Қазақстан республикасының көліктік - коммуникация кешенінің қазіргі жағдайын талдау




Презентация қосу
7 дәріс.
Қазақстан республикасының көліктік-
коммуникация
кешенінің қазіргі жағдайын талдау
Жоспар:
1. Көліктің жай-күйі мен дамуы
2. Көліктің даму бағыттары

Дәрістің мақсаты: көліктік-коммуникация
кешенінің қазіргі жағдайын талдау
Көліктің жай-күйі мен дамуы Қазақстан Республикасы
үшін ерекше маңызға ие.
Қазақстанның географиялық ерекшеліктері (кең-байтақ
аумағы, теңізге шығатын жолының болмауы, елді
мекендерінің және табиғи ресурстарының біркелкі
орналаспауы) көлік жүйесіне жоғары тәуелділіктің
себебі бола отырып, оның экономикасын әлемдегі
барынша жүк қажеттілікті экономикалардың бірі
етеді.
Еуропа мен Азияның тоғысында орналасқан Қазақстан
Азия елдеріне Ресей және Еуропамен географиялық
жағынан баламасыз жер үсті көлік байланысын ұсына
отырып, айтарлықтай транзиттік әлеуетке ие.
Республика әуе кеңістігінің тартымдылығы мен
транзиттік әлеуеті де өсуде. Аса көлемді өткізу
нарықтары бар елдермен көршілес болу да отандық
көлік жүйесінің дамуын перспективалы етеді.
Жер үсті жолдары қатынасы желісінің негізгі үлесі
автомобиль және темір жолдарға (тиісінше 88,4
және 14,0 мың км) келеді. Пайдаланатын су
жолдарының ұзындығы 3,9 мың км, әуе
трассаларының ұзындығы - 61 мың км құрайды.
1000 шаршы км аумақтағы көлік желісінің
тығыздығы: 5,1 км темір жолды, 32,4 км қатты
төсемді автомобиль жолдарын, 1,5 км ішкі су
жолдарын құрайды.
Көліктің жүк айналымының динамикасы
Көлік дамуының негізгі көрсеткіштері

1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
2008
Барлығы 107, 108, 109, 110,
104.4 105,3 1 107,5 1 6 2 111,2 112.7 113.2
Оның ішінде:

Темір жол 14.4 14,5 14,6 14,6 14,6 15,1 15,0 15,1 15.1 15.1
Автокөлік* 85.2 85,9 88,0 88,4 89,0 90,0 90,8 91,6 93.1 93.6
Асфальтталған

80.9 81,3 82,6 83,0 83,6 84,1 82,8 83,7 84.0 84.1
Кеме жүретін жолдар
4.3 4,4 4,0 4,0 4,0 4,0 4,0 4,1 4,1 4.1
Жылжымалы құрамның саны
2005 2006 2007 2008
1999 2000 2001 2002 2003 2004
* * * *

1349, 1365, 1471, 1532, 1752, 2131, 2625. 3080.
Барлығы 1278.8 1279,0 5 1 5 3 6 9 7 1

Оның ішінде

Жеңіл
автокөлік 987.7 1000,3 1057,8 1062,6 1148,7 1204,1 1405,3 1745,0 2183.1 2576.6

автобустар 43.4 45.7 50.2 51.4 61.4 62.9 65.7 75.0 83.4 89.2

Трамвалар 0.2 0.3 0.3 0.3 0.3 0.3 0.3 0.3 0.2 0.2

Троллейбустар 0.5 0.5 0.5 0.5 0.4 0.4 0.4 0.4 0.3 0.3
өзен кемелері 0.2 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1 0.1
Көлік-коммуникация желісінің елдің барлық аумағында
теңгерімсіз орналасуы бірыңғай экономикалық кеңістіктің
дамуы мен халықтың ұтқырлығының өсуіне кедергі болып
отыр. Өнеркәсіптік бағдарланған темір жол және
автомобиль жолдарының желісі бұрынғы кеңестік
республикалардың аумақтық шекараларын ескерместен
дамыған6. Көлік инфрақұрылымының кейбір техникалық
көрсеткіштерінің халықаралық стандарттармен және
Қазақстанның қазіргі сауда серіктестерінің жүйелерімен
сәйкес келмеуі өңірлік кірігу мен сауда-көлік
байланыстарын дамыту жолындағы елеулі кедергі болып
табылады.
Қорытынды: Қазақстан Республикасының
Еуразия құрлығының ортасында орналасуы оның
Еуропа мен Азия, сондай-ақ Ресей мен Қытай
арасындағы транзиттік көпір ретіндегі геосаяси
рөлін айқындап береді.

Ұқсас жұмыстар
Алдағы міндет
Қазақстан экологиясы
СЕРТИФИКАТТАУДЫ ҚОЛДАНУ ОБЛЫСТАРЫ
Қазақстанның дамуындағы көлік - логистикалық жүйелер
Бүгінгі таңдағы Жапония мен Қытайдан кейінгі үшінші орындағы нарық ретінде Солтүстік Америкада шамамен
Электрондық үкімет қызметтері
Әуежай қызметтері нарығы
Агробизнес
Дәрілік өнімнің сапасын басқару, терминдер мен - Дәрілік түрлер технологиясының міндеттері
МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ТУБЕРКУЛЕЗ
Пәндер