Мемлекеттік аудит саласындағы еуропалық ұйымдар




Презентация қосу
Мемлекеттік аудит саласындағы еуропалық ұйымдар
Жоспар

1 Еуросай ұйымы;
2 Еуропалық есеп палатасы
1. EUROSAI жалпы сипаттамасы
Еуропалық Жоғарғы Аудит Институттары Ұйымы
(EUROSAI) - бұл INTOSAI (Халықаралық Жоғарғы
Аудит Институттарының Халықаралық Ұйымы)
аймақтық ұйымдарының бірі,
EUROSAI -мен қатар келесі аймақтық топтар INTOSAI
мүшелері болып табылады: ASOSAI, ARABOSAI, AFROSAI,
CAROSAI, OLACEFS және PASAI.EUROSAI 1990 жылы
құрылған. Ол кезде оның 30 мүшесі болды (Еуропа
мемлекеттерінің 29 АМИ мен Еуропалық есеп соты). Қазіргі
уақытта EUROSAI 51 -ді біріктіреді.
EUROSAI аймақтық ұйымдардың ішіндегі ең жасы болса да
INTOSAI,
оны құру идеясы INTOSAI-ды 1953 ж. құрылған кезде еді. Бұл
бағыттағы алғашқы қадамдар 1974 жылы Мадридте өткен VIII
INTOSAI
конгресі кезінде жасалды.
1975-1989 жылдар аралығында Италия мен Испанияның ЖАО –
лары
Еуропалық Экономикалық Қауымдастықтың САҚК төрағаларының
Байланыс Комитеті арқылы Ұйым Жарғысының алғашқы
жобаларын
әзірлеу арқылы ЕВРОСАЙ -ды құруға негіз дайындады. 1989
жылдың
маусымында Берлинде өткен ХІІІ ИНТОСАЙ конгресі Еуропаның
жоғарғы бақылау органдарының ұйымын құру туралы Берлин
декларациясын қабылдады.
Даму тарихы
1990 жылдың қарашасында Мадридте Еуросай -ң
құрылтай конференциясы мен І конгресі өтті. Онда
Ұйымның бірінші Президенті мен Басқарушы
комитеті сайланды, Жарғы талқыланып, бекітілді. Бас
хатшылықтың штаб -пәтерін Мадридте, Испанияның
Есеп палатасының ғимаратында орналастыру туралы
шешім қабылданды.
EUROSAI мақсаттары
EUROSAI Жарғысының 1 -бабына сәйкес, ұйымның негізгі
мақсаты - оған мүше ЖАО арасындағы ынтымақтастықты
ілгерілету, ақпарат пен құжат алмасуға, мемлекеттік
қаржыларды бақылау саласындағы зерттеулерге және
терминологияны біріздендіруге жәрдемдесу.
■ EUROSAI -де бес жұмыс тілі бар: ағылшын, испан, неміс,
орыс және француз. Ұйым әр аймақтың EUROSAI
органдарында және мемлекеттік сыртқы қаржылық бақылау
органдарының түрлерінде теңгерімді өкілдікті қамтамасыз
етуге бар күшін салады.
EUROSAI жұмысын үш басқарушы орган басқарады: Конгресс, Басқару
комитеті және Хатшылық. Ұйымда үш жұмыс тобы бар, бір жұмыс тобы
және бір желі. Бұл атқарушы органдар Конгресті қолдау үшін құрылды:
техникалық деңгейде және нақты жобалар мен бастамалар түрінде. Жұмыс
тобы мен жұмыс топтарының техникалық тапсырмасы EUROSAI
Стратегиялық жоспарының ережелеріне сәйкес белгіленеді.
■ Барлық мүшелердің тиісті өкілдіктерін қамтамасыз ету үшін тиісті күш -жігер жұмсалады:
■ • мүшелердің өкілеттіктерін ескере отырып, Еуропаға тән географиялық айырмашылықтарды
құрметтеу;
■ • Басқару комитетінде әр түрлі ЖАО қабылдаған мемлекеттік қаржыны фискализациялаудың негізгі
түрлері ұсынылды. Егер үміткерлер саны ауыстырылатын орындар санынан асып кетсе, жасырын
дауыс беру өткізіледі.
■ Егер дауыс берудің бірінші турының соңында Конгресте кандидаттардың тиісті санының абсолютті
көпшілігімен ұсынылған мүшелерінің сайлауы қамтамасыз етілмесе, дауыс берудің екінші кезеңі
аяқталады. олардың ішінде ең көп дауыс жинаған кандидаттар сайланды деп есептеледі. Конгрестің
кезекті сессиясы өткен елдің ЖАО президенті Басқару комитетінің төрағасы болады. Конгрестің
кезекті сессиясы өтетін елдің ЖАО президенті комитет төрағасының орынбасары болады.
■ Еуропалық есеп палатасы Еуропалық Одақты басқаратын жеті институттың бірі.
Палата 1975 жылы кәсіподақ пен оның мекемелерінің бюджетін тексеру үшін
құрылды және өз жұмысын 1977 жылдың қазанында бастады.Есеп палатасының
штаб -пәтері Люксембургте орналасқан.Бұл мекеменің атауы орыс тілінде басқаша
естілуі мүмкін, себебі Еуропалық есеп сотында ЕО -ның бірқатар ресми
тілдерінде бір атау жоқ. Бұл тұжырымдаманы Есеп палатасы ретінде де,
Аудиторлар палатасы мен Есеп соты мен Аудиторлар соты және т.б. деп атауға
болады.
■ «Есеп палатасы» ұғымын қолдану кезінде бірқатар авторлар бұл
ұғымды Одақтың бірқатар ресми тілдеріне аудару дәстүрін
ұстанады. Бұл термин аудармасының жоғарыда аталған
нұсқаларын пайдалану негізсіз, өйткені олар осы органда сот
билігінің болуы туралы түсініксіз көрініс жасайды.
Еуропалық есеп палатасының
ұсынымдары
■ Еуропалық есеп соты ЕО бюджетінен ауыл шаруашылығы
субсидияларының төлемдерін бақылауды ұйымдастырудағы белгілі
бір кемшіліктерді атап көрсетеді және Еуропалық комиссиядан
Бірыңғай ауыл шаруашылығы саясаты (GAP) шеңберінде
шығыстарды тексеруді ұйымдастыруды жақсартуды талап етеді.
Еуропалық Есептер Сотының бейіндік есебінде көрсетілгендей, оның
аудиторлары тұтастай алғанда, бұл үдерістегі ұлттық бақылау
органдарының рөлін оң бағалайды, бірақ сонымен бірге олардың
жұмысын жақсартудың маңызды қажеттілігін көреді; бұл бірқатар
анықталған тұжырымдамалық әлсіздіктердің болуымен көрсетіледі.
Оларға, басқалармен қатар, шамадан тыс ішкі бақылаудан
туындаған тексерулер көлемінің пропорционалды емес өсуі жатады.
■ Ең алдымен, Еуропалық Аудит соты Еуропалық комиссияға
ұлттық бақылау органдары алған нәтижелердің сенімділігін
тексеруді ұсынды. Сондай-ақ алынған сынақ нәтижелерінің
репрезентативтілік талаптарына сай болуын қамтамасыз ету
қажет. Одан әрі Еуропалық есеп сотының аудиторлары жергілікті
мамандандырылған мекемелерге бақылау рәсімдерін
қалыптастыруда үлкен еркіндік беруді жақтады. Сонымен бірге,
Еуропалық комиссия жергілікті бақылау органдарының бақылау
статистикасында көрсетілген қателіктердің деңгейін ескеруін
қамтамасыз етуі керек.

Ұқсас жұмыстар
Аудиторлық қызмет түрлері
Аудиттің Қазақстанда дамуы мен қалыптасуы
САРАПТАМА КОМИССИЯСЫН ҚҰРУ ПРИНЦИПТЕРІ
Аудиттің түрлері
Медициналық қызметтер көрсету сапасына ішкі сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу
Халықаралық Аудиторлық Компания «Russell Bedford BC Partners» ЖШСХалықаралық Консалтингтік Фирма
Халықаралық компаниялар
ЕҚЫҰ БАСШЫЛЫҒЫ
Қылмыстық жауапкершілік
Халық денсаулығыр сақтаудың негізі ретінде қоғамдық денсаулық сақтауды дамыту
Пәндер