Гүл күлтелері әдісі




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ZHANSUGUROV COLLEGE

Сабақтың тақырыбы: Жеке тұлға және оның қалыптасуы.

Орындаған :Сапаргалиева Жадыра
Таңжарық Ақнұр
Тобы :403 Бқ
Топқа бөлу
«Гүл күлтелері» әдісі

• Әр оқушы гүл күлтелерін
тандайды.Таңдаған гүл
күлтелерінің түстеріне сай гүл
құрау арқылы топқа бірігеді.
Жаңа білім

Сабақ тақырыбы : Жеке
тұлға және оның
қалыптасуы
Өткенді қайталау. Терминдер
әдісі .
• Қима әріптерден бір
әріпті таңдап ,сол
әріптен басталатын
өткен тақырыптар
бойынша
терминдерді айтуы
керек.
1 –тапсырма . «Құпия сөздер»
әдісі
Оқушылар 2 топқа бөлінеді. Әр бір топ көп сандар
жазылған қағаздан алады. Бұл сандардың артында
жасырын сөздер бар. Оқушылар : берілген әліпбиге
қарап отырып, әр бір жасырын сөзді тауып, кейін
толық сөйлемді құрап шығу. Барлығын өте тез, шапшаң
орындау керек. Орындалу уақыты тіркеледі.
Жауабы:

Л.С. Выготскийдің айтуы бойынша:
“Жеке тұлғаның негізгі
функциялары қоғамдық тәжірибені
шығармашылықпен меңгеру және
қоғамдық қатынас жүйесіне
қосылу”. Бұл тұлға қоғамдық
тіршілік иесі сипатында көрініп, тіл
игеруі, санасы, әртүрлі әдеттермен
ерекшеленеді.
2-тапсырма. Пазл құрастыру.
«Жеке тұлғаның қалыптасуына және
дамуына көмектесетін факторларды пазл
бөліктерінен тауып ,пазлды құрастыру
Сергіту сәті
Қорытындылау.
Zip Grade платформасы .Тест .
Тест тапсырмасы
•1. Тұлға:
•A) Жеке адам.
•B) Саналы және ойлай білетін адам.
•C) Бір адамды екінші адамнан айыратынерекшелік.
•D) Оның әлеуметтік мәнін көрсететін қасиеттержиынтығы.
•E) Тірі организміңдамуының ең жоғары деңгейі
•2. Тұлға дамуының негізгі факторлары:
•A) Ойын, оқу, еңбек.
•B) Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық, іс-әрекет.
•C) Отбасы, мектеп, әлеуметтік орта.
•D) Білім, іскерлік, дағды.
•E) Білім, орта, мектеп.
• 3. Өмір сүру және іс-әрекет барысындатұлғаның биологиялық және рухани өсуі:
• A) Тәрбие.
• B) Қалыптасу.
• C) Даму.
• D) Білім беру.
• E) Оқыту.

• 4. Тұлға дамуының қандай факторы мақсаттыжәне ол қоғам мақсатына сәйкес ә
сер етеді:
• A) Тұқымқуалаушылық.
• B) Географиялық орта.
• C) Отбасы.
• D) Тәрбие.
• E) Мектептегі орта.
• 5. Тұлға дамуы:
• A) Адамның дене, психикалық және руханисипаттамаларының сандық жән
е сапалықөзгерістері.
• B) Адам организміндегі сандық өзгерістер.
• C) Білімдер, іскерліктер және творчестволық іс-әрекеттер әдістерін игеру.
• D) Тәрбие ықпалымен жеке адамның әлеуметтікқасиеттерге ие болуы.
• E) Ескінің жоғалуы, жаңаның пайда болуы.
• 6. Тұлға дамуында қоршаған ортаны шешушіфактор деп қарастыратындар:
• A) Бихевиористер.
• B) Прагматиктер.
• C) Әлеуметтік бағыт өкідері.
• D) Биологиялық бағыт өкідері.
• E) Экзистенциалистер.
• 7. Тұлға қалыптасуына ең аз әсер етеді:
• A) Әлеуметтік орта.
• B) Географиялық орта.
• C) Тәрбие.
• D) Тұқымқуалаушылық.
• E) Тұлға іс-әрекеті.
• 8. .З.Фрейд бойынша жеке тұлға құрылымы
• А) ид, эго, суперэго
• В) обьект, стимул
• С) «мен», «мен бейне», «мен -концепция»
• D) эго, «мен бейне», «мен -концепция»
• Е) персона, анима, анимус
• 9.
Шетел ғалымдарының қайсысы алғашқы рет жеке тұлға құрылымын зерттеуде ф
акторлы анализ тәсілін қолданды?
• А) Д.Гильфорд
• В) П.Ф.Лесгафт
• С) Р.Кеттел
• D) Г.Айзенк
• 10 .Жасөспірімнің дене, ішінара психикалық жеделдамуы:
• A) Әлеуметтену.
• B) Акселерация.
• C) Индивидуализация.
• D) Өзін-өзі тәрбиелеу.
• E) Интеграция
«Сэндвич» әдісі

1-бөлік – позитивті
комментарий, не ұнады;

2-бөлік – сындарлы сын,
не нәрсені жақсарту керек;

3-бөлік – келешекке
арналған комментарий:
маған ұнады, бірақ келесі
жолы …
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Астралылар тұқымдасы
Алқа тұқымдастар - кіріккенкүлтелі өсімдіктер
Алқа тұқымдастары
Дәрілік бақбақ
Настурция
Құрғақ жемістер
Раушангүлділер тұқымдасы
Сарымсақтың пайдасы
Айлаулықтар тұқымдасы
Шәмшаттар тұқымдасы
Пәндер