Адаптивті оқытудың заманауи зерттеулері



Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
«Жаратылыстану ғылымдары» факультеті
«Биология» кафедрасы
БӨЖ
Тақырыбы: «Адаптивті мектепте оқушыларға сабақ өткізудің ерекшеліктері»
Орындаған: Таймуратова О. Б.
Қабылдаған: Кәрімжан Т. М.
Тобы: ЖБЛ-111

Мазмұны:
Кіріспе бөлім
II. Негізгі бөлім:
1. 1 Адаптивті оқытудың зерттелуі
1. 2 Адаптивті оқыту жүйесінің қолданылуы
1. 3 Адаптивті оқытудың ерекшеліктері мен принциптері
III. Қорытынды бөлім
IV. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

I. Кіріспе бөлім:
Заманауи білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін кәсіби педагогикалық іс-әрекет көптеген талаптарға сай болуы талабы туындап, әрбір адамға, әсіресе оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға қажетті құзыреттіліктерді дамыту үшін барлық өзгерістерді ескере алады. Бұл процесс келесі алгоритм негізінде жүзеге асырылуы мүмкін:
1) Адаптивті оқыту жүйесі бойынша білім алушылардың ерекшеліктері мен талаптарын зерделеу;
2) күтілетін нәтижелерді анықтау және адаптивті білім беру мазмұнын жоспарлау;
3) оқыту әдістемесі мен оқыту технологияларын, оқыту құралдарын таңдау және жүзеге асыру;
5) адаптивті оқыту үдерісін жетілдіру. Оқу нәтижелерін бағалау;

II. Негізгі бөлім
1. 1 Адаптивті оқытудың зерттелуі
Ян Коменский
Г. Песталоцци
А. Дистерверг
Адаптивті оқытудың басы Я. Коменский, Г. Песталоцци мен А. Дистервергтің педагогикалық тәсілдерінен пайда болды деп есептеуге болады. Бұл авторлар ойларын оқыту үдерісінің табиғи сәйкестілігі мен шынайылық тұжырымдамасымен біріктіреді.
А. Дистервергтің пайымдауынша: «Табиғатқа сай оқыт. . . Үзіліссіз оқыт. . . Оқытуды оқушының тоқтаған жерінен баста. . . оқытуды бастамас бұрын соңғы нүктені қарастыру керек. . . оқушының тоқтаған жерін білмей, оны жақсы оқыту мүмкін емес»

Адаптивті оқытуды зерттеушілер арасында П. Брусиловский, И. П. Норенков, Г. В. Рыбина, Л. А. Растригинді атап өтуге болады. Бұл авторлардың еңбектері осы тақырыптағы заманауи зерттеулер, сондай-ақ қолданыстағы оқыту әдіс-тәсілдері негізінде жатыр. Алайда ұзақ уақыт бойы адаптивті оқыту технологиялары белгілі бір себептерге байланысты айтарлықтай таралмады:
Адаптивті оқытудың заманауи зерттеулері

1. 2. Адаптивті оқыту жүйесінің қолданылуы
Адаптивті оқыту жүйесінің оқушылар үшін де, ЖОО ның студенттері үшін тиімді жақтары бар. Адаптивті оқытудың заманауи әдіснамалық тәсілдемесі ретінде технологиялық тәсілдемені қарстыруға болады. А. С. Границская өз еңбектерінде АОЖ нің оқушылар үшін тиімді жақтарын қарастырып, «өзіндік жұмыс тәсілдерін, өзін-өзі бақылауды, зерттеу іс-әрекетінің әдістерін үйрету; өз бетінше жұмыс істеу, білім алу дағдыларын дамыту мен жетілдіруде және осы негізде оқушының интеллектін қалыптастыруда; оқу процесін оқушылардың жеке ерекшеліктеріне барынша бейімдеуде» деп анықтады.

Білім берудегі технология ретінде адаптивті оқытудың негізгі тәсілдері мен құралдары ретінде автор мыналарды атап өтті:
барлық оқушыларды мұғаліммен бір уақытта оқыту,
оқушылардың өзіндік жұмысы және бір сабақ кезінде оқушылармен мұғалімнің жеке жұмысы;
оқушылармен жеке жұмыс кестесін және өзін-өзі есепке алу кестесін, желілік жоспарды қолдану;
оқушыларды жұппен және төрттікте өзара бақылауды ұйымдастыру және оқыту,
білімді өзін-өзі бақылау;
оқушыларды оқыту мен білімдерін тексеруде бейімделген тапсырмалар мен техникалық құралдарды пайдалану.

Адаптивті оқыту жүйесі немесе білім беруге жекелік бағдарланған жол жүйесі
Жекелік бағдарланған білім берудің мақсаты толыққанды дамуы үшін индивидумның бойында:
таңдау қабілеті;
өз өмірін бағалай білу, рефлекстей білу;
өмір мәнін іздеу шығармашылығы;
мен образы;
жауапкершілік;
жекеліктін автономдылығы функцияларының орындалуына жағдай жасау алу қасиеттері болуы қажет.

Мақсаттары
Міндеттері
Зерттеу тәсілдері
Нәтижелері
Индивидуалдықты арттырады (жекелік)
Оқушы жеке жұмыс пен мұғаліммен жұмысты қатарластыра алада
адаптивті оқытудың әдіснамалық негіздемесі ретінде жүйелік-әрекеттік, синергетикалық, орталық, сындарлы, құзіреттілік, интегративтік, инклюзивтік, технологиялық тәсілдемелері зерделінді.
АОТ аясында оқытушы мен білім алушының ролдері өзгереді: оқытушы ұйымдастырушы ретінде әрекет етеді, ал білім алушылар белсенді және цифрлық оқыту технологиялары арқылы өздерін реттей отырып оқиды. Бұл жүйеде оқыту үдерісі авторитарлық емес, демократиялық көшбасшылық стильде жүзеге асырылады.
Дамушы факторлардың жетекші рөлін атқару
Дамушы факторларды анықтайды және себебін анықтайды
Білім парадигмасын түсіну мен орындалу механизмін зерттеу
Оқушы білім парадигмасын зерттей алады
Ұжымда ғылыми тұрғыдан жұмыс жасай алуға дағдылану
Жоба сынды жұмыстарды мұғалімнің көмегімен жасай алуға дағдыланады
Адаптивті оқыту жүйесі (технологиясы)

Жекелік бағдарланған білім беру, тәрбиелеу және әрбір оқушының индивидуалды ерекшеліктерінің дамуы:
- жастык, физиологиялық, психологиялық;
- интеллектуалдық;
- оку талаптары, бағдарламаның материалдык камтамасыз етілуі;
- әртүрлі күрделілік деңгейлеріне бағдар жасау;
- оқушылардың білімі және қабілеті;
- оқушыларды бір типті топтарға: профсссионалдығы, қабілеттігі, бағыттылығы бойынша орналастыру сияқты ориентация жасауды түсіндіреді.
Адаптивті білім беруде оқушының жеке ерекшеліктері

1. 3. Адаптивті оқыту технологиясының негізгі принциптері
2. Уақытты тиімді қолдану. Адаптивті оқыту білім алушыларға бұрын өтілген материалды қарастыруға дәстүрлі әдіске қарағанда екі есе аз уақыт жұмсауға мүмкіндік береді. Білім алушылар бұрын өткен нәрселерді меңгерудің қажет болмайды, оның орнына олар жаңа мазмұнға назарды шоғырландырады.
3. Дербестендірілген оқыту сызбасын қалыптастыру. Адаптивті оқыту платформалары студенттердің модульдерді өтуі бойынша деректерді жинайды. Кейін бұл деректер білім алушының мақсаттарын, оқу мазмұнын және әрбір студент үшін тиімді білім алу жолын дербестендіру үшін қолданылады. Сақталған деректер бағдарламаға білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістерді уақытылы енгізуге көмектеседі.
1. «Бетпе-бет» принципі. Адаптивті оқыту тұлғаға назарды шоғырландырып, дербес кері байланыс ұсынуды қамтиды.

Адаптивті білім берідуң дәстүрлі білім беруден айырмашылығы

III. Қорытынды бөлім
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz