ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ




Презентация қосу
ҚОРҚЫТ АТА АТЫНДАҒЫ ҚЫЗЫЛОРДА
УНИВЕРСИТЕТІ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ
БЕРУДЕГІ САПА САЯСАТЫ
Ф.Ә. Сәдір

Қызылорда, 2023
ЖАҢА МАЗМҰН – ЖАҢА ИДЕЯЛАР

Мектепке дейінгі тәрбиелеу
мен оқыту жүйесіндегі
мемлекеттік саясат - барлық
балалар үшін қолжетімді тең
бастапқы мүмкіндіктер
жасауға бағытталған. «Білімді
ұлт» ұлттық жобасында
мектепке дейінгі тәрбие және
оқытумен қамту - білім беру
жүйесінің басым міндеттерінің
бірі.
Сапа

Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы
қолданыстағы заңнамасына сәйкес және халықаралық
ұйымдардың ұсынымдары мен сапаны қамтамасыз ету
саласындағы стандарттарды ескере отырып, білім беру мен
оқыту сапасын арттыруға арналған құралдардың
жиынтығын білдіреді, оның ішінде:
- жоғары білімнің еуропалық кеңістігінде сапаны
қамтамасыз ету Стандарттары мен Нұсқаулықтары (The
Standards and guiedelines for quality assurance in the European
Higher Education Area - ESG), - EQAVET (Кәсіби білім беру
мен оқытудың еуропалық сапаны қамтамасыз ету жүйесі), -
Халықаралық Мектептер Кеңесінің (CIS) ұсынымдары, -
Ұлттық білім беру қауымдастығының (National Association
for the Education of Young Children-NAEYC) ұсынымдары, -
Білім беру инспекциясының (Education Inspection Framework
- EIF) шеңберлері және т.б.
Қазақстан Республикасында сапаны қамтамасыз етудің негізгі
Қазақстан Республикасында сапаны қамтамасыз етудің негізгі
қағидаттары:
қағидаттары:
білім беру ұйымдарының білім беру сапасы мен сапаны
қамтамасыз ету жауапкершілігі

білім беру ұйымдары мен аккредиттеу органдары
қызметінің ашықтығы

сапаны қамтамасыз ету нәтижелеріне қоғамның және
барлық мүдделі тараптардың сенімі

сапаны қамтамасыз етудің барлық деңгейлерінде сапа
мәдениетін қалыптастыру және қолдау;

сапаны сырттай қамтамасыз ету нәтижелерінің ұлттық
дерекқорының жұмыс істеуі
2021-2023 жылдары білім беру және ғылым жүйесін
жаңғыртудың ғылыми негіздері» ғылыми жобасы

Қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру балаларға
аса бай заттықкеңістіктік дамыту ортасын ұйымдастыру,
балаларды оқыту үшін мақсатты ойынды пайдалану,
балалармен қарым-қатынаста жұмыс істеу және олар
үшін оларға үлгі-өнеге көрсету арқылы дамытуға
жағдай жасаумен байланысты қалыптастырылуда.
Балаларға арналған дамытушы бағдарлама баланың жас
ерекшелігіне сәйкес болуы тиіс және академиялық
бағытта болмауы керек . Осы бағытта, Ы. Алтынсарин
атындағы Ұлттық білім академиясымен бірге жүргізіліп
жатқан нысаналы бағдарламалық қаржыландыру
шеңберіндегі «2021-2023 жылдары білім беру және
ғылым жүйесін жаңғыртудың ғылыми негіздері»
ғылыми жобасы еліміздің мектепке дейінгі
ұйымдарында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
сапасын зерттеп, оның өлшемшарттарын әзірлеуді
қарастырады.
ECERS-3
ECERS-3сапаны
сапаныбағалаудың
бағалаудыңхалықаралық
халықаралық
шкаласы
шкаласы
2017 жылы мектепке дейінгі білім беру сапасын анықтау үшін Қазақстанда алғаш рет
мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен дағдыларын дамыту
индикаторларының жүйесі енгізілген болатын. Мониторинг нәтижелері бойынша 5-6
жастағы балалардың дағдыларының қалыптасу үлесінің динамикасы анықталады
(2020 жылы 82% және 2017 жылы 62,5%). Алайда, бұл жүйе халықаралық және
отандық тәжірибені ескере отырып, қосымша пысықтауды талап ететіні байқалады.
Себебі, кӛрсеткіштер баланың ілгерілеуін бақылайтын педагогтың жұмыс құралынан
рейтингтік сапа индикаторына айналып кеткен. Мектепке дейінгі ұйымдардың ӛзін-ӛзі
бағалау құралдары педагогикалық процестің сапасын бағалау ӛлшемшарттарын
қамтымайды. Сол себепті, зерттеу барысында Қазақстандағы балабақшалардың жай-
күйін бақылау үшін ECERS-3 сапаны бағалаудың халықаралық шкаласы
пайдаланылған болатын.
ECERS шкаласы

баланың педагогпен
өзара әрекеттесуі;
баланың эмоционалды дамуы;

баланың мүдделерін қолдау;

жеке көзқарасты күшейтуге
назар аудару;
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
моделін іске асыру
Өзгерістер. Жаңа мазмұн
– жаңа сапа
«Өсу нүктелері, 2025 жылға дейін ел
ауқымында метепке дейінгі
құзіреттілік
білім беру сапасын тәуелсіз
орталықтары» ұлттық бағалау жүйесін
пилоттық жоба. енгізуді көздейді.

Қауіпсіздік пен «Мектепке дейінгі
жайлылықты қамтамасыз
ұйымда топта күні
етуге бағытталған
эргономикалық шешімдер . бойында екі педагог»
апробациясы
«Топта
«Топтакүн
күнбойында
бойындаекі
екітәрбиеші»
тәрбиеші»пилоттық
пилоттық
жобаның
жобаныңкүтілетін
күтілетіннәтижесі
нәтижесі

«Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың білім беру процесінің барлық
қатысушыларының өзара іс-қимылы арқылы бақытты, дені сау, дербес, білуге
құмар, тіл табысқыш, сын тұрғысынан ойлайтын балалардың толыққанды
дамуына жағдай жасалады.

Баланың даралығы мен субьективтілігін қолдауға бағытталған
трансформацияланатын ойын және тақырыптық аймақтар,
инклюзивті дамытушы орта құруға жұмыс жасалады.
Ұлттық мәдениет пен дәстүр арқылы рухани адамгершілік
құндылықтар негізінде баланың жеке қасиеттерін қалыптастыруға
мүмкіндік береді.

Еркін ойын «Балаларды қарым-қатынасқа баулу»
көрсеткіші бойынша жүзеге асырылады.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Таным білім беру саласы
Мектепке дейінгі тәрбиелеу бағдарламалары мен әдістемелік құралдары
Оқу бағдарламалары
БІЛІМ БЕРУ СТАТИСТИКАСЫ
Мемлекеттік университеттер
Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу
Музыкалық сабақтардың мазмұны, құрылымын жоспарлау және өткізу жолдары
Қазақтың тәлім - тәрбиесі
Балабақшадағы әдістемелік жұмыстың формасы
Сабақ оқытудың негізгі формасы
Пәндер