ҰЙЫМДАСТЫРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ




Презентация қосу
Алматы технология университетı

ӘЛЕУМЕТТАНУЛЫҚ
ЗЕРТТЕУДІ
ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ
ӨТКІЗУ
Орындаған:
ТурехановНазархан,
МұсабекДараби,
Солтангелтинов Ерсұлт
ан, ТұрдақынЖанарыс
МАЗМҰНЫ
Әлеуметтıк зерггеудıң мақсаты мен мәнı
Тарихи фондар

Мақсаты

Жобаларды Ұйымдастыру

Әлеуметтанулық Зерттеудı Орындау

Мемлекеттıк Саясат

Қоғамдық Қатысушылар

Нәтижелерı

Ұйымдастыру
Бағдарламалары
ӘЛЕУМЕТТІК ЗЕРГГЕУДІҢ
МАҚСАТЫ МЕН МӘНІ
Қоғамдық өмıрдегı нақты фактıлердı жинау және талдау әлеуметтıк
зерттеулердı колданылатын арнайы кешендı әдıстердıң көмегıмен жүзеге
асырылады.
Әлеуметтıк зерıттеулердıң мақсаты әлеуметтıк процсстердı,
әлеуметтıк даму заңдылықтарын. олардың нақты көрıнуıн тереңıрек
зерттеу болып табылады. Озıнıң ерекше әдıстерıн басқара отырып,
этнрикалық социология прцесстер мен құбылыстардың мәнıн
теориялық тұрғыдан тануды толықтыра түседı.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА
ӘЛЕУМЕТТАНУЛЫҚ ЗЕРТТЕУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
ЖӘНЕ ӨТКІЗУДІҢ ТАРИХИ МЫСАЛДАРЫ
Советтıк қоғамдықтық құрылымның қайта қайталануы (1980-1990): Бұл дәуıрде Қазақстан
Республикасында әлеуметтанулық зерттеу ұйымдастыру және өткıзу жоспарлары ашылды. Ол
жылжытушылармен кıшı қоғамдықтық ұйымдарды құру мен кейбıр өткıзу қызметтерıн орындау жұмысы
орындалды.

ХХІ ғасырдың басы (2000-2005): Қазақстанда әлеуметтанулық зерттеудı ұйымдастыру және өткıзу жоспарларын
дамыту, ж аң а бıлıм беру және қорытынды қоғамдық бағдарламаларды ұйымдастыру кезıнде дайындалу
басталды.

Жаңа Қазақстан жолы (2010-2020): Қазақстанда ж аң а бıлıм беру және жеткıзу жобалары жасалды. Осы
дәуıрде әлеуметтанулық зерттеудıң ұйымдастыруы қазıргı кезде үздıк даму жасауына жол ашты.

Қазақстан Республикасының мемлекеттıк стратегиясы: Осы мерзıмде Қазақстанда әлеуметтанулық зерттеудı
ұйымдастыру және өткıзу мақсатты стратегияларды жасау және жасау барысында жедел дамуға тапсырыс
берıлдı.
Қазақстандағы саяси, экономикалық және
әлеуметтанулық жағдайдарды анықтау:
1 Бıздıң басты м ақ сатым ыз - Қ азақ стан
Республикасының саяси, экономикалық және
әлеуметтанулық жағдайдарын анықтау және
түсıну.

ӘЛЕУМЕТТАНУЛЫҚ Қазақстанда әлеуметтанулық зерттеу жасау

ЗЕРТТЕУ ЖАСАУ
мен өткıзу мақсаттарын жасау: Бıздıң
2 мақсатымыз әлеуметтанулық зерттеу жасау
және орындау мақсаттарын жасау және

М ЕН ӨТКІЗУ
оларды орындау.

МАҚСАТЫ. Көмек беру және байланыс орнату:
Мақсатымыз
3 - Қазақстан Республикасында
әлеуметтанулық зерттеу жасау және орындау
үшıн көмек беру мен байланыс орнату.
ӘЛЕУМ ЕТТІ К ЗЕРТТЕУ
ТҮРЛЕРІ МЫНАЛАРГА
БАЙЛАНЫСТЫ ЖІКТЕЛІНЕДІ:
I. М ақ саты ж әне теори ялық бағдарына
қ арай :
•статистикалық;
- тәжıрибелıк:
•типологиялық;
- тарихи;
- монографиялық сипаттамалар.
II. М атери алды талдауға қ арай :
- барлау (сынау, пилотажды);
•сипаттамалық (сарапшылардын сауалнамасы,
мақсатты сипаттама);
•талдамалық (себепттıк байланыстарлы сипаттау
және анықтау
ЖОБАЛАРДЫ
ҰЙ ЫМ ДАСТЫР
У Жобаларды ұйымдастыру процесı әлеуметтанулық зерттеу
жүргıзу аспаптарының бıреуı;
Жобаның тақырыбын анықтау, командаларды
тағайындау, өткıзу жоспарын жасау,

.Бұл процестı жеткıзу үшıн әлеуметтанулық зерттеу
жүргıзу бойынша стратегияны жасау мақсатты.
Жобаларды ұйымдастыру процесı осы мақсаттарды
жүзеге асыратын болады
МЕМЛЕКЕТТІК САЯСАТ
Мемлекеттıк саясат, әлеуметтанулық зерттеу
ұйымдарын жаңарту, ж аңа мән-мазмұнды
жасау және жергıлıктıретıн көмек көрсету
бойынша мемлекеттıк жағдайдар және
мıндеттердı анықтау үшıн қолданылады.
Мемлекеттıк саясатты жүзеге асыру кезıнде
әлеуметтанулық зерттеу орындалады және
мемлекеттıк стратегияларды қамтамасыз ету
үшıн жедел даму жасалады. Мемлекеттıк
саясатты өндıру үшıн ұйымдар, институттар,
және көмек көрсету барысында
мүмкıндıктердı және мүдделердı анықтау
керек.
ҚОҒАМДЫҚ ҚАТЫСУШЫЛАР
МЕН ИНСТИТУТТАР
Қоғамдық қатысушылар мен институттар
әлеуметтанулық зерттеудı жеткıзу жолында маңызды рөл
атқарады.

Қоғамдық қатысушылардың рөлı мен институттардың
әлеуметтанулық зерттеудı жасау мен өткıзу
процесıнде
,қалыптастыруда маңызды . Қоғамдық қатысушылар мен
институттар жарияланды, жобаларды ұйымдастыру, мақсатты
анықтау, қоғамдық қатысуын арттыру мен мемлекеттıк саясатты
жасау кезıнде критикалық рөлдı жатады. Қоғамдық
қатысушылар мен институттар әлеуметтанулық зерттеу жасау
мен орындау процесıнıң мақсатты ерıктıлерıдıң бıреулерıдıң
ретıнде жұмыс ıстейдı.
Жаң а М әлıм еттер:
Әлеуметтанулық зерттеудıң
натижесıнде ж аңа және

ӘЛЕУМЕТТАНУЛЫҚ
маңызды мәлıметтер жасалады.

ЗЕРТТЕУДІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ Қоғамдық Хабарламалар:
Зерттеу нәтижелерı қоғамдық
Әлеуметтанулық зерттеу арқылы хабарламалар мен медиа
алынатын нәтижелер арқылы көрсетıледı.

қатарының көбı осындай
Мемлекеттıк Саясат Жасау:
болады:
Зерттеу нәтижелерı мемлекеттıк
саясатты қалыптастыруда
пайдалы болады.

Мәлıметтердıң Қабылдауы:
Әлеуметтанулық зерттеудıң
нәтижелерı мемлекеттıк органдар мен
Құжаттар мен Жазбалар:
ұйымдардың мәлıметтерıн
Зерттеу нәтижелерıне басқа қабылдау үшıн пайдалы болады.
жазбалар жасалу және құжаттар
түсıндıрудıң жолында пайдалы
болады.
ӘЛЕУМЕТТАНУЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
ЖАСАУ МЕН ӨТКІЗУ ҮШІН
ҰЙЫМДАСТЫРУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫ
Әлеуметтанулық зерттеу жасау мен өткıзу үшıн ұйымдастыру
бағдарламалары арқылы ұйымдастырылатын ıс-шараларды талдау
жасау, мәлıметтердı жасау, жедел даму, жүзеге асыру және
техникалық жаңарту ıс-шараларының тıзıмıн қамтамасыз етедı. Бұл
бағдарламалар кез келген қатысушыларды өзıн-өзıне бıрıктıргенı
және мемлекеттıк, академиялық, және қоғамдық институттарды
қосымша иштейдı. Бағдарламалар бойынша жасалатын ıс-шаралар
жеткıзу жолында қайталану және жаңарту ıс-шараларын
қамтамасыз етедı.
Қ ОРЫТЫНД
Ы
Презентацияда қоғамдық қатысушылар мен институттардың
жұмыстарына сәйкес, әлеуметтанулық зерттеудı жасау және өткıзу
барысындағы жарияландыру жасалды. Қоғамдық қатысушылар мен
институттар әлеуметтанулық зерттеу жасау мен өткıзу процесıнıң маңызды
ерıктıлерıдıң бıреулерıдıң ретıнде жұмыс ıстейдı. Олар ж аңа мәлıметтер
жасау, тақырыптарды талдау, жасау және басқа ıс-шараларды қамтамасыз
ету мақсатында жұмыс ıстейдı. Бұл тақырыпты мемлекеттıк саясатты жасау
және қоғамдық қатысуын арттыру кезıнде маңызды рөл атқарады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ
А РАХМЕТ !

Ұқсас жұмыстар
Бағдарламаларды жіберу
Бағдарлама тұсаукесері
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Әдістемелік бірлестік құру туралы бұйрық
Кәсіптік білім беру – табыстың кәсіби көзі
Оқыту заңдары, заңдылықтары
Бағдарлы жоспарының мектепті вариативті бітірушілерді бөлігінің оқу
Білім беру жүйесіндегі өзгерістерге негізделген әлемдік дамудың негізгі үрдістері қоғам дамуының қарқындылығы
КІШІ ЖАСТАҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ МАҚСАТЫ
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Пәндер