Жалпы білім беретін мектептердің арнайы сынып педагогтерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту


Жалпы білім беретін
мектептердің арнайы сынып
педагогтерінің кәсіби
құзыреттілігін дамыту
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
дегеніміз- балалардың
жынысына,жас
ерекшеліктеріне,географиялық
тұратын жеріне,қимыл-қоғалыстық
және ақыл-есінің
жағдайына,әлуметтік экономикалық
жағдайына қарамастан,сапалы
білім алу және өздерінің
потенциалдық дамыту мүмкіндігіне
ие болу.
Инклюзивті білім берудің негізгі 8
принципі
Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай
қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен
анықталады.
Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы.
Барлық адам бір-біріне қажет.
Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге
асады.
Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен
достығын қажет етеді.
Әрбір оқушы үшін жетістік қажет, өзінің мүмкіндігіне
қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
Жан-жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.
“Мұғалімдер әрбір
оқушының әлеуетін барынша
арттыру үшін,өздерінің
оқыту тәсілдерін
өзгертеді”
Томлинсон,2014
“Жануарлар мектебінде” аңыз әнгімесі
Бірде жануарлар мектебі ашылды.Мұғалімдер өздерінің
оқу жоспары барлығына түсінікті екедігіне сенімді
болды,бірақ бірқатар себептермен олардың оқушылары
оқуда сәтсіздіктерге ұшыраумен болды.Үйрек жүзу
сабағында жұлдыз болды,бірақ ол ағашқа өрмелеуден
мүлдем бас тартты.Маймыл ағашқа өрмелеуде керемет
нәтиже көрсетті, бірақ жүзуден үштік баға
алды.Балапандар дән іздеуде ең жақсы нәтиже
көрсетті,бірақ ағашқа өрмелеу сабақтарына үнемі
қатыспайтын,сондықтан оларды күн сайын директордың
кабинетіне шақыратын болды.Қояндар жүгіруде үздік
жетістіктерге жетті, бірақ жүзуді үйрену үшін
өздеріне жеке мұғалім жалдауға мәжбүр болды. Көптеген
диагностикалық сынақтардан кейін “дамуға қабілетсіз”
деп таныған тасбақалардың жағдайы аса қиын
болды.Оларды арнайы сыныпқа, жер асты шұңқырына
жіберілді.
Мұғалімдер саралай алады:
1.Мазұн
2.Процесс
3.Өнім
1.оқушының дайындық
деңгейіне сәйкес
2.қызығушылығына сәйкес
3.оқыту бейініне сәйкес
Саралап оқыту не үшін
қажет?
Оқушылар Сыныптағ Оқушылард
дың ы мінез- ың ынтасын
эмоционал құлық арттырады
дық жағдайын
белсенділіг жақсартад
ін ы
арттырады
Оқудағы Оқу Табысты
қиындықтар нәтижеле тәжірибені
дың алдын рін қамтамасыз
алады жақсартад етеді
ы
Оқушылардың дербес
қажеттіліктерін бағалайды
ЕБҚ балаларды оқытуда дамыту
керек салалар
Танымд Эмоциялы
қ
ық
Әлеуметті
к
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz