Нәтижелерді бақылау қабілеті




Презентация қосу
Табысты команда факторлары
ОРЫНДАҒАН: ҚАМЫТҚАЛИ ӘЛИ
QK2301
күшті бәсекелестік, кәсіпкерлік пен бизнестегі өзгерістердің ауқымы мен динамикасы өсті, бұл менеджерлерден басқарудың
жаңа дағдыларын игеруді, өзінің артта қалу мүмкіндігімен күресуді талап етеді

жұмыстағы шиеленіске байланысты жиі стресстің қаупі артып келеді, бұл жағдайда менеджер өзін-өзі басқара алуы керек

қызметкердің шығармашылық әлеуеті ұйымның ең құнды капиталына айналды және бұл іскерлік мансаптың дамуына әсер
етеді
Өзіндік менеджменттің негізгі мақсаты:

жұмыста да, жеке
өзін-өзі
өз мүмкіндіктерін
өмірде
тиімді де сыртқы
пайдалану;
анықтауына;
әсерлерді жеңу.
Өзіндік менеджментке сәйкес мынадай
өзін-өзі тану

өзін-өзі билеу

тұжырымдамалық көзқарас қамтиды өзін-өзі басқару

өзін-өзі жетілдіру

өзін-өзі бақылау

өзін-өзі құру

өзін-өзі сауықтыру
өзін-өзі тану •бұл адамның өзінің психикалық және физикалық ерекшеліктерін зерттеуі, өзін-өзі түсінуі. Ол біртіндеп қалыптасады, өйткені сыртқы әлем де, өзін-өзі тану да көрінеді

Өзін-өзі билеу •– адамның өмірдің нақты жағдайларында өз ұстанымын, мақсаттары мен өзін-өзі жүзеге асыру құралдарын таңдау процесі және нәтижесі

Өзін-өзі басқару •бұл адам-менеджер тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуын қамтамасыз ететін қажеттіліктерді қанағаттандыруға қол жеткізу. Ол орындауға кететін уақыт шығындарын оңтайландыруға;
жеке жұмыстар мен операциялық іс-әрекеттерді автоматтандыруға; оқиғалардың дамуын болжау, болжау қабілеттерін дамытуға негізделген
Өзін-өзі жетілдіру •адамның бұрын алған және жаңа қасиеттерін қалыптастыру және жағымсыз қасиеттерін шектеу немесе жою мақсатында өзімен саналы және жүйелі жұмыс жасау. Өзін-өзі жетілдірудің
негізгі мәні-өзін-өзі тану

Өзін-өзі құру •адамның терең рухани, эмоционалды психологиялық мүмкіндіктері, олар үлкен күйзелістерден, қатты күйзелістерден, депрессиядан кейін өзінің ішкі «мен», ерік-жігерінің, өмірге деген
құштарлығының көмегімен адамды өзін-өзі жүзеге асыруға және табысқа жетуге кедергі келтіретін әдеттерден арылуға итермелейді

Өзін-өзі сауықтыру •бұл қалпына келтіру, қалыпты жағдай, қолдау, жан тыныштығын дамыту, үйлесімділікке қол жеткізу, қорқыныштан құтылу.
Сапаның негізгі блоктары Өлшем мазмұны Бастапқы қасиеттер (екінші деңгей)
(бірінші деңгей)
1. Жеке ұйымдастыру Жүйе бойынша өмір сүру 1.1. Жүйелік тәсілдің орналасуы
және жұмыс істеу қабілеті 1.2. Уақытты бағалай және тиімді пайдалана білу
1.3. Басты назар аудара білу
1.4. Бәрін рет-ретімен жасай білу
1.5. Уақыт шығындарын талдай білу

2. Өзіндік тәртіп Өзіңді қолда ұстай білу, өз 2.1. Міндеттілік, сөзді сақтау
мінез-құлқыңды басқара 2.2. Тәртіптілік, орындау дәлдігі
білу 2.3. Жинақылық, шашырамау мүмкіндігі
2.4. Жауапкершілік сезімінің болуы

3. Жеке жұмыс техникасын Жеке жұмыс ережелері мен 3.1. Жұмыс орнын ұйымдастыру
білу тәсілдерін білу және 3.2. Ақпаратпен жұмыс істей білу
оларды пайдалана білу 3.3. Құжаттарды құрастыра білу
3.4. Телефонмен сөйлесе білу
3.5. Тыңдай білу
3.6. Өз істерін жоспарлай білу
3.7. Жеке еңбектің рационализациясын білу
3.8. Қазіргі заманғы ұйымдастыру және есептеу техникасын пайдалана білу
3.9. Сабақты өзгерту мүмкіндігі
3.10. Коммуникация технологияларын меңгеру
3.11. Өкілеттіктерді бере білу
3.12. Қызметтік іссапарға дайындала білу
Сапаның негізгі блоктары Өлшем мазмұны Бастапқы қасиеттер (екінші деңгей)
(бірінші деңгей)
4. Эмоционалды ерік-жігер Өз еркіңізді басқару 4.1. Ерікті қасиеттер
әлеуеті мүмкіндігі 4.2. Еңбекқорлық
4.3. Мақсатқа жетудегі табандылық
4.4. Мақсаттылық
4.5. Табандылық
4.6. Сенімділік
4.7. Өзіңді қызықтыру және ынталандыру қабілеті
4.8. Оптимизм және көңілділік
4.9. Жұмысқа деген құштарлық
4.10. Жұмысқа және ұжымға адалдық
4.11. Отбасылық әл-ауқат
4.12. Сенімділік өзіне
4.13. Жұмысқа психологиялық дайындық

5. Өзіңізді сау ету қабілеті Денсаулық жағдайы жақсы, 5.1. Физикалық белсенділік
психикалық еңбек 5.2. Тамақтану
гигиенасы 5.3. Ұйқы
5.4. Тыныс
5.5. Су процедуралары
5.6. Қатаю
5.7. Шуылмен күресу
5.8. Жүйке жүйесін жаттықтыру
5.9. Демалуға қабілеті
5.10. Жаман әдеттерден бас тарту
5.11. Еңбек және демалыс режимдері
Сапаның негізгі блоктары Өлшем мазмұны Бастапқы қасиеттер (екінші деңгей)
(бірінші деңгей)

6. Өмірлік мақсаттарды Өмірлік мақсаттарды 6.1. Өзін-өзі тану қабілеті
тұжырымдау және іске тұжырымдау және іске 6.2. Өз өмірлік мақсаттарын тұжырымдай білу
асыру қабілеті асыруға қол жеткізу 6.3. Қабілеті шешім қабылдауға
қабілеті 6.4. Мансапты жоспарлау мүмкіндігі
6.5. Таба білу және жақсы жұмыс
6.6. Ұжымда бейімделу қабілеті

7. Жеке өзін-өзі бақылау Өз қызметінің процестері 7.1. Процестерді бақылау
мен нәтижелерін бақылау 7.2. Нәтижелерді бақылау
қабілеті 7.3. Күнді бақылау
7.4. Өз имиджін қалыптастыру және бақылау қабілеті

Ұқсас жұмыстар
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Қазіргі мұғалім
Бағдарлама тұсаукесері
Бағдарламаларды жіберу
Химиялық заттардың әсерін гигиеналық реттеу негіздері
Зерттеудің мақсаты
Сапа жүйесін сертификаттау
Оқушы тұлғасының өзін өзі дамыту процесіндегі интеллектуалдық шығармашылық потенциалын дамытуда зерттеушілік қабілеттерін жетілдіру
ТАҒАМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ ФАКУЛЬТЕТІ
Метапәндік нәтижелер
Пәндер