Қауіпті жүк түрлері
Презентация қосу
Тақырып 22№Қауіп жүк
тасымалдауға қойылатын талаптар
Қауіпті жүк түрлері
БҰҰ жіктемесіне сәйкес қауіпті жүктер 9 классқа бөлінеді. Заттың қасиеттерін анықтайтын осы
қауіпті кластардың әрқайсысында жүктің сипаттамаларын көрсететін ішкі сыныптар бар.
1 сынып
Жарылуы немесе жануы мүмкін материалдар (көбінесе пиротехникалық бұйымдарды жасауға
арналған). Бұған пиротехникалық әсер ететін жарылғыш заттар да жатады. Булар мен газдардың
шаңмен жарылыс қоспалары жарылғыш заттар болып саналмайды.
2 сынып
Газдар - сығылған, қысыммен ерітілген немесе тоңазытқышта сұйытылған, шарттардың бірін
немесе екеуін де орындайды:
- сыни температура 50 ° C-тан төмен
- 50 ° C температурасындағы будың абсолютті қысымы 3 кгс / см²-ден (3 KPa) төмен емес.
3 сынып
Тұтанғышта жану температурасы 61 ° С дейін болатын, тұтанғыш, тез тұтанатын сұйықтықтар және
олардың қоспалары (оның ішінде суспензиядағы немесе ерітіндідегі қатты құрамы бар
сұйықтықтар).
4 сынып
Жылу, үйкеліс, ылғал сіңіру, сыртқы от көздері немесе өздігінен жүретін химиялық реакциялар
нәтижесінде жанатын материалдар мен заттар (жарылғыш емес).
5 сынып
Жануды қолдау үшін оттегін бөлуге қабілетті тотықтырғыш заттар, пероксидтер. Қолайлы жағдайда
немесе басқа заттармен араласқан кезде өздігінен жану мен жарылысқа әкелуі мүмкін.
6 сынып
Улы немесе инфекциялық заттар. Олар улану, ауру немесе өлімге әкелуі мүмкін, теріге немесе
шырышты қабаттарға тиіп.
7 сынып
Меншікті радиоактивтілігі 70 КВк / кг (нСи / г) жоғары радиоактивті заттар мен материалдар.
Ішкі сыныптар жоқ.
8 сынып
Металдарға коррозия және зақым келтіретін заттар, теріні және / немесе шырышты қабықтарды тот
басып, кейбір заттармен жанасқанда өрт шығуы мүмкін.
9 сынып
Алғашқы сегіз класқа жатпайтын қауіпті заттар. Оларды тасымалдау және сақтау кезінде белгілі бір
ережелерді сақтау міндетті болып табылады.
"Қауіпті жүктер тек осы мақсаттар үшін арнайы
бейімделген және (немесе) қолданыстағы нормативтік
құжаттарға сәйкес дайындалуы тиіс көлік
құралдарымен тасымалдануы тиіс. толық жинақталған
арнайы көлік құралдары үшін және халық
шаруашылығында пайдаланылатын көлік құралдарын
қайта жабдықтауға арналған Техникалық құжаттамамен
(толық жабдықталмаған). Бұл ретте аталған құжаттар
қауіпті жүктерді тасымалдау үшін көлік құралдарына
қойылатын төмендегі талаптарды ескеруі тиіс.
2. Жарылғыш және тез тұтанатын заттарды тасымалдау үшін жүйелі түрде
пайдаланылатын автомобильдер еңкейтілген радиатордың алдына шетке шығара
отырып, сөндіргіштің шығатын құбырымен жабдықталуы тиіс. Егер
қозғалтқыштың орналасуы мұндай түрлендіруге мүмкіндік бермесе, онда
шығатын құбырды цистерна мен отын коммуникациясы аймағынан тыс оң жаққа
шығаруға болады:
Жанармай багын аккумулятордан алып тастау немесе одан өткізбейтін бөлікпен
бөлу керек, сондай-ақ қозғалтқыштан, электр сымдарынан және шығатын
құбырдан алып тастау керек және одан жанармай ағып кеткен жағдайда ол
тасымалданатын жүкке түспей тікелей жерге төгілетіндей етіп орналастырылуы
керек.
Сонымен қатар, резервуардың түбінен және бүйірлерінен қорғанысы (қаптамасы)
болуы керек. Жанармай қозғалтқышқа ауырлық күшімен берілмеуі керек.
4. 1,2,3,4 және 5 сыныпты қауіпті жүктерді тасымалдайтын көлік құралдарының электр жабдығы мынадай
талаптарды қанағаттандыруы тиіс:
* электр жабдықтарының номиналды кернеуі 24В аспауы керек;
* электр сымдары коррозияға ұшырамайтын жіксіз қабықпен қорғалған сымдардан тұруы керек және оның қызып
кетуіне жол бермейтін етіп есептелуі керек;
* электр желісі балқитын сақтандырғыштардың (зауытта жасалған) немесе автоматты ажыратқыштардың көмегімен
жоғары жүктемелерден қорғалуы тиіс;
* электр сымдары сенімді оқшаулауға ие болуы керек, мықтап бекітіліп, автомобильдің құрылымдық бөліктеріне
соғу мен үйкеліске ұшырамайтындай етіп орналастырылуы керек және салқындату және пайдаланылған газдарды
шығару жүйесі шығаратын жылудан қорғалған болуы керек;
* егер аккумуляторлар қозғалтқыш сорғышының астында орналаспаса, онда олар оқшаулағыш ішкі қабырғалары
бар металдан немесе басқа эквивалентті беріктігі бар материалдан жасалған желдетілетін бөлікте болуы керек;
* көлікте екі полюсті ажыратқыш (немесе басқа құрал) арқылы батареяны электр тізбегінен ажыратуға арналған
құрылғы болуы керек;'ол батареяға мүмкіндігінше жақын орналасуы керек. Қосқышты басқару жетегі - тікелей
немесе қашықтан - жүргізуші кабинасында да, көлік құралының сыртында да болуы керек. Ол оңай қол жетімді
және ерекше белгімен белгіленуі керек. Ажыратқыш қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде оның түйреуіштері
ашылатындай болуы керек. Электр тізбегінің қауіпті шамадан тыс жүктелуін тудырмай;
* бұрандалы негіздері бар шамдарды пайдалануға тыйым салынады. Көлік құралдары шанақтарының ішінде
сыртқы электр сымдары болмауы тиіс, ал шанақтың ішіндегі электр жарықтандыру шамдарының берік қоршау торы
немесе торы болуы тиіс.
5. Қауіпті жүктерді тасымалдау үшін пайдаланылатын автомобильдер ұзындығы 200 мм
жерге тиетін металл жерге тұйықтау тізбегімен және тұрақта статикалық I атмосфералық
электр зарядтарынан қорғау үшін металл түйреуішпен жабдықталуы керек.
6. Фургон үлгісіндегі шанағы бар автомобильде шанақ толығымен жабық, берік,
саңылаулары болмауы және тасымалданатын қауіпті жүктің қасиеттеріне байланысты тиісті
желдету жүйесімен жабдықталуы тиіс. Ішкі қаптау үшін * ұшқын тудырмайтын материалдар
қолданылады, ағаш материалдарда отқа төзімді сіңдіру болуы керек. Есіктер немесе есіктер
құлыптармен жабдықталуы керек. Есіктің немесе есіктің дизайны корпустың қаттылығын
төмендетпеуі керек.
Ашық шанақтардың жабыны ретінде брезент пайдаланылған жағдайларда, ол жануы қиын
және су өткізбейтін матадан жасалуы және бүйірлерін олардың деңгейінен 200 мм төмен
жабуы тиіс және металл рельстермен немесе бекіту құрылғысы бар шынжырлармен
бекітілуі тиіс.
7. Көлік құралының артқы жағында цистернаның бүкіл ені бойынша соққылардан жеткілікті
түрде қорғайтын бампер болуы керек. Цистернаның артқы қабырғасы мен бампердің артқы
бөлігі арасындағы қашықтық кемінде 100 мм болуы тиіс (бұл қашықтық цистерна
қабырғасының шеткі артқы нүктесінен немесе тасымалданатын затпен жанасатын шығыңқы
арматурадан өлшенеді).
8. Резервуардың жоғарғы жағына орнатылған цистерналардың құбырлары мен қосалқы
жабдықтары аударылған жағдайда зақымданудан қорғалуы тиіс. Мұндай қорғаныс
құрылымын күшейтетін сақиналар, қорғаныс қақпақтары, көлденең немесе бойлық
элементтер түрінде жасауға болады, олардың пішіні тиімді қорғауды қамтамасыз етуі керек.
9. Қауіпті жүктерді тасымалдауға арналған автомобильдерде мынадай Жарамды құрал
мен жабдық болуға тиіс:
* көлік құралын апаттық жөндеуге арналған қол құралдары жинағы;
* өрт сөндіргіштер, күрек және өртті сөндіру үшін қажетті құм қоры;
* әрбір көлік құралына кемінде бір кері тірек, аялдаманың өлшемдері көлік
құралының түріне және оның дөңгелектерінің диаметріне сәйкес келуі керек;
* қызғылт сары түсті жыпылықтайтын (немесе тұрақты) шамдары бар екі автономды
қуат шамы және оларды пайдалану тасымалданатын жүктердің тұтануын
тудырмайтындай етіп жасалуы керек;
* түнде тұрақ болған жағдайда немесе нашар көрінген жағдайда, егер көлік
құралының шамдары ақаулы болса, жолға қызғылт сары түсті шамдар орнатылуы тиіс;
* көлік құралының алдында шамамен 10 м қашықтықта;
* екіншісі көлік құралының артында шамамен 10 м қашықтықта;
* тасымалданатын қауіпті заттарды бейтараптандыру құралдары мен дәрі қобдишасы.
Авариялық карточкада ив қауіпсіз тасымалдау жағдайларында көзделген жағдайларда
көлік құралы тасымалданатын қауіпті затты бейтараптандыру құралдарымен және
жүргізуші мен еріп жүретін персоналды жеке қорғау құралдарымен жинақталады.
10. Көлік құралдары осы Қағидалар мен жол жүрісі қағидаларының
2.8-бөлімінде көзделген талаптарға сәйкес нөмірлік, тану
белгілерімен және басқа да белгілермен жабдықталуы тиіс.
11. Көлік құралдарында қауіптілік туралы ақпарат жүйесінің
кестелерін (7.4-қосымша) бекіту олардың сенімді бекітілуін
қамтамасыз ететін арнайы құрылғылардың көмегімен жүргізілуі тиіс.
Қауіптілік туралы ақпарат жүйесінің кестелері автомобильдің
алдыңғы (бамперде) және артқы жағында, оның бойлық осіне
перпендикуляр, нөмірлік белгілерді және сыртқы жарық аспаптарын
жаппай, сондай-ақ көлік құралының өлшемдерінен шықпай
орналасуы тиіс.
12. Қауіпті жүктерді тасымалдау үшін газ генераторлық Көлік
құралдарын пайдалануға жол берілмейді.
13. Қауіпті жүктерді тасымалдайтын көлік құралдары ешбір жағдайда
бір тіркемеден немесе жартылай тіркемеден артық болмауға тиіс.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz