгіленген жоспарды жүзеге
асыру.
Қол жеткізген педагогикалық
нәтижелерді талдау.
А.Маслоу,К.Роджерс шығармашылыққа ие
болу үшін мұғалімде төмен-дегідей қасиеттері
болуы маңызды деп есептейді:
• -өзінің мүмкіндігін толық көрсете алу (самореализация);
• - қызметке шексіз берілу, жетілдіруге ұмтылу;
• - өзі болу, ашықтық, әлеуметтік рөлдің маскасын
пайдаланбау;
• -проблемаларды, шындықты дұрыс қабылдау, шешудің
жаңа жолдарын іздестіру;
• - өзін және басқаларды қандай болса солай дұрыс
қабылдау;
• - өзіне сенімділік, еркіндік, өзінің потенциалына суйену;
Шығармашыл тұлғаның ерекше қасиеттерінің қатарына педагогикалық
импровизацияны жатқызамыз.

Педагогикалық • Бірінші кезең - педагогикалық қызығу. Мұғалім сабақ
импровизация- мұғалім барысында не тәрбиелік шара үстінде берілген сұракқа,
нің сабақ үстінде не тәртіпке не жаңа материалды түсіндіргенде жаңа, ерекше
ойды, идеяны тудыратын іштей түрткі, ішкі күш сезінеді.
қарым-қатынаста • Екінші кезеңде - педагогикалық идея бір сәтте ойға
кенеттен келіп, тез арада оны жүзеге асырудың жолы табылады.
бір педагогикалық шеші Егер идея интуитивті түрде пайда болса, оны іске асыру
м тауып және оны сол интуитивті - логикалық жолмен жүзеге асырылады.
сәтте • Үшінші кезең - көпшілік алдында іске асыру не
қолдануы. Педагогикалы педагогикалық идеяны жүзеге асыру. Бұл кезең негізгі,
қ импровизация процесі педагогикалық импровизация тиімділігі осы кезеңмен
байланысты.
қысқарған түрде • Төртінші кезең - ойлау, яғни педагогикалық процесті
шығармашылық іске асыруды тез анализдеп, оны жалғастыру мәселесін
процестің барлық шешу. Педагогикалық импровизация алдын-ала
сатысын көрсететін төрт жоспарланған әрекетке көшкенде педагогикалық
кезеңнен тұрады. техниканы жетілдіреді
«Күтпеген педагогикалық
шешімдерді тауып, оны жүзеге
асыра білу»
А.К.Маркова
Педагогикалық
импровизация
2)педагогикалы
қ мақсаттың
3)педагогикалы 4)ой қорытып
мәнін бір сәтте
қ идеяны көрсеткен
1)педагогикалы ұғынып, оны
жұртшылық педагогикалық
қ ойдың жарқ жүзеге
алдында идеяны тез
етуі; асырудың
нақтылы түрде арада талдай
жодарын
көрсете алу; білу;
жылдам таңдай
алу;

Ұқсас жұмыстар
МҰҒАЛІМ ИМИДЖІ
Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім
Жаңа тұрпатты мұғалімді даярлаудың психологиялық және педагогикалық негіздері
Бастауыш мұғалімі қандай болуы керек?
Мұғалімнің түпкі мұраты
ХХІ ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
Оқыту үшін бағалау
Мұғалімнің зерттеушілік қабілеті. Оқу-тәрбие үдерісі,нәтижесінің шарты
Мұғалімнің шектеулілігі
МҰҒАЛІМ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ЫҚПАЛЫ
Пәндер