Анасын сағынған бала




Презентация қосу
Бөлім: 4- бөлім Отбасы құндылықтары
Педагогтің аты-жөні: Джарылкапова Улмекен Исабековна
Күні:
Сыныбы: 5 сынып Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: «Анасын сағынған бала». Сағыныш
Оқу бағдарламасына 5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу;
сәйкес оқу мақсаты 5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
Сабақ мақсаты Көркем шығармадағы негізгі кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашады;
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалайды.
Бағалау критерийі Көркем шығармадағы негізгі кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашады;
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалайды.
ОДД Білу, түсіну және жоғары деңгей
Алдынғы білім Тынымбай Нұрмағамбетов өмірі, шығармашылығы және «Анасын сағынған бала»
әңгімесінің мазмұнын өткен сабақтар негізінде біледі.
Сабақтың
барысы:
Сабақ Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
кезеңі/
Уақыты
Сабақтың І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға кітап, дәптер, -Топқа
басы а) Оқушылармен сәлемдесу, қаламсаптың суреттері бар бөлінеді.
түгендеу. Психологиялық қиылған қағаздар беріледі. Тоқыма жіп
Қызығуш жағымды ахуал туғызу үшін Әр оқушы қиылған -Белсенділік Оқулық, жұмыс
ылықты «Өрмекшінің торы» әдісі қағаздарды алып танытады. дәптерлері
ояту арқылы, оқушылар бір- біріне құрастырылған сурет
жақсы тілектер айтып, жіпті бойынша 3 топқа бөлінеді. -Сұрақтарға Кітап, дәптер,
5 мин. лақтырады. 1 топ: Дәптер жауап береді. қаламның қиылған
ә). Топқа бөлу. 2 топ: Кітап суреттері
3 топ: Қаламсап бейнеленген қағаз
Жаңа Асыл анам, сенен қуат алайын, М. Беспаев орындаған «Ару https://matinder.
сабаққа Алдым сенен алтын таңның арайын. ана» әнін оқушылар қосылып kz/song/meyram
кіріспе Сенің ғана жанарыңда тұратын айтады; bek-bespaev/aru-
ana
Мейірімді қайдан ғана табайын? Оқушылар отбасы – адам үшін Қб: Өз ойын
- Бұл өлең бізге қандай ең жақын құндылық екенін, Өте дұрыс
Мағына құндылықтарды еске түсіреді? белгілі дәстүрлердің, жағымды құнды мағынада
ны ашу. - Осы өлеңді тыңдай отырып, бүгінгі өнегелердің мұралар мен салт- пікір білдіріп,
6мин сабағымызды болжап көріңіздерші? дәстүрлердің сақтаушысы. талқылауға
(Өмірмен байланыстыра Отбасында бала алғаш рет Дұрыс белсенділікпен
отырып,сұрақтар қойып,оқушыларға өмірмен, қоршаған ортамен айтасы қатысқан
ойын ашық айтуға мүмкіндік танысып, мінез-құлық ң оқушыға
беремін) нормаларын игереді. Баланың «Жарайсың!»
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты азамат болып өсуінің негізі деген мадақтау
таныстырылады. екенін түсініп, ана мен сөзімен
Сабақтың тақырыбы «Анасын баланың арасындағы ерекше ынталандыру.
сағынған бала» әңгімесінің сезімді өз ойларымен айтады
«Сағыныш» бөлімі.

Сабақ 1-тапсырма «Екі жақты күнделік» әдісі . Оқушылар Дескриптор: Оқушының
тың Жеке жұмыс. Білу, түсіну кестемен ынтасын
ортасы PISA І-ші деңгейіне сәкес жұмыс арттыру және
5мин (Нақты сұрақтар; мәтіннен қажетті жасайды; -Тақырыпты
ақпаратты табу) сұрақтарға оның
оқиды,
ЕББҚО. (Көру қабілеті төмен оқушы бар) жауап жетістіктерін
түсінеді, -1
Воронкова бойынша І-ші типологиялық топ береді, атап өту.
бал
Ол оқушыға үлкен әріптермен жазылған жазады
кесте ұсынамын. cұрақтарға
Әңгімені толық оқыған не оқымағанын
жауап береді.
тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны
ойнатамын. оқушылар +(дұрыс) , - (бұрыс) – 1 бал
белгі қояды.
Сабақ Сұрақтар Дұрыс -
бұрыс
тың Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін-бірі
ортасы танымайды
Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді
Сержанның анасы қасында жоқ
Сержан қалаға аттанып кетті
Анасы баласын атасына қалдырып кетті
Ең бірінші жақсы көретінім Балмағамбет атам
Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір
кірбің,көздеріне де мұң ұялағандай еді...»
Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім
жеймін

Сабақ 2-тапсырма. Топтық жұмыс Оқушылар Дескрипторы: Оқулық
Кейіпкерлердің іс- әрекетін анықтай кейіпкерлердің -Шығармадағы А4
тың отырып, образын ашады. іс- әрекетін кейіпкерлер парағы,
ортасы «Кейіпкерлер кестесі» 1-ші «Кітап» тобы анықтай портретін
отырып, образын суреттейді; - 1бал
10 мин Кейіпкерлер Іс-әрекеті, Образы ашады. Өз - Іс-әрекетін
Сыртқы ойларымен анықтайды; - 1бал
бейнесі бөліседі. -Кейіпкерлер
Сержан образын ашады; - 1
Балмағамбет бал
Есмағамбет Оқыған
шығармадан
Апасы өміріне қажетті
тұжырым жасайды;
- 1 бал
Сабақ Оқушылар Дескрипторы:
2-ші «Дәптер» тобы кейіпкерлердің -Шығармадағы Оқулық
тың Кейіпкерлер Портреті Образы іс- әрекетін кейіпкерлер А4
ортасы Сержан анықтай портретін парағы,
Балмағамбет отырып, суреттейді; - 1бал
10 мин Есмағамбет образын - Іс-әрекетін
Апасы ашады. Өз анықтайды; -
ойларымен 1бал
3-ші «Қаламсап» тобы бөліседі. -Кейіпкерлер
образын ашады;
- 1 бал
Оқыған
Кейіпкерлер Іс-әрекеті мен Образы шығармадан
портреті өміріне қажетті
Сержан тұжырым
Балмағамбет жасайды; - 1 бал
Есмағамбет
Апасы
(Кейбір оқушыларға қажет болған жағдайда
қолдау көрсетемін)
(Оқыған шығармадан өміріне қажетті
тұжырым жасауға ықпал етемін)
ЕББҚО. Үлкен әріптермен жазылған кесте
ұсынамын. (Егер ойлауында кедергісі бар
оқушы болатын болса,тапсырмаларды
жеңілдетіп,тек кейіпкерлерді атап беруді
ұсынамын.)
Сабақ 3-тапсырма. Топтық жұмыс Оқушылар Дескриптор: Оқу
«Төрт сөйлем» әдісі арқылы кейіпкерді кейіпкерді шынайы кейіпкерді лық
тың шынайы өмірмен салыстырып бағалайды. өмірмен шынайы жұмыс
ортасы 1топ - Сыныпта Сержанмен тағдырлас оқушы байланыстырып өмірмен дәптер
болса, көзқарасың қалай болар еді? салыстырады; Ата – салыстырып лері.
10 мин 2топ – Есмағамбет сынды көршің болса ол ананың ажырасудан бағалайды; -
адамға сый құрметің жайлы ойларың? кейінгі баланың жай 1 бал
3топ – Сержанның анасы сынды туысың болса күйін, іші мейірімге -Топтық
қарым қатынасың өзерер ма еді? толы, жүрегі нәзік, талқылау
PISA ІІ-ші деңгейі бейкүнә баланың жасайды. –
(салыстыруға; болжам жасауға құрылған арманын 1бал
тапсырма) орындағысы келетін -Бір-бірімен
ЕББҚО. Оқушының ойлау қабілеті ойдағыдай азамат және тағдыр пікір
болғандықтан, оқушылармен бірге ортақ талқысына тап алмасады. –
тапсырманы орындайды. Өз ойын айтады. болған ана туралы өз 1 бал
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ойларымен бөліседі;
_________________________________________»
Екінші сөйлем:«Себебі, мен оны былай -Топтық талқылау
түсіндіремін______________________________» жасайды.-Бір-бірімен
Үшінші сөйлем« Оны мен мына фактілермен, пікір алмасады.
мысалдармен дәлелдей аламын
_________________________________________»
Соңғы сөйлем:«Осыған байланысты мен
мынадай қорытындыға келдім
_________________________________________»
(Тапсырма бірдей бірақ қолдау деңгейі әртүрлі,
кеңес арқылы)
(Оқушыларды тың ой айтуға, креативті
ойлауға шақырамын)
сабақтыңс «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі Оқушылар
оңы Мұғалім сабақты сабақта «Бас
қорытындылау мақсатында мен....түсіндім, ...білдім, ....кө бармақ»
Ой зімді жеткіздім. әдісі арқылы
толғаныс. оқушылардың бүгінгі сабаққа - бүгін сабақта қуантқаны..... бағаланады.
3 мин деген көзқарасын, - мен өзімді.....үшін мақтар Жарайсың!
рефлексиясын тыңдайды. едім. Жақсы!
Тақырып бойынша - маған ерекше ұнағаны..... Талпын!
оқушылардың пікірін - сабақтан соң
Рефлексия анықтайды маған........келді
6 мин. - бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....

Үй тапсырмасы Оқып, мазмұнын айту
Кері байланыс «Білемін, білдім, білгім келеді»

Дискриптор Балл Жалпы бал

1- -Тақырыпты оқиды, түсінеді, 1 Жалпы-3 балл
тапсырма - Сұрақтарға жауап береді. 1
-Тапсырмаларды орындайды. 1

2- -Шығармадағы кейіпкерлер портретін ашады: 1 Жалпы-4 балл
тапсырма -Іс-әрекетін анықтайды; 1
-Кейіпкерлер образын суреттейді; 1
-Оқыған шығармадан өміріне қажетті тұжырым жасайды; 1

3- кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды; 1 Жалпы-3 балл
тапсырма -Топтық талқылау жасайды. 1
-Бір-бірімен пікір алмасады. 1

Ұқсас жұмыстар
Отбасына қарап
Сержан қандай бала
Ардақта ата - анаңды
Әкем менен шешемнен, үлгі алып өсем мен
Адам өмірінде отбасы және туыстық қатынастарының рөлі
Өзін - өзі тану өмірді тану
Оқушының ойлау
Тәрбиенің түп төркіні – халықтық педагогика
Менің Отаным - Қазақстан тәрбие сағаты
Апаның тілін алса егер..
Пәндер