Алғашқы қадам бағдарламасы




Презентация қосу
«Алғашқы қадам» бағдарламасы
Ерте жастағы балаларды (бірден 3 жасқа
дейінгі) тәрбиелеу мен оқытудың «Алғашқы
қадам» бағдарламасы («Первый шаг») –
мектепке дейінгі тәрбие және оқытудың жаңа
ҚР МСТ талаптарына сәйкес құрастырылған
соңғы әдістемелердің бірі

Орындаған:
Нұрманқұл Несібелі
Бағдарлама мазмұнын жүзеге асыру ерте жастағы
балалардың жан-жақты дамуына, олардың
денсаулығын сақтауға, келесі жас кезеңіне үйлесімді
өтуіне ықпал етеді. Онда бала өмірінің екінші және
үшінші жылдарындағы дене және жүйкелік-психикалық
дамуына сипаттама беріліп, балалар тыныс-тіршілігін
топта ұйымдастыру, пәндік-дамытуша орта
қалыптастыру, мектепке дейінгі ұйымның отбасымен
ынтымақтастығы бойынша ұсынымдар берілген.
Бағдарлама
құрылымы:
Бағдарлама түсіндірме жазбадан, ерте жастағы балалардың
тіршілік әрекетін ұйымдастыруды баяндаудан, балалардың жас
мүмкіндіктеріне, үлгілік күн тәртібіне, базалық мазмұны
ұйымдасқан «Денсаулық», «Қарым-қатынас», «Таным»,
«Шығармашылық», «Әлеумет» оқу қызметтерінде жүзеге
асырылатын бес білім беру саласының бағдарламалық
мазмұнына сипаттамалардан тұрады. «Алғашқы қадам»
бағдарламасы мектепке дейінгі ұйымдар педагогтеріне, ата-
аналарға, педагогика институттары мен колледждерінің
студенттеріне, мектепке дейінгі ұйымның меңгерушілеріне,
әдіскерлеріне, тәрбиешілеріне арналған
«Алғашқы қадам» бағдарламасында
балалар тәрбиесі мен даму міндеттері бес
білім беру саласы: «Денсаулық», «Қарым-
қатынас», «Таным», «Шығармашылық»,
«Әлеуметтің» үйлесімді бірігуі арқылы
жүзеге асырылады. Олардың әрқайсысы
өзінің мақсатты бағыты бар дербес
бөлімдерден тұрады.
«Денсаулық» білім беру «Таным» білім беру саласында
саласында денсаулық қоршаған әлемде баланың бағдарын
кеңейту және байыту, сенсорлық
сақтаудағы жете білушілікті,
эталондар жүйесін, тексеру
балалардың денсаулығын әрекеттерін, пәндік қызметті, баланың
нығайтуды, бала ағзасының танымдық хабардарлығын
қызмет ету мүмкіндіктерін, қалыптастыру тұрғысындағы
өмірлік маңызды қозғалыс педагогикалық жұмыс мақсаттары,
дағдыларын, тәндік сапаны міндеттері, мазмұны айқындалған.
TITLE «Таным» білім беру саласының
жетілдіруді қалыптастыруға
TEXT
базалық мазмұны ұйымдасқан оқу
ықпал ететін жұмыс қызметінде іске асырылады:
мақсаттары, міндеттері, сенсорика; құрастыру; қоршаған
мазмұны белгіленген. әлеммен танысу.
«Қарым-қатынас» білім беру саласының мазмұны бала
сөйлеуін дамытуға, коммуникативтік-тілдік хабардарлықты
қалыптастыруға, енжар және белсенді сөздікті, сөйлеудің
грамматикалық қатарын, дыбыс мәдениетін, баланың
байланыстыра сөйлеуін жетілдіруге бағытталған.

«Қарым-қатынас» білім беру саласының базалық мазмұны
ұйымдасқан оқу қызметінде іске асырылады:

сөйлеуді дамыту;
көркем әдебиет;
қоршаған әлеммен танысу.
«Шығармашылық» білім беру
саласы балалар бойында
«Әлеумет» білім беру саласы
шығармашылық біліктілікті, әлемге
балалар бойында әлеуметтік
деген эстетикалық қатынасты
хабардарлықты, ересектермен
қалыптастыруды әрі оларды
және қатарластарымен араласу
классикалық және халық өнері
дағдыларын, сондай-ақ өзі,
құралдарымен көркем дамыту,
әлеуметтегі негізгі мінез-
балалар көркем шығармашылының
құлықтың адамгершілік
алуан түрлерін шоғырландыруды
негіздері туралы қарапайым
қарастырады. «Шығармашылық»
түсініктерді қалыптастыру
білім беру саласының базалық
жөніндегі жұмыстың сабақтаса
мазмұны ұйымдасқан оқу
күрделенетін міндеттері мен
қызметінде іске асырылады: сурет
мазмұны тізбесінен тұрады.
салу; жабыстыру; жапсыруы жоқ
апликация; музыка.
Бағдарлама төрт бөліктен
тұрады:

Үлгілік күн тәртібі. Аптадағы үлгілік бөлулер мен балалардың
ұйымдасқан қызмет түрлері (1,3 қосымшалар).
Бес білім беру саласының тәрбие мен оқытудағы негізгі
міндеттері.
Балалардың ұйымдасқан қызметтерінің тақырыптары (2, 4
қосымшалар).
Ерте жастағы балалардың психофизикалық даму
сипаттамасы.
Дамытушы орта: экологиялық-гигиеналық жағдай. Педагогтер
мен ата-аналар.
Ата-аналармен жұмыс
Ата-аналарды балалар ұжымы жағдайына баланың бейімделуі ерекшеліктерімен
таныстыру маңызы, бұл оларға балалары мектепке дейінгі ұйымға келуден
толықққанды психологиялық қанағаттана алуын пайымдауға көмектесу үшін қажет.
Балалалр ұжымында және үйде бала үшін ойын ортасын жасауда бірыңғай
талаптар қойылуы қажет.

Жұмыс түрлері: отбасында баланы
тәрбиелеуді зерделеу бойынша
сауалнама; баланың ата-анасымен Жұмыс бағыттары: Міндеттерді
және отбасы мүшелерімен шешудегі балабақшаның педагогика
балабақшада және үйде қарым- ұжымы мен отбасының күш-жігерін
қатынас жасауына байқау жасау; біріктіру. Тәрбиеленушілер
электрондық және қағаз отбастарымен өзара түсіністік және
жеткізгіштеріндегі ата-аналарға сенім. Ата-аналармен кеңес беру-
арналған педагогикалық- ағарту жұмысы.
психологиялық кеңес беру.
Қорытынды:
«Алғашқы қадам» бағдарламасы мектепке дейінгі балаларды
оқыту мен тәрбиелеу ісінде сапалы жаңа тәсілдерді ұсынады
және балаларға тек ұйымдасқан оқу қызметі үрдісінде ғана
емес, күнделікті өмірде күні бойы педагогикалық тұрғыдан
ықпал етудің мәні зор екендігін көрсетеді. Онда балаға жеке
тәсілдер арқылы қадам жасауға, тұлғаның адамгершілік
қасиеттерін қалыптастыруға, әлеуметтік мінез-құлық пен
араласу дағдыларына, баланың қызығушылығын, жалпы
адамзат құндылықтарын, қазақ халқының дәстүрін ескере
ұйымдастырылатын қарым-қатынас, ойын, қозғалыс
белсенділігі секілді ерте жастағы балалар қызметінің түрлерін
дамытуға бөлінеді.

Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі тәрбиелеу бағдарламалары мен әдістемелік құралдары
Автокад бағдарламасы
Дидактикалық ойынның маңызы
PHOTOMOD - РЕСЕЙДЕ ӘЗІРЛЕНГЕН БІРІНШІ САНДЫҚ ФОТОГРАММЕТРИЯЛЫҚ ЖҮЙЕ
Түркістан қаласында қазақтардың нешінші
ЭЛЕКТР ЭНЕРГЕТИКАСЫ
Оқушыларды сапқа тұрғызу
Мәліметтер қосу әрекетін таңдау
Бағалау үдерісі
РЕФОРМАЛАРЫНЫҢ ЖАҢҒЫРУЫ КЕЗЕҢДЕРІ МЕН ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Пәндер