ҚАЗАҚСТАННЫҢ ДСҰ КІРУІ




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ДСҰ
КІРУІ

Орындаған: Тұрсын А.Е.
Тобы: ТТП 21-13
Тексерген: Доскалиева Д.Б.
ЖОСПАР:
ДҮНИЕЖҮЗІЛІК САУДА ҰЙЫМЫ (ДСҰ)
ДСҰ міндеттері

​Қазақстан — ДСҰ-ға кіруге мүдделі
ДСҰ келісімдері
3

ДҮНИЕЖҮЗІЛІК САУДА ҰЙЫМЫ (ДСҰ)

Орналасқан орны: Женева қ, Швейцария
Құрылған күні: 1 қаңтар 1995 жыл
Құрылды: Уругвай раунды келіссөздерінің нәтижелері бойынша (1986-1994)
ДСҰ мүшелері: 153 ел.
Бюджеті: 2008 жылға 185 млн. швейцар франкі.
Хатшылық: 625 адам
Басшысы: Паскаль Лами Бас директор.
Дүниежүзілік сауда ұйымы (ДСҰ) —
халықаралық сауда ережелерін либерализм
принциптеріне қарай реттейтін халықаралық
экономикалық ұйым, ол 1995 жылғы 1 қаңтардан
бастап жұмыс істей бастады. Алғашқы кезеңде
ДСҰ-ға 77 мемлекет кірсе, 2005 жылғы 11
желтоқсандағы соңғы мәлімет бойынша оған 149
ел мүше болды.

Бұрынғы кеңестік елдерден оның қатарында Литва, Латвия, Эстония, Грузия,
Армения, Молдова, Қырғызстан, Украина (соңғысы 2008 жыл 5 ақпанында
қабылданды) бар. ДСҰ-ға кіретін елдердің үлесі әлемдік тауар айналымның 95%
құрайды, яғни Ресейді қоспағанда бүкіл дүниежүзілік нарықты қамтып отыр деуге
болады. Және Қазақстанды қосқанда 30-ға жуық ел осы ұйымға кіру ниеттерін білдірді,
олар бүгінгі таңда бақылаушы мәртебесіне ие.
ДСҰ міндеттері

ДСҰ басты міндеті — іркіліссіз халықаралық сауда-
саттықа мүмкіндіктер жасау. Дамыған елдердің бастамасымен
құрылған аталған ұйым халықаралық саудада экономикалық
өсім мен адамдардың тұрмыс тіршілігін көтеруге ықпал етеді
деп есептеледі. Бүгінгі таңда әлемдік сауда жүйесі негізгі бес
ұстанымға сәйкес келуі тиіс:

— Саудада еш кемсітушіліктің болмау шарты, яғни бірде-бір
мемлекет қайсыбір мемлекетке экспорт пен импортқа
шектеушілік қоюға құқығы болмайды;

— Сауда кедергілерін азайту, немесе қайсыбір елдің нарығына
шетелдік тауарлардың келуіне кедергі келтіретін факторларды
жою, оларға бірінші кезекте кедендік алымдар мен импорттық
квоталар жатады, басқаша айтқанда импортқа қойылатын
көлемдік шектеулер;
— Тұрақтылық пен сауда шартының
алдын-ала болжамдылығы, бұл
шетелдік компаниялар, инвесторлар
мен үкіметтер қолданыстағы сауда
шарттарының кенеттен және бір
тараптың еркімен өзгерілмейтініне
кепілдік береді;

— Халықаралық саудадағы бәсекелестікті ынталандыру, яғни түрлі
елдер фирмаларының тең құқықты бәсекелестігі үшін «әділетсіз»
тәсілдерді жою, оған экспорттық субсидиялар (экспортшы-фирмаларға
мемлекет демеушілігі), жаңа сату нарықтарын иелену мақсатында
демпингтік бағаларды пайдалану;

— Жоғары дамымаған мемлекеттер үшін халықаралық саудада
жеңілдіктер жасау. Нақ осы бап жоғарыда көрсетілген ұстанымдарға
кереғар келеді, алайда ол әлемдік шаруашылыққа осал дамыған елдерді
тарту үшін қажет болды. Бұл елдер алғашқы кезеңде дамыған
мемлекеттермен бәсекелесе алмайтыны айдан анық, сондықтан да
нашар дамыған елдерге ерекше жеңілдіктер қарастыру «әділетті» болар
деп есептеледі.
Қазақстан — ДСҰ-ға кіруге мүдделі
Қазақстан Үкіметі ДСҰ-ға кіру — елдің
сыртқы экономикалық саясатындағы басымды
бағыттардың бірі деп біледі. Қазақстанның ДСҰ-ға
кіру жөніндегі жұмысшы топқа осы ұйымның 38
мемлекеті кіреді, сонымен бірге нарыққа
тауарларды шығару жөніндегі келіссөздерге 14 ел,
ал қызмет нарығына қатысты 10 ел қатысады.

Бүгінгі таңда, Грузия, Пәкістан, Түркия, Оман Сұлтанаты, Корея, Жапония, Куба, Мексика
Қырғыз Республикасымен екіжақты келіссөздердің аяқталуы туралы Хаттамаларға және ҚР
Индустрия және сауда министрлігі мен Мысыр Араб Республикасының Индустрия және
технологиялық даму министрлігі арасында өзара түсіністік туралы меморандумға қол қойылды. ҚР
мен ДСҰ арасындағы ынтымақтастықтағы маңызды оқиғалардың бірі 2004 жылғы тамыздағы ДСҰ
Бас хатшысы С.Паничпакдидің Қазақстанға сапары болды. Осы тұста айта кетер бір жай ДСҰ
басшылығы әдетте бір елге арнайы сапар ұйымдастырмайды, қалыптасқан тәжірибе бойынша
бірнеше мемлекетті аралап шығады. Осы сапардың барысында ұйым басшысы Елбасы
Нұрсұлтан Назарбаевпен, елдің бірқатар министрлерімен кездесіп, ДСҰ келісімдерінің
міндеттемелерін қабылдау жөніндегі Қазақстанның ортақ ұстанымын түсінісуге қол жеткізілді.
ДСҰ КЕЛІСІМДЕРІ : 8

АУЫЛ ТАРИФТЕР МЕН ТОҚЫМА САНИТАРЛЫҚ ЖӘНЕ
ШАРУАШЫЛЫҒЫ САУДА ЖӨНІНДЕГІ БҰЙЫМДАРЫ МЕН ФИТОСАНИТАРЛЫҚ
ЖӨНІНДЕГІ КЕЛІСІМ БАС КЕЛІСІМ КИІМ НОРМАЛАР
ЖӨНІНДЕГІ КЕЛІСІМ

САУДАДАҒЫ САУДАҒА ТАУАРЛАРДЫ ТАУАРДЫ ЖӨНЕЛТЕУ
ТЕХНИКАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫ КЕДЕНДІК БАҒАЛАУ АЛДЫНДАҒЫ
КЕДЕРГІЛЕР ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ ЖӨНІНДЕГІ КЕЛІСІМ ИНСПЕКЦИЯ
ЖӨНІНДЕГІ КЕЛІСІМ ШАРАЛАР ЖӨНІНДЕГІ КЕЛІСІМ
ЖӨНІНДЕГІ КЕЛІСІМ

Импорттық
Шығу тегінің Субсидия және
лицензиялау Демпингге қарсы
ережесі жөніндегі өтемдік шаралар
процедурасы келісім
келісім жөніндегі келісім
жөніндегі келісім
Заголовок презентации 9

Вставка рисунка Вставка рисунка Вставка рисунка Вставка рисунка

Вставка рисунка Вставка рисунка Вставка рисунка Вставка рисунка
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ❤️

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан Республикасының Дүниежүзілік сауда ұйымына кіру мәселелері
Қазақстан Республикасының экономикасы мен еңбек ресурстарына сипаттама
Сауда дауларын конструктивті шешу
Дүние жүзілік сауда ұйымы
ДСҰ халықаралықсауда саясаты
Тауарлар саудасы жөніндегі кеңес, Қызмет көрсету саудасы жөніндегі кеңес және Интеллектуалдық меншіктің құқық аспектілерінің саудасы жөніндегі кеңес
Қазақстан - Американ қатынастарының сауда - экономикалық және инвестициялық ынтымақтастығы
Халықаралық аграрлық ынтымақтастықтың құқықтық негіздері
Шикі мұнай
Теңіз ұйымдарын гидрометеорологиялық қамтамасыз ету
Пәндер