МАРКЕТИНГ ЖӘНЕ МАРКЕТИНГТЕГІ




Презентация қосу
МАРКЕТИНГ ЖӘНЕ
МАРКЕТИНГТЕГІ
ЗЕРТТЕУЛЕР
• Маркетинг – компанияның сатып алушылардың қажеттіліктерін
қанағаттандыру арқылы табыс табуға бағытталған іс-қимылдары.
• Кең мағынада көптеген маркетологтар маркетингті бизнес
• философиясы ретінде қарастырады, яғни нарықты зерттеу, баға
белгілеу жүйесі, клиенттердің қалауын білу және болжау,
тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін олармен
байланысты тиімді қолдау және тиісінше өз кәсіпорны үшін пайда
табу.
Нақтыласақ, маркетингтің
логикалық, мақсаты клиенттердің
қажеттіліктерін
қанағаттандыру болып табылады.
Сондайақ, XX ғасырдағы
менеджменттің ең
ықпалды теоретиктерінің бірі Питер
Друкер де солай деп санайды және
олы
былай деген: «Маркетингтің басты
мақсаты – тауар немесе қызмет өзін-
өзі сататындай
етіп клиентті тани білу.
Қазір біз нарықтық экономика жағдайында өмір сүріп жатырмыз. Бизнесті жаңа бастап
жатырсыз ба, әлде көп жылдан бері жүргізіп келе жатырсыз ба, бәрібір, нарықты
зерттеу сіздің жұмысыңыздың маңызды және бірінші кезектегі бөлігі болып табылады.
Өйткені өндірілген, бірақ нарықта сатылмаған өнім, ол қандай тамаша өнім болса да,
сізге де, қоғамға да пайда (түсім) әкелмейді. Нарықтың жағдайы туралы ақпаратты
зерттеу, талдау және өңдеу маркетингтік зерттеу деп аталады.
Маркетингтік зерттеулердің міндеттері әр түрлі болуы және оған
мынадай қажеттіліктер болуы мүмкін: тауарды қалай сату
керектігін, қандай баға қою керектігін, қандай ассортимент
қажеттігін, клиенттермен қарым-қатынасты қалай құру керектігін,
тауарды қайда сату және оны қалай жарнамалау керектігін түсіну.
Маркетинг
құралдары
Product(өнім) Price(баға)
• Тауар немесе қызмет адамдарға, • Тауардың немесе қызметтің
әрине, барлығына емес, мақсатты бағасы адекватты болуы тиіс.
аудиторияға қажет болуы керек. Өнім Егер сіздің тауаыңыз
бәсекелестерге қарағанда жақсы бәсекелесіңіздің тауарынан озық
немесе кем дегенде олардікінен
нашар болмауы керек. Өнім дұрыс болса, онда бағасы және
және сапалы болуы керек, себебі рентабельділігі – жоғары болуы
өнім болмаса- бизнес те болмайды. мүмкін. Егер артықшылықтары
Сіздің өз өніміңіздің тұтынушы үшін жоқ болса, нарыққа шығу
қандай артықшылықтары бар екенін стратегиясы төмен баға болуы
анық білуіңіз керек. мүмкін.
Place(тарату) Promotion(алға жылжыту)
Компаниядан тұтынушыға Тауардың идеясы мен құндылығын
тұтынушыға жеткізу және оны сатып
баратын тауар қозғалысының алуды ынталандыру.

жүйесін ұйымдастыру 1. Жарнама

және тауардың физикалық 2. Өткізуді ынталандыру

қолжетімділігін қамтамасыз 3. PR (қоғаммен байланыс)

ету. 4. Тікелей сату
Компанияның мақсатына жету үшін маркетинг қызметі мынадай міндеттерді
шешуді білдіреді:
1. Нарықты егжей-тегжейлі зерттеу, клиенттердің қалауын терең талдау.
2. Нарықтағы баға белгілеу жүйесін мұқият зерттеу және ұйымның баға
саясатын әзірлеу.
3. Бәсекелестердің қызметін талдау.
4. Компанияның тауарлары мен қызметтерінің ассортиментін құру.
5. Сұранысқа сәйкес тауарлар мен қызметтерді шығару.
6. Сервистік қызмет көрсету.
7. Маркетингтік коммуникациялар.
Қорытынды
Маркетингтік зерттеулердің бірінші кезеңінде оны әзірлеу
талаптарын қалыптастыру және зерттеу мәселесін анықтау
қажет.Мәселені анық баяндау- табысты маркетингтің негізі.Егер
мәселе дұрыс тұжырымдалса,ол аздап шешілді деуге
болады.Мақсаттар мен мәселелер неғұрлым анық және түсінікті
белгіленсе,маркетингтік зерттеулер соғұрлым тиімді болады.

Ұқсас жұмыстар
МАРКЕТИНГ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ҚЫЗМЕТІ
Жобаны жүзеге асыру
Нейминг және брендинг
Кәсіпкерлік қызметтегі маркетинг
Халықаралық маркетинг
МАРКЕТИНГ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
Кәсіпорынның маркетингтік қызметін талдау
Маркетингтің теориялық негіздері және тұжырымдамалары туралы
Пәндер