ПЕДАГОГИКАНЫҢ ШЫҒУЫ ЖӘНЕ ДАМУЫ




Презентация қосу
ПЕДАГОГИКАНЫҢ
ШЫҒУЫ ЖӘНЕ ДАМУЫ.
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНІҢ
ЖҮЙЕЛЕРІ
ПЕДАГОГИКА ДЕГЕН НЕ?

Педагогика - бала
тәрбиесі жайындағы
ғылым , - деп шек қоюға
болмайды.
Педагогиканың ғылыми
таным саласы- тәрбие.
Педагогика қоғамдық
өмірдегі тәрбиенің мәні
мен рөлін анықтайды.
Педагогикалық ұғымдардың бірі-
тәрбие.
Тәрбие дегеніміз- адамдарды
қоғамдық өмірге және өнімді
еңбекке дайындау мақсатын
көздеп, жаңа ұрпаққа
қоғамдық тарихи тжірибені
беру процесі. Тәрбие ұғымы
кең мағынада әлеуметтік
қоғамдағы құбылыс ретінде
барлық тәрбие салаларын,атап
айтсақ : отбасы, мектепке
дейінгі мекеме, оқу- тәрбие
орындары, еңбек ұжымы,
ақпарат құралдары,баспа
орвындарын қамтиды. Біздің
мемлекетте бұл салалар
қоғамдық,мемлекеттік
мақсатқа қызмет етеді.
ПЕДАГОГИКАНЫҢ ШЫҒУЫ МЕН
ДАМУЫ.

Қандай да болмасын ғылым салаларының
дамуы қоғамның өмірлік
мұқтажынан ,талабынан туады. Педагогиканың
пайда болуы қоғамның жас ұрпақты
тәрбиелеудің тиімді жолын табу мақсатынан
және де өндірісті дамыту талабынан туған.
Тәрбие ұрпақ пен ұрпақты байланыстыратын
дәнекер болып саналады.Педагогика ғылымы
ұзақ тарихи даму жолынан өтті.
Алғашқы педагогикалық ой- пікірлер
ертедегі шығыс елдерінің (Мысыр,
Вавилония, Үнді,Қытай ) философиялық
жүйесінде дамып,кейін біртіндеп өз алдына жеке
ғылым болып дами бастады.
Сократ Аристотель
(б.з.д. 470 – б.з.д. (б.з.б. 384 - Б.з.б.
399жж) 322 ж)

Платон Демокрит
(б.з.д. 427 — б.з.д 347жж) (Б.з.д 460 -
б.з.д 370жж)
Ежелгі дүние философиясы ертедегі шығыс елдерінің қорытып жиыстырған
білім мұрасын дамытқан еді.Сократ,Платон,Аристотель,Демокрит
саясат,тәрбие,мемлекет,жеке адам тәрбиесінің мақсаттары мен мазмұны
және ерекшелігі сияқты педагогикалық мәселелерді
қарастырады.Феодалдық қоғамда орта ғасырда тәрбиеге деген көзқарас
мүлдем өзгерді.Ерте дүние педагогтары ұсынған адамның рухани және дене
күштерінің қатар дамуы көзқарасының орнына о дүниелік өмірге
дайындауды ұсынған пікірлер қалыптасты.
ҚАЗАҚ ПЕДАГОГИКАСЫ

Ағартушы – ғалым қазақ
даласындағы оқу, мектеп ісін
ғылыми негізде құрып, оқу
білімінің табиғат сырларын
ашуға бағытталуын, туған
халқының алдыңғы қатарлы
мәдениетті елдерді қуып
жетуін аңсады.Діни бағыттағы
медреселер мен ел билеушісі
әкімдер,тілмаштар
дайындайтын мектептердің
мақсатын сына келіп , жалпы
білім беретін мектептердің
Қазақстанда
ашылуын көздеді. Тек ақиқат ағартушылық идеяны
білім ғана адамға күдік көтергендердің бірі –
туғызбайды,ол өмірді Шоқан Шыңғысұлы
бағалауға , тұрмыс құруға Уалиханов ( 1835-
үйретеді,- деді Шоқан. 1865).
ҚАЗАҚТЫҢ АСА КӨРНЕКТІ АҒАРТУШЫ
– ПЕДАГОГЫ
Ыбырай Алтынсаринің
(1841-1889) демократиялық –
ағартушылық бағыты оның
педагоикалық
көзқарастарынан көрінеді.
Бүкіл өмір жолын мектеп
ашуға, қазақ балаларын оқуға
тартуға , дүние ғылымдарын
үйретуге , оқу құралдарын
жазуға , тәлімгер- ұстаз
дайындауға , оларға ғылыми
әдістемелік басшылық
жасауға, өз кезеніндегі қазақ
халқының қоғамдық өміріндегі
саяси- әлеуметтік мәселелерді
жан- жақты қамтып жазуға
жұмсады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Педагогиканың шығу тарихы
ПЕДАГОГИКАНЫҢ ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІНІҢ ЖІКТЕМЕСІ
Педагогика - тәрбие және оқыту туралы ғылым
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА БІЛІМ
Педагогика пәні, салалары
Педагогика ғылымы
Арнайы психология және педагогикадағы коррекция ұғымы
Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі рөлі
Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Пәндер