ҚЫЗМЕТТІҢ СИПАТЫ


Slide 1

БИЗНЕС ЖОСПАР

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АУЫЛ

ШАРУАШЫЛЫҒЫ МИНИСТРЛІГІ

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық- университеті

Орындағандар: НГДР-31 топ студенттері Ермек А, С.

Құдайбергенов А. Ж.

Тексерген: Нурсапина Х. У.

ОРАЛ - 2019 жыл

Slide 2

SHERBET

Шығыс ас үйі мейрамханасы

Slide 3

3

Түйіндеме

Жобаның іске асу мерзімі

Қызметтің сипаттамасы

Маркетинг жоспары

Техникалық жоспарлау

Қызметкерлер туралы мәлімет

Қаржы жоспары

Қорытынды

Slide 4

Түйіндеме

Бұл бизнес-жоба "Шығыс ас үйі мейрамханасын ашу" инвестициялық жобасының қаржылық-экономикалық тиімділігін және оның техникалық тұрғыда жүзеге асырылу негіздерін түсіндіру мақсатында әзірленді.

Кәсіпорынның қызмет мақсаты тағамдануды ұйымдастыру ғана болып табылмайды, сонымен қатар демалыс жасау болып саналады: банкеттер немесе мерекелік шаралар ұйымдастыру. Мейрамханаға келу - бұл, әрине дәмді тамақтануды қалау ғана емес, соған қоса басқалармен араласу мүмкіндігі, істкерлік мәселелерді талқылау үшін кездесу немесе дем алу. Мақсаттық топ:

Оралдықтар (95%),

Қалаға келген саяхатшылар, соның ішінде шет елдіктер (5% дейін)

Әлеуметтік топтар:

Балалы отбасылар

Студенттер

Бизнесмендер, шенеуніктер, мамандар

04

Slide 5

5

Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындарға мыналар жатады:

Жобаны қаржыландыру несиелік капитал есебінен жүзеге асырылады деп жоспарлануда.

Несиелендірудің келесі шарттары қабылданады:

Несие валютасы

Теңге

Пайыздық мөлшерлеме, жылына

14%

Пайыздық мөлшерлеме мен негізгі қарызды өтеу

Ай сайын

Пайыздық мөлшерлемені өтеуге жеңілдік жасалатын кезең, ай

6

Негізгі қарызды өтеуге жеңілдік жасалатын кезең, ай

6

Негізгі қарызды өтеу түрі

Тең үлеспен

Slide 6

6

Жобаның іске асыру мерзімі

Мейрамханының үлгісі - орташа бағалық санат.

Залдың ауданы - 770 ш. м. шамасында.

Отыратын орындардың есептелген саны - 200.

Орташа түбіртек (бір келуші тұлғаға есеп) ішімдіксіз - 5 500 теңге, ішімдікпен бірге - 7 500 теңге. Ішімдіктерді келушілердің жартысы тұтынады деп болжануда.

Бизнестің мақсаттары

Орал қаласының мейрамхана нарығында орын табу.

Кіретін ақша ағымының тұрақты болуын қамтамасыз ету.

Мақсаттық көрсеткіш: 5 жыл бойы қызметті сату мөлшері - 28 527 156 USD.

Қызмет көрсетудің шығынсыз деңгейіне жету және табыстың артуын қамтамасыз ету.

Мақсаттық көрсеткіш: 3 918 688 USD - 5 жылға.

Салынған инвестицияның өзін-өзі ақтауын және табысты болуын қамтамасыз ету.

Мақсаттық көрсеткіштер:

Таза дисконттық табыс - 1 716 328 USD

Жобаның табыстылығының индексі - 54, 4 %,

Өзін-өзі ақтау мерзімі - 2, 77 жыл.

Жаңа әрі заңды 56 жұмыс орнын аша отырып жағымды әлеуметтік әсерге қол жеткізу және бюджетке төленетін салықты арттыру.

Slide 7

7

Кәсіпорын қызметінің тиімділігінің жобаның 5 жылындағы көрсеткіштері:

Жылдық табыс(5 жыл), USD

1 156 615

Активтердің рентабельділігі

31, 2%

Кірістілітің ішкі нормасы

54, 4%

Таза ағымдық құны

1 811 606

Жобаның өзін-өзі ақтауы

2, 42

Экономикалық тұрғыдан қарастырғанда жоба мыналарға әсер ететін болады:

Орал қаласының бюдджетіне қосымша табыстың түсуіне;

Батыс тұрғындары мен қонақтарының сапалы мейрамхана қызметіне қатысты қажеттіліктерін қанағаттандыруға.

Slide 8

ҚЫЗМЕТТІҢ СИПАТЫ

Заманауи мейрамханалық бизнес тағамдану индустриясына да, демалыс пен көңіл көтеру саласы қызметтерін ұйымдастыруға да, тіпті туризм саласына да жатады.

Мейрамханаға келу - бұл, әрине дәмді тамақтануды қалау ғана емес, соған қоса басқалармен араласу мүмкіндігі, істкерлік мәселелерді талқылау үшін кездесу немесе дем алу. Сондықтан мейрамхана бизнесінің жетістіктеріне әсер ететін негізгі факторлар мыналар болып табылады:

Ас үйі

Қызмет көрсету деңгейі

Интерьер

Біздің аймағымызда дәстүрлі болып табылатын ас үйін таңдау тұтынушының таңдауының өзгеріп кетуі қауіпін төмендетеді, соған қоса аспазшыларды іздеуді немесе ауыстыруды жеңілдетеді, үнемі үржаңа сапалы өнімдер болады.

8

Slide 9

МАРКЕТИНГТІК ЖОСПАР

1. Нарықты талдау

Сарапшылардың бағалауы бойынша 2017 жылға дейін ҚР мейрамхана нарығының жыл сайын артуы шамамен 15% құрады

Алматы - Қазақстанның мейрамхана бизнесі бойынша көшбасшысы - мейрамханалардың саны бойынша да, сапасы бойынша да. Алмады астана болып тұрған кезден бастап сапалы инфрақұрылымы, жабдықытары және білікті мамандары бар, дамыған қоғамдық тамақтану базасы қалды. Алматыда 1605 қоғамдық тамақтану кәсіпорыны бар, соның ішінде 554 мейрамхана. Астанаға келетін болсақ, онда заманауи сауда және ойын-сауық кешендері мен қоғамдық тамақтану орындарының көбісі 2006-2007 жылдары - тұтынушылар секторының аса қарқынды дамып тұрған кезеңінде ашылған.

Халық табысының деңгейінің жоғарылығымен Батыс Қазақстан қалалары ерекшеленеді. Сарапшылардың бағалаулары бойынша Оралдық нарық алматылық нарықтан алты-жеті жылға кеш қалуда, ал астаналық нарықтан төрт-бес жылға артта келеді.

9

Slide 10

Көптеген қазақстандық мейрамханалара негізінен студенттер жұмыс істейді, ал бұл олар үшін уақытша жұмыс. Проблемалар дашяларға ғана қатысты емес, аспаздарға да қатысты. «Әдетте барлық аспаздар бір аспаздар, олар тек бір орыннан келесі орынға ауыса береді. Жаңа орындар үсті-үстіне ашылуда, ал тиісті жұмыс істей алатын бас аспаздар біршама аз», - дейді «Афиша» дәмханасының бас аспазы Алексей Головин. Сондықтан соңғы бірнеше жылдар бойы ірі мейрамханалар шет елдіктерді жұмыс істеуге жиі шақыруда. «Бұл тіпті сән де емес, тенденция да емес. Бұл, ең алдымен, өзіндік мамандардың тапшылығы. Біз, әрине, шет елдік мектептердің тамыры терең және уақытпен тексерілгендігін түсінеміз. Ал бізде тек соңғы бес жылдар шамасында ғана аспаздар қандай да бір креативтік жаңашылдық идеялар ұсынуда», дейді Қазақстанның бас аспаздарының ұлттық ассоцияциясының президенті Александр Трегубенко.

10

Slide 11

2. Бәсекелестерге талдау

Текше бәсекелестер (қаланың әр түрлі жерлерінде орналасқан шығыс ас үйі мейрамханалары) .

Нарықтың бұл сегменті Қазақстандағы тұрғындардың сұраныстарын көбіне ие. Дайындалып отырған мейрамхана орналасатын маңайда қазіргі уақытта бәсекелестер жоқ.

Мақсаттық тұтынушылар

Аудиторияның әлеуметтік-демографиялық келбеті:

Оралдықтар (95% бастап),

Саяхатшылар және қала қонақтары, соның ішінде шет елдіктер (5% дейін)

Әлеуметтік топтар:

Балалы отбасылар

Студенттер

Бизнесмендер, шенеуніктер, мамандар (ақ, көк және сұр жағалылар)

Жасы:

25 бастап және одан да ересек

Жынысы:

70% - ерлер

30% - әйелдер

Ай сайынғы табыс: 100 000 теңгеден бастап

Бәсекелестік артықшылықтар

Орналасқан жері: Медколледж аялдамасы. Жумалиева көшесінде

11

Slide 12

Техникалық жоспарлау

012

Slide 13

13

ТЕХНИКАЛЫҚ ЖОСПАРЛАУ

Технологиялык процесс

Жобаны жүзеге асыру үшін технологиялық жабдықтар, арнайы көлік (ГАЗель), жиһаз сатып алып, оларды мейрамханаға дейін жеткізу үшін пайдаланылатын болады. Сонымен қатар компьютер мен арнайы бағдарламалық құрал сатып алу жоспарланған. Төменде негізгі құралдарға жұмсалатын инвестиция құрамы берілген.

Негізгі құраларға инвестициялар:

Атауы

Құны мың. тг

Жай

205 000

Кассалық аппараттар

120

ЖиҺаз және аксессуарлар

11 820

Ас үй және қойма жабдықтары

17 000

Автокөлік

4 076

Компьютерлер және басқа да техника

720

Барлығы негізгі құралдар

238 736

Slide 14

14


Ұқсас жұмыстар
Мәдениет саласындағы ғылымның функциялары
Кәсіпорынның инвестициялық стратегиясын қалыптастыру
Философия ғылымның ғылымы немесе Философия - ғылымның патшайымы
Қонақ үй қызметтердің ерекшеліктері
Өндірістік мал шаруашылығы кешендеріндегі ветеринариялық шаралар жоспары
ҚР Қаржы жүйесі
МЕМЛЕКЕТТІК ЭКОЛОГИЯЛЫҚ САРАПТАМА
Қазынашылық қызметтің теориялық негіздері
САЯСИ КӨШБАСШЫЛЫҚ
Инвестициялық қызметтің құрамы мен құрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz