ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ




Презентация қосу
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ
ОНЫҢ КӘСІБИ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ

Орындаған:Аманжан Т.Н. КФ-31-21.
Тексерген:Медиева С.Х.
1.МҰҒАЛІМ ТҰЛҒАСЫНА ҚОЙЫЛАТЫН ҚАЗІРГІ
ТАЛАПТАР

2.Педагогтың жалпы және кәсіби
мәдениеті:мәні,өзгешелігі,өзара
байланысы.

3.’’Құзыреттілік’’,’’құзырет’’,’’құзыреттілі тәсілі’’,’’мұғалімнің
кәсіби-педа-
гогикалық құзыреттілігі’’ ұғымдарының мәні

Мұғалімнің кәсіби-педагогикалық өсуінің қазіргі
заманғы формалары
БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕ БЕРУ-ҚИЫН ДА ҚАСТЕРЛІ ЕҢБЕК.БҰЛ ЖОЛДА МҰҒАЛІМДЕРДІҢ
ТАЛМАЙ,ТЫНЫМСЫЗ ЕҢБЕКТЕНІП, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНУДІ,ҮЙРЕНУДІ АСЫЛ
МҰРАТЫНА,БИІК ПАРЫЗЫНА АЙНАЛҒАНДА ҒАНА ЖЕТЕ АЛАТЫНЫ СӨЗСІЗ.ШЕБЕР
МҰҒАЛІМДЕР ҒАНА ЗЕРЕКТІК ПЕН ЗЕРДЕЛІКТІ СОМДАП,РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ,ӨЗ
МАМАНДЫҒЫН ТЕРЕҢ МЕҢГЕРІП,ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА
ҚАБІЛЕТТІ,МӘДЕНИЕТТІ, ӨНЕГЕЛІ,ЗАМАН ТАЛАБЫН ҚАНАҒАТТАНДЫРА АЛАТЫН
ЖАҒДАЙДА ҒАНА ХАЛҚЫНЫҢ СЕНІМІНЕ ИЕ БОЛЫП ‘’ҰСТАЗ-МҰҒАЛІМ’’ ДӘРЕЖЕСІНЕ
КӨТЕРІЛЕ АЛАДЫ.

Мұғалімнің кәсіби мамандығына қойылатын талаптар:
-қоғамның алдыңғы қатарлы идеаларын игеру;

-жан-жақты білімдарлық өмірдің әртүрлі саласынан хабардар болуы;

-педагогикалық байланысты пәндерден-психиологияны,ЖПП
физиология,анатомия,мектеп гигиенасын,мектеп тану пәнін жақсы білуі керек;

-оқытатын пәнін соған байланысты ғылымдарды,олардың
жетістіктерін,ағымын жақсы білуі керек;

-жұмысына шығармашылық көзқарас;

-баланы жете білу,олардың жан дүниесін түсіну,педагогикалық сенім
оптимизм;

-педагогтік техниканы меңгеру,қисынды,мәнерлі сөйлей білу;

-педагогтік әдептілікті,тактіні меңгеру;

-балаға деген сүйіспеншілік пен әділдік.
Ұстаз еңбегінің қыр-сыры мол,
қиында
жауапты,шығармашылық еңбек
екендігін еске алсақ,олардың
жемісті,әсерлі жұмыс істеуі үшін
үкімет тарапынан үнемі
жеңілдіктер жасалып отыруы
Сонымен қатар мұғалімдер сапалы,
керек.
құнды оқулықтармен,көрнекті
дидактикалық,техникалық құрал
жабдықтармен толық қамтамасыз
етілуі тиіс.Мұғалімдерге қосымша
жұмыс атқаруына тыйым салу,заңды
түрде аптасына 2 күн демалыс
берілуі тиіс.Мұғалім сонда ғана
шәкірттерінің өз бетімен білім алуына
ықпал етіп,ынталы оқушыға әрдайым
ақыл-кеңес бере алады.
Жаңа заманның жаңа адамын
тәрбиелейтін мұғалімдер
рухани тоқыраудан сақтанып
көп ізденуі керек.Болашақ
ұрпақты тәрбиелеуде әрбір
педагогтің алдында үлкен
жауапкершілік тұр.Болашағын
қамтамасыз ету әрбір
мұғалімнің азаматтық рухани
парызы мен борышы
Мұғалім қызметінің табысты болуы-оның өз
қызметінің мәнін жете түсінуде,оқушыларға саналы
тәрбие,жан-жақты білім береді,олардың көз-қарасын
қалыптастырады, дүниетанымын дамытады,өмірге,
еңбекке,қоғамға деген қарым-қатынасын
тәрбиелейді.
Мұғалімнің өз бетімен кәсіби
Педагогтің кәсіби-құзыреттілігі- білім жетілдіруге дайын
Мұғалімнің өздігінше кәсіби болуы білім жетілдіру
өскелең оқыту мен тәрбие
білім көтеруі-жалпы мәдениет қызметін жүзеге асыру үшін
көрсеткіші.Міндетті шешу және
пен кәсіби тілектерін қажетті іс-әрекет пен
қазіргі кезде білім берудің
өтеу,танымдық мүддесін амалдарды қолдана
мемлекеттік стандарттарының
қанағаттандыру мақсатында отырып,өз кәсібі мен
жасалуы,оқушылардың стандарт
арнайы жүйелі түрде тәрбиеленушісіне деген
деңгейлерінен кем емес білім
ұйымдастырылған,жан- эмоционалды бағалау қарым-
алуының талап етілуі оқытудың
жақты,жеке және кәсіби қатынасын айқындайтын
дәстүрлі әдіс-тәсілдерін
маңызды танымдық қызмет.Бұл деңгейі арқылы
өзгертіп,озық технологияларды
мұғалімнің шығармашылық анықталады.Өзі жеке тұлға
қолдануды,мұғалімдердің
қабілеті мен кәсіби шеберлігінің болып қалыптасақан адам
әдістемелік даярлықтарына
қалыптасуына тығыз ғана өзгеден де соны
қойылатын талаптар деңгейін
байланысты,оның кәсіби өсуі мен көріп,дамыта алады.ӨФзін
көтеріп,олардың оқытудың
педагогикалық қызметінің маман әрі жеке тұлға ретінде
жаңаша әдіс-тәсілдерін,жаңа
қорытындысына тікелей көрсете алатын мұғалім еш
технологияларын меңгеруін
бағытталған көпсатылы қызмет уақытта өзінің жақсы
қажет етеді.Ал,жаңа
болып табылады.Түптеп қасиет,қабілеттерін саналы
технологияны меңгерудің
келгенде,бұл түрде дамытып,жетілдіруден
қажетті шарттарының бірі-
тәрбиеленушілердің жеке тұлға жалықпайды.Жеке тұлғаның
мұғалімнің кәсіптік білімін
болып қалыптасуына игі әсерін өз “менің”қалай көрсете
жетілдіру болып табылады.
тигізері сөзсіз. білуі,оның қаншалықты
саналылығын және жетілу
деңгейін байқатады.
Педагогикалық рефлексия-бұл тек өзіне және өзінің іс-
әрекетіне баға беру ғана емес,сонымен бірге
педагогикалық,қарым-қатынасқа түскен өзге жандардың
даөз-өздерін қалай түсінетіндіктерін байқау,өзін-өзі
тану,өзінің әлсіз жақтары мен потенциалдық мүмкіндіктерін
аша білу үшін қажет.
Өзіндік талдау жасаудың маңызы мұғалімнің мінсіздікке
жетуге ұмтылу факторы ретінде қаралатындығында.Өзін-өзі
тексеру деп мұғалімнің өз іс-әрекеті мен жалпы
педагогикалық қызмет құбылыстарын салыстыра
отырып,өзінің педагогикалық,қызметіне жасаған талдауын
айтуға болады. Өз қызметіне талдау жасап отыру мұғалімге
қызмет бабында туындап отыратын қызметтерді
сезініп,оларды шешудің мақсатқа жеткізер кәсіби жолдарын
таббуына көмектеседі.Қиындықтар мұғалімнің дайындық
сипатының жеке ерекшелігіне оның кәсіби
бағыттылығына,сынып пен жеке балалардың ерекшеліктеріне
байланысты педагогикалық процестің кез келген буында
пайда болып отырады.Педагогтың өз бетімен білім жетілдіру
қызметі әр түрлі мазмұндық және функционалдық құрамдас
бөліктерден тұрады.
МАЗМҰНДЫҚ ҚҰРАМДАС
БӨЛІК
• Мазмұндық құрамдас бөлікке жалпы • Мұғалімнің өз бетінше кәсіби білім алуының
мәдениеттілік,пәндік,психологиялық- мазмұндық компоненттерінің әрқайсысы әртүрлі
педагогикалық және әдістемелік жағынан өз деңгейде қалыптасқан болып,соның
білімін көтеруі жатады.Педагогтың жалпы нәтижесінде барлық өз бетінше білім алу қызметі
мәдениеттілік білім көтеруі жалпы педагогикалық көп деңгейлі білім алу ретінде көрінуі мүмкін.
құндылыққа толы ақпаратты қабылдау,соған ие
болуға арналған.Ал өз білімін психологиялық- • Қазіргі заман талаптарына сай мұғалімдерді
педагогикалық жағынан көтеруі-педагогикалық даярлауда жаңа мақсат-міндеттер қойылып
және психологиялық әдебиеттермен тереңірек отыр.Мұғалімнің кәсіби білім мен біліктілігі
танысып,оқып үйрену болып табылады.Мұғалімнің жоғары деңгейде болып,оқушылардың тұлғалық
әдістемелік жағынан білім көтеруі пәннің оқытылу қасиеттерін дамытуды мәселелерін шешуге
әдістемесін одан әрі шығармашылық қабілеттері болуға тиісті.
тереңдету,нақтылау,өңдеу,кеңейту болып
табылады.Бұл арнайы әдістемелік
әдебиетті,оқулықтарды,педагогикалық тәжірибені
оқып үйрену арқылы,өз қызметін талдап қорыту
арқылы жүзеге асырылады.
Мұғалімнің кәсіби
даярлығын жетілдіруде 2
негізгі міндетті орындау
қажет.

1 мәселе-ұстаз қызметінде 2 мәселе-дидактикалық
тәрбие беру мәселесі; даяырлығын арттыру.
Мақсатты және бағдапламалық-мақсаты
тәсілдерді дамыту педагогикалық оқу Болашақ мұғалім-тәрбиеші жұмысының
орындарының мұғалімнің тәрбиелік мазмұндық және міндеттік қырларын
міндеттерінің көбеюі және оқу орын нақтылау факультет пен –мамандық
қабырғасында жүрген осы қажеттіліктер ерекшелігі ескеріліп,қажетті және
ауқымын нақты игеру мүмкіндіктерінің мәліметтерді таңдау алу негізінде жүргізілуі
арасындағы қайшылықтарды жоюға қажет.
бағытталған.

Мұғалімдердің дидактикалық даярлығына
Дидактикалық дайындық-кәсіби- жататындар:олардың оқыту үрдісінің
педагогикалық даярлықтың негізгі теориясы мен практикасы бойынша игерген
және маңызды саласы. білімдері,педагогикалық қызметке деген
ынтасы мен мүмкіндіктері.
Жас мұғалімдердің қызметіндегі дидактикалық
қиындықтар негізінен олардың мынандай іс-
әрекеттерінен байқалады:
-ұстаздық қызметінің мазмұны мен құрылымдық,
жағына байланысты іс-әрекетінде;
-оқушылардың танымдық әрекетін Жас мұғалімдердің қызметінде
қалыптастырудағы іс-әрекетінде; кездесетін дидактикалық
-дарынды балалармен,үлгермейтін оқушылармен
қиындықтардың көбірек орын
дара жұмыс істеу әрекетінде.
Жас мұғалімдердің ұстаздық қызметке тән іс- алатындары мыналар:
әрекеттің негізгі түрлерін жете меңгере -оқыту үрдісінде оқушылардың
алмағандығын өмір көрсетіп отыр.Оғвн мыналар танымдық әрекетін,логикалық ойлау
жатады:
-ұстаз қызметіндегі мақсат қоя білу ісі; қабілетін қалыптастырудағы
-білімнің мазмұнын игеру ісі; қиындықтар;
-оқушылардың білім алуға деген мүмкіндіктері мен -оқушылардың оқу әрекетінің
психлологиялық ерекшеліктерін анықтау ісі;
дағдыларын қалыптастырудағы
-сабақ өткізудің әдістемелік жағын ұйымдастыра
білу ісі; қиындықтар:дарынды балалармен және
-сабақ өткізудің әдістемелік жағын ұйымдастыра үлгермейтін оқушылармен жекелеп
білу ісі; жұмыс істеудегі қиындықтар.
-оқушылармен жақсы қарым-қатынас жасай білу ісі;
-оқушыларды білімге ынталандыру қызықтыру іс-
әрекеті;
-оқушылардың білім дағдыларын бақылау және
бағалау іс-әрекеті;
Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі – педагогикалық құралдардың барлығын
меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге талпынған, рухани дамыған, толысқан
шығармашыл тұлға құзыреті. Жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы
қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын талаптар : бәсекеге
қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік
жұмыстағы шеберлігі.
Нәтижеге бағдарланған білім беру сапасын арттыруда жаңаша жолдар мен әдістер
табуға дағдыланған «Жаңа формация маманы болу – білім беру саласының өзекті
мәселелерінің бірі. Білім беруді түрлендіруде, білім процесін реформалауда зерттеуші
мұғалім
мұғалім мен
мен көшбасшы
көшбасшы мұғалім
мұғалім жаңа
жаңа формация
формация мұғалімі
мұғалімі болып
болып табылады.
табылады. Бүгінгі
Бүгінгі күнде
күнде
экономикалық өсу және азаматтардың әл-ауқаты үшін білімнің айтарлықтай маңызды
екенін бүкіл әлем мойындауда. Бүкіл әлемде білім беру жүйелерінің келешек ұрпаққа
қандай білім беретіні туралы мәселе қайта қаралуда. Осы мәселе аясында «Балалар ХХІ
ғасырда табысты болу үшін нені үйренуі керек?» және «Оқытудың тиімді әдістері
қандай?» деген сияқты негізгі сауалдар туындайды
Бұл сауалдар білім беру бағдарламасымен және білім беру бағдарламасын жүзеге
асыруда пайдаланылатын педагогикалық тәсілдермен тығыз байланысты. Осы заманғы
мұғалім оқуға үлкен потенциалдық мүмкіндіктермен келеді. Сондықтан олардың
функционалдық сауаттылықтарын кәсіби шеберлікпен ұштастыру үшін нәтижеге
бағытталған білім беру үлгісінде мақсатты түрде білім беретін, қалыптастыратын,
дамытатын андрогогикалық процесс қажет. Қазіргі кезде табысты болу үшін оқушыларға
білім қандай қажет болса, дағды да сондай қажет деген ойдың жақтастары көбейіп
келеді. Бұл оқушылардың ақпаратты есте сақтап, алған білімдерін ұғынуын, түсінуін
және әртүрлі салада қолдана білуін талап етеді. Білімді дәл осылай қолдану оқушыларға
«ХХІ ғасыр дағдысы» деп жиі айтылып жүрген кең ауқымды құзыреттілікті меңгеруге
мүмкіндік береді.
Мұғалімге өз ісінің маманы болумен
қатар, оның бойында баланы жақсы Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі-оның жан-жақты
көру, баланың көзқарасы мен пікірін білімінен ұстаздық шеберлігімен, оқытудың жаңа
сыйлау, тыңдай білу керек. Білім беруде әдістерін меңгерумен өлшенеді.
кәсіби құзырлы маман иесіне жеткен деп Мұғалім қаншалықты білімді, шығармашыл болса,
мамандығы бойынша өз пәнін жетік оның құзыреттілік аясы да соғұрлым кең болмақ.
білетін, оқушының шығармашылығы
«Құзыреттілік» ұғымы педагогика саласында
мен дарындылығына жағдай жасай
алатын, тұлғалық-ізгілік бағыттылығы тұлғаның субъектілік тәжірибесіне ерекше
жоғары, педагогикалық шеберлік пен көңіл аудару нәтижесінде ендіріліп отырған ұғым.
өзінің іс-қимылын жүйелілікпен атқаруға Құзырлылық-белгілі сала бойынша
қабілетті, оқытудың жаңа жан-жақты хабардар, білгір деген
технологияларын толық меңгерген, мағынаны қамти отырып, қандай да
отандық, шетелдік тәжірибелерді бір сұрақтар төңірегінде беделді
шығармашылықпен қолдана білетін
шешім шығара алады дегенді білдіреді.
кәсіби маман педагогті атаймыз.
Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің негізгі
шарттары:
1. Тұлғааралық және еңбектегі байланыс.
2. Қызметтің экономикалық, әлеуметтік,
құқықтық, адамгершілік, психологиялық
аспектілерін меңгеруі.
3. Қызметті жаңа жағдайға бейімдеудегі, басқару
шешімін қабылдаудағы дайындығы.
4. Практикалық кәсіби тапсырмаларды
орындаудағы дайындық әлеуеті
5. Нақты жағдайларға байланысты қандай да бір
әдістерді пайдалану біліктілігі
6. Тиімді шешім қабылдау қабілеті.
К.Құдайбергенова
құзырлылық, нәтижеге
бағдарланған жаңа білім беру
жүйесінің сапалық критерийі Методикалық терминдер
ретінде әлеуметтік және сөздігінде» «Құзыреттілік –
өмірлік көзқарастарды есепке
алу қажет» деп жазған. Кәсіби қандай да бір оқу пәнін
құзыреттіліктің сипаттамасын оқыту үдерісінде
шебер — мұғалімнің, жаңашыл
— мұғалімнің, зерттеуші- қалыптасатын білім, білік,
мұғалімнің, кәсіби дәрежесіне дағдылар жиынтығы,
көтерілген мұғалімдердің
жиынтық бейнесі ретінде сонымен қатар, қандай да
қарастырады. Бірінші кезекте бір қызметті орындай алу
мұғалімнің «өзіндік жаңалығы»
болуы қажет. Ғылым қабілеттілігі», – делінген.
жаңалығын түрлендіруде өз Дұрыс ұйымдастырылған
үлесін қосу арқылы жасаған
нәтижелі жұмысы, өзіндік іс — әдістемелік пен оның кәсіби
әрекет жиынтығы арқылы дамуға бағытталған
айтарлықтай нәтижеге қол
жеткізу керек. жұмыстары ғана
жаңашылдық кепілі болады.
Құзырлылық ұғымы – соңғы жылдары
педагогика саласында тұлғаның субъектілік
тәжірибесіне ерекше көңіл аудару нәтижесінде
ендіріліп отырған ұғым деп көрсеткен
К.Құдайбергенова. Құзырлылықтың латын
тілінен аудармасы «сомпетенс» белгілі сала
бойынша жан – жақты хабардар білгір деген
мағынаны қамти отырып, қандай да бір
сұрақтар төңірегінде беделді түрде шешім
шығара алады дегенді білдіреді» деп көрсетеді.
Н.Кузьминаның көзқарасы бойынша,
«Құзырлылық дегеніміз — педагогтің басқа бір
адамның дамуына негіз бола алатын білімділігі
мен абыройлығы ».
Психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді талдау
педагог қызметінің мәнін, мазмұнын, құрамдас
бөліктерін, түрлері мен функцияларын анықтауға
арналған диссертациялардың, монографиялардың,
оқу басылымдарының және т.б. санының жеткілікті
екендігін анықтауға мүмкіндік береді.
«Педагогикалық сөздікте» педагогикалық іс-әрекет
«оқушы тұлғасын тәрбиелеу, дамыту және өзін-өзі
дамыту және еркін және шығармашылық даму
мүмкіндіктерін таңдау үшін біртұтас педагогикалық
процесте оңтайлы жағдайлар жасауға бағытталған
қызмет» деп түсіндіріледі.
Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіне әсер ететін өзгерістердің
контексі тек уақыт пен әлеуметтік тапсырыстың талаптарымен
ғана емес, білім беру саласындағы стратегиялық құжаттармен
де белгіленеді. Кәсіби қызметтегі өзгерістерді анықтайтын
факторлардың бірі жалпы білім берудің федералдық
мемлекеттік білім беру стандартын енгізу жағдайында
мұғалімнің құзыретіне қойылатын жаңа талаптар болды.
Стандарттың жалпы құрылымы мен талаптар жүйесіне сәйкес
мұғалімде:

3) мақсат қою, негізгі білім беру
1) жүйелік-әрекеттік тәсіл
бағдарламаларын меңгерудің
логикасында педагогикалық
тұлғалық, метапәндік және
қызметті жобалауға және
пәндік нәтижелеріне қол жеткізу
жүзеге асыруға мүмкіндік
және бағалау технологиясы
беретін әдістемелік
саласындағы құзыреттер;
құзыреттілік;
4) негізгі білім беру
2) негізгі білім беру
бағдарламаларын іске асыру
бағдарламаларының
үшін оңтайлы жағдайлар
құрылымымен айқындалатын
жасауды қамтамасыз ететін
құзыреттер;
құзыреттер.
«Жаңа кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру міндеті өз алдына
мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі күнделікті шиеленістің көзі болып
табылады». Осыған байланысты педагогтардың жұмыс уақытын
нормативтік құқықтық актілерге сәйкес реттеу мәселесі ерекше
назар аударуды қажет етеді. Атап өтейік, аталған Жарлықта
кәсіптік қызмет сапасы мен білім беру нәтижелеріне әсер етпейтін
оқу жүктемесінің рұқсат етілген шекті деңгейін анықтау
мақсатында педагогтардың кәсіби қызметінің қарқындылығын
зерттеуді жалғастыру ұсынылған. Сондай-ақ жекелеген еңбек
түрлерінен бас тарту және педагогтың кәсіптік қызметке тән емес
міндеттерді орындауына жол бермеу шарттарын анықтау және
нормативті түрде бекіту ұсынылады.Жаңа білім беру
стандарттарын енгізу жағдайында мұғалім жұмысының
қарқындылығы күрт артқанын атап өткен жөн. Кәсіби қызмет
түрлері, кәсіби міндеттер мен рөлдер, сондай-ақ мұғалімге
қойылатын біліктілік талаптары білім беруді дамыту мен
жетілдіруді айқындайтын стратегиялық құжаттармен үйлестіріліп,
педагогикалық қызметтің негіздерін белгілейтін нормативтік
құжаттарда нақты бекітілген болуы керек.
Сұрақтар:
1. Жас мұғалімдердің
қызметіндегі дидактикалық
қиындықтар қандай іс-
әрекеттерден байқалады?
2. Мұғалім тұлғасына қойылатын
талаптар қандай екен?
3. Құзырлылық сөзінің латын
тіліндегі аудармасы қандай?
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Бахрамова Г.А. Кәсіби мектеп мұғалімінің теориялық және практикалық
дайындығының біртұтастығы / Қазақстанның ғылымы мен өмірі № 5 (40).- Астана,
15.09. 2016. – С.214-216
2. Таубаева Ш.Т. Құдайбергенова К. Педагогикалық инноватиканың ғылым ретінде
қалыптасуы. // Қазақстан жоғары мектебі. 2016. №5
3. Устемиров К. Кәсіби педагогика негіздері.- Алматы, 2007.
4. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы // Алматы 2010.6-б
5. К.Құдайбергенова. Құзырлылық – тұлға дамуының сапалық критерий // «білім
сапасын бағалаудың мәселелері: әдіснамалық негізі және практикалық нәтижесі »
атты халықаралық ғылыми – практикалық конференцияның материалдары. 2008. 30-
32-б
Феттер И.В. МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР:
СТАНДАРТТАУ ЖӘНЕ ИНТЕНСИФИКАЦИЯЛАУ // Ғылым мен білімнің
қазіргі мәселелері. - 2015. - No 4.; URL:
http://science-education.ru/ru/article/view?id=20502 (кіру күні:
02.01.2020). Назарларыңызға «Академиясы жаратылыстану
тарихы» баспасынан шыққан журналдарды ұсынамыз.

Ұқсас жұмыстар
Педагогтың жеке тұлғасы
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары
Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Әрбір мұғалімнің кәсіби
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі
БАСҚАРУ ТУРАЛЫ АФОРИЗМДЕРІН ЖИНАП, ӨЗІНДІК ТАЛДАУ ЖАСАУ
Әмбебап мұғалім
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізі
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі туралы ақпарат
Пәндер