Сыни ойлау технологиясы



Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті
Семинар-5. Сыни ойлауды дамыту әдістемесі
Ғылым және техгологиялар факультеті
Топ:ВтиПо 22-3
Орындағандар:Нурманов Нуржан
Слямжанов Асанәлі
Искалиев Нурлан
Зидуллаев Нұрлыбек

ЖОСПАР
Сыни ойлау дегеніміз не?
Сыни тұрғысынан ойлау әдісі
Сыни ойлауды тудыру үшін мүмкіндік жасау
Сыни ойлаудың тиімділігі
Сыни ойлау технологиясы
Қорытынды

Сыни ойлау-бұл ойлаудың толассыз түрі
Сыни ойлау (кейде Критикалық ойлау, ағылш. Critical thinking) - ойлаудың ерекше бір түрі болып, фактілерді анализдеу арқылы тұжырым қалыптастыру. Бұл ұғым күрделі және әртүрлі анықтамаларға ие, ол негізінен рационалдылықты, скептикалықты, сыңаржақтылықсыз анализдеуді және фактілікік дәлелдерді тексеруді қамтиды. Сыни ойлау дегеніміз өз-өзін басқаратын, өз-өзін тәрбиелейтін, өз-өзін бақылайтын және өз-өзін түзететін ойлау формасы.

Сыни ойлау әдісі
Сын тұрғысынан ойлау әдісі, оқытуда дамыған технологияға жатады. Бұл иллюстративті-түсіндірмелі, ішінара іздену. проблемалық, пікір-сайыс, ойын, шығармашылық, өзін-өзі дамыта оқыту әдістерінің жиынтығы. Сын тұрғысын оқу-тәрбие үрдісінде басқару мен ұйымдастырудың тиімділігі оқушылардың өз алдына белсенді дамуына негізделеді Бұның мақсаты - барлық жастағы балаларды кез келген мазмұнға сын тұрғысынан қарауды үйрету. Кез келген қиыншылықтарды жеңуге, өз мәселелерін шешуге, әр түрлі жағдайларды сын тұрғысынан қарауға, екі ұйғарым пікірдің біреуін таңдауға, сапалы шешім жасауға үйрету қажеттігі айдан анық болып тұр.

Сыни ойлауды тудыру үшін мүмкіндік жасау
Оқушыларға ойлануға рұхсат беру
Оқушылардың әр түрлі идеялары мен пікірлерін тыңдау.
Үйренудегі оқушылардың белсенд іс-әрекетін қолдау.
Сенімділік

Сыни ойлаудың тиімділігі
- оқушылардың өз бетімен жан-жақты білім алуы;
- сабақ кезінде уақытты ұтымды пайдалану;
- оқушылардың өзара пікір алмасуы;
- мұғалім мен оқушылар арасында ізгілік қарым-қатынастардың орнауы.

Сыни ойлауды үйретудің технологиясы

Қорытынды
Сыни ойлауды дамытудың тағы да басқа технологиялары көп. Мысалға, кластерлер, кестелер, тірек сызбалар, «болжағыш ағаш», Донна Огл кестесі (БББ), концептуалды кесте, сюжетті кесте, «Инсерт», миға шабуыл, карусель, тоқтатып оқу, т. б. Әрине, осылардың барлығын дұрыс интеграциялау үшін сабақтың қиындығына және тақырыбына көңіл жұмсау қажет

Назарларыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz