ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР



ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР
.
Пән: ЖОО-ғы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Дайындаған: 7M01101 «Педагогика және психология»
2курс студенті Чандыбаева Г. Д.
Оқытушы: Шугаева Г. К

Интерактивтік оқыту - бұл ең алдымен студент пен мұғалімнің қарым-қатынасы тікелей жүзеге асатын сұқбаттасып оқыту болып табылады.
Интерактивтік оқыту - бұл танымдық әрекеттің арнайы ұйымдастыру формасы. Ол толық айқындалған және мақсатын алдын ала болжауға болатын оқыту түрі. Сабақтағы интерактивтік әрекет өзара түсіністікке, өзара әрекетке, қатысушылардың әрқайсысына қажет міндетті бірлесіп шешуге алып келетін - ұйымдастыру және қарым-қатынас жасауды дамытуды ұсынады.

Интербелсенді оқыту моделін пайдалану - өмірлік ситуацияларды моделдеуді, рөлдік ойындарды қолдануды, мәселені бірлесіп шешуді қарастырады. Оқу процесінің қандайда бір қатысушысын немесе идеяны (яғни, жақсы оқитындарға ғана назар аудару сияқты) ерекшелеуді шектейді. Бұл моделге адамгершілікпен, демократиялық жолмен келуді үйретеді.

Интербелсенді оқытудың негізгі қағидалары
Орта қалыптастыру
Өзінділікпен дербестікке баулу
Әрекет арқылы үйрету
Өмірмен байланыстыру

Әлеуметтік-психологиялық оқытлдың әдістері дәстүрлі және белсенді деп екі топка бөлінеді. Олар бір бірінен ең алдымен, міндеттері бойынша ажыратылады.
Оқытудың дәстүрлі әдісі (латынның receptio- қабылдау деген сөзінен шыққан хабарламалы-рецептивті) дегеніміз - қайта жасаушы сипаттагы хабарламалы-рецептивті және белгілі бір білім жинағын беруге, тэжірибелік іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға бағытталган оқыту түрі.
Белсенді оқыту әдістері (латынның aktivus - іскер деген сөзі) - білім алушының бойында дербес ойлау мен қалыптан тыс кәсіби тапсырмаларды кәсіби тұрғыда шешу қабілетін дамытуга бағытталған оқыту түрі. Мақсаты - кэсібн тапсырмаларды шешу турасындағы қарапайым білім, іскерлік немесе дағды емес, ойлану, ойды қорьпындылау, өзінің әрекеттерін ойластыру іскерлігі.

1-сызба. Оқытудың белсенді және дәстүрлі әдістерінің өзара байланысы

Дәстүрлі оқыту әдістері түрлері: дәріс (әңгімелесу), семинар (әңгімелесу), тәжірибелік сабакдар және т. б. жатады. «Білім-суреттеу» жэне осы білімдерді әдеттегі жағдайларда қолдана білу дағдысы олардың нәтижесі болып табылады.
Дәріс - әңгімелесу студенттердің ойлау қабілетін ояту мақсатында жүргізіледі.
Диалог - студенпердің дәріс кезіндегі танымдық эрекетін белсендіріп, ойлауына кең мүмкіндік беретін, оқытушы мен студенттердің ақиқаггы бірлесе іздеуіне жол ашатын әңгімелесу түрі.
Семинар - ұжымдық жұмыстың өзгеше түрі, себебі оны дайындауда да, жүргізуде де оқытушы мен студент өзара жақын қарым-қатынаста болады.

Окытудың белсенді әдістерінің арнаулы түріне - қалыптастырудың негізгі имитациялық моделдеуін анықтайтын шығармашылық, гылыми, педагогикалық жэне т. с. с. жағдайларды жатқызуға болады.
Топтық пікірсайыстың бір модификациясы ретінде “Мига шабуыл” әдісін жатқызуға болады. Атап айтқанда, “Топтық пікірталас” термині батыс еуропалық, ал “Миға шабул” атауы ағылшын-американдық психологиялық әдебиеттерде қолданылады.
Ситуациялық-рөлдік ойын күрделі әрі психологиялық т:үрғыда мәнді әдістердің бірі болып табылады. Қатысушылар әртурлі рөлдерді бөліп алып, нақты ситуацияларды талдайды. Моделденетін ситуацияның имитациялық тиімділігі артып, танымдық процестерді барыпша белсендірудің мүмкіндігі туады. Психодрама мен социодрама ситуациялық-рөлдік ойынның бір түріне жатады.

2-сызба. Интерактивті әдістердің топтастырылуы
Қазіргі кезде көптеп колданылатын интерактивті әдістерді төмендегідей жүйелеуге болады:

Интербелсенді оқытудың негізгі мақсаттары:

Интерактивті әдіс кезінде:
- сабақ үстінде білім алушылар мен мұғалімдер арасында тығыз қарым қатынас орнайды;
- ондай қарым-қатынас білім алушылар әлдебір мәселені тал-қылап, соның шешімін табуға тырысқан кезде қалыптасады;
- онда білім алушылардың жауабынан гөрі мәселенің шешімін табуға талпынғаны маңызды болады.

Бұл әдісте білім алушы мыналармен қарым-қатынасқа түседі:

Интерактивті әдістің ерекшелігі - бала өзгелермен араласу барысында ашыла түседі, көбірек оқып, тәжірибе жинай білуі керек. Тәжірибе интеллектуалдық тәуелсіздіктің негізі болып табылады және барлық өркениетті азаматтың қажетті құралы десек те болады. Интерактивті әдістеме білім алушылардың мынадай мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді: 1) олар мол мағлұмат алып, өздері айт-қан пікірге логикалық түсініктеме беруге жол ашады; 2) өз пікірлерін терең ойланып айта алатын болады; 3) мәселені талқылаған кезде бұған дейін алған, тәжірибеде жинақтаған білім қорын пайдалана алады; 4) бір-бірінен жаңа мағұлматтар ала отырып, білімін толықтыра алады; 5) шындыққа көз жетуі үшін дәлел іздеп, ойын анықтап көрсете алады;

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz