Білім беру мекемелерінің аумағын көгалдандыру




Презентация қосу
Білім беру мекемелерінің
аумағын көгалдандыру

Орындаған:
Қабылдаған:
Жоспары:
1.Көгалдандыру туралы
жалпы түсінік;
2.Білім беру
мекемелерінің
аумағын
көгалдандырудың
маңызы;
3.Мектеп аумағын
көгалдандыру.
Көгалдандыру туралы жалпы
түсінік
КӨГАЛДАНДЫРУ– қала, ауыл, тағы басқа елді
мекендерде ауаны тазарту, көлеңкелеу үшін
ағаш, бұта, гүл, көгал өсіру. Құрылыс
аяқталғаннан кейін жүргізілетін Көгалдандыру
жұмыстары мекенжайларға әсем көрініс береді,
шудан, күннен, шаңнан, тағы басқа қорғайды,
санитарлық-гигиеналық рөл атқарады. Ғылыми
деректер бойынша белгілі бір аймақтың 15%-ы
көгалдандырылса, шаң-тозаңның мөлшері 20%-
ға кемиді, 35%-ға өсімдік өсірілсе, шаң 50%-ға
азаяды, ал 65%-ға өсірілсе, шаң 95%-ға кемиді.
Осы жерде білім алып,
Білім беру күніне 5-6 сағат осы
мектеп территориясында
территориясының болады. Демек, мектеп
көгалдандыру территориясында
мәселесінің маңызы көгалдандыру
зор. Себебі балалар жұмыстарын дұрыс
6-жасынан мектепке жүргізу арқылы, қолайлы
келіп, 11-жыл өмірін экологиялық жағдай
жасаудың маңызы арта
осы жерде күнделікті түспек. Міне бүгінгі
өткізеді. баяндамамыздың
өзектілігі де осында.
• Жасыл желектер қала ішіндегі шудың 60 пайызын ұстап қалады екен.Бұл
балалрдың артық елеңдеусіз сабақ оқуына жақсы жағдай жасайды.
Өсімдіктер көмір қышқыл газын бойына сіңіріп, оны ыдыратып, ауаны
оттегімен және жеңіл иондармен байытады, шуды азайтып, қаланы
желден, шақырайған күннен сақтайды, ауадағы шаңды, ыс — күйені,
транспорттың улы газдарын жұтып, олардың мөлшерін азайтып
отырады. Бір гектар жасыл алқап 1 сағатта ауадан 8 кг. көмір қышқыл
газын сіңіреді енкен. Ол 200 адамның осы уақыттың ішінде (тыныс алу
кезінде) бөліп шығаратын СО2 — на тең. 25 жылдық терек жазғы 5 айда
44 кг, емен — 28 кг, ал жөке ағашы — 16 кг көмірқышқылын сіңіреді.
Көгалдандыру жұмыстарын жүргізгенде төмендегі мәселелерді
ескеру керек. Оны мына 1-ші кестеден көруге болады:

1. Жергілікті жердің табиғи климат жағдайы .
2. Жердің географиялық орны .
3. Топырақ құнарлығы.
4. Өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері.
5. Өсімдіктердің экологиялық ерекшеліктері.
6. Өсімдіктердің үйлесімділігі.
7. Жергілікті жердің экологиялық жағдайы.
8. Көгалдандырудың эстетикалық жағдайы. (аспектісі)
Мектеп маңы аймағына кіре беріс тұсты - мектептің бет-
әлпеті деп қарауға болады. Бұл бөліктің ландшафты
ішкері орналасқан мектеп ғимаратына бағыт
нұсқайтындай барынша ашық болуы шарт.

Оған негізгі аллея апарады. Уақыт өте аллея тар, қараңғы
дәлізге айналмауы үшін ағаштардың арасын бір-бірінен
5-8 метр қашықтықта егеді. Биік өсімдіктердің төменгі
жағына орналасқан сәндік бұталар ерекше көрінеді.

Бұл жерде мектеп биологы өз талғамына сай әрекет ете
алады: аллеяның соңын 3-5 ағаштан тұратын, пішіні мен
жапырағының түсі бойынша үйлесетін әр түрлі тұқымдас
екі топпен аяқтауды ұсынуы мүмкін. Мысалы, алма ағашы
мен терек, шырша мен қайың ағаштары жақсы үйлеседі.
Ғимаратқа кірер тұста міндетті түрде салтанатты жиындар өтетін шеру
алаңы болады. Оны барынша ашық қалдырған дұрыс, тек шектерін
айқындау мақсатында аласа гүлдердің бір не көпжылдық түрлерін егуге
болады. Кейбір мектептер көңіл-күй тудыратын ашық түсті гүлдерді
таңдайды. Егер мектепте жылыжай болса, гүлдерді алдын-ала
контейнерлерге, бетон вазондарға егіп алып, одан асфальтқа, баспалдақ
маңына топтап отырғызуға болады.
• Егу-отырғызу жұмыстары кезінде
бірнеше қайшылықтарды ескерген
дұрыс. Мектеп ғимараты
қабырғаларының тұсына биік өсетін
ағаштарды отырғызбау керек.
Біртіндеп бойлай өсе отырып олар күн
сәулесін өткізбей, сыныптарды
көлеңкелеп тастауы мүмкін.
Сондықтан газон немесе гүлзар
жасалғаны дұрыс. Сондай-ақ терезе
түбіне ерте көктемде гүлдейтін
көпжылдық крокус, нарцисс,
қызғалдақ , күз бойы өзінің көп
гүлдерімен көз қуантатын астра
гүлдерін отырғызуға болады.
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Елдімекенді көгалдандырудың негізгі жұмыстары
Өнеркәсіптік территорияларды көгалдандыру көгалдандырудың маңызы
Коммерциялық емес ұйымдардағы қаржылық менеджмент ерекшелігі
Білім беру мекемелерінің имиджі
ПМПК ҰЙЫМДАСТЫРУ
Білім беру үрдісін басқаруды құжаттармен қамтамасыз ету
БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
Арнайы мекемелерде жүргізілетін диагностикалау және түзету жұмысының бағыттары
Білім беру мекемесінің имиджі (Жоба)
Пәндер