Электронды оқулықтың құрылымы
Презентация қосу
Итенова
Ақсұңқар
Нұртасқызы
М.Мөңкеұлы
атындағы орта
мектебінің
9 сынып
оқушысы
Тақырыбы:
Заман талабына сай
электронды
оқулықтың маңызы
Жоспар:
Жоспар:
Кіріспе
І. Білім беру жүйесіндегі ақпараттандырудағы
электрондық оқулықтардың орны
ІІ. Электронды оқулық
2.1. Электронды оқулықтың құрылымы
ІІІ. Электронды оқлықты құрастырудың әдістемесі
3.1. Электронды оқулықтың тиімділігі
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Мақсаты:
1. Оқыту үрдісін үздіксіз және толық деңгейде
бақылау, сонымен қатар ақпараттық ізденіс
қабілетін дамыту.
2. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттырып,
логикалық ойлау жүйесін қалыптастыруға,
шығармашылықпен еңбек етуге барлық жағдайды
жасау.
3. Орта білім беру жүйесінде жаңа білім алу
технологиясын жан-жақты өзгертуге жол ашу
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,
ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында»
Н.Ә.Назарбаев
Қоғамдағы саяси-экономикалық, мәдени өзгерістерге байланысты
оқыту жүйесіне де өзгертулер енгізілді. Мемлекеттік бағдарламада оқу
үрдісіне ақпараттық-коммуникативтік технологияларды кеңінен
пайдалану жалпы білім беруді дамытудың басты бағыттарының бірі
деп атап көрсетілген. Орта білім беру жүйесін ақпараттандырудың
негізгі мақсаты оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.
Қазіргі замандағы ақпараттық технологиялар әрбір оқушының білім
алу үрдісіне шығармашылық қабілетін дамытуға айқын мүмкіндіктер
береді.
Елбасы Қазақстанның әлемдегі бәсекеге
қабілетті 30 елдің қатарына кіру стратегиясы
атты жолдауында «Білім беру реформасы –
Қазақстанның бәсекеге нақтылы
қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік
беретін аса маңызды құралдарының бірі» деп
атап көрсетті. ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық
қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет дәуірі,
айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына,
кәсіби мәдениеттілігіне мұқият қарайтын
дәуір.
Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа ақпараттық
технологияларды пайдалану арқылы дамыта оқыту, дара
тұлғаны бағыттап оқыту мақсаттарын жүзеге асыра
отырып, оқу-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерінің
тиімділігі мен сапасын жоғарлатуды көздейді.
Оқушылардың көпшілігі алған білімдерін практикада
қолдана алады. Бұл оқушылардың оқу материалын
формальды жағынан да жақсы білетінін көрсетеді. Кез
келген сабақта электронды оқулықты пайдалану
оқушылардың танымдық белсенділігін арттырып қана
қоймай, логикалық ойлау жүйесін қалыптастыруға,
шығармашылықпен еңбек етуге жағдай жасайды.
Дәстүрлі оқыту меңгерудің
4 деңгейінен тұрады
Репродуктивтік Алгоритмдік
Эвристикалық шығармашылық
Оқушылар электронды оқулықтан оқығанын, көргенін елестете отырып
тақырыпқа берілген тест сұрақтарын шешеді. Ал электронды оқулықта тест
сұрақтары күрделенген тест және жеңілдетілген тест түрінде болады.
Компьютерді сабақта қолдану барысында оқушылар
Оқушы жұмысты
орындау барысында
Қарастырылып ғылыми зерттеу
отырған тақырыптың жұмысына
мағынасын терең тартылады, оның
түсінеді; бойында зерттеушілік
қабілет пен ынта
қалыптаса бастайды.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында «Білім
жүйесінің міндеті-ұлттық және жалпыадамзаттық
құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде
жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға
бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау,
оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық
желілерге шығу» деп жазылған.
Ақпараттандыру-бұл оқыту мен тәрбиенің
психологиялық-педагогикалық міндеттерін жүзеге асыруда
білім беру жүйесінде қазіргі ақпараттық технологияларды
қолданудың теориясы және практикасымен қамтамасыз ету.
Білімді ақпараттандыру-біліми жүйелерді реформалаудың
барлық негізгі бағыттарын қамтитын маңызды механизмі
болып табылуда. Оның басты міндеттері ақпараттық
технологияның келесі артықшылықтарын тиімді қолдану
болып отыр.
XXI ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа
компьютерлік сауаттылық қажет,ал бұл салауаттылықтың алғаш
баспалдағы мектептен басталады. Мектеп қабырғасынан теориялық
біліммен қатар практикалық білімнің алғы шарттарын меңгеруі
тиіс.
Қай елде болсын қазіргі ақпараттық технологиялар қолдану
мен дамыту деңгейі, материалдық базасының дамуы мен қатар, ең
алдымен қоғамның интеллектуалдық деңгейімен, жаңа білімді
жинақтау, меңгеру және қолдана білу қабілетімен анықталады.
Барлығы, сайып келгенде, елдің білім жүйесінің даму деңгейімен
және білімді ақпараттандыру проблемасымен байланысты. Осыған
орай, білім беруді ақпараттандыру –экономиканың, ғылымның және
мәдениеттің жедел дамуын анықтайтын түйінді шарты болып
табылады.
Электронды оқулық–дисплей экранына
көрінетін жай ғана мәтін емес, ол-оқушыға өз
жолымен көрнекті материалды жеке
меңгеруге арналған күрделі, көп сатылы жүйе.
Оқулықтың қажетті бөлімдерін қайталап,
игеру мен логикасын да өзіне тән етіп таңдап
алып,осы сәтте ең керек деген материалды
қарап шығуға мүмкіндік береді.
Электронды оқулықтың екі түрі бар
жабық электронды оқулық интернет оқулық
Тәуелсіз және тұрақты Интернет оқулық-
болып табылатын ашық оқулық.Ол
пәндік дәстүрлі сыртқы ақпарат
оқулыққа көздеріне сілтейді
арналған.Ол дербес және глобалды желінің
компьютерде немесе серверлерінің бірінде
локальді желіде орындалады.
қолданылады.
Электронды оқулықты құрайтын ең қажетті бөліктерінің бірі-
курстың барлық тақырыптарын қамтитын гипермәнді
оқулық. Оқулықты оқу құралы ретінде немесе конспект-
анықтама ретінде қолдануға болады.
Оқулық төмендегі жағдайларды қамтамасыз етуі керек
курстың іздеу
курс бойынша бұрын ашылған
кешеніне көшпей-ақ
түсінікті берілген тақырып
тақырыпқа қайта
навигация бойынша іздеу оралу мүмкіндігі
Электронды оқулықтарды құрастыру технологиясы
бір-бірімен тығыз байланысты төрт бөліктен тұрады
Мақсаттылық Мазмұндық
компонент компонент
модульдерді гипермәтін арқылы
құрастырудан Операциялық жүзеге асады.
Нәтижелік бақылау Гипермәтін-
тұрады.Модуль- компонент
компоенті тест алу терминдерден,
жергілікті, жүйелік интерактивті
жолымен немесе ұғымдардан,
және формада берілген
бақылау кестелерден,
функционалдық тапсырмаларды
жұмысымен графиктерден және
білім жиындары. Ол орындау арқылы
жүргізіледі. Гипермәтін бейне
оқушының өз іске асырылады
танымдық әрекетін материалдармен
ұйымдастыратын медиаобьектілермен
түйіні болып толықтырылған;
табылады.
Электрондық оқулығы көрнекілік ретінде де, оқу мен
компьютер арасындағы байланыс жасауда да
оқушыларға көп көмек көрсетеді. Оқушылар үшін
электронды оқулықтар мектепте оқылған жылдардың
барлығында да өздері толықтыра отыра алатын және
нәтижелік емтиханға дайындалуға көмектесетін
мәліметтер базасы болып табылады. Оқулық-дисплей
экранында көрінетін жай ғана мәтін емес ол оқушыға өз
жолымен керекті материалдарды жеке меңгеруге
арналған күрделі,көп сатылы жүйе. Бұл оқулықтың
қажетерін бөлімдерін қайталап, игеру тәсілімен
логикасында өзіне тән етіп таңдап алып отыр, осы сәтте
ең керекті деген материалды қарап шығуға мүмкіндік
береді.
Электрондық оқулықтың құрылымы
Материалдың мәтiн, сурет, график, кескiн,
кесте және т.б. түрлерде баяндалуы. Ол оның
дәстүрлi оқулықтан ерекшелiгiн көрсетедi.
Бiз оқулықтың сыртқы
құрылымын қарастыратын Материалдың кескiн түрiнде баяндалуы –
боламыз. Оқулықтың сапалылығы оқулық мазмұнының графиктiк-мәтiндiк түрде
тақырыптық мазмұнның бейнеленуi. Онда оқу материалының негiзгi
баяндалуымен анықталады. идеясын айқындайтын үзiндiлерiн оқушының
Егер аталған оқулық меңгеруiне ыңғайлы етiп, графиктiк түрде
бойынша үйренушi сынақ немесе бейнелеу.
емтихан тапсыратын болса,
онда оның мазмұндық материалы Өзiндiк тексерудiң тестiлiк жүйесi.Оқу
келесi үш түрде материалын қаншалықты деңгейде
меңгергенiн айқындайтын сұрақтар мен
өрнектелетiн болады:
тапсырмалар берiледi.Материалдың мұндай
түрде бейнеленуi оқушының есте сақтау
қабiлетiнiң дамуына және өткен материалды
ұмытпай, оны дамытуына игi әсерiн тигiзедi.
Электрондық оқулық - ғылыми педагогикалық құрал.
Білім берудің саласында Электрондық оқулықтарды
пайдалану оқушылардың танымдық белсенділігін
арттырып қана қоймай , логикалық ойлау жүйесін
қалыптастыруға,шығармашылықпен еңбек етуіне
жағдай жасайды.
Оқу материалдарын ұтымды игерудегі электрондық
оқу құралдарының атқаратын рөльі зор.Онда пәндегі
теориялық тақырыптар кеңінен беріліп, түсіндіріледі.
Теориялық материалдарды графикалық баламалар –
иллюстрация түрінде әртүрлі суреттер – тәсілдері
арқылы толықтырып отырса, онда теориялық білімді
оқып , көзбен көріп, түсініп, және оны мида бекіту
үрдістері бір уақытта өтіп отырады да материалдарды
қорыту үрдісі ұтымды болады.
Пәнге деген
қызығушылығын
арттырады
Деңгейлік
Түрлі
тапсырмалар
анықтамалық
орындалады
ақпарат алады
Ойлау Тест
Электронды тапсымаларын
қабілетін
дамытады оқулық шешеді
Алған
Сарамандылық
білімдерін
тапсырмалар
өзі тексереді
орындайды
Білім, білік
дағдысы
қалыптасады
Уақыт
үнемдейді
Оқушыға,
мұғалімге Көп
шығармашы ақпарат
лық жұмыс алады,
жасауына дайын
бағыт-бағдар көрнекілік
береді Электронд
ы
оқулықтың
пайдасы
Оқушылар
Мәліметті
өз білімін
тереңірек
нақты
алады
бағалайды
Оқушыны
ң ой-өрісі
дамиды
Көзге
қатты әсер
етеді
Сөйлеу Ізденіс
мәнері азаяды
азаяды
Электронд
ы
оқулықтың
зияны Оқушының
Оқулықпен өз
жұмыс істеу ойын еркін
қабілеті әдеби тілде
азаяды жеткізуі
төмендейді
Электр
шығыны
Нәтиже
1. Білім беру жүйесіндегі ақпараттандырудағы оқулықтардың
орасан зор маңыздылығына көз жеткіздім
2. Оқушылар электронды оқулықтар арқылы ақпараттық
технология құралдары мен жұмыс істеу дағдыларын жетік
меңгереді
3. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға,
теориялық материялды өз бетімен оқып, үйренуге зерттеуге
мүмкіндік беретіндігін анықтадым
4. Еліміздің жалпыға ортақ білім беру мекемелерінде электронды
оқулық арқылы оқушыларға нәтижеге бағытталған білім беру
жүйесінің жүзеге асқандығын жан-жақты қолдаймын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz