Конкурстық есептер




Презентация қосу
Конкурстық есептер
Мазмұны

1 Кіріспе

2 Конкурс, құрылымы мен түрлері

3 Конкурстық есептерді шығаруға үйрету

4 Қорытынды

5 Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Конкурс дегеніміз
Деңгейлерін зерттей отырып жеңімпазды анықтау мен
қатысушылар арасынан мықтыларды таңдау мақсатында
ұйымдастырылатын жарыс, сайыс.
Конкурстық есептер

Конкрустық есеп - Чемпионат
аясында сайыста
бәсекелестердің алдында
тұрған міндеттерді егжей -
тегжейлі сипаттайтын құжат
(немесе құжаттар жиынтығы)
Конкурс - бұл екі немесе одан да
көп оқушылар арасындағы жарыс
Математикалық конкурс бағытталған:

• Интеллектуалдық және функционалдық
1 сауаттылығын дамытуға

• Дарынды оқушыларды анықтау мен қолдауға

• Оқушылардың болашақ кәсіби бағдарын
3 айқындауға

• Кәсіби және тұлғалық қабілеттерді анықтау және
4 жеке дамуға жағдай жасау
Математикалық конкурс түрлері

ОСЖБ НЗМ/БИЛ Интеллектуалды
• Оқу жетістігін • Зияткерлік • Ақ бота,
сырттай бағалау мектептерге түсу Кенгуру, т.б.
конкурстары Интеллектуалды
конкурстар
Жұмыс барысы

0 Жеке
0 Сабақ
0
1 дайындық
бағытын 2 барысында
алған 3
анықтауме білімдер
н мен
ұйымдаст конкурстық
ыру есептердің
байланысы

Теориялық 0 Конкурсты
0 Логикалық
дайындықты
күшейту 4 қ
есептерді 5 дағдыларды
қалыптастыр
уға жағдай
шығару
әдістерін жасау
жүйелеу
Күтілетін
нәжиже Өз қатесін тауып,
дұрыстау және
қорытынды жасау
мен алған білімін
бағалау
Есеп шартын
жан-жақты 5
қарастыру мен
есепке сай
әдістерді дұрыс 4
Есептерді кері
операциялармен
қолдана алу
шығара алу

2 Есептің берілгенін
жан-жақты форма
мен контекстте

1 Есептерді бірнеше
әдіспен шығару
қарастыра
отырып өз
көзқарасын
негіздеу
4, 9, 11 сыныптарда
Оқу бағдарламаларын игеруді
тексеруге жүргізіледі

4 пән, 120 минут
Әр пәнге 20 минуттан

ТАПСЫРМАЛАР
Жалпы білім беретін оқу
бағдарламалары негізінде
Негізгі пәндер мен
бейіндік пән
комбинациялары
Мектеп бітірушілердің
білімін сынау жүйесі

Математика бейіндік
пәнінен 35 сұрақ, 45
балл

Бірнеше рет тапсыру
мүмкіндігі
Honest

Strategic
01 02 03
OPTION OPTION OPTION

50 минут Ойын формасы
20 тапсырма
2-10 Тапсырмал Оқушыларды
сыныптар арды ң
арасында, орындау қызығушылы
ғын
5 жауапты уақыты
КЕНГУРУ арттырады.
тапсырмал
конкурсы ар
Конкурстық есептер ережесінде келесі
анықтамалар қолданылады
білімді
кешенді
конкурстық тексеру
комиссия • талапкерлердің
Зияткерлік • Зияткерлік жекелеген
мектеп мектептің 1-6 пәндер бойынша
апелляциялы сыныптарында білімдерін
• «Назарбаев тексеруге
оқуға бос
қ комиссия Зияткерлік орындарға бағытталған іс -
Зияткерлік • Зияткерлік мектептері» үміткерлерді шаралар;
дербес білім беру
мектеп мектептердің 2-6 ұйымының
конкурстық
сыныптарында іріктеуді өткізу
әкімшілігі оқуға конкурс
филиалдары, жөніндегі
оның негізгі пәні комиссия;
• Зияткерлік кезеңінде оқу қызметі
мектеп талапкерлерді болып табылады;
директоры мен конкурстық
оның іріктеу
орынбасарлары; нәтижелерін
бағалау үшін
даулы
мәселелерді
шешу жөніндегі
комиссия;
конкурстық
іріктеуді
резервтік ұйымдастыру
тізім шының
қабылдау • ағымдағы оқу филиалдары
комиссиясы жылында • Педагогикалық
зияткерлік • Зияткерлік жарамды бос өлшеулер
мектепке мектептің 1-6 орындарға орталығы, Білім
ДББҰ сыныптарында Зияткерлік
түсуге мектепке түсуге
беру
оқуға бағдарламалар
• «Назарбаев үміткерлер үміткерлерден үміткерлердің ы орталығы,
Зияткерлік (бұдан әрі- тізімі.
құжаттарды Зияткерлік
мектептері»
дербес білім талапкерлер) қабылдау мектептер.
• оқу жылының 1 комитеті;
беру ұйымы,
конкурстық қыркүйегіне
іріктеуді дейін 6-7 жасқа
ұйымдастыруш толған балалар,
ы; орта білім беру
ұйымдарының
2-6 сынып
оқушылары;
Байқау мыналарға ықпал
Оқушыларды
ынталандыру
Білімдерін
етеді: тексеру

Таланттарын ашу

Көп үміткерлерді
тарту
Конкурстық процедураның элементтері:

конкурс өткізу туралы ереже негізінде
конкурс өткізу үшін ұсынылған үміткерлердің
болуы, оны өткізу әдістері мен әдістерін
таңдауға
бәсекелестердің еңбегін бағалау мен
шешімдерді қабылдау тетіктері

байқаудың нәтижелері

қатысушыларды және басқа мүдделі
тараптарды байқау барысы мен нәтижелері
туралы хабардар ету тетіктері
Дайындық
кезеңі

Жарыс
кезеңдері

Қорытынды Негізгі
кезең кезең
Дайындық кезеңі - іріктеу

Байқау комиссиясы басшының қабылдаған
шешімдерін заңдастыру мақсатында құрылады.
Мүмкін болатын міндеттер: сарапшылар
әзірлеген конкурстық рәсімдерді нормативті
бекіту, басшының шешіміне материалдарды
талқылау және дайындау, шешімді бекіту.
Байқау комиссиясының жеке құрамына конкурс
жариялаған ұйым сенетін адамдар кіруі тиіс.

Дайындық кезеңі - қорытындылау

Байқау комиссиясы міндеттері: іс -шараны
ұйымдастырушылық дайындау, оны өткізу
нормаларының сақталуын қамтамасыз ету,
қорытындысын шығару және жариялау. Байқау
(сайлау) комиссиясының құрамына еңбек
ұжымы сенетін адамдар кіруі тиіс.
Жаратылыстану -математикалық пәндер
бойынша президенттік олимпиада

Президенттік олимпиаданың
мақсаттары мен міндеттері:
орта білім беру ұйымдарының оқушылары арасында
математика, физика, химия және биология бойынша дарынды
оқушыларды анықтау үшін олардың интеллектуалды әрі қарай
дамуы мен кәсіби бағытталуы үшін оңтайлы жағдайлар жасау;

оқушылардың жаратылыстану -математикалық пәндерді оқуға
қызығушылығын арттыру, теориялық білім мен дағдыларды
тереңдету;

жеке тұлғаның өзін-өзі тануына және өзін-өзі дамытуына
ықпал ету.
• оқушылардың зерттеу және
оқу қызметін ынталандыру;
• ең талантты және дарынды
жас зерттеушілерді іріктеу
Ғылыми және қолдау;
жарыстардың • Қазақстан Республикасының
интеллектуалдық әлеуетін
мақсаты мен қалыптастыруға жәрдемдесу.
міндеттері:
Ғылыми конкурстарға келесі жұмыстар ұсынылады:
• бұл ғылым саласындағы фактілерді, оқиғаларды, құбылыстарды және
бөлек, бұрын белгісіз жақтарды қамту;
• құрылғылардың, модельдердің және құрылғылардың
конструкцияларын ұсыну, практикалық есептердің жаңа шешімдерін
енгізу, мектептегі тәжірибелерді жетілдіруге, өндірістік процестерді
ұтымды етуге ықпал ету;
• әлеуметтік -экономикалық мәселелерді шешуге бағытталған
экономикалық және құқықтық негіздегі компьютерлік модельдер мен
жобалар.

Ғылыми конкурстарға келесі жұмыстар жіберілмейді:
• кәмелетке толмағандарға қол жеткізуге рұқсат етілмеген,
жануарлармен қатыгез қарым -қатынас жасау эксперименттері
жүргізілетін және адамдар мен жануарлардың денсаулығына зиянды
заттар қолданылатын жабдықты қолдану;
• бұрын республикалық жарыстарда ұсынылған.
Конкурстық есептер

• Стандарт емес есептер, логикалық, қызықты, ойын есептер, «қақпан»
есептер, математикалық викториналар, софизмдер, сөзтізбектер мен
қиылысулар, мәселе есептер, жоғары деңгейлік есептер,
олимпиадалық, жарыс т.б
Қызықты есептер

• қызықты математика деген термин орыстың «занимательная
математика» деген сөзінен шыққан. Бұл жерде қызықты
(занимательный) – сананы оятатын, ықылас, зейін тудыратын, үйіріп
әкететін деген мағынада қолданылады. Қызықты математиканың
мынадай жанрлары болады: стандарт емес ойлауға үйрететін
есептер, бас қатыру есебі, сөзжұмбақ, сөзтізбек, математикалық
викторина, софизм, сан ребусы, математикалық фокус, сиқырлы
немесе дуалы шаршы, сиқырлы куб, су қую есептері, сіріңке немесе
ши есептері, шешімі жоқ есептер, қалжың есептер, көңілді сұрақтар,
көне есептер, стандарт емес есептер, өлең есептер, теоремалар мен
ережелер, Сангаку, оюларға берілген есептер т.б
«Конкурстық және олимпиадалық
есептерді шешу» курсы
• болашақ жас мұғалімдердің кәсіби даярлығын дамытуға жетекші рөл
атқарады. «Конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу»
курсының мақсаты студентті математика мұғалімінің жұмысына
тікелей даярлау боп табылады. Бұл пән осы оқу орнында оқып жүрген
студенттерді стандартты емес есептерді шешу білуге, мектептің
математика курсында есеп шешуге үйрету мақсатын көздеп
ұйымдастырылған математикалық үйірмелер мен тақырыптық
кештердің, математиканы тереңдетіп оқитын сыныптардың және есеп
сайыстарның жұмыстарында пайдалана білу дағдыларын
қалыптастырады және математикалық олимпиадаға қатысу үшін
оқушыларды жанжақты даярлауға қажетті білімді береді.
Математикалық конкурс және әртүрлі олимпиадада кездесетін
есептер қарастырылып, оны шешудің тиімді әдістері үйретіледі.

Ұқсас жұмыстар
Бюджеттік бағдарламалардың тиімділігін бағалау өлшемдері
Кәсіпорынның қаржысының банкроттық жағдайы
Прокурор борышкердің өтініші
Акциз
Арпа сортүлгілерін тозаңды қара күйе ауруына төзімділігін анықтау және иммунологиялық бағалау
Акциздер
АГРАРЛЫҚ - ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің 2018-2020 жылдарға арналған бюджеттік бағдарламалары
Банкроттықтың түсінігі және белгілері
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫН ІРІКТЕУ ЖҮЙЕСІ: НОРМАТИВТІК ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Пәндер